SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:27 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Wel, je hebt het soort regen waar ik fluitend doorheen loop terwijl ik een shaggie rook en je hebt de regen waarbij je in 5 seconden doorweekt bent, zoals hier net was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:40 schreef Pheno het volgende:
Ach, regen is regen. Hier is het overigens nog steeds droog.
Hoiquote:
Rrrrrrrrrrrrrrrotterdam en omstreken, u vraagt, wij draaien!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:46 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Noodweer is voorbij, komt er nog meer?
Je was dus niet in Den Helder om 9:50?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:56 schreef Qwea het volgende:
Ik zit op de afsluitdijk en het begint los te gaan. Hoe meer we naar den helder rijden hoe donkerder het wordt ook
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrotterdam en omstreken, u vraagt, wij draaien!
Volgens de huidige voorspelling kan je vanaf 12:00 ~ 12:30 je borsten weer nat maken, en dat alleen door buiten te gaan staan.
Nej! What did I miss?quote:Op vrijdag
26 augustus 2011 09:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je was dus niet in Den Helder om 9:50?
Korte maar zeer krachtige onweersbui, maar het is nog niet gedaan voor vandaag.quote:
Hier ook. En alles wat in het westen valt, valt hier niet meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:08 schreef Oognip het volgende:
Hier in Enschede is het nog prachtig weer
Waar zit jij dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ook. En alles wat in het westen valt, valt hier niet meer
Kut gemist. Krijgt den helder ook nog meer vandaag?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Korte maar zeer krachtige onweersbui, maar het is nog niet gedaan voor vandaag.
En omdat het toch vrijdag is:
Altijd lekker op de vroege morgen
Edit: of je moet vanaf 4 uur in Leeuwarden zitten voor wat voor reden dan ook, daar zal het dan ook niet rustig zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:21 schreef Barbaaf het volgende:
Misschien dat je vanavond om 10 uur nog een verdwaald staartje mee kan pakken maar het heftige spul lijkt over het midden en oosten van het land te trekken voor de rest van de dag.
Ik heb Mr.DML maar een droog setje kleding en schoenen gebracht op zijn werk hier in Den Haag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan haal ik effe een lekkere douchegel. Als het net zo is als toen ik aan kwam kan dat best. Strip ik gewoon effe en douche ik hier op de stoep gewoon nog een keer.
Ik zit hier op de 6de verdieping tegen Loosduinen aan en de bliksem leek zo langs de ramen te schuiven
Ik hou er wel van. Beter dan dat zo zo weer het miezer. Ik hou wel van extreem weer.
Wel, echt gevaarlijk was het niet naar wat ik gezien heb, geen windstoten ed. Je kan de pech hebben net door die ene boom geraakt te worden die omvalt door blikseminslag maar gewoon door Den Haag fietsen in de spits is gevaarlijker dan vanochtend door een bos fietsen denk ik.quote:
Ja waarschijnlijk wel maar ik werd wakker en het onweerde en goot heel hard en op dat moment zat hij op zijn fietsje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wel, echt gevaarlijk was het niet naar wat ik gezien heb, geen windstoten ed. Je kan de pech hebben net door die ene boom geraakt te worden die omvalt door blikseminslag maar gewoon door Den Haag fietsen in de spits is gevaarlijker dan vanochtend door een bos fietsen denk ik.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck sliep zo in terwijl het keihard onweerde
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Regen hier en de katten zitten buiten heb ik straks weer overal pootjes op de vloer.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:05 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme, weer bek vol met verdoving. Vulling zat niet goed en moest opnieuw
Ja, ach. Als de pijn straks maar oprotquote:
aaaaahwquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:37 schreef ElisaB het volgende:
Wakker worden sucks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je ze ontmoeten? Zo ja, vraag dan hoe vaak ze je operatie al hebben gedaan, en kijk vooral met welke arts je het best opschiet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:38 schreef Qwea het volgende:
iemand hier nog een idee hoe ik het beste een afweging tussen 2 orthopedisch chirurgen kan maken?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrotterdam en omstreken, u vraagt, wij draaien!
Volgens de huidige voorspelling kan je vanaf 12:00 ~ 12:30 je borsten weer nat maken, en dat alleen door buiten te gaan staan.
Yups. En nog een beschadigd groen oog ook (een amandelvormig, blauwig vlekje midden in het oog). Ze heeft er geen last van en het is een bikkeltjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
wat een liefies ElisaEn heeft de bovenste nou een groen en blauw oog, hoe stoer!
Hup in de schommel dan!quote:
die is er nietquote:
Da's meer aan Ing d'r kat zie ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er komt ook nog heeeeel veeeel aan![]()
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp
Rooie Zone hierquote:
Godverdomme, weer hier niks:{wquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er komt ook nog heeeeel veeeel aan![]()
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:33 schreef Greys het volgende:
Mjah, what can I say...
Vijf minuten niet opgelet.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:36 schreef Greys het volgende:
En ALLES ruim ik op en haal ik weg, zelfs als ik naar de wc ga
Maar mijn slippers stonden er nog van het teennagels lakken. Vergeten
Lekkerquote:
ik in bier. Misschien (maar zal wel weer niet) dat ik straks een biertje in de stad doe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lekker
ik begin het nu wel een klein beetje lastig te krijgen. heb toch wel zin in chocola of zo
1 of 2 biertjes kan bestquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik in bier. Misschien (maar zal wel weer niet) dat ik straks een biertje in de stad doe.
Ik kan de foto niet zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:33 schreef Greys het volgende:
Mjah, what can I say...
Vijf minuten niet opgelet.
[ afbeelding ]
quote:
Dan doe je dat, dan ga je je een dag te buiten en ga je in of na het weekend weer verderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:26 schreef Oognip het volgende:
Kut ik neig er echt naar om het dieet aan de kant te gooien en chocola en chips te kopen
Ga iets anders doen dan denk je er niet aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:26 schreef Oognip het volgende:
Kut ik neig er echt naar om het dieet aan de kant te gooien en chocola en chips te kopen
Zou ik ook wel doen hoor. Pas geleden viel er op de Conradkade bij de tramhalte opeens een boom om. Een persoon overleden en een zwaar gewond. Maar toen was het ook echt extreeeeeeem weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel maar ik werd wakker en het onweerde en goot heel hard en op dat moment zat hij op zijn fietsje.
Rationeel weet ik wel dat de kans klein is maar ik heb toch maar even gevraagd of hij kon smsen als hij veilig was aangekomen.
Ik ben bang dat ik het dieet dan helemaal overboord gooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe je dat, dan ga je je een dag te buiten en ga je in of na het weekend weer verder
Nou dat heeft Bietje vakkundig geslooptquote:
Ik heb van die kleine zakjes chips gekocht van 25 gram en ik plan voor vanavond er gewoon eentje inquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het dieet dan helemaal overboord gooi
En van die andere zakjes lukt het je gewoon om af te blijven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat heeft Bietje vakkundig gesloopt
[..]
Ik heb van die kleine zakjes chips gekocht van 25 gram en ik plan voor vanavond er gewoon eentje inin mijn eetmeter.
Mhaw, ik ben te lui om naar de stad te gaan. Dus ik heb maar een pruim ter compensatie gepaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
1 of 2 biertjes kan bestAlleen ben ik bang dat als ik eenmaal iets van chocola of chips geproefd heb, ik er alleen maar meer zin krijg.
Ja hoor ik zeg gewoon tegen mijn man dat ik er maar 1 mag en dan corrigeert hij me wel als ik er meer zou pakken, maar ik zal er toch niet meer pakken want ik ben blij met mijn vorderingen tot nu toe en wil die niet verpesten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
En van die andere zakjes lukt het je gewoon om af te blijven?
Ik vind het knap als je het lukt van de chips af te blijven terwijl het zo dichtbij isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja hoor ik zeg gewoon tegen mijn man dat ik er maar 1 mag en dan corrigeert hij me wel als ik er meer zou pakken, maar ik zal er toch niet meer pakken want ik ben blij met mijn vorderingen tot nu toe en wil die niet verpesten.
Ik hoop alleen dat zondag de weegschaal er ook zo over denkt
Wij sla, met gerookte kip, tomaat, ei, kiwi. En gebakken aardappelsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef indaha het volgende:
Ik krijg vis, met worteltjes en aardappelschijfjes uit de oven.
En een toetje van 125 gram van Activia want die moet nijn man testen of die smaken en ik doe dan lekker mee
Gewoon niet in je mond steken; meer is het nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het knap als je het lukt van de chips af te blijven terwijl het zo dichtbij isik weet niet of ik dat zou kunnen.
En de weegschaal denkt er vast hetzelfde over, dat kan bijna niet anders.
Hoe gauw je je kunt hechten aan zo'n beestje hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net de gegevens naar het asiel gestuurd om de rood-witte dame op de site te laten zetten. Ik vind het best vrij vervelend
Wat een zaadje ben ik toch
aaahwquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net de gegevens naar het asiel gestuurd om de rood-witte dame op de site te laten zetten. Ik vind het best vrij vervelend
Maar tot ze een baasje heeft mag ze wel bij jou blijven toch? Of moet ze na zoveel weken naar het asiel zodat jij weer ruimte hebt voor andere kittens?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
Ook lekker,quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij sla, met gerookte kip, tomaat, ei, kiwi. En gebakken aardappels
Nou dat vind ik toch best lastig als het hier in huis ligtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon niet in je mond steken; meer is het niet
Ha dus we zien je nu wat vakerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Q, je hebt wel pech met je kies
Wat de orthopeed betreft, google eens op ervaringen plus de naam van de arts. Best kans dat je daar iets mee opschiet
Wij zitten inmiddels in hotel nummer 3 en we hebben draadloos internetWat een genot na een week niks plus 5 dagen slakkennet.
Je bent gewoon een watje. Maar watjes zijn liefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
Nog een weekquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:17 schreef indaha het volgende:
Ha dus we zien je nu wat vaker, hoe lang hebben jullie nog vakantie?
Bij de eetmeter is 59 gram vet aan de hoge kant en 56 goed dus ergens daartussen ligt de grens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:21 schreef Oognip het volgende:
Volgens caloriechecker.nl heb ik 56 gram vet binnen als ik ga eten wat ik heb ingevuld. Er staat dat ik maximaal 80 gram vet mag en toch staat er dat ik te veel vet binnen krijg(ook verzadigd vet is nog netjes)
Mja, alleen aan rechts. Wilde naar de weekend tandarts maar dan moet je contant betalen enzulks. Wtf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ook lekker,kun je wel nog eten met je kiespijn en idd wat een pech heb jij met je tandarts
Wat een criminelen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, alleen aan rechts. Wilde naar de weekend tandarts maar dan moet je contant betalen enzulks. Wtf?
jaquote:
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Nog steeds buikgriep.![]()
Maar Jip is nog steeds happy cat.
Beterschapquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Nog steeds buikgriep.![]()
Maar Jip is nog steeds happy cat.
Geen idee maar ik moet maandag weer beter zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan
Beterschap
Want maandag komt Carelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Geen idee maar ik moet maandag weer beter zijn.
Nee ik heb net weekend gehadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is fijn,heb je het weekend ook vrij?
Ja lekker hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Lekker dat je niet hoeft te werken Oognip!
Enne, omdat je weet wel:
Fijn dat de migraine helemaal weg isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb heel de middag een ingetje gedaanmet begeleidende muziek van boven
en daarna heel relaxed gedoucht enzo, en nu ben ik weer helemaal fit. Ik merkte toch wel dat mijn lijf niet zo blij was met deze drukke maand. Mijn migraine is nu eindelijk helemaal weg
OMFGquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef tombolafan het volgende:
1293 kcal
Ik ga steeeeeeeeeeeeeeeds iets meer binnenkrijgen
Ga zo doorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef tombolafan het volgende:
1293 kcal
Ik ga steeeeeeeeeeeeeeeds iets meer binnenkrijgen
En ga zo doorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFGWeet je hoeveel kcal ik heb?
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1337 kcal
1337![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest zo hard lachen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1337 kcal
1337![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest zo hard lachen
He ,een mens moet ook af en toe iets eten hoorquote:
Ja, kon dat maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]Das wel cool ja
Dus nu niks meer eten he
Vreten kreng!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
1337![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest zo hard lachen
Nee ze zegt dat ze een borrel gaat halenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:
1337 is leuk omdat 1337
En ze zegt zelf toch ook al dat ze nog niet klaar is met eten?
Ik wil om te beginnen naar de 1500 per dag
Ja, en daar zal ongetwijfeld het eea bij gegeten wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee ze zegt dat ze een borrel gaat halenmaar ok dat vind ik ook goed
Meesterlijk? Dat zou BRUUT zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en daar zal ongetwijfeld het eea bij gegeten wordenZolang ze niet elke dag 1337 kcal binnenkrijgt (dat zou wel meesterlijk zijn btw
) overleeft ze het wel
Nou, geen chips shitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en daar zal ongetwijfeld het eea bij gegeten worden
Ik heb het tellen voor vandaag maar opgegeven. Ik had voordat we boodschappen gingen doen uitgezocht of ik gebakken aardappels kon eten en dat kon. Gewoon van die aardappelschijfjes in een zakje. Ik had gezocht op 'aardappelen' en koos toen voor 'gebakken aardappelen'. Dat viel reuze mee qua calorieën. Toen het eten eenmaal op het vuur stond typte ik per ongeluk 'aardappels' in en toen stond er 'aardappelschijven bereid' dus ik dacht kut dat zal vast veel meer zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:41 schreef indaha het volgende:
Ik kom vandaag op 1740 kcal, maar wel inclusief chips, en dat is prima voor mij vandaag.
Grote meidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, geen chips shitIk prop er dan thuis nog wel een kiwi in of een broodje, maar deze grote meid (
) blijft van de vreet af
morgen komt als het goed is mijn hometrainer, maar mijn track en trace dut niet!
Oh? Echtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef indaha het volgende:
[..]
He ,een mens moet ook af en toe iets eten hoor
Ja!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Tomboooo red jij half elf morgen?
Ik zit nog ff mobiel, zo weer normaal online.
Gb landt om tien voor half elf op het station namelijk en dan zijn we er vijf minuten daarna!
En met je kcal komt het wel goed morgen
Kun jij die lijstjes niet lezen ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh? Echt![]()
Dat was me helemaal ontgaan de laatste twee weken hier... dat mensen ook eten
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun jij die lijstjes niet lezen ofzo
Zeikstraalquote:
Ach gossiequote:
Jij deed toch uberhaupt niet meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach gossie
Dan zet ik mijn lijstje wel niet neer
Ehhh.... neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeikstraal
Ik doe niet aan lijstjes vandaag by the way. Met een reden
Ga je mee naar de sauna morgen?
Ook niet aan kcal tellen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeikstraal
Ik doe niet aan lijstjes vandaag by the way. Met een reden
Is er morgen spijkerbroekendag?quote:Ga je mee naar de sauna morgen?
Ik wilde vandaag beginnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij deed toch uberhaupt niet mee![]()
quote:Ehhh.... nee
Tombo doet aan 'hoe eet ik méér'- lijstjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij deed toch uberhaupt niet mee![]()
Oh. Bummer.quote:Ehhh.... nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar morgen wordt het een gezond dagje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Ik at vandaag:Dat is toch niet eens veel kcal denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar morgen wordt het een gezond dagje
Maar wel een kort lijstjeMijne:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Ik at vandaag:Want dat is zo onwijssssssssssss ongezond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar morgen wordt het een gezond dagje![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is toch niet eens veel kcal denk ik?
Maar wel een kort lijstjeMijne:
Nou, er zat wel gewoon mayo bij de patatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je schrijft onion goed!quote:
Ben je nog niet met vakantie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat dus!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want dat is zo onwijssssssssssss ongezond?
Nee, maar weinig afwisselendquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want dat is zo onwijssssssssssss ongezond?
Oeh nou!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, er zat wel gewoon mayo bij de patat
En je schrijft onion goed!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Oh en ik dacht vandaag 'laat ik mijn benen weer eens epileren ipv een scheermesje er overheen', maar JEZUS FUCK wat doet dat toch zeer
En nu nog steeds, een halve dag later, prachtige rood gespikkelde benen.
Lekker slim, een dag voordat je naar de sauna gaat he?
wtf, dat geloof jij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:12 schreef Mama_Mia het volgende:
Roze koeken vind ik zo goor. Vooral omdat die kleurstof gemaakt wordt van geplette luizen
Ik schreef hier gister per ongeluk union.quote:
Dat IS zo:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wtf, dat geloof jij?
En al is het zo, dat vind ik zo'n BS-reden om iets niet te lusten
Dan eet je zeker ook nooit frikandellen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:12 schreef Mama_Mia het volgende:
Roze koeken vind ik zo goor. Vooral omdat die kleurstof gemaakt wordt van geplette luizen
Jazeker wel. Maar internet op telefoon en een minuutje rust zo na het eten. We gaan zo in de plaza kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, er zat wel gewoon mayo bij de patat
En je schrijft onion goed!
[..]
Ben je nog niet met vakantie?
Ohhh ik was al bang dat jullie door het slechte weer niet konden of gingen ofzo!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Jazeker wel. Maar internet op telefoon en een minuutje rust zo na het eten. We gaan zo in de plaza kijken.
Okeequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat IS zo:
Het pigment heeft E-nummer E120.
Karmijn wordt gewonnen uit een soort schildluis, meer bepaald de Cochenilleluis, Dactylopius coccus Costa. Deze luis leeft op schijfcactussen, bijvoorbeeld de Opuntia coccinellifera of de Nopalea cochenellifera. De luis scheidt een witachtige waslaag af. Alleen de vrouwtjesluizen worden gebruikt. De mannetjes hebben vleugels en leven kort, net lang genoeg om de vrouwtjes te bevruchten zodat deze eitjes kunnen leggen. Ook uit de eitjes wordt karmijn gewonnen, ook wel karmijnextract genoemd.
Om karmijn te winnen uit deze luis zijn enorme hoeveelheden van de vrouwelijk luizen nodig. Er bestaan dan ook in Peru, Mexico, Guatemala en Honduras plantages van de cactussen waarop de karmijnluizen worden aangebracht. Ook op de Canarische Eilanden vindt deze teelt plaats. Andere varianten komen uit Polen (Porphyrophora polonia) en uit Armenië (Porphyrophora hameli). 80% van de wereldproductie (rond 2004) komt echter uit Peru.
Karmijn schijnt al bekend te zijn geweest bij de Inca's en de Azteken. Na de verovering door de Spanjaarden gingen deze verder met de cochenillecultuur. Hernán Cortés nam de stof waarschijnlijk mee naar Europa, maar deze werd voor het eerst beschreven door Mathioli in 1549.
De cochenilleluis wordt in grote hoeveelheden van de cactus afgeschept. De luizen worden geplet en het vocht wordt omwille van de kleurechtheid gemengd met andere stoffen: koningswater, tin of aluin. De ontdekking dat toevoeging van koningswater en tin de stof spectaculair roder en kleurechter maakt, wordt toegeschreven aan de Nederlandse uitvinder Cornelis Drebbel in 1606-1607.
GMTAquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan eet je zeker ook nooit frikandellen?
Of drink je nooit kraanwater?
En koop je elke dag een nieuw matras en kussen?
Nee, je zegt dat je het vooral niet lekker vindt omdat er luizen voor gebruikt worden. En dat vind ik apartquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:19 schreef Mama_Mia het volgende:
Zeg ik toch nietik vind ze sowieso niet lekker, nooit gevonden ook
maar ik vind het wel een ral idee, dat mag toch
en ik drink eigenlijk nooit kraanwater nee
Oh ja dat staat er nogal krom danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat je het vooral niet lekker vindt omdat er luizen voor gebruikt worden. En dat vind ik apart
quote:Noodtoestand oosten VS door Irene
Update: vrijdag 26 aug 2011, 01:21
In een aantal staten in het oosten van Amerika is de noodtoestand van kracht vanwege de komst van de orkaan Irene. Het gaat onder meer om New York, New Jersey en Virginia.
De orkaan is nu nog in de buurt van de Bahama's en komt naar verwachting zaterdag aan land bij North Carolina. Er worden windsnelheden verwacht van 185 kilometer per uur. Daarna trekt Irene waarschijnlijk verder langs de oostkust van de Verenigde Staten.
In het gebied worden honderdduizenden mensen geëvacueerd. Ook worden overal noodplannen klaargemaakt. Inwoners slaan massaal voedsel, water en benzine in.
Ik heb hier nog van die waxstrips liggen die ik ooit gekocht heb, maar ik durf het nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Oh en ik dacht vandaag 'laat ik mijn benen weer eens epileren ipv een scheermesje er overheen', maar JEZUS FUCK wat doet dat toch zeer
En nu nog steeds, een halve dag later, prachtige rood gespikkelde benen.
Lekker slim, een dag voordat je naar de sauna gaat he?
Het let-op -wat-je-eet-dieetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:22 schreef Rewimo het volgende:
Lekker hoor, luizen
Nou ja, roze koeken danIk kan er niet mee zitten. Als je over zulke dingen na gaat denken kun je helemaal niks meer eten.
Wat voor dieet doen jullie eigenlijk met zijn allen?
Tip: als je ze erop hebt en je krijgt ze er niet af (lees: je durft niet te trekken): met wat babyolie zijn ze wel los te krijgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog van die waxstrips liggen die ik ooit gekocht heb, maar ik durf het niet
Als ik het goed begrijp mag je dus alles eten als je er maar een lijstje van maaktquote:
Maar je eet dan wel weer een half rauwe biefstukquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh ja dat staat er nogal krom dannee ik vind ze sowieso niet lekker, maar bijvoorbeeld drinkyoghurt wel en daar zit het ook in en daar heb ik het dus echt lang niet door gedronken
Net zoals ik ook jaren geen filet americain ofzo heb gegeten. Of haring, maar dat lust ik verder ook niet, behalve dat het rauwe vis is.
Dat is wel handig om te weten jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tip: als je ze erop hebt en je krijgt ze er niet af (lees: je durft niet te trekken): met wat babyolie zijn ze wel los te krijgen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Dat is wel handig om te weten jaSowieso zou ik het alleen op mn benen doen..
Nou ik mijn geval is het stop niet alles in je mond waar je zin in hebt , maar denk na over wat je op een dag wil etenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp mag je dus alles eten als je er maar een lijstje van maakt
Geen dieetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:22 schreef Rewimo het volgende:
Lekker hoor, luizen
Nou ja, roze koeken danIk kan er niet mee zitten. Als je over zulke dingen na gaat denken kun je helemaal niks meer eten.
Wat voor dieet doen jullie eigenlijk met zijn allen?
Mijn wenkbrauwen voel ik ook niet meer bv. Maar mijn benen jas ik meestal gewoon om de dag een scheermesje overheen. Nu leek het me handig om het weer eens te epileren. Godallemachtig, echt, de tranen sprongen in mijn ogenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
Greys, stoer hoor je benen epilerenlijkt me erg pijnlijk
ik doe het altijd wel op andere plekken (lekker handmatig met een pincet), dat deed in het begin ook zo'n pijn maar nu voel ik er nog amper wat van
Nee, dat lijkt me niet zo fijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een full brazilian zou ik ook niet bij mezelf doen nee![]()
Nee, als een ander het doet is het net te doen maar zelf zou ik niet durvenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet zo fijn![]()
Daar durf ik het helemaal niet los te trekken
Is veel makkelijker als een ander dat doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen dieet
Gewoon eens een tijdje af en toe invoeren wat je eet en dan kijken hoeveel het eigenlijk is. Gewoon iets bewuster van zijn en da's eigenlijk al genoeg
[..]
Mijn wenkbrauwen voel ik ook niet meer bv. Maar mijn benen jas ik meestal gewoon om de dag een scheermesje overheen. Nu leek het me handig om het weer eens te epileren. Godallemachtig, echt, de tranen sprongen in mijn ogen
Makkelijker? Of minder pijnlijk? Want dat kan ik me echt niet voorstellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is veel makkelijker als een ander dat doet.
Ik stel een epileermeet voor
Rode poesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
Oh de bikinilijn zelf zou ik al niet eens durven harsen. Veel te bang dat ik huid mee trek ofzo
Misschien eens proberen te epileren, maar volgens mij is dat ECHT niet te doen
Benen scheer ik ook om de dag iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
Mijn wenkbrauwen voel ik ook niet meer bv. Maar mijn benen jas ik meestal gewoon om de dag een scheermesje overheen. Nu leek het me handig om het weer eens te epileren. Godallemachtig, echt, de tranen sprongen in mijn ogen
Jaaaaaaaaaa wacht, ik zoek een linkje van het verslagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heeft iemand hier weleens een brazillian wax gedaan dan![]()
gedaan niet neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heeft iemand hier weleens een brazillian wax gedaan dan![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa wacht, ik zoek een linkje van het verslag
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa wacht, ik zoek een linkje van het verslag
Mijn wenkbrauwen voel ik nog meer dan het anderequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen dieet
Gewoon eens een tijdje af en toe invoeren wat je eet en dan kijken hoeveel het eigenlijk is. Gewoon iets bewuster van zijn en da's eigenlijk al genoeg
[..]
Je bikinilijn epileren met een pincet is prima te doen spreek ik uit ervaringquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
Oh de bikinilijn zelf zou ik al niet eens durven harsen. Veel te bang dat ik huid mee trek ofzo
Misschien eens proberen te epileren, maar volgens mij is dat ECHT niet te doen
Zo'n geval heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb toevallig vandaag een nieuw soort mesje gekocht, een Wilkinson Intuition, daar zit een blokje zeep omheen. Dan heb je dus schuim als je onder de douche scheert. Morgen maar eens proberen
[ afbeelding ]
Lees nog eens:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
En hier het verslag van held Dirkh, die een boy brazilian liet doen voor FOK!
Brazilian waxes winnen, waar we wachten op de 2e review
Tombo, als ik het zo terug lees he... jullie kregen serieus alleen maar positieve reacties he?![]()
Niemand deed er lullig over, integendeel!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Omg![]()
Op je buik liggen en met je handen je billen vasthouden
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook wel eens zo'n blokje erom geprobeerd, maar vind het niks
Sowieso scheer ik altijd zonder zeep/schuim eigenlijk
Ik vind het nog steedsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
Ja hier ja, maar in die topics... iedereen vond jullie helden
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hier ja, maar in die topics... iedereen vond jullie helden
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:40 schreef indaha het volgende:
Nou ik vond het moedig dat je het hebt laten doen en dan ook nog hier verslag uitbrengen,ik had het niet gedurfd
Liever een vreemde dan een bekendequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou ik zou het ook niet doen hoorLijkt me helemaal niks zo bij een vreemde.
Misschien bij jou, maar ik zou er niet aan beginnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je bikinilijn epileren met een pincet is prima te doen spreek ik uit ervaring
Het punt is dat dat lastig te reviewen is in één keerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Eigenlijk zouden ze ook een review moeten doen voor dat laseren, dat lijkt mij wel wat.![]()
Dat is alleen ook wel erg duur volgens mij
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb net weer de review van Dirkh zitten teruglezen en echt een paar keer hardop gelachen
"Nou hup, piemel bloot en een kledder hete wax er op..."
quote:Een uitnodiging van FOK! om je te laten waxen. Je weet wel, piemel bloot en een dot hete wax er op, strookje linnen er over heen en tanden op elkaar. Een enorme vrouw, type tuinbroek, stelt je gerust door te zeggen dat dit nog wel meevalt "wacht maar tot ik bij je scrotum ben" en "vrouwen hebben een hogere pijngrens, stel je niet zo aan" op het moment dat je even verstijft als er weer een rits haar van de huid wordt gescheiden.
Ja, zo'n uitnodiging lag er in mijn mailbox. Maar voor al dat leuks, verwachte FOK! wel dat ik een review zou schrijven. Ze zijn gestoord, ze zouden me dik geld toe moeten geven en het volledige prijzenpakket van een heel jaar toe moeten sturen als tegenprestatie. Idioten.
Maar natuurlijk zei ik "Okay, is goed" en liet mijn schouders zakken. Watje.
me againquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik wil nog wel een keer in zon badje gaan met van die kleine visjes, dat had iemand hier toch ook gedaan? Voor je voeten.
Ik vind vissen alleen eng
quote:
Nee, als ze groot zijn gaan ze naar de kweekvijvers terug om weer babies te krijgen voor je voetenbadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vraag me dan alleen af wat ze met die visjes doen, aangezien die ook groeien.Door de plee
APKquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik wil nog wel een keer in zon badje gaan met van die kleine visjes, dat had iemand hier toch ook gedaan? Voor je voeten.
Nee. Kom maar op met de ideeënquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ah oke, gelukkig![]()
Zijn er nog meer leuke, rare reviews die fokkers ooit gedaan hebben?
Dat vind ik echt zoiets raars, ik bedoel wat heb je nou aan een witte ster?quote:
Misschien moet je het testenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
![]()
Maar als het écht goed zou werken en niet schadelijk zou zijn, dan zou er inmiddels niemand meer met ontsierende pigmentvlekken rondlopen ook. Geloof er niks van.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
![]()
Maar als het écht goed zou werken en niet schadelijk zou zijn, dan zou er inmiddels niemand meer met ontsierende pigmentvlekken rondlopen ook. Geloof er niks van.
Dan zou ik de rest van mijn lichaam wit laten makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
![]()
Weten we EINDELIJK het geheim van Michael Jacksonquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan zou ik de rest van mijn lichaam wit laten makenDan valt mijn vitiligo niet meer op
Ik ook tot levenslang nachtmerrie niveau. Dus het zou voor mij wel een hele overwinning zijn om zoiets te doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook tot levenslang nachtmerrie niveau. Dus het zou voor mij wel een hele overwinning zijn om zoiets te doen.
Over beesten gesproken. Ik liep straks van buiten naar binnen en pas toen ik op de 6de verdieping uit de lift stapte voelde ik ineens een pijn in mijn hand alsof er een gloeiende peuk in werd uitgedrukt. Was er een wesp meegelift die me stak in mijn rechter handpalm. Pijn!
Uitgezogen, zalfje erop, gekoeld met een koud blikje en die wesp vermoord (6de verdieping, geen ramen die open kunnen. Hij zou toch wel dood gaan daar), maar het doet nog steeds pijn.
O jasses, heb ik ook eens gehad, is het nog dik?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook tot levenslang nachtmerrie niveau. Dus het zou voor mij wel een hele overwinning zijn om zoiets te doen.
Over beesten gesproken. Ik liep straks van buiten naar binnen en pas toen ik op de 6de verdieping uit de lift stapte voelde ik ineens een pijn in mijn hand alsof er een gloeiende peuk in werd uitgedrukt. Was er een wesp meegelift die me stak in mijn rechter handpalm. Pijn!
Uitgezogen, zalfje erop, gekoeld met een koud blikje en die wesp vermoord (6de verdieping, geen ramen die open kunnen. Hij zou toch wel dood gaan daar), maar het doet nog steeds pijn.
Au! Wespensteken zijn zo gemeenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef nokwanda het volgende:
Ja maar jij bent helemáál bleek en het staat bij jou sophisticated, ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en over witheid: Ik liep gister op mn werk in een jurkje met blote benen, en mn collega was "helemaal gebiologeerd door hoe wit ze zijn"![]()
![]()
Nog een sauna-struikelblok
Het voelt heeeeeeeeeeeeeeeeel gekquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Erg hequote:Over beesten gesproken. Ik liep straks van buiten naar binnen en pas toen ik op de 6de verdieping uit de lift stapte voelde ik ineens een pijn in mijn hand alsof er een gloeiende peuk in werd uitgedrukt. Was er een wesp meegelift die me stak in mijn rechter handpalm. Pijn!
Ik heb een pigmentvlek op mijn kontquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan zou ik de rest van mijn lichaam wit laten makenDan valt mijn vitiligo niet meer op
Ja, ik denk er meestal niet zo bij na zelf, tot iemand het noemtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij bent helemáál bleek en het staat bij jou sophisticated, ofzo
Ik ben half wit ongeveer. Gelukkig wel voor het grootste deel onder mijn kleren. Maar ik ga rustig in de sauna of zwembad hoor. Als iemand zich eraan stoort heeft ie pech.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb een pigmentvlek op mijn kont![]()
Dus geen moedervlek, het steekt niet uit, maar het zit echt in de huid.
Ik ga morgen eens kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een pigmentvlek op mijn kont![]()
Dus geen moedervlek, het steekt niet uit, maar het zit echt in de huid.
Ja doe! Dan moet je nèt iets te vroeg achter mij aan het zwembadtrapje op, als je na het zwemmen er uit wilt!quote:
Very F&Fquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben trouwens reeën gezienuilen gehoord
heel veel roofvogels gezien, padden, en dikke oranje naaktslakken
Maesjequote:
Precies!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben half wit ongeveer. Gelukkig wel voor het grootste deel onder mijn kleren. Maar ik ga rustig in de sauna of zwembad hoor. Als iemand zich eraan stoort heeft ie pech.
Onze eigeste F&F panterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben half wit ongeveer. Gelukkig wel voor het grootste deel onder mijn kleren. Maar ik ga rustig in de sauna of zwembad hoor. Als iemand zich eraan stoort heeft ie pech.
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb je Biet nou trouwens al opgegeven voor een cursus Greys
Ik blijf gewoon ergens liggen terwijl jij gaat staanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doe! Dan moet je nèt iets te vroeg achter mij aan het zwembadtrapje op, als je na het zwemmen er uit wilt!
Dat hadden Gb en ik een keer. Zij het trapje op, ik iets te dicht er achteraan, Gb slingert den bipsebaps iets naar achteren bij het opstappen en BIJNA pontificaal in mijn gezicht
Neuh, 't zijn geen pantervlekkenquote:
Ik loop de zee in met sandalen aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik durf ook niet in de zee enzo.. en ga dus echt niet in meertjes met de honden. Die mogen zwemmen, ik ga er niet in.
Fijn die wesp
Ja, beetje wel. Ik voel het zitten, maar het ziet er niet zo erg uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:08 schreef indaha het volgende:
[..]
O jasses, heb ik ook eens gehad, is het nog dik?
Ow ja ik ga ook echt niet met blote voeten hoor, zo bijt er een beestje in je voet of ga je op een vis staanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik loop de zee in met sandalen aanEr zitten misschien beestjes onder het zand.
En ik vind mezelf belachelijk.
[..]
Ja, beetje wel. Ik voel het zitten, maar het ziet er niet zo erg uit.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Misschien moeten we samen zon visjes voetenbad doen, komen we van onze angst af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |