Zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:57 schreef Omnifacer het volgende:
Was waarschijnlijk op Westermarkt, is inderdaad een kutwinkel.
Oh, zoals je nu omschrijft denk ik eerder aan AH op Nieuwezijds Voorburgwalquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen.
Voordat je winkel in moest had je een brede trap. Ernaast lag geloof ik een postkantoor, maar weet ik niet zeker.
Echt een pleurisbende. Nog nooit gezien in een winkel en dat ondanks dat de boeren bij ons in de provincie met de klompen vol stront de boodschappen doen.
Ja idd. Is ook kutwinkel, met kutpersoneel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
Kan wel ja.
Stenen trappen, 10 tredes ofzo.
's avonds zaten die trappen vol met volk.
Heel raar iig.
Dan zijn we het voor de variatie eens eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja idd. Is ook kutwinkel, met kutpersoneel.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zijn we het voor de variatie eens eens
waar woon jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef Paxcon het volgende:
Dus er werken ook nog echt moslims ook
In welke supermarkt in de Randstad niet dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat Rob Geus verhaal![]()
Volgende keer graag even je spermalamp meenemen
Soms vraag je je toch af hoeveel idioten (die niet verder dan hun plaatselijke dorp komen) in Nederland wonen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is dat relevant? Om te kijken of de TS niet gewoon oude stock foto's gebruikt heeft?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:19 schreef einschtein het volgende:
Als iemand even de META-data(of EXIF) van de foto opzoekt, dan zie je ook direct wanneer en hoe laat de foto is gemaakt.
Nee, ik kan het nu zelf niet doen. Geen toegang tot een PC.
Edit: Ok, heb het zelf maar gedaan. In de EXIF data van de eerste foto staat niets bijzonders.Probeer zelf maar met: http://regex.info/exif.cgi
Nee, om te kijken of het niet hele oude foto's zijn. En of het voor of na sluitingstijd was.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:50 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Waarom is dat relevant? Om te kijken of de TS niet gewoon oude stock foto's gebruikt heeft?
Voor of na sluitingstijd of niet, die winkel behoort er zo NOOIT uit te zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, om te kijken of het niet hele oude foto's zijn. En of het voor of na sluitingstijd was.
Schimmel: klopt. Hoort er niet zo uit te zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor of na sluitingstijd of niet, die winkel behoort er zo NOOIT uit te zien.
Wat een gore bende zeg, hier word ik nou echt niet vrolijk van. Oh jongens echt kansloos dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef MissJ het volgende:
Goed, dus ik naar deze AH, was er zo rond 18:00 uur.
Ik voel me direct een soort van Rob de Geus en dat voelde wel coolMijn stoere smartphone in de aanslag, goed opletten en rondlopen maar...
Mijn foto's:
[ afbeelding ]
schone vloeren en nette schappen
[ afbeelding ]
close-up van een stuk vloer en rechtsonder een stuk van mijn mandje![]()
[ afbeelding ]
en nog een netjes gesorteerd schap, wel 1 fles schoonmaakspul wat hier niet hoort
[ afbeelding ]
keurige gestapelde pleerollen en ook hier een schone vloer
Dus, conclusie: ze hebben wat met de klacht gedaan!![]()
Echt waar, heb echt heel goed rond gekeken, maar had nauwelijks wat aan te merken.
[ afbeelding ]
Doe nu meteen maar even.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef Guitar93 het volgende:
Net terug van den haag, alles gefilmd morgen upload ik alles.
Ps: omstandig heden( 1e situatie)
- droog weer af en toe zonnig
- rond 8 - 9 uur( rond die tijd hoor je de winkel te spiegelen, navullen en netjes maken.)
- klein beetje druk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |