quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:27 schreef James1988 het volgende:
Toevallig precies dezelfde trajecten afgelegd?
ik zou de humor wel van zo'n actie inzien iigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef Yreal het volgende:
Vanochtend in de trein toen we bij utrecht cs aankwamen
Blablabla
Aan bijna iedereen in deze trein, werkze en tot vanavond !
Zulke dingen zijn eigenlijk nooit grappig als je ze na vertelt..
Ik deed dan ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou de humor wel van zo'n actie inzien iig
Wanneer weet ik niet, wel dat het was vanwege onderhoud aan het spoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef Bitlord het volgende:
Nu ik in de trein van Tiel naar Arnhem zit (Syntus 54 ex NS 34??) bedenk ik me ineens dat ik me nog uit oude spoorboekjes kan herinneren dat tot enkele jaren geleden in elk geval 1 avond per week maar mogelijk vaker er op deze lijn s avonds geen treinen maar bussen werden ingezet. Kan iemand dat nog terugvinden en weet iemand ook waarom dat was?
Dát kan ook een reden zijn. Ik zal mij er eens wat dieper in gaan verdiepenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De NS vond een trein niet rendabel 's avonds?
Jepjep. klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
NS-logo was er al vanaf gestript zag ik
Daar rijdt de NS ook niet hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
NS is ook in het oosten creatief met de kilometers zo te zien![]()
Enschede - Glanerbrug telt als 9, maar van oostrandje perron naar oostrandje perron houdt het bij 5700 meter wel op
Elke maand alleen woon-werkverkeer per trein met hetzelfde aantal dagen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar![]()
Aug 2007: 3738 km
Aug 2011: 3738 kmokee doorlopen maar weer, niks te zien hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |