Bedankt! Kan ik het konijnenhok onafgedekt laten, het is toch al zo benauwd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Noord-Oost Nederland kan slecht weer krijgen.
Het hele land krijgt met buien te maken morgen, vannacht iig op de meeste plaatsen droog.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Bedankt! Kan ik het konijnenhok onafgedekt laten, het is toch al zo benauwd.
Als ik Estofex mag geloven dan hoef je nieteens op pad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:36 schreef garnage-patrick het volgende:
morgen maar chasen, zal vast laatste van het jaar zijn...
Helaasch is mijn telefoon wel afgestorven,... moet het nou met een telefoon met gprs doen..
edit: vertrek uit omgeving veendam
wlke kant gaan jullie op?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:01 schreef dan13lv het volgende:
wij huren greenwheels van de ns en gaan dan touren ;P
NO Nederland zal de meeste kans hebben om zwaar weer. Rest van het land krijgt ook met buien te maken, maar die zijn iets minder krachtig is de voorspelling. Kans op windstoten/hagel en lokaal veel neerslag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
Waar kunnen we morgen nou wat verwachten?
KNMI heb steeds andere updates.
Morgen maar dit topic in de gaten houden, hier zitten de experts volgens mij.
Morgen een begrafenis...echt weer daarvoor dus:-(
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
NO Nederland zal de meeste kans hebben om zwaar weer. Rest van het land krijgt ook met buien te maken, maar die zijn iets minder krachtig is de voorspelling. Kans op windstoten/hagel en lokaal veel neerslag.
Dit topic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zit in het midden, utrecht.
Hoop wel dat het van 12 tot 15 uur even droog is dan.
Welke site beveel jij me aan om dan te volgen ?
Noodweercentrale.nl is een prima site. Volg het KNMI, buienradar voor de buien en FOK voor de snelle updatesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zit in het midden, utrecht.
Hoop wel dat het van 12 tot 15 uur even droog is dan.
Welke site beveel jij me aan om dan te volgen ?
Buienradar gevolgd is niet echt betrouwbaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Noodweercentrale.nl is een prima site. Volg het KNMI, buienradar voor de buien en FOK voor de snelle updates
Ja die bui was opeens ontstaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Buienradar gevolgd is niet echt betrouwbaar.
Vanmiddag gekeken en dacht even naar nieuwegein te fietsen en kreeg daar een bui over me heen.
Volg de experts hier morgen ochtend wel
Idd. zag die bui komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja die bui was opeens ontstaanBlijft lastig en soms zijn ze binnen 10 minuten opeens op de radar. Je eigen neus werkt vaak het beste
Of dit topic
Dat dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |