Als ik het zo zie zou ik richting Duitsland gaan.. ik verwacht daar veel meer spektakel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:36 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
succes!
ik begin op mijn gemakje in veendam loop v/d dag!
zit je op pokerstars? Wat is je naam?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.... 1 fles sherry op.
Pokerstars #32 in the bubble/lock.
Zit te denken aan horizontaal.
Maar dat kan hier nog even duren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik het zo zie zou ik richting Duitsland gaan.. ik verwacht daar veel meer spektakel.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef Maver24 het volgende:
iemand hier een linkje met de actuele CAPE waardes ?
Je bent me net voorquote:
Kan best, er zitten 2 buitjes in de buurt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik kan me vergissen maar volgens mij rommelt het in Eindhoven....
Drugshond.... crap in cash play... worse in tournaments.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
zit je op pokerstars? Wat is je naam?
Correctiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:54 schreef taxibabe het volgende:
Neede/Eibergen begint al aardig te betrekken, wordt ontzettend klam en het rommelt al redelijk dichtbij. Er komt een klein rood pitje deze kant op volgens weer.nl
Nee, ik heb helemaal niets ontvangen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
PM van kree gekregen voor het toevoegen aan userkaart?
http://www.google.nl/#scl(...)f7f&biw=1258&bih=512quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
zit je op pokerstars? Wat is je naam?
Hier in Vroomshoop word het ook steeds donkerderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Correctie:
Onweer gaat ineens een stuk harder en het begint iets te regenen. Gaat wel snel ineens zeg!
Kunnen geen 2 mensen die kaart aanpassen? jij en ik? Ik weet niet of dat zo in te stellen is gezien ik net ook weer een melding daarvan kreeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:01 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nee, ik heb helemaal niets ontvangen?
Heb ik dat toch mooi gefixt niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Jullie mogen die kutonweer hebben van mij. Ik blaas 't wel richting 't westen
De kaart is inmiddels al helemaal bijgewerkt!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kunnen geen 2 mensen die kaart aanpassen? jij en ik? Ik weet niet of dat zo in te stellen is gezien ik net ook weer een melding daarvan kreeg.
Ik stuur je wel even een PM met de gegevens van Kree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |