quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:27 schreef James1988 het volgende:
Toevallig precies dezelfde trajecten afgelegd?
ik zou de humor wel van zo'n actie inzien iigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef Yreal het volgende:
Vanochtend in de trein toen we bij utrecht cs aankwamen
Blablabla
Aan bijna iedereen in deze trein, werkze en tot vanavond !
Zulke dingen zijn eigenlijk nooit grappig als je ze na vertelt..
Ik deed dan ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou de humor wel van zo'n actie inzien iig
Wanneer weet ik niet, wel dat het was vanwege onderhoud aan het spoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef Bitlord het volgende:
Nu ik in de trein van Tiel naar Arnhem zit (Syntus 54 ex NS 34??) bedenk ik me ineens dat ik me nog uit oude spoorboekjes kan herinneren dat tot enkele jaren geleden in elk geval 1 avond per week maar mogelijk vaker er op deze lijn s avonds geen treinen maar bussen werden ingezet. Kan iemand dat nog terugvinden en weet iemand ook waarom dat was?
Dát kan ook een reden zijn. Ik zal mij er eens wat dieper in gaan verdiepenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De NS vond een trein niet rendabel 's avonds?
Jepjep. klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
NS-logo was er al vanaf gestript zag ik
Daar rijdt de NS ook niet hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
NS is ook in het oosten creatief met de kilometers zo te zien![]()
Enschede - Glanerbrug telt als 9, maar van oostrandje perron naar oostrandje perron houdt het bij 5700 meter wel op
Elke maand alleen woon-werkverkeer per trein met hetzelfde aantal dagen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar![]()
Aug 2007: 3738 km
Aug 2011: 3738 kmokee doorlopen maar weer, niks te zien hier
Nee, maar je mag er wel met een NS vervoersbewijs reizen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daar rijdt de NS ook niet he
Ik ben er echt nog nooit geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:40 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, maar je mag er wel met een NS vervoersbewijs reizen!
Nou, neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:39 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Elke maand alleen woon-werkverkeer per trein met hetzelfde aantal dagen?
Was al eerder aangehaald. Het is wel zeker dat het stel naar Amersfoort gaat maar niet voor hoelang, en al helemaal niet naar het Spoorwegmuseum. De Plan V 904 in Enschede is van Stichting Mat'64, niet van Spoorwegmuseum. Die hebben al een ander V'tje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In Enschede staat nu een Mat'64 trein met nummertje 904. De trein blijft in Enschede 2 maand staan, dan schijnt de trein terug te gaan naar Amersfoort om daar opgeknapt te worden, en vervolgens naar het spoorwegmuseum in Utrecht. De trein moet met 2 machinisten worden bestuurd. whehe
Oke okequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef greavy het volgende:
[..]
Was al eerder aangehaald. Het is wel zeker dat het stel naar Amersfoort gaat maar niet voor hoelang, en al helemaal niet naar het Spoorwegmuseum. De Plan V 904 in Enschede is van Stichting Mat'64, niet van Spoorwegmuseum. Die hebben al een ander V'tje.
Wel is er een zeer goed samenwerkingsverband tussen de Stichting Mat'64 en Stichting DE-III. Vandaar bij de rit uit Maastricht via Dijksgracht naar Enschede ook met een rood hoedje voorop
Stichting Mat'64 en Stichting DE-III kijken of er ergens plaats is om beide treinstellen (V 904 en U 115) te stallen en aan te werken.
De NS-stickers MOESTEN er zsm af van NS. De stickers dat het 'terzijde' gesteld mat. is, blijft waarschijnlijk langer zitten. Dit om te voorkomen dat NSR machinisten er mee aan de haal gaan..
Of natuurlijk nieuwe, duidelijke teksten op de deuren dat het van de Stichting Mat'64 is.
Wie heeft het je wijs gemaakt dat het met 2 machinisten bestuurd moet worden? Emiel (voorzitter van deze stichting) is zelf bevoegd machinist op veel trajecten in NL & van het materieel.
ja gelukkig wel, anders kom je daar nooit. Hebben ze wel een heel duur boemelstation gebouwt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die onderste display
Schiphol
via Utrecht Centraal, Bijlmer Arena en Amsterdam Zuid
Daaronder
Stopt ook in Bijlmer ArenA
ja inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:52 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar een auto zonder krassen bij de Riet op de foto te zetten?![]()
hierboven is wel een fucking heel oud kaartjequote:
Wat de eerste of de 2e?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:27 schreef greavy het volgende:
Dat is ook het kaartje die wij van de Treinreiswinkel bij de Paris Visite kregen. Wel erg verouderd dus...
Nekschot voor de meester die dan ook echt wegrijdt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:45 schreef Bitlord het volgende:
Arnhem. Spoor 10. CNL van 21:37 vertrekt met +2 richting
Munchen. Op spoor 11 staat de IC van 21:39 naar Zwolle. Ook om 21:39'fluit de conducteur van deze trein. Medewerkers service & Veiligheid raken in paniek; deze kunnen nOoit gelijk vertrekken. Blijkt dat de conducteur van de IC een verkeerd sein op veilig zag staan. Nu rijdt de trein om 21:44 alsnog weg, met al vijf minuten de deuren dicht.
In België gaat het trouwens altijd op die manier hè, want daar gaat een sein sowieso pas op groen als de conducteur de deuren gesloten en gesleuteld heeft.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:51 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Nekschot voor de meester die dan ook echt wegrijdt.
Koud kunstje voor kwajongens om met een dopsleutel sein meester te geven.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:54 schreef Igen het volgende:
[..]
In België gaat het trouwens altijd op die manier hè, want daar gaat een sein sowieso pas op groen als de conducteur de deuren gesloten en gesleuteld heeft.
oei, dan ben ik te laat, nooit geplaatquote:Op donderdag 1 september 2011 08:30 schreef greavy het volgende:
De roze OV-C VIRM's zijn nu weer Geel-Blauw
quote:Op donderdag 1 september 2011 08:30 schreef greavy het volgende:
De roze OV-C VIRM's zijn nu weer Geel-Blauw
En veel boeiender misschien nog: waarom staat dat raam open??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:52 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar een auto zonder krassen bij de Riet op de foto te zetten?
Dat lijkt zo ?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En veel boeiender misschien nog: waarom staat dat raam open??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |