de baas van het journaal ken je vast ook welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Deze ken ik wel! En "op een onbewoon eiland" ook. Veel verder kom ik niet.

Ik wil een link! Ik ben in Maassluis geboren namelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
een vaderrr kan een vaderrr en een moeder zijn in huis, maar lieverrr heb ik moederrr hierrr en vaderrr in Maassluis!

quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de baas van het journaal ken je vast ook wel

iedereen is in mineur, er wordt gezanikt en gezeurd, ze hebben allemaal een kanjerrr van een ochtendhumeurrr!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:25 schreef Lindytje het volgende:
Geeeeeeeeeemoppper, gemekker, gezanik en gezeur, dat is bij ons thuis elke morgen strijk en zet, ze komen duf en chagrijnig uit hun bed, het hele stel is aangebrand. er wordt gekibbeld om de krant, zelfs de hond kijkt sloom over het randje van zijn mand...

Ik worrd altijd wakkerr met een wijsje in mijn hoofd, loop de hele dag te zingen en te fluiiiiittteenn!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:25 schreef Lindytje het volgende:
Geeeeeeeeeemoppper, gemekker, gezanik en gezeur, dat is bij ons thuis elke morgen strijk en zet, ze komen duf en chagrijnig uit hun bed, het hele stel is aangebrand. er wordt gekibbeld om de krant, zelfs de hond kijkt sloom over het randje van zijn mand...

quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen is in mineur, er wordt gezanikt en gezeurd geslagen met de deurr, ze hebben allemaal een kanjerrr van een ochtendhumeurrr!

Jaaaa, idd!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
ohja
ik loop met een been op de stoep, en een been in de goot, en als ik dat niet doe, dan ben ik morgen dood, ik kom er niet vanaf, ik baal er wel eens van, ik weet alleen maar dat ik het niet laten kan!
OCD bij kinderen

ze hebben zelfs vorig jaar nog een dertig jaar kvk special gehad op tv. Al die meisjes zijn nu allemaal van die Gooische moedersquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
In de tijd van Coen Flink hebben ze nog eens zo'n special gemaakt dat ze met de oude leden terug gingen kijken. Trouwens ook toen het tien jaar bestond. En ik weet nog dat het oorspronkelijke meisje van stuntelkampioen heel trots was omdat zij er in kvk nog nooit gerapt was

Daar zat een grove in, heb je die onthouden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
joris en jan, da's een heel bijzonder span, als je de ene ziet komt zeker nummer twee er achter an.

Die dingen vind ik nou leuk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben zelfs vorig jaar nog een dertig jaar kvk special gehad op tv. Al die meisjes zijn nu allemaal van die Gooische moeders

hahaha ik was het vergeten, maar nu weet ik het weer, bedankt!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar zat een grove in, heb je die onthouden?
- Ze nemen later misschien samen wel een flat.
- Ik heb een oom en die slaapt samen met zijn vriend in hetzelfde bed
- Dan zijn het homo's en m'n pa zegt dat dat goor is
- Ach man doe niet zo idioot
- Dat is een flikker, of een poot
- Toch vind ik Jan een leuke knul
- En ik vind Joris wel een stoot

Ik ongeveer 1 t/m 14, ik winquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik ken ze echt allemaal geloof ik, van seizoen 6 tot en met 12

vergeet de picalily nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doe mij maar kip, patat en appelmoes. Met grote klodders mayonaise.
Heb het een keer besteld in de snackbar, vond de kip helemaal niet lekker

De ex van m'n schoonmoeder...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, wie de fuck in NL eet er nou piccalilly?

Want die zijn op zijn hoogst eenmalig!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
en verliefdheid is maar niks, verliefdheid is rampzaalig, nog erger dan de mazelen, de bof, de rode hond!

en lang niet zo rampzalig ongezond!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Want die zijn op zijn hoogst eenmalig!

En wat een goed excuus om de bank niet af te komenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:01 schreef Lindytje het volgende:
Lekker op schoot
[ afbeelding ]
Heel praktisch ook

Of niet dan!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En wat een goed excuus om de bank niet af te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |