Ik denk dat AH de boodschap ontvangen en begrepen heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:22 schreef ConscienceNL het volgende:
Moest vanavond weer vakkenvullen bij de AH. We moesten opeens heel netjes werken (bijv. geen enkel product even op de grond zetten etc.), en nog wat andere dingen die we gisteren niet hoefden te doen. Zou het landelijk worden aangepakt?
Het is ramazan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg, om het vasten. Wat zijn dat voor een pussy's dan dat ze niet eens normaal kunnen werken tijdens de ramadan.
Nederlands forum, dus Nederlands ouwehoeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:36 schreef john243 het volgende:
kutmoslims , flikker op met dat zielige vasten
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:34 schreef Paxcon het volgende:
Die vloer is wel goor inderdaadOngelooflijk dat ze de schrobmachine daar niet even overhalen.
GEENSTIJLquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:49 schreef sinepedraap het volgende:
Goed topic, ook even hoofdkantoor, telegraaf en geenstijl getipt. Dit kan echt niet hoor!
Lorentzplein heeft dus nog steeds niks geleerd van THT in de gaten houden. Was "vroeguh" al zo, maar niks gemerkt van "onvriendelijk personeel". Is die andere Appie aan de Gouverneurlaan in die bocht (was voorheen toch C1000/A&P?)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik woon zo'n beetje tussen de AH van het Lorentzplein en die van het. Gouveneurplein in. LP heeft idd niet zo`n prettige uitstraling/sfeer maar sinds het ombouwen is het wel iets beter naar mijn idee. Bij het GP kom ik vaker en voelt wat prettiger maar daar vind ik regelmatig versproducten over de houdbaarheidsdatum. Ik meld het altijd aan een medewerker en dan wordt het natuurlijk weggehaald. Heb er eigenlijk nog nooit aan gedacht het bij het hoofdkantoor te melden.
Wat betreft de tht had ik het over het Goeveneurplein (idd die eerst C1000 en daarvoor A&P) was. Maar het zal me niks verbazen als dat op het Lorentzplein ook voorkomt. Opzich merk ik er ook niks van onvriendelijk personeel maar het is meer de sfeer/uitstraling wat toch maakt dat ik er niet graag kom.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Lorentzplein heeft dus nog steeds niks geleerd van THT in de gaten houden. Was "vroeguh" al zo, maar niks gemerkt van "onvriendelijk personeel". Is die andere Appie aan de Gouverneurlaan in die bocht (was voorheen toch C1000/A&P?)
Tevens deja-vu topic over de Burger King met Koninginnedag
Troll & Newbie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:22 schreef MalleusMaleficarum het volgende:
Ik vraag me af of FOK! de datum en tijdstip van deze foto's heeft nagekeken om te zien of de foto's vlak voor sluitingstijd zijn genomen. Het gaat dus om de AH die in de kelder van de Bijenkorf is waar je eerst door Chuck Deeley wordt verwelkomt met een coverversie van Wild Horses van de Rolling Stones bij de ingang.
Er wordt niet meer schoongemaakt in winkels enkel snel een doekje overheen gehaald.
Schoonmaken kost teveel tijd en de medewerkers moeten vullen om de koopziekte van de gemiddelde mens van een medicijn te voorzien.
Ramadan heeft geen ene moer met dit verhaal te maken!
Dat zou Guitar93 zelf wel moeten weten als hij vaker daar komt, want ik ken het al sinds het open is en ik heb het nooit echt schoon gezien. Sterker nog, er zijn 1 of 2 eenmanszaken die broodjes verkopen in de Haagse binnenstad die schoon zijn. De rest is ronduit goor.
Kijk eens aan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:22 schreef renwan het volgende:
Ben er vandaag nog geweest. Ze waren de hele winkel op een positieve manier overhoop aan het halen
alcoholistenwinkel, geen tijd om het spiegelen bij te houdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:04 schreef Omdatappel het volgende:
God, ik schrok. Op de foto van de wijn leek de manier waarop de stelling is ingedeeld onwijs veel op die van de AH waar ik werk.
Ze zouden hun telefoon/antwoordnummer dus moeten wijzigen in forum.fok.nlquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:22 schreef renwan het volgende:
Ben er vandaag nog geweest. Ze waren de hele winkel op een positieve manier overhoop aan het halen
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:22 schreef renwan het volgende:
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met dat spiegelen? Sorry nooit in een supermarkt gewerkt, begrijp het niet...quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
alcoholistenwinkel, geen tijd om het spiegelen bij te houden
Dat je alles netjes in de schappen zet en bij flessen bv een rijtje vooraan zet (zodat het vol lijkt ), jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met dat spiegelen? Sorry nooit in een supermarkt gewerkt, begrijp het niet...![]()
Ah dankjewel voor de uitleg.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat je alles netjes in de schappen zet en bij flessen bv een rijtje vooraan zet (zodat het vol lijkt ), jamaar "het ziet er beter uit"
Die schimmel is echter triestheid t/m. Dat zie je bij de Aldi/Lidl niet eens
De Lidl ziet er hier strakker uit dan de AH.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat je alles netjes in de schappen zet en bij flessen bv een rijtje vooraan zet (zodat het vol lijkt ), jamaar "het ziet er beter uit"
Die schimmel is echter triestheid t/m. Dat zie je bij de Aldi/Lidl niet eens
De Lidl, was toen ze net in NL waren een "pauperwinkel" met "kotsprodukten" , nu hebben ze de beste groente en veel goedkoop (goed) vlees. Daarom kom ik er. De Aldi is tegenwoordig baggerquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
De Lidl ziet er hier strakker uit dan de AH.
Telt ook voor BE. Beste groenten, lekker kwalitatief vlees en vaak ook fijne luxeproducten. Lekkere olijfolie, goede scampi's, pasta variatie etc... Lidl is een goede winkel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
De Lidl, was toen ze net in NL waren een "pauperwinkel" met "kotsprodukten" , nu hebben ze de beste groente en veel goedkoop (goed) vlees. Daarom kom ik er. De Aldi is tegenwoordig bagger
PS: Ik werk er niet!
BE? was dat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Telt ook voor BE. Beste groenten, lekker kwalitatief vlees en vaak ook fijne luxeproducten. Lekkere olijfolie, goede scampi's, pasta variatie etc... Lidl is een goede winkel.
P.S: Ik werk er zeker niet!
België. Dat ligt toch in Afrika of niet?quote:
Ja in het zwartste armste deel van Afrika, vlak naast Nederland.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
België. Dat ligt toch in Afrika of niet?
Maar goed, ik koop sommige producten ook bij de Lidl. De Cola is heerlijk en ze hebben de lekkerste Griekse Yoghurt die je bij een supermarkt kunt kopen.
De light is beter dan die van cocacola. Zero vind ik wel lekkerder, maar ook 3x zo duur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja in het zwartste armste deel van Afrika, vlak naast Nederland.![]()
Ben gisteren nog in de Lidl geweest, die cola light is lekker als hij koud is. Stond in de aanbieding, kostte nog maar ¤ 2,78 voor 6 flessen. Hoe maken ze dat toch voor dat geld...
quote:Geachte heer Diemux,
Hartelijk dank voor uw bericht van 26-8-2011.
Uiteraard nemen wij dit zeer serieus. Wij herkennen een aantal zaken en hebben direct maatregelen genomen. Een aantal zaken zijn op vrijdag 26 augustus opgelost.
Ook zijn er afspraken gemaakt met deze winkel om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Wij danken u hartelijk voor uw reactie waarmee u ons hierop heeft geattendeerd!
Met vriendelijke groet,
Jessica Kerkhoven
Albert Heijn Klantenservice
Ontvangen : 26-08-2011 09:51:40
Onderwerp : ahanders
Type reactie : reactie
Aanhef : Dhr.
Naam : Diemux
E-mail : *****@hotmail.com
Reactie : FOK!ker fotografeert 'slechtste AH ooit'
:
: Tijd voor een nieuwe storemanager..
User-Agent : Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/13.0.782.112 Safari/535.1
Referer : https://www.ah.nl/klantenservice/contact/overalbertheijn
ReturnURL : https://www.ah.nl/klantenservice/contact/bedankt
Client : 195.241.225.249
Server : www.ah.nl, pauline_9082, prd
Maak dan foto's.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:34 schreef Dorkquemada het volgende:
Ben er net weer geweest, merkte niet veel verschil met de vorige bezoekjes
Wie gaat even kijken of het klopt dat er wat aan gedaan is?quote:Geachte mevrouw Kwab,
Hartelijk dank voor uw bericht van 26-8-2011.
Uiteraard nemen wij dit zeer serieus. Wij herkennen een aantal zaken en hebben direct maatregelen genomen. Een aantal zaken zijn op vrijdag 26 augustus opgelost.
Ook zijn er afspraken gemaakt met deze winkel om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Wij danken u hartelijk voor uw reactie waarmee u ons hierop heeft geattendeerd!
Met vriendelijke groet,
Jessica XXXXXXXXX
Albert Heijn Klantenservice
jaaaaaaaaaaaaa ik!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Wie gaat even kijken of het klopt dat er wat aan gedaan is?
Edit: Diemux heeft exact dezelfde reactie gehad!![]()
ik wacht met smart!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa ik!
Ik ga straks na mijn werk naar deze AH om boodschappen te doen en ga gelijk eea checken en maak eventueel foto's!
ja ik!quote:
die ben ik vergeten te checken helaas. Ik ga eind deze week weer naar deze AH en zal dat dan gaan bekijken.quote:
oh ja shit, niet naar gekeken, ga ik ook volgende keer bekijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
En de lekkage koeling wat met papier is 'opgelost'?
Wat ben jij toch een provinciaal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
Slechtste AH waar ik ooit ben geweest was een AH in Amsterdam, niet ver van het Anne Frank huis.
Echt.... alsof er een kudde olifanten doorheen was gestoven... zo zag die zaak er uit. Verder leek het serieus alsof ik de enige blanke was, handen op de knip dus continu.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een provinciaal.
Zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:57 schreef Omnifacer het volgende:
Was waarschijnlijk op Westermarkt, is inderdaad een kutwinkel.
Oh, zoals je nu omschrijft denk ik eerder aan AH op Nieuwezijds Voorburgwalquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen.
Voordat je winkel in moest had je een brede trap. Ernaast lag geloof ik een postkantoor, maar weet ik niet zeker.
Echt een pleurisbende. Nog nooit gezien in een winkel en dat ondanks dat de boeren bij ons in de provincie met de klompen vol stront de boodschappen doen.
Ja idd. Is ook kutwinkel, met kutpersoneel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
Kan wel ja.
Stenen trappen, 10 tredes ofzo.
's avonds zaten die trappen vol met volk.
Heel raar iig.
Dan zijn we het voor de variatie eens eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja idd. Is ook kutwinkel, met kutpersoneel.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zijn we het voor de variatie eens eens
waar woon jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef Paxcon het volgende:
Dus er werken ook nog echt moslims ook
In welke supermarkt in de Randstad niet dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat Rob Geus verhaal![]()
Volgende keer graag even je spermalamp meenemen
Soms vraag je je toch af hoeveel idioten (die niet verder dan hun plaatselijke dorp komen) in Nederland wonen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is dat relevant? Om te kijken of de TS niet gewoon oude stock foto's gebruikt heeft?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:19 schreef einschtein het volgende:
Als iemand even de META-data(of EXIF) van de foto opzoekt, dan zie je ook direct wanneer en hoe laat de foto is gemaakt.
Nee, ik kan het nu zelf niet doen. Geen toegang tot een PC.
Edit: Ok, heb het zelf maar gedaan. In de EXIF data van de eerste foto staat niets bijzonders.Probeer zelf maar met: http://regex.info/exif.cgi
Nee, om te kijken of het niet hele oude foto's zijn. En of het voor of na sluitingstijd was.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:50 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Waarom is dat relevant? Om te kijken of de TS niet gewoon oude stock foto's gebruikt heeft?
Voor of na sluitingstijd of niet, die winkel behoort er zo NOOIT uit te zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, om te kijken of het niet hele oude foto's zijn. En of het voor of na sluitingstijd was.
Schimmel: klopt. Hoort er niet zo uit te zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor of na sluitingstijd of niet, die winkel behoort er zo NOOIT uit te zien.
Wat een gore bende zeg, hier word ik nou echt niet vrolijk van. Oh jongens echt kansloos dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef MissJ het volgende:
Goed, dus ik naar deze AH, was er zo rond 18:00 uur.
Ik voel me direct een soort van Rob de Geus en dat voelde wel coolMijn stoere smartphone in de aanslag, goed opletten en rondlopen maar...
Mijn foto's:
[ afbeelding ]
schone vloeren en nette schappen
[ afbeelding ]
close-up van een stuk vloer en rechtsonder een stuk van mijn mandje![]()
[ afbeelding ]
en nog een netjes gesorteerd schap, wel 1 fles schoonmaakspul wat hier niet hoort
[ afbeelding ]
keurige gestapelde pleerollen en ook hier een schone vloer
Dus, conclusie: ze hebben wat met de klacht gedaan!![]()
Echt waar, heb echt heel goed rond gekeken, maar had nauwelijks wat aan te merken.
[ afbeelding ]
Doe nu meteen maar even.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef Guitar93 het volgende:
Net terug van den haag, alles gefilmd morgen upload ik alles.
Ps: omstandig heden( 1e situatie)
- droog weer af en toe zonnig
- rond 8 - 9 uur( rond die tijd hoor je de winkel te spiegelen, navullen en netjes maken.)
- klein beetje druk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |