Wie gaat even kijken of het klopt dat er wat aan gedaan is?quote:Geachte mevrouw Kwab,
Hartelijk dank voor uw bericht van 26-8-2011.
Uiteraard nemen wij dit zeer serieus. Wij herkennen een aantal zaken en hebben direct maatregelen genomen. Een aantal zaken zijn op vrijdag 26 augustus opgelost.
Ook zijn er afspraken gemaakt met deze winkel om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Wij danken u hartelijk voor uw reactie waarmee u ons hierop heeft geattendeerd!
Met vriendelijke groet,
Jessica XXXXXXXXX
Albert Heijn Klantenservice
jaaaaaaaaaaaaa ik!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Wie gaat even kijken of het klopt dat er wat aan gedaan is?
Edit: Diemux heeft exact dezelfde reactie gehad!![]()
ik wacht met smart!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa ik!
Ik ga straks na mijn werk naar deze AH om boodschappen te doen en ga gelijk eea checken en maak eventueel foto's!
ja ik!quote:
die ben ik vergeten te checken helaas. Ik ga eind deze week weer naar deze AH en zal dat dan gaan bekijken.quote:
oh ja shit, niet naar gekeken, ga ik ook volgende keer bekijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
En de lekkage koeling wat met papier is 'opgelost'?
Wat ben jij toch een provinciaal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
Slechtste AH waar ik ooit ben geweest was een AH in Amsterdam, niet ver van het Anne Frank huis.
Echt.... alsof er een kudde olifanten doorheen was gestoven... zo zag die zaak er uit. Verder leek het serieus alsof ik de enige blanke was, handen op de knip dus continu.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een provinciaal.
Zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:57 schreef Omnifacer het volgende:
Was waarschijnlijk op Westermarkt, is inderdaad een kutwinkel.
Oh, zoals je nu omschrijft denk ik eerder aan AH op Nieuwezijds Voorburgwalquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen.
Voordat je winkel in moest had je een brede trap. Ernaast lag geloof ik een postkantoor, maar weet ik niet zeker.
Echt een pleurisbende. Nog nooit gezien in een winkel en dat ondanks dat de boeren bij ons in de provincie met de klompen vol stront de boodschappen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |