Dat zet ik op wanneer ik de bezem door het huis haal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
om in de stemming te komen dan maar
Vragen kunnen altijd gesteld worden in het topic en vaak is het doorlezen van de OP + de sites die hier gegeven worden al een prima basis om de meeste dingen te kunnen volgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. zag die bui komen.
Interesse is er wel.
Ga me er eens meer in verdiepen. Mijn interesse ligt daar wel.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vragen kunnen altijd gesteld worden in het topic en vaak is het doorlezen van de OP + de sites die hier gegeven worden al een prima basis om de meeste dingen te kunnen volgen.
Mooi, maar die 24 uurs vooruitzichten zijn zo niet aan de orde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
onweer is net het vetste weer
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
alles gaat langs limburg
weten we nog niet bepalen we morgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:17 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
wlke kant gaan jullie op?
Ik krijg hier wat van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 05:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
de voorspelling was volgens mij dat het oosten het meeste ervan zou krijgen, maar op de radar lijkt het toch meer naar het westen te gaan. We zullen zien. Nog een uurtje of 6 en dan is die formatie hier
wat krijg je ervan dan? als het is leuks is als veel geld of een veer van een wilde fazant wil ik dat ook wel krijgenquote:
Krijg jij maar een tornado als je dat leuk vindt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 05:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
wat krijg je ervan dan? als het is leuks is als veel geld of een veer van een wilde fazant wil ik dat ook wel krijgen
Als het tussen 17:30 en 18:00 maar droog is. Dan moet ik even naar huisquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:20 schreef Takkembah het volgende:
Komt weer wat leuks aaneens kijken of we hier in ZO brabant wat meepikken
Dat maakt het ook weer leuk. Altijd fun als er weer 5 topics erdoorheen klappen zonder dat er ook maar iets gebeurd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 05:44 schreef Rikketik het volgende:
En waarom geen enkele meteoroloog zegt "ik weet het niet, jullie zien maar wat het wordt", is omdat mensen daarvoor veel te nieuwsgierig zijn, ze willen weten wat voor weer ze kunnen verwachten. Dat de meteoroloog na een slechte voorspelling niet zijn excuses aanbiedt is omdat fouten maken inherent is aan het vak; geen enkele weersverwachting kan 100 procent accuraat zijn.
Zeeland, veel regen en matige onweer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:57 schreef Lienzz het volgende:
waar zitten jullie? ik moet zo mn bed in helaas, maar ik denk dat het hier toch niet veel gaat worden.
Lijkt er wel opquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:02 schreef Rikketik het volgende:
Die verticale buienlijn boven Frankrijk, die zal vanmiddag over het midden en oosten van het land trekken?
Is dat niet wat te vroeg dan was voorspeld?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:09 schreef Drassss het volgende:
Die achterste lijn zal naar alle waarschijnlijkheid vanzelf weer krachtiger worden wanneer hij boven no-nederland hangt.
Mhaw de volgende lijn duurt nog wel "even". Verwachting was rond 12.00 in de middag. Klopt wel aardig denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Is dat niet wat te vroeg dan was voorspeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |