Westerpop?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
De akoestiek in dit uit de hand gelopen dorp is vreemd.. Er is een popfestival aan de gang hemelsbreed een kleine 1,5 km verder en ik kan het allemaal ongeveer net zo goed horen als toen ik er nog 200m vanaf woonde. Verschil is echt klein!
Willen jullie mijn revieuw niet lezen danquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Niet doen man, weet je hoe keihard werken dat is? Om over die lange uploadtijden op sjoetjoep nog maar te zwijgen
Whahahaha, ik vind het wel knap dat ze zo eensgezind vinden dat ze zo hard moeten werken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Niet doen man, weet je hoe keihard werken dat is? Om over die lange uploadtijden op sjoetjoep nog maar te zwijgen
Ja, maar alleen als je er daarna achter zet dat het je zo veel energie heeft gekost om in elkaar te zettenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Willen jullie mijn revieuw niet lezen dan
Moet je dat filmpje kijken met haar dochter, leuke mama zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whahahaha, ik vind het wel knap dat ze zo eensgezind vinden dat ze zo hard moeten werken.
Ik zit zo een beetje tussen andere dingen door die rellen te lezen via die linkjes die jullie net hadden opgeduikeld. Tering zeg wat een onprofessionele, idiote infantiele mongoloïde bakvissen zijn dat, allemaal.
Die Debbie is nog het ergst vind ik eigenlijk...
In die filmpjes van haar praat ze ook altijd zo irritant en zit continue haar peenhaar goed te doen voor de camera, argggggggggggggg
Ik kijk die filmpjes dus niet meer, omdat ik er de neiging van krijg mijn schoen in haar gezicht te planten![]()
Wel ook een mooie om de filmpjes van na te doen, zekers!![]()
![]()
*lerares Nederlands modus aan* Alleen als je dan review spelt *Lerares Nederlands modus uit*quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Willen jullie mijn revieuw niet lezen dan
Jij snapt sarcasme nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
*lerares Nederlands modus aan* Alleen als je dan review spelt *Lerares Nederlands modus uit*
Lushious Beauty, heet nu Beautyscene. Blond geval, helemaal idolaat van Mac.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja WesterpopDe muziek gaat gewoon door.
. Volgens mij zeikregende het vorig jaar ook. Het is niet dat ik het heel duidelijk hoor, maar ik weet wel precies wanneer er iets bezig is. Als ik bij het raam ga staan kan ik ook horen wat er aan het spelen is
En welke was Debbie ook alweer?
Oh, in geval van sarcasme, die had ik even gemistquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij snapt sarcasme niet![]()
Het is toch ook intervieuw
Dit is mijn vorm van leedvermaakquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet je dat filmpje kijken met haar dochter, leuke mama zeg
Maar ik ben een beetje van het leedvermaakmensen uitlachen enzo. Kan. Iet wachten tot "Het spijt me" terug op tv komt, en dat mensen dan de bloemen niet accepteren
ik ga meteen even kijken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
BBQ, heb je behoefte om je tenen te krommen? Moet je deze eens lezen: http://persoonlijk.beautygloss.nl/?p=435#more-435
Ooh ik las het zo bij Klaudia en dacht dat ik het altijd fout had gedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
*lerares Nederlands modus aan* Alleen als je dan review spelt *Lerares Nederlands modus uit*
Die ellenlange lappen tekst van haar altijd. Kan ze niet eens leren om fatsoenlijk een stuk tekst te schrijven?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
BBQ, heb je behoefte om je tenen te krommen? Moet je deze eens lezen: http://persoonlijk.beautygloss.nl/?p=435#more-435
Speciaal even mijn laptop gepaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar is dat filmpje van haar dochter? Vind dat blog te saai om het door te spitten
En leraressen Nederlands worden er ook niet vrolijk van denk ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die ellenlange lappen tekst van haar altijd. Kan ze niet eens leren om fatsoenlijk een stuk tekst te schrijven?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Speciaal even mijn laptop gepakt
http://www.beautyscene.nl(...)_school_beautypakket
quote:Daarnaast houden we erg van positieve comments!
quote:maschaa Mascha
ja yescafe, dat is geen toeval haha. Ik heb een google search ding waardoor ik alles zie waar mijn site genoemd wordt leer er veel van
Ik ga het filmpje maar niet kijken, zit me nu zonder filmpje al helemaal op te vreten...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Speciaal even mijn laptop gepakt
http://www.beautyscene.nl(...)_school_beautypakket
dan zal ze daar wel de hele dag naar zitten te kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja dat klopt, dat weet ik ook nog.
Maar pas op hoor, ze ziet en hoort alles!
[..]
Het is een monquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
maschaaa
En ja er zit een zooi bakvissen in die lezers. Leuke is ook als er iemand wijst op een spelfout, dat er dan 30 kinderenvoorkinderenmeisjes gaan roepen dat ze niet moeten zeiken.
Want wat die meiden wel siert, is dat ze wel open staan voor kritiek op spelfouten. (En even reëel, op nu.nl staan gemiddeld meer spelfouten dan op de blogs)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |