breid maar uit naar het noorden:)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:22 schreef Infection het volgende:
Noodweercentrale heeft nu wel een gigantisch gebied code rood gegeven.
http://alarm.noodweercentrale.nl/
Allemaal overdreven, het regent hier gewoon met hier en daar een lichte donder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:22 schreef Infection het volgende:
Noodweercentrale heeft nu wel een gigantisch gebied code rood gegeven.
http://alarm.noodweercentrale.nl/
Liever naar het westenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
breid maar uit naar het noorden:)
Helaas zit ik net zo'n 5 KM ten links van de rode lijn. Hopelijk ook hier nog wat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
breid maar uit naar het noorden:)
iddquote:
Kom op jij hebt gehadquote:
quote:
HA net goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:31 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
NIET! Lopik miste net het grote feest wat vanochtend ten westen van ons was en nu ook al het feest in het oosten
Ik leef met je mee. Hier precies hetzelfde... en het gaat al de hele week zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:31 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
NIET! Lopik miste net het grote feest wat vanochtend ten westen van ons was en nu ook al het feest in het oosten
Vanavond komt er nog een lijntje toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Begint nu droger te worden in Oss. (al rommel het nog wel).
En dus komt die level 2 gewoon uit zoals Estofex voorspelde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef horned_reaper het volgende:
De lifted index in het noorden is flink hoog. Dus de buienlijn zal straks nog een extra boost gaan krijgen boven het noorden van het land!![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef eastlight het volgende:
Word stedds benauwder hier in Twente!
Ik denk het wel.... maar we moeten gewoon afwachten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dus komt die level 2 gewoon uit zoals Estofex voorspelde.
Er komt dan ook een flink rooie pluk op je afquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
en toen werd het in doetinchem opeens donker
Best wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Omgeving Apeldoorn krijgt de volle laag?
Dit inderdaad...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:55 schreef EdVe het volgende:
[..]
Veel regen, weinig onweer. Beetje donder op afstand. Val dus allemaal wel mee.
In Vroomshoop ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:52 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Volgens mij stijgt het hier met de minuut.
dat moge duidelijk zijn. hier komt het met bakken uit de lucht en waait stevig met wat geblitzz. 25 km zuidelijker dan doetinchemquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:53 schreef Velp het volgende:
[..]
Er komt dan ook een flink rooie pluk op je af
Als het goed is moet er nog één gebied komen. Maar dat kan best laat worden en via Duitsland richting oost-Nederland gaan..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef INViCTuS het volgende:
Leuk gebied maar deel 2 komt toch pas laat vanmiddag/begin avond of heb ik dat nou verkeerd?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |