Het punt is dat dat lastig te reviewen is in één keerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Eigenlijk zouden ze ook een review moeten doen voor dat laseren, dat lijkt mij wel wat.![]()
Dat is alleen ook wel erg duur volgens mij
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb net weer de review van Dirkh zitten teruglezen en echt een paar keer hardop gelachen
"Nou hup, piemel bloot en een kledder hete wax er op..."
quote:Een uitnodiging van FOK! om je te laten waxen. Je weet wel, piemel bloot en een dot hete wax er op, strookje linnen er over heen en tanden op elkaar. Een enorme vrouw, type tuinbroek, stelt je gerust door te zeggen dat dit nog wel meevalt "wacht maar tot ik bij je scrotum ben" en "vrouwen hebben een hogere pijngrens, stel je niet zo aan" op het moment dat je even verstijft als er weer een rits haar van de huid wordt gescheiden.
Ja, zo'n uitnodiging lag er in mijn mailbox. Maar voor al dat leuks, verwachte FOK! wel dat ik een review zou schrijven. Ze zijn gestoord, ze zouden me dik geld toe moeten geven en het volledige prijzenpakket van een heel jaar toe moeten sturen als tegenprestatie. Idioten.
Maar natuurlijk zei ik "Okay, is goed" en liet mijn schouders zakken. Watje.
me againquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik wil nog wel een keer in zon badje gaan met van die kleine visjes, dat had iemand hier toch ook gedaan? Voor je voeten.
Ik vind vissen alleen eng
quote:
Nee, als ze groot zijn gaan ze naar de kweekvijvers terug om weer babies te krijgen voor je voetenbadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vraag me dan alleen af wat ze met die visjes doen, aangezien die ook groeien.Door de plee
APKquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik wil nog wel een keer in zon badje gaan met van die kleine visjes, dat had iemand hier toch ook gedaan? Voor je voeten.
Nee. Kom maar op met de ideeënquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ah oke, gelukkig![]()
Zijn er nog meer leuke, rare reviews die fokkers ooit gedaan hebben?
Dat vind ik echt zoiets raars, ik bedoel wat heb je nou aan een witte ster?quote:
Misschien moet je het testenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
![]()
Maar als het écht goed zou werken en niet schadelijk zou zijn, dan zou er inmiddels niemand meer met ontsierende pigmentvlekken rondlopen ook. Geloof er niks van.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
![]()
Maar als het écht goed zou werken en niet schadelijk zou zijn, dan zou er inmiddels niemand meer met ontsierende pigmentvlekken rondlopen ook. Geloof er niks van.
Dan zou ik de rest van mijn lichaam wit laten makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
![]()
Weten we EINDELIJK het geheim van Michael Jacksonquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan zou ik de rest van mijn lichaam wit laten makenDan valt mijn vitiligo niet meer op
Ik ook tot levenslang nachtmerrie niveau. Dus het zou voor mij wel een hele overwinning zijn om zoiets te doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook tot levenslang nachtmerrie niveau. Dus het zou voor mij wel een hele overwinning zijn om zoiets te doen.
Over beesten gesproken. Ik liep straks van buiten naar binnen en pas toen ik op de 6de verdieping uit de lift stapte voelde ik ineens een pijn in mijn hand alsof er een gloeiende peuk in werd uitgedrukt. Was er een wesp meegelift die me stak in mijn rechter handpalm. Pijn!
Uitgezogen, zalfje erop, gekoeld met een koud blikje en die wesp vermoord (6de verdieping, geen ramen die open kunnen. Hij zou toch wel dood gaan daar), maar het doet nog steeds pijn.
O jasses, heb ik ook eens gehad, is het nog dik?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook tot levenslang nachtmerrie niveau. Dus het zou voor mij wel een hele overwinning zijn om zoiets te doen.
Over beesten gesproken. Ik liep straks van buiten naar binnen en pas toen ik op de 6de verdieping uit de lift stapte voelde ik ineens een pijn in mijn hand alsof er een gloeiende peuk in werd uitgedrukt. Was er een wesp meegelift die me stak in mijn rechter handpalm. Pijn!
Uitgezogen, zalfje erop, gekoeld met een koud blikje en die wesp vermoord (6de verdieping, geen ramen die open kunnen. Hij zou toch wel dood gaan daar), maar het doet nog steeds pijn.
Au! Wespensteken zijn zo gemeenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef nokwanda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |