En van die andere zakjes lukt het je gewoon om af te blijven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat heeft Bietje vakkundig gesloopt
[..]
Ik heb van die kleine zakjes chips gekocht van 25 gram en ik plan voor vanavond er gewoon eentje inin mijn eetmeter.
Mhaw, ik ben te lui om naar de stad te gaan. Dus ik heb maar een pruim ter compensatie gepaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
1 of 2 biertjes kan bestAlleen ben ik bang dat als ik eenmaal iets van chocola of chips geproefd heb, ik er alleen maar meer zin krijg.
Ja hoor ik zeg gewoon tegen mijn man dat ik er maar 1 mag en dan corrigeert hij me wel als ik er meer zou pakken, maar ik zal er toch niet meer pakken want ik ben blij met mijn vorderingen tot nu toe en wil die niet verpesten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
En van die andere zakjes lukt het je gewoon om af te blijven?
Ik vind het knap als je het lukt van de chips af te blijven terwijl het zo dichtbij isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja hoor ik zeg gewoon tegen mijn man dat ik er maar 1 mag en dan corrigeert hij me wel als ik er meer zou pakken, maar ik zal er toch niet meer pakken want ik ben blij met mijn vorderingen tot nu toe en wil die niet verpesten.
Ik hoop alleen dat zondag de weegschaal er ook zo over denkt
Wij sla, met gerookte kip, tomaat, ei, kiwi. En gebakken aardappelsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef indaha het volgende:
Ik krijg vis, met worteltjes en aardappelschijfjes uit de oven.
En een toetje van 125 gram van Activia want die moet nijn man testen of die smaken en ik doe dan lekker mee
Gewoon niet in je mond steken; meer is het nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het knap als je het lukt van de chips af te blijven terwijl het zo dichtbij isik weet niet of ik dat zou kunnen.
En de weegschaal denkt er vast hetzelfde over, dat kan bijna niet anders.
Hoe gauw je je kunt hechten aan zo'n beestje hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net de gegevens naar het asiel gestuurd om de rood-witte dame op de site te laten zetten. Ik vind het best vrij vervelend
Wat een zaadje ben ik toch
aaahwquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net de gegevens naar het asiel gestuurd om de rood-witte dame op de site te laten zetten. Ik vind het best vrij vervelend
Maar tot ze een baasje heeft mag ze wel bij jou blijven toch? Of moet ze na zoveel weken naar het asiel zodat jij weer ruimte hebt voor andere kittens?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
Ook lekker,quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij sla, met gerookte kip, tomaat, ei, kiwi. En gebakken aardappels
Nou dat vind ik toch best lastig als het hier in huis ligtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon niet in je mond steken; meer is het niet
Ha dus we zien je nu wat vakerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Q, je hebt wel pech met je kies
Wat de orthopeed betreft, google eens op ervaringen plus de naam van de arts. Best kans dat je daar iets mee opschiet
Wij zitten inmiddels in hotel nummer 3 en we hebben draadloos internetWat een genot na een week niks plus 5 dagen slakkennet.
Je bent gewoon een watje. Maar watjes zijn liefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
Nog een weekquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:17 schreef indaha het volgende:
Ha dus we zien je nu wat vaker, hoe lang hebben jullie nog vakantie?
Bij de eetmeter is 59 gram vet aan de hoge kant en 56 goed dus ergens daartussen ligt de grens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:21 schreef Oognip het volgende:
Volgens caloriechecker.nl heb ik 56 gram vet binnen als ik ga eten wat ik heb ingevuld. Er staat dat ik maximaal 80 gram vet mag en toch staat er dat ik te veel vet binnen krijg(ook verzadigd vet is nog netjes)
Mja, alleen aan rechts. Wilde naar de weekend tandarts maar dan moet je contant betalen enzulks. Wtf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ook lekker,kun je wel nog eten met je kiespijn en idd wat een pech heb jij met je tandarts
Wat een criminelen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, alleen aan rechts. Wilde naar de weekend tandarts maar dan moet je contant betalen enzulks. Wtf?
jaquote:
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Nog steeds buikgriep.![]()
Maar Jip is nog steeds happy cat.
Beterschapquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Nog steeds buikgriep.![]()
Maar Jip is nog steeds happy cat.
Geen idee maar ik moet maandag weer beter zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan
Beterschap
Want maandag komt Carelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Geen idee maar ik moet maandag weer beter zijn.
Nee ik heb net weekend gehadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is fijn,heb je het weekend ook vrij?
Ja lekker hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Lekker dat je niet hoeft te werken Oognip!
Enne, omdat je weet wel:
Fijn dat de migraine helemaal weg isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb heel de middag een ingetje gedaanmet begeleidende muziek van boven
en daarna heel relaxed gedoucht enzo, en nu ben ik weer helemaal fit. Ik merkte toch wel dat mijn lijf niet zo blij was met deze drukke maand. Mijn migraine is nu eindelijk helemaal weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |