Kijk eens aan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:22 schreef renwan het volgende:
Ben er vandaag nog geweest. Ze waren de hele winkel op een positieve manier overhoop aan het halen
alcoholistenwinkel, geen tijd om het spiegelen bij te houdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:04 schreef Omdatappel het volgende:
God, ik schrok. Op de foto van de wijn leek de manier waarop de stelling is ingedeeld onwijs veel op die van de AH waar ik werk.
Ze zouden hun telefoon/antwoordnummer dus moeten wijzigen in forum.fok.nlquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:22 schreef renwan het volgende:
Ben er vandaag nog geweest. Ze waren de hele winkel op een positieve manier overhoop aan het halen
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:22 schreef renwan het volgende:
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met dat spiegelen? Sorry nooit in een supermarkt gewerkt, begrijp het niet...quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
alcoholistenwinkel, geen tijd om het spiegelen bij te houden
Dat je alles netjes in de schappen zet en bij flessen bv een rijtje vooraan zet (zodat het vol lijkt ), jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met dat spiegelen? Sorry nooit in een supermarkt gewerkt, begrijp het niet...![]()
Ah dankjewel voor de uitleg.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat je alles netjes in de schappen zet en bij flessen bv een rijtje vooraan zet (zodat het vol lijkt ), jamaar "het ziet er beter uit"
Die schimmel is echter triestheid t/m. Dat zie je bij de Aldi/Lidl niet eens
De Lidl ziet er hier strakker uit dan de AH.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat je alles netjes in de schappen zet en bij flessen bv een rijtje vooraan zet (zodat het vol lijkt ), jamaar "het ziet er beter uit"
Die schimmel is echter triestheid t/m. Dat zie je bij de Aldi/Lidl niet eens
De Lidl, was toen ze net in NL waren een "pauperwinkel" met "kotsprodukten" , nu hebben ze de beste groente en veel goedkoop (goed) vlees. Daarom kom ik er. De Aldi is tegenwoordig baggerquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
De Lidl ziet er hier strakker uit dan de AH.
Telt ook voor BE. Beste groenten, lekker kwalitatief vlees en vaak ook fijne luxeproducten. Lekkere olijfolie, goede scampi's, pasta variatie etc... Lidl is een goede winkel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
De Lidl, was toen ze net in NL waren een "pauperwinkel" met "kotsprodukten" , nu hebben ze de beste groente en veel goedkoop (goed) vlees. Daarom kom ik er. De Aldi is tegenwoordig bagger
PS: Ik werk er niet!
BE? was dat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Telt ook voor BE. Beste groenten, lekker kwalitatief vlees en vaak ook fijne luxeproducten. Lekkere olijfolie, goede scampi's, pasta variatie etc... Lidl is een goede winkel.
P.S: Ik werk er zeker niet!
België. Dat ligt toch in Afrika of niet?quote:
Ja in het zwartste armste deel van Afrika, vlak naast Nederland.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
België. Dat ligt toch in Afrika of niet?
Maar goed, ik koop sommige producten ook bij de Lidl. De Cola is heerlijk en ze hebben de lekkerste Griekse Yoghurt die je bij een supermarkt kunt kopen.
De light is beter dan die van cocacola. Zero vind ik wel lekkerder, maar ook 3x zo duur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja in het zwartste armste deel van Afrika, vlak naast Nederland.![]()
Ben gisteren nog in de Lidl geweest, die cola light is lekker als hij koud is. Stond in de aanbieding, kostte nog maar ¤ 2,78 voor 6 flessen. Hoe maken ze dat toch voor dat geld...
quote:Geachte heer Diemux,
Hartelijk dank voor uw bericht van 26-8-2011.
Uiteraard nemen wij dit zeer serieus. Wij herkennen een aantal zaken en hebben direct maatregelen genomen. Een aantal zaken zijn op vrijdag 26 augustus opgelost.
Ook zijn er afspraken gemaakt met deze winkel om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Wij danken u hartelijk voor uw reactie waarmee u ons hierop heeft geattendeerd!
Met vriendelijke groet,
Jessica Kerkhoven
Albert Heijn Klantenservice
Ontvangen : 26-08-2011 09:51:40
Onderwerp : ahanders
Type reactie : reactie
Aanhef : Dhr.
Naam : Diemux
E-mail : *****@hotmail.com
Reactie : FOK!ker fotografeert 'slechtste AH ooit'
:
: Tijd voor een nieuwe storemanager..
User-Agent : Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/13.0.782.112 Safari/535.1
Referer : https://www.ah.nl/klantenservice/contact/overalbertheijn
ReturnURL : https://www.ah.nl/klantenservice/contact/bedankt
Client : 195.241.225.249
Server : www.ah.nl, pauline_9082, prd
Maak dan foto's.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:34 schreef Dorkquemada het volgende:
Ben er net weer geweest, merkte niet veel verschil met de vorige bezoekjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |