quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Nederland faalt hopeloos en verliest met 0-4.
Als dat gebeurd, neuk ik alle hoeren van Zeeland.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Nederland faalt hopeloos en verliest met 0-4.
Daar wonen maar vier mensen of zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, neuk ik alle hoeren van Zeeland.![]()
![]()
![]()
Hij is al geblesseerd nog voordat de wedstrijd begonnen is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:21 schreef Devv het volgende:
Ik denk een magere 1 - 0 overwinning en een zware blessure voor Robben nadat hij een hakje probeert te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
San Marino 10-0 winst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:13 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als San Marino met z'n elven de goal afdekken blijft het gewoon 0-0!
Dan kan ie toch wel gewoon met NL meedoen ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is al geblesseerd nog voordat de wedstrijd begonnen is.
Bayern houdt rekening met langere absentie Robben
Idd we rekenen ons alweer rijk van te voren. Bah wat een arrogantie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat Nederland hier best is kan winnen, maar een tegenstander moet je natuurlijk nooit onderschatten.
Zolang het 0-0 blijft is 1 counter van San Marino genoeg en ik heb Van Persie vandaag alweer een strafschop zien missen en ook Huntelaar scoorde niet dit weekend, maar laat ik positief blijvenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:44 schreef msnk het volgende:
San Marino niet onderschatten![]()
Mijn sarcasme-meter is kapoet.
Laten we hopen dat wonderdokter Dick van Toorn hem op tijd klaar van stomen voor de strijd tegen San Marino.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:12 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dan kan ie toch wel gewoon met NL meedoen ?
Geen Afellay, v.d. Vaart, Robben en N. de Jongquote:Doel: Tim Krul (Newcastle United), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Michel Vorm (Swansea City)
Verdediging: Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Edson Braafheid (Hoffenheim), Jeffrey Bruma (HSV), , John Heitinga (Everton), Hedwiges Maduro (Valencia), Joris Mathijsen (Málaga), Erik Pieters (PSV), Gregory van der Wiel (Ajax)
Middenveld: Mark van Bommel (AC Milan), Wesley Sneijder (Inter), Kevin Strootman (PSV), Georginio Wijnaldum (PSV), Stijn Schaars (Sporting Lissabon)
Aanval: Eljero Elia (HSV), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Luuk de Jong (FC Twente), Dirk Kuyt (Liverpool), Jeremain Lens (PSV) en Robin van Persie (Arsenal).
Lezen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:12 schreef DeNummer10 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam Krul boven Stekelenburg verkiezen?
Er bestaan geen kleintjes meer in interlandvoetbal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Kom op mensen, dit wordt 6/7/8-0.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:14 schreef DeNummer10 het volgende:
Ja, ik las je post. Daarom juist mijn vraag.
Maargoed, we spelen de WK finale vrijdagquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul was lekker bezig vandaagMaar zal wel Steek worden...
Luuk De Jong deed het ook goed de laatste wedstrijden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Maargoed, we spelen de WK finale vrijdag
Huntelaar was beter de laatste wekenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:18 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Luuk De Jong deed het ook goed de laatste wedstrijden.
De Jong in de spits
Steek ook dan Krul, en dat zal ook altijd zo blijven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huntelaar was beter de laatste weken
Hoe doet Steek het? Heeft hij al gespeeld bij AS Roma?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Steek ook dan Krul, en dat zal ook altijd zo blijven.
Inderdaad, zul je altijd zien, Piet de Visser achtige ontdekgebieden geven de meeste problemen.quote:
Als je tegenstander een muurtje bouwt rond de 16 is het altijd lastig en saai.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, zul je altijd zien, Piet de Visser achtige ontdekgebieden geven de meeste problemen.
En bovenal saaie kutwedstrijden.
Slovan Bratislava 1-0 AS Romaquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hoe doet Steek het? Heeft hij al gespeeld bij AS Roma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |