quote:Tracébesluit NS-station Arnhem moet over
Laatste update: 31 augustus 2011 10:56 info .ARNHEM - Er moet een nieuw tracébesluit komen voor de renovatie en uitbreiding van het sporencomplex bij het NS-station in Arnhem.
Foto: ANP Dat heeft de Raad van State woensdag besloten. Minister Schultz van Haegen van Infrastructuur en Milieu heeft volgens de Raad te veel onzekerheid laten bestaan over de hoeveelheid trillingshinder die omwonenden van het spoor zullen ondervinden.
Lees meer (NU.NL)
Als je alles zo voluit wilt schrijven moet je wel de goede grammatica gebruiken. Het is Masarykovo en het is nádraží.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Praha Masarykovoske nadrazi:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:27 schreef James1988 het volgende:
Toevallig precies dezelfde trajecten afgelegd?
ik zou de humor wel van zo'n actie inzien iigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef Yreal het volgende:
Vanochtend in de trein toen we bij utrecht cs aankwamen
Blablabla
Aan bijna iedereen in deze trein, werkze en tot vanavond !
Zulke dingen zijn eigenlijk nooit grappig als je ze na vertelt..
Ik deed dan ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou de humor wel van zo'n actie inzien iig
Wanneer weet ik niet, wel dat het was vanwege onderhoud aan het spoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef Bitlord het volgende:
Nu ik in de trein van Tiel naar Arnhem zit (Syntus 54 ex NS 34??) bedenk ik me ineens dat ik me nog uit oude spoorboekjes kan herinneren dat tot enkele jaren geleden in elk geval 1 avond per week maar mogelijk vaker er op deze lijn s avonds geen treinen maar bussen werden ingezet. Kan iemand dat nog terugvinden en weet iemand ook waarom dat was?
Dát kan ook een reden zijn. Ik zal mij er eens wat dieper in gaan verdiepenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De NS vond een trein niet rendabel 's avonds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |