quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Nederland faalt hopeloos en verliest met 0-4.
Als dat gebeurd, neuk ik alle hoeren van Zeeland.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Nederland faalt hopeloos en verliest met 0-4.
Daar wonen maar vier mensen of zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, neuk ik alle hoeren van Zeeland.![]()
![]()
![]()
Hij is al geblesseerd nog voordat de wedstrijd begonnen is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:21 schreef Devv het volgende:
Ik denk een magere 1 - 0 overwinning en een zware blessure voor Robben nadat hij een hakje probeert te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
San Marino 10-0 winst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:13 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als San Marino met z'n elven de goal afdekken blijft het gewoon 0-0!
Dan kan ie toch wel gewoon met NL meedoen ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is al geblesseerd nog voordat de wedstrijd begonnen is.
Bayern houdt rekening met langere absentie Robben
Idd we rekenen ons alweer rijk van te voren. Bah wat een arrogantie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat Nederland hier best is kan winnen, maar een tegenstander moet je natuurlijk nooit onderschatten.
Zolang het 0-0 blijft is 1 counter van San Marino genoeg en ik heb Van Persie vandaag alweer een strafschop zien missen en ook Huntelaar scoorde niet dit weekend, maar laat ik positief blijvenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:44 schreef msnk het volgende:
San Marino niet onderschatten![]()
Mijn sarcasme-meter is kapoet.
Laten we hopen dat wonderdokter Dick van Toorn hem op tijd klaar van stomen voor de strijd tegen San Marino.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:12 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dan kan ie toch wel gewoon met NL meedoen ?
Geen Afellay, v.d. Vaart, Robben en N. de Jongquote:Doel: Tim Krul (Newcastle United), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Michel Vorm (Swansea City)
Verdediging: Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Edson Braafheid (Hoffenheim), Jeffrey Bruma (HSV), , John Heitinga (Everton), Hedwiges Maduro (Valencia), Joris Mathijsen (Málaga), Erik Pieters (PSV), Gregory van der Wiel (Ajax)
Middenveld: Mark van Bommel (AC Milan), Wesley Sneijder (Inter), Kevin Strootman (PSV), Georginio Wijnaldum (PSV), Stijn Schaars (Sporting Lissabon)
Aanval: Eljero Elia (HSV), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Luuk de Jong (FC Twente), Dirk Kuyt (Liverpool), Jeremain Lens (PSV) en Robin van Persie (Arsenal).
Lezen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:12 schreef DeNummer10 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam Krul boven Stekelenburg verkiezen?
Er bestaan geen kleintjes meer in interlandvoetbal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Kom op mensen, dit wordt 6/7/8-0.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:14 schreef DeNummer10 het volgende:
Ja, ik las je post. Daarom juist mijn vraag.
Maargoed, we spelen de WK finale vrijdagquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul was lekker bezig vandaagMaar zal wel Steek worden...
Luuk De Jong deed het ook goed de laatste wedstrijden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Maargoed, we spelen de WK finale vrijdag
Huntelaar was beter de laatste wekenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:18 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Luuk De Jong deed het ook goed de laatste wedstrijden.
De Jong in de spits
Steek ook dan Krul, en dat zal ook altijd zo blijven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huntelaar was beter de laatste weken
Hoe doet Steek het? Heeft hij al gespeeld bij AS Roma?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Steek ook dan Krul, en dat zal ook altijd zo blijven.
Inderdaad, zul je altijd zien, Piet de Visser achtige ontdekgebieden geven de meeste problemen.quote:
Als je tegenstander een muurtje bouwt rond de 16 is het altijd lastig en saai.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, zul je altijd zien, Piet de Visser achtige ontdekgebieden geven de meeste problemen.
En bovenal saaie kutwedstrijden.
Slovan Bratislava 1-0 AS Romaquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hoe doet Steek het? Heeft hij al gespeeld bij AS Roma?
Het is maar goed dat dit topic hier niet over gaat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Slovan Bratislava 1-0 AS Roma
AS Roma 1-1 Slovan Bratislava
Serie A debuut aankomend weekend ivm staking afgelopen weekend.
Oke, maar dat zijn pure feiten. Vorm keepte in zijn eerste wedstrijd voor Swansea ook een uitstekende wedstrijd, ondanks de 4-0 nederlaag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Slovan Bratislava 1-0 AS Roma
AS Roma 1-1 Slovan Bratislava
Serie A debuut aankomend weekend ivm staking afgelopen weekend.
Vorm is een uitstekende keeper ondanks zijn 63 cm.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Oke, maar dat zijn pure feiten. Vorm keepte in zijn eerste wedstrijd voor Swansea ook een uitstekende wedstrijd, ondanks de 4-0 nederlaag.
Maar die post wel, er werd naar gevraagd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is maar goed dat dit topic hier niet over gaat.
Ja, dat valt nog mee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar die post wel, er werd naar gevraagd.
Ik vrees nu helemaal een afranselingquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:12 schreef DeNummer10 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam Krul boven Stekelenburg verkiezen?
Speelt hij niet ook voor Canada (hij is toch eigenlijk een Canadees)? Of was dat z'n broer?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:14 schreef TLC het volgende:
Die de Guzman gaat naar Villarreal, waarom zit hij niet eens bij de selectie ??
Het zijn van die taaie rakkers altijd omdat ze de spelregels niet snappen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:54 schreef pberends het volgende:
San Marino staat op plek 203 van de FIFA ranglijst, de laatste plek.
Beloofd dus spannend te worden!
Van Basten, Luxemburg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:54 schreef pberends het volgende:
San Marino staat op plek 203 van de FIFA ranglijst, de laatste plek.
Beloofd dus spannend te worden!
Is daar geboren, ja. Paar jaar terug Nederlander geworden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Speelt hij niet ook voor Canada (hij is toch eigenlijk een Canadees)? Of was dat z'n broer?
GG en ZZ zijn ook de kutste plekken...quote:Op donderdag 1 september 2011 11:06 schreef Whiteguy het volgende:
Prijzen en vakken
UITVERKOCHT ¤ 55,00
UITVERKOCHT ¤ 40,00
GG en ZZ ........ ¤ 27,50
UITVERKOCHT ¤ 22,50
UITVERKOCHT ¤ 17,50
Toch nog mensen die 55 euro per kaartje willen betalen voor zo een matige wedstrijd. Zal wel zijn omdat SMS SBS de tv uitzending verzorgt.
quote:Doelsaldo's WK/EK kwalificaties:
1-33
2-46
2-36
0-42
1-44
3-30
0-30
2-40
2-57
1-47
Dit wordt echt een ontiegelijk moeilijk potje. Ik hoop dat de jongens bij de les blijven!quote:Grootste overwinning
San Marino San Marino 1-0 Liechtenstein
Ik hoorde gisteren dat San Marino idd laatste staat. Ergens vind ik dit moeilijk te geloven. Het lijkt me dat er veel meer naties zijn die het slechter doen. Zoals bijvoorbeeld dat Samoa van Foppe de Haan. Bedoelen ze niet gewoon de laagst geklasseerde uit Europa?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef TLC het volgende:
De nummer 1 van de FIFA ranking tegen de nummer laatst![]()
Ik denk dat Oranje weinig krachten wilt verspelen hieraan en het bij 6 tegen 0 wel goed vindt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:34 schreef Schanulleke het volgende:
Zoals bijvoorbeeld dat Samoa Tuvalu van Foppe de Haan.
Tuvalu en al die andere dwergeilandjes zijn geen fifa-leden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat San Marino idd laatste staat. Ergens vind ik dit moeilijk te geloven. Het lijkt me dat er veel meer naties zijn die het slechter doen. Zoals bijvoorbeeld dat Samoa van Foppe de Haan. Bedoelen ze niet gewoon de laagst geklasseerde uit Europa?
En dan word het gelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:19 schreef Saekerhett het volgende:
19:30
Netherlands - San Marino
1.01
40.00
100.0
Ik zet een tientje op San Marino en 1000 euro op Nederland
Nederland - San Marino Huntelaar, K J (Nederland)Head to HeadMaakt de speler tenminste 3 doelpunten in de wedstrijd? Je weddenschap: Enkelvoudig, Jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:10 schreef J2T het volgende:
Op Nederland kun je niet eens meer inzetten :-( Net weggehaald op Unibet.
Nu eis ik gewoon 100% minimaal 7-0quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)de-FIFAranglijst.htm
Ok de statistieken van San Marino zijn niet om over naar huis te schrijven, maar er bestaan geen kleine landen meer in het interlandvoetbal.
Nu maar hopen dat Huntelaar uberhaupt wordt opgesteld danquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nederland - San Marino Huntelaar, K J (Nederland)Head to HeadMaakt de speler tenminste 3 doelpunten in de wedstrijd? Je weddenschap: Enkelvoudig, Ja
Hij zou in de spits spelen toch? Toch?!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Huntelaar uberhaupt wordt opgesteld dan
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij zou in de spits spelen toch? Toch?!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
vermoedelijke opstelling
steek
v.d. wiel - heitinga - mathijsen - pieters
van bommel - strootman
van persie - sneijder - kuyt
huntelaar
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)de-FIFAranglijst.htm
Ok de statistieken van San Marino zijn niet om over naar huis te schrijven, maar er bestaan geen kleine landen meer in het interlandvoetbal.
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:34 schreef msnk het volgende:
Uitslagen interlands
[..]
[..]
Dit wordt echt een ontiegelijk moeilijk potje. Ik hoop dat de jongens bij de les blijven!
OMFGquote:Sinds 30 maart 2005 maakte San Marino vijf interlandgoals. Daarvan nam topscorer aller tijden Andy Selva er vier voor zijn rekening. Selva voert de topscorerslijst bij de dwergstaat aan met acht doelpunten. Hij is de enige speler die vaker dan één keer scoorde in de nationale ploeg.
Haha en die Engelsen maar trots op hun land, stel tering paupersquote:San Marino mag dan een voetbaldwerg zijn, het land heeft wel een wereldrecord in bezit. Op 17 november 1993 maakte Davide Gualtieri al na negen (!) seconden in het WK-kwalificatieduel met Engeland (7-1 nederlaag), nog altijd het snelste doelpunt ooit in WK-kwalificatie-verband.
twitter:sjoerdmossou twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 18:46:36Ah. Daar steekt een vijftiger in een oranje hazenpak de straat over. Hij draagt een snor. #nedsan reageer retweet
twitter:sjoerdmossou twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 18:50:23Vijf veertigers, opnieuw met snor, dragen een bos wortels op het hoofd. Ze zingen: 'haaaalloow wie komm uit Almeloow' #nedsan reageer retweet
twitter:sjoerdmossou twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 18:53:18Klap op de vuurpijl: de supportersbus uit Stadskanaal stroomt leeg, getooid met cowboyhoeden. We kunnen beginnen, kortom. #nedsan reageer retweet
Weet niet. Bazenspandoek:quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag me af wie meer lol hebben. Hun of hij
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet. Bazenspandoek:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:sjoerdmossou twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 19:00:07Moet opeens weer aan dat spandoek in Roemenië denken. 'You are clowns - not football fans', stond erop. Hadden ze toch een punt. reageer retweet
Liever:quote:
Wie hadden dat geplaatstquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was ook na jou post. Hij leest hier mee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:03 schreef Caland het volgende:
Oh, die tweet had ik serieus nog niet gezien
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:26 schreef Wilskracht het volgende:
Mijn opstelling om spelers die weinig spelen ritme op te laten doen.
Je ziet neem de wedstrijd niet serieus.
Zou het liefstmet een team uit de jupiler league komen.
keeper Boschker
Bouhlarouz
Ooijer
Mathijssen
Urby Emanuelson
Engelaar
Sneijder
Van Bommel
Beerens
Huntelaar 45e minuut wisselen voor Kuyt
Drenthe
Ok man.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:26 schreef Wilskracht het volgende:
keeper Boschker
Bouhlarouz
Ooijer
Mathijssen
Urby Emanuelson
Engelaar
Sneijder
Van Bommel
Beerens
Drenthe
twitter:YolantheCabau twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 19:28:26We love @Sneijder101010 !!! Zet m op Liefje!!!! http://t.co/JOLZFRK reageer retweet
Onderschat ze nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:26 schreef Wilskracht het volgende:
keeper Boschker
Bouhlarouz
Ooijer
Mathijssen
Urby Emanuelson
Engelaar
Sneijder
Van Bommel
Beerens
Drenthe
Alles minder dan 7-0 is slecht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:35 schreef BB-King het volgende:
Hoe slecht San Marino ook is, ik verwacht toch een stugge 5-0
quote:Het Finse nationale team heeft vrijdagavond wedstrijd zeven in de EK-kwalificatiereeks, thuis tegen Moldavië, met ruime cijfers gewonnen. De Scandinaviërs waren met 4-1 te sterk en werkten zo aan het doelsaldo, maar veel zal het waarschijnlijk niet uitmaken. De achterstand op Nederland en Zweden blijft namelijk fors: negen en zes punten.
Uit werd het 0-5. In Nederland kan het beter. Als je Zweden dik pownt thuis, Dan moet je 20-0 tegen Marino halen.quote:
Meer een gijzeling, doe je het niet goed. Dan zie je je zoon nooit meer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:YolantheCabau twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 19:28:26We love @Sneijder101010 !!! Zet m op Liefje!!!! http://t.co/JOLZFRK reageer retweet
Yolanthe vlucht dan zeker naar Engeland/Amerika!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meer een gijzeling, doe je het niet goed. Dan zie je je zoon nooit meer.
twitter:basticheler twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 19:30:51Opstelling Oranje #nedsan S'burg; vdWiel, Heitinga, Mathijsen, Pieters; Bommel, Strootman; Persie, Sneijder, Kuyt; Huntelaar reageer retweet
Nee joh ze gaan NL voorbij in 5 jaar...quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Altijd met die Belgen in de laatste minuut een goal tegen..het begint een beetje zielig te worden.
Allemaal import Italianenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling San Marino, voor wat het waard is:
Simoncini - Vitaioli - Simoncini - Bollini - Benedettini - Vannucci - Andreini - Mazza - Cervellini - Selva - Vitaioli
dat niet maar het stikt er wel van het potentieel!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh ze gaan NL voorbij in 5 jaar...
5-0 zou best slecht zijn. maarja stel dat ze een goaltje tegenkrijgen....quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:49 schreef yes_no_maybe het volgende:
En straks is heel Nederland weer heel trots dat ze met 5-0 gewonnen hebben ach hebben we ook weer iets om trots op te zijn
Dan krijgt Rene van der Gijp een hartaanvalquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
5-0 zou best slecht zijn. maarja stel dat ze een goaltje tegenkrijgen....
Strootje zal beter worden...quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Strootje presteert pas een half jaar
dan mag je de verdediging levend lynchenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan krijgt Rene van der Gijp een hartaanval
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:53 schreef tdrone het volgende:
Opmerking van de dag:
"waarom zet Nederland geen 11 veldspelers in? dat ene verdwaalde afstandsschot kan een veldspeler er ook nog wel uit halen"
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:53 schreef tdrone het volgende:
Opmerking van de dag:
"waarom zet Nederland geen 11 veldspelers in? dat ene verdwaalde afstandsschot kan een veldspeler er ook nog wel uit halen"
dan schamen we ons allemaal zo erg dat we de hele dag onder de dekens liggen jankenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
5-0 zou best slecht zijn. maarja stel dat ze een goaltje tegenkrijgen....
Oja, het reserve reserve reserve stadion van Nederland. Voor potjes tegen, juist, San Marino.quote:
Grolsch Veste ook, als er geen daken instorten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De Kuip en ArenA zijn mooiere stadions voor de interlands vind ik.
Serieus hé, denk jij echt als je wakker wordt ik ga vandaag weer de mongool uithangen op fok?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, het reserve reserve reserve stadion van Nederland. Voor potjes tegen, juist, San Marino.
Doe niet zo gek joh.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Ik gok niet op een hele grote overwinning, ik denk 4-0.
Moet jij zeggen Davy, de teletekstman.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus hé, denk jij echt als je wakker wordt ik ga vandaag weer de mongool uithangen op fok?
Ik vrees voor finlandquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Heb gister echt slecht geslapen te veel spanning
NL - ZWEDEN 4-1quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
het wordt heus geen 8-0 of zo, geloof er niets van.
Weet jij de staat van dienst van San Marino?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
het wordt heus geen 8-0 of zo, geloof er niets van.
Teletekstman? De connectie met mijn vorige post?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet jij zeggen Davy, de teletekstman.
Jij bent de enige die zich stelselmatig belachelijk maakt op diverse fora.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Teletekstman? De connectie met mijn vorige post?
Gaat het niet om, ze gaan zich niet druk maken denk ik, vandaar 4-0.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Weet jij de staat van dienst van San Marino?
Het is een vrouw hé.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, die keeper staat doordeweeks in de slagerij.quote:
Weet iemand waar het ongeveer ligt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Diverse nog wel. Volgens mij post ik alleen regelmatig hier...quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zich stelselmatig belachelijk maakt op diverse fora.
Je hebt ook nog wel op een ander forum gepost kan ik mij herinneren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Diverse nog wel. Volgens mij post ik alleen regelmatig hier...
wie nederland of san marinoquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Hallo, ik weet heus wel dat San Marino niet veel voorstelt. Maar wat ik zei, ze gaan zich niet druk maken.
4-0 is veel te weinig. 8-0 - 10-0.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Hallo, ik weet heus wel dat San Marino niet veel voorstelt. Maar wat ik zei, ze gaan zich niet druk maken.
BERT WIL DAT ZE GEWOON ER VOL OP GAAN!!!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De opstelling is binnen!twitter:basticheler twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 19:30:51Opstelling Oranje #nedsan S'burg; vdWiel, Heitinga, Mathijsen, Pieters; Bommel, Strootman; Persie, Sneijder, Kuyt; Huntelaar reageer retweet
Who gives a fuck?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:04 schreef Wilskracht het volgende:
off topic op Eurosport staat Sharapova te tenissen
Een opstelling met Kuyt is altijd minder,quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Straks als het 15-0 is dan zeg je
wat een opstelling
more fuck than San Marinoquote:
het is niet eerlijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schijnt dat ze maar 11 spelers mogen opstellen
Kuyt mag wel een beetje respect krijgen hoor. Hij is een echte werker, zag je tijdens het WK ook.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een opstelling met Kuyt is altijd minder,
Hij zei ooit dat hij die moves zet en ze altijd lukken. Maar dat viel wellicht tegen.quote:
Heb je niet nodig tegen San marino.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kuyt mag wel een beetje respect krijgen hoor. Hij is een echte werker, zag je tijdens het WK ook.
Italiaans toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:06 schreef zbbrox het volgende:
Oh goed topic! Hup Holland!
wacht.. zijn die marinado's spaanstalig?
net of het wat uitmaakt wie ze opstellen ze hadden net zo goed Marcus Berg in de spits kunnen zettenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kuyt mag wel een beetje respect krijgen hoor. Hij is een echte werker, zag je tijdens het WK ook.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:07 schreef Caland het volgende:
Maar kom op, Strootman opstellen tegen San Marino. Dan ben je echt niet helemaal lekker in je bovenkamer_
Iemand is madquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:07 schreef Caland het volgende:
Maar kom op, Strootman opstellen tegen San Marino. Dan ben je echt niet helemaal lekker in je bovenkamer_
Afellay is geblesseerdquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eigenlijk zou je zo moeten spelen
Sneijder - v.d. Vaart
Van Persie - Afellay - Robben
Huntelaar
Je wil niet weten hoe lang die bakker het vol kan houden, daarom is Kuyt er om hem bezig te houden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je niet nodig tegen San marino.
Daarom juist. Die graven zich met 11 man in, en Bert neemt geen risico? Dit soort wedstrijden zijn dé kans om het Oranje-publiek weer helemaal voor je te winnen. Op de plek van Strootman mag best een speler staan die meer risico neemt, en op de plek van Kuijt een échte vleugelspeler. Ik voorspel dat Huntelaar voor rust 2 ballen krijgt in de 16 meter.quote:
hij gaat gewoon rondjes om het velt rennen en zijn verdediger loopt wel meequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe lang die bakker het vol kan houden, daarom is Kuyt er om hem bezig te houden.
Precies dit, de arrogantie spat er vanaf en nog steeds met 254-7 winnen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eigenlijk zou je zo moeten spelen
Sneijder - v.d. Vaart
Van Persie - Afellay - Robben
Huntelaar
Nee, iemand heeft verstand van voetbal. Waarom de fuck zou je met een controleur als Strootman willen spelen tegen een amateurteam.quote:
Want? Aangezien dat 2 hele verschillende spelers zijn..quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Je moet in je opstelling sowieso Van Bommel of De Jong laten spelen.
Je moet bondcoach worden man. Je weet alles beterquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, iemand heeft verstand van voetbal. Waarom de fuck zou je met een controleur als Strootman willen spelen tegen een amateurteam.
Spelfout jochie!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je moet bondcoach worden man. Je weet alles beter
waarom is toch veel leuker als we 10-0 winnenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:09 schreef DrDentz het volgende:
We spelen wel met een handremmetje erop
Nee, logisch nadenken. Dat gaat blijkbaar buiten jouw boerenverstand.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je moet bondcoach worden man. Je weet alles beter
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Penalty voor Hongarije tegen Zweden.
Gemist. (lat, voordat iemand denkt dat Isaksson 'm gestopt heeft)quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Penalty voor Hongarije tegen Zweden.
DJ_DAY fapt alleen maar op PSV-Spelers in oranje en op het stadion van PSVquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, logisch nadenken. Dat gaat blijkbaar buiten jouw boerenverstand.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAtwitter:SuleyOzturk twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 19:55:08Azerbeidzjan-België: 1-1. Flinke tik voor de Belgen. reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:10 schreef Caland het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAtwitter:SuleyOzturk twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 19:55:08Azerbeidzjan-België: 1-1. Flinke tik voor de Belgen. reageer retweet
Meer een flinke tik voor die commentatorquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:10 schreef Caland het volgende:
Wel leuk je oude trainer waarmee je UEFA cup won afkrakenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, logisch nadenken. Dat gaat blijkbaar buiten Bert's boerenverstand.
heel san marino is mee om hun eigen elftal afgemaakt te zien wordenquote:
Ik bedoel dat Nederland met een of twee verdedigende middenvelders moet spelen, anders krijg je een boel goals tegen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:08 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Want? Aangezien dat 2 hele verschillende spelers zijn..
Wil je Afellay klonen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Elia
v.d. Wiel - van Bommel - de Jong - Pieters
Sneijder - Afellay - v.d. Vaart
van Persie - Afellay - Robben
Huntelaar
jeweeeeeeeeeet
Volgensmij zitten er gewoon Nederlanders.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:10 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
heel san marino is mee om hun eigen elftal afgemaakt te zien worden
Oh, want ik mag nu opeens geen kritiek meer hebben op Van Marwijk?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel leuk je oude trainer waarmee je UEFA cup won afkraken
De MARINEZEN HEBBEN EEN NL-SHIRT GEKOCHT!!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij zitten er gewoon Nederlanders.
of gewoon met 1 verdediger en 8 aanvallersquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Nederland met een of twee verdedigende middenvelders moet spelen, anders krijg je een boel goals tegen.
Robben speelt met spierscheuren nog 120 uur keihard vol.quote:
Waar hij overigens nooit komt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DJ_DAY fapt alleen maar op PSV-Spelers in oranje en op het stadion van PSV
Kritiek hebben op van Marwijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, want ik mag nu opeens geen kritiek meer hebben op Van Marwijk?Pleurt toch op joh.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Waar hij overigens nooit komt.
Dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:11 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
of gewoon met 1 verdediger en 8 aanvallers
Volgens mij kom ik er meer dan dat jij geen troll posts maakt...quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Waar hij overigens nooit komt.
Dan is er naast die verd. middenvelder toch plek voor een spelmaker? Sneijder zou eens moeten beseffen dat hij op die positie nóg belangrijker kan worden voor het team, maar dat wilt hij niet in zien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Nederland met een of twee verdedigende middenvelders moet spelen, anders krijg je een boel goals tegen.
Het normaal vinden om met een controleur te spelen tegen de nummer laatst van Europaquote:
Volgens mij zeg je dit nu 8x...quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Het normaal vinden om met een controleur te spelen tegen de nummer laatst van Europa
Hmmquote:San Marino, officieel de Republiek San Marino, is een staat gesitueerd op het Apennijns Schiereiland aan de oostelijke kant van de Apennijnen
Ja, en nu?quote:
Dus? Als we maar winnen, jij klaagde zeker ook alleen maar tijdens het WK?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Het normaal vinden om met een controleur te spelen tegen de nummer laatst van Europa
Wrongquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en nu?
Volgens mij is 8 nog een hoger getal dan het aantal keren dat jij in het philips-stadion bent geweest.
Citeer m'n troll posts even, autistje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik er meer dan dat jij geen troll posts maakt...
Nee hoor. Maar we spelen nu niet op het WK. We spelen tegen een land waar zelfs FC Oss met 2-0 van wint.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus? Als we maar winnen, jij klaagde zeker ook alleen maar tijdens het WK?
Juist wel!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Dat wel, maar je kan niet met Van der Vaart en Sneijder op het middenveld spelen.
Kijken of je nog gaat klagen als Nederland gewoon met 10-0 voor staat, wat ook gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar we spelen nu niet op het WK. We spelen tegen een land waar zelfs FC Oss met 2-0 van wint.
ga toch fappen op je PSV-Stadionquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Durven ze toch nog tegen iemand stoer te doen
Juist nietquote:
Dat zal dan niet aan Strootman liggenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijken of je nog gaat klagen als Nederland gewoon met 10-0 voor staat, wat ook gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |