Ik denk dat AH de boodschap ontvangen en begrepen heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:22 schreef ConscienceNL het volgende:
Moest vanavond weer vakkenvullen bij de AH. We moesten opeens heel netjes werken (bijv. geen enkel product even op de grond zetten etc.), en nog wat andere dingen die we gisteren niet hoefden te doen. Zou het landelijk worden aangepakt?
Het is ramazan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg, om het vasten. Wat zijn dat voor een pussy's dan dat ze niet eens normaal kunnen werken tijdens de ramadan.
Nederlands forum, dus Nederlands ouwehoeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:36 schreef john243 het volgende:
kutmoslims , flikker op met dat zielige vasten
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:34 schreef Paxcon het volgende:
Die vloer is wel goor inderdaadOngelooflijk dat ze de schrobmachine daar niet even overhalen.
GEENSTIJLquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:49 schreef sinepedraap het volgende:
Goed topic, ook even hoofdkantoor, telegraaf en geenstijl getipt. Dit kan echt niet hoor!
Lorentzplein heeft dus nog steeds niks geleerd van THT in de gaten houden. Was "vroeguh" al zo, maar niks gemerkt van "onvriendelijk personeel". Is die andere Appie aan de Gouverneurlaan in die bocht (was voorheen toch C1000/A&P?)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik woon zo'n beetje tussen de AH van het Lorentzplein en die van het. Gouveneurplein in. LP heeft idd niet zo`n prettige uitstraling/sfeer maar sinds het ombouwen is het wel iets beter naar mijn idee. Bij het GP kom ik vaker en voelt wat prettiger maar daar vind ik regelmatig versproducten over de houdbaarheidsdatum. Ik meld het altijd aan een medewerker en dan wordt het natuurlijk weggehaald. Heb er eigenlijk nog nooit aan gedacht het bij het hoofdkantoor te melden.
Wat betreft de tht had ik het over het Goeveneurplein (idd die eerst C1000 en daarvoor A&P) was. Maar het zal me niks verbazen als dat op het Lorentzplein ook voorkomt. Opzich merk ik er ook niks van onvriendelijk personeel maar het is meer de sfeer/uitstraling wat toch maakt dat ik er niet graag kom.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Lorentzplein heeft dus nog steeds niks geleerd van THT in de gaten houden. Was "vroeguh" al zo, maar niks gemerkt van "onvriendelijk personeel". Is die andere Appie aan de Gouverneurlaan in die bocht (was voorheen toch C1000/A&P?)
Tevens deja-vu topic over de Burger King met Koninginnedag
Troll & Newbie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:22 schreef MalleusMaleficarum het volgende:
Ik vraag me af of FOK! de datum en tijdstip van deze foto's heeft nagekeken om te zien of de foto's vlak voor sluitingstijd zijn genomen. Het gaat dus om de AH die in de kelder van de Bijenkorf is waar je eerst door Chuck Deeley wordt verwelkomt met een coverversie van Wild Horses van de Rolling Stones bij de ingang.
Er wordt niet meer schoongemaakt in winkels enkel snel een doekje overheen gehaald.
Schoonmaken kost teveel tijd en de medewerkers moeten vullen om de koopziekte van de gemiddelde mens van een medicijn te voorzien.
Ramadan heeft geen ene moer met dit verhaal te maken!
Dat zou Guitar93 zelf wel moeten weten als hij vaker daar komt, want ik ken het al sinds het open is en ik heb het nooit echt schoon gezien. Sterker nog, er zijn 1 of 2 eenmanszaken die broodjes verkopen in de Haagse binnenstad die schoon zijn. De rest is ronduit goor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |