Ooh ik las het zo bij Klaudia en dacht dat ik het altijd fout had gedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
*lerares Nederlands modus aan* Alleen als je dan review spelt *Lerares Nederlands modus uit*
Die ellenlange lappen tekst van haar altijd. Kan ze niet eens leren om fatsoenlijk een stuk tekst te schrijven?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
BBQ, heb je behoefte om je tenen te krommen? Moet je deze eens lezen: http://persoonlijk.beautygloss.nl/?p=435#more-435
Speciaal even mijn laptop gepaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar is dat filmpje van haar dochter? Vind dat blog te saai om het door te spitten
En leraressen Nederlands worden er ook niet vrolijk van denk ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die ellenlange lappen tekst van haar altijd. Kan ze niet eens leren om fatsoenlijk een stuk tekst te schrijven?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Speciaal even mijn laptop gepakt
http://www.beautyscene.nl(...)_school_beautypakket
quote:Daarnaast houden we erg van positieve comments!
quote:maschaa Mascha
ja yescafe, dat is geen toeval haha. Ik heb een google search ding waardoor ik alles zie waar mijn site genoemd wordt leer er veel van
Ik ga het filmpje maar niet kijken, zit me nu zonder filmpje al helemaal op te vreten...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Speciaal even mijn laptop gepakt
http://www.beautyscene.nl(...)_school_beautypakket
dan zal ze daar wel de hele dag naar zitten te kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja dat klopt, dat weet ik ook nog.
Maar pas op hoor, ze ziet en hoort alles!
[..]
Het is een monquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
maschaaa
En ja er zit een zooi bakvissen in die lezers. Leuke is ook als er iemand wijst op een spelfout, dat er dan 30 kinderenvoorkinderenmeisjes gaan roepen dat ze niet moeten zeiken.
Want wat die meiden wel siert, is dat ze wel open staan voor kritiek op spelfouten. (En even reëel, op nu.nl staan gemiddeld meer spelfouten dan op de blogs)
Kut, ik viel van m'n stoelquote:
Ja da's wel waar. Ze leren er alleen helaas niet van...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Want wat die meiden wel siert, is dat ze wel open staan voor kritiek op spelfouten. (En even reëel, op nu.nl staan gemiddeld meer spelfouten dan op de blogs)
Ik heb zelfs meerdere keren gereageerd!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb op haar gereageerd op haar topic, wat lief van mij(was ik alweer vergeten
)
Of het wordt straks zo'n anti-make-up meisje wat haar okselhaar laat groeien en bij de Farc gaatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god, dat beautyscene mokkel zou je moeder maar zijn![]()
Staat er ook een foto van d'r dochter op dat blog staan? In mijn hoofd is dat een keiharde gothic. Gewoon omdat dat me grappig lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |