SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:27 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Wel, je hebt het soort regen waar ik fluitend doorheen loop terwijl ik een shaggie rook en je hebt de regen waarbij je in 5 seconden doorweekt bent, zoals hier net was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:40 schreef Pheno het volgende:
Ach, regen is regen. Hier is het overigens nog steeds droog.
Hoiquote:
Rrrrrrrrrrrrrrrotterdam en omstreken, u vraagt, wij draaien!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:46 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Noodweer is voorbij, komt er nog meer?
Je was dus niet in Den Helder om 9:50?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:56 schreef Qwea het volgende:
Ik zit op de afsluitdijk en het begint los te gaan. Hoe meer we naar den helder rijden hoe donkerder het wordt ook
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrotterdam en omstreken, u vraagt, wij draaien!
Volgens de huidige voorspelling kan je vanaf 12:00 ~ 12:30 je borsten weer nat maken, en dat alleen door buiten te gaan staan.
Nej! What did I miss?quote:Op vrijdag
26 augustus 2011 09:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je was dus niet in Den Helder om 9:50?
Korte maar zeer krachtige onweersbui, maar het is nog niet gedaan voor vandaag.quote:
Hier ook. En alles wat in het westen valt, valt hier niet meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:08 schreef Oognip het volgende:
Hier in Enschede is het nog prachtig weer
Waar zit jij dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ook. En alles wat in het westen valt, valt hier niet meer
Kut gemist. Krijgt den helder ook nog meer vandaag?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Korte maar zeer krachtige onweersbui, maar het is nog niet gedaan voor vandaag.
En omdat het toch vrijdag is:
Altijd lekker op de vroege morgen
Edit: of je moet vanaf 4 uur in Leeuwarden zitten voor wat voor reden dan ook, daar zal het dan ook niet rustig zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:21 schreef Barbaaf het volgende:
Misschien dat je vanavond om 10 uur nog een verdwaald staartje mee kan pakken maar het heftige spul lijkt over het midden en oosten van het land te trekken voor de rest van de dag.
Ik heb Mr.DML maar een droog setje kleding en schoenen gebracht op zijn werk hier in Den Haag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan haal ik effe een lekkere douchegel. Als het net zo is als toen ik aan kwam kan dat best. Strip ik gewoon effe en douche ik hier op de stoep gewoon nog een keer.
Ik zit hier op de 6de verdieping tegen Loosduinen aan en de bliksem leek zo langs de ramen te schuiven
Ik hou er wel van. Beter dan dat zo zo weer het miezer. Ik hou wel van extreem weer.
Wel, echt gevaarlijk was het niet naar wat ik gezien heb, geen windstoten ed. Je kan de pech hebben net door die ene boom geraakt te worden die omvalt door blikseminslag maar gewoon door Den Haag fietsen in de spits is gevaarlijker dan vanochtend door een bos fietsen denk ik.quote:
Ja waarschijnlijk wel maar ik werd wakker en het onweerde en goot heel hard en op dat moment zat hij op zijn fietsje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wel, echt gevaarlijk was het niet naar wat ik gezien heb, geen windstoten ed. Je kan de pech hebben net door die ene boom geraakt te worden die omvalt door blikseminslag maar gewoon door Den Haag fietsen in de spits is gevaarlijker dan vanochtend door een bos fietsen denk ik.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck sliep zo in terwijl het keihard onweerde
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Regen hier en de katten zitten buiten heb ik straks weer overal pootjes op de vloer.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:05 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme, weer bek vol met verdoving. Vulling zat niet goed en moest opnieuw
Ja, ach. Als de pijn straks maar oprotquote:
aaaaahwquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:37 schreef ElisaB het volgende:
Wakker worden sucks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je ze ontmoeten? Zo ja, vraag dan hoe vaak ze je operatie al hebben gedaan, en kijk vooral met welke arts je het best opschiet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:38 schreef Qwea het volgende:
iemand hier nog een idee hoe ik het beste een afweging tussen 2 orthopedisch chirurgen kan maken?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrotterdam en omstreken, u vraagt, wij draaien!
Volgens de huidige voorspelling kan je vanaf 12:00 ~ 12:30 je borsten weer nat maken, en dat alleen door buiten te gaan staan.
Yups. En nog een beschadigd groen oog ook (een amandelvormig, blauwig vlekje midden in het oog). Ze heeft er geen last van en het is een bikkeltjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
wat een liefies ElisaEn heeft de bovenste nou een groen en blauw oog, hoe stoer!
Hup in de schommel dan!quote:
die is er nietquote:
Da's meer aan Ing d'r kat zie ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er komt ook nog heeeeel veeeel aan![]()
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp
Rooie Zone hierquote:
Godverdomme, weer hier niks:{wquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er komt ook nog heeeeel veeeel aan![]()
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:33 schreef Greys het volgende:
Mjah, what can I say...
Vijf minuten niet opgelet.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:36 schreef Greys het volgende:
En ALLES ruim ik op en haal ik weg, zelfs als ik naar de wc ga
Maar mijn slippers stonden er nog van het teennagels lakken. Vergeten
Lekkerquote:
ik in bier. Misschien (maar zal wel weer niet) dat ik straks een biertje in de stad doe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lekker
ik begin het nu wel een klein beetje lastig te krijgen. heb toch wel zin in chocola of zo
1 of 2 biertjes kan bestquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik in bier. Misschien (maar zal wel weer niet) dat ik straks een biertje in de stad doe.
Ik kan de foto niet zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:33 schreef Greys het volgende:
Mjah, what can I say...
Vijf minuten niet opgelet.
[ afbeelding ]
quote:
Dan doe je dat, dan ga je je een dag te buiten en ga je in of na het weekend weer verderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:26 schreef Oognip het volgende:
Kut ik neig er echt naar om het dieet aan de kant te gooien en chocola en chips te kopen
Ga iets anders doen dan denk je er niet aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:26 schreef Oognip het volgende:
Kut ik neig er echt naar om het dieet aan de kant te gooien en chocola en chips te kopen
Zou ik ook wel doen hoor. Pas geleden viel er op de Conradkade bij de tramhalte opeens een boom om. Een persoon overleden en een zwaar gewond. Maar toen was het ook echt extreeeeeeem weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel maar ik werd wakker en het onweerde en goot heel hard en op dat moment zat hij op zijn fietsje.
Rationeel weet ik wel dat de kans klein is maar ik heb toch maar even gevraagd of hij kon smsen als hij veilig was aangekomen.
Ik ben bang dat ik het dieet dan helemaal overboord gooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe je dat, dan ga je je een dag te buiten en ga je in of na het weekend weer verder
Nou dat heeft Bietje vakkundig geslooptquote:
Ik heb van die kleine zakjes chips gekocht van 25 gram en ik plan voor vanavond er gewoon eentje inquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het dieet dan helemaal overboord gooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |