Kan best, er zitten 2 buitjes in de buurt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik kan me vergissen maar volgens mij rommelt het in Eindhoven....
Drugshond.... crap in cash play... worse in tournaments.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
zit je op pokerstars? Wat is je naam?
Correctiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:54 schreef taxibabe het volgende:
Neede/Eibergen begint al aardig te betrekken, wordt ontzettend klam en het rommelt al redelijk dichtbij. Er komt een klein rood pitje deze kant op volgens weer.nl
Nee, ik heb helemaal niets ontvangen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
PM van kree gekregen voor het toevoegen aan userkaart?
http://www.google.nl/#scl(...)f7f&biw=1258&bih=512quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
zit je op pokerstars? Wat is je naam?
Hier in Vroomshoop word het ook steeds donkerderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Correctie:
Onweer gaat ineens een stuk harder en het begint iets te regenen. Gaat wel snel ineens zeg!
Kunnen geen 2 mensen die kaart aanpassen? jij en ik? Ik weet niet of dat zo in te stellen is gezien ik net ook weer een melding daarvan kreeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:01 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nee, ik heb helemaal niets ontvangen?
Heb ik dat toch mooi gefixt niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Jullie mogen die kutonweer hebben van mij. Ik blaas 't wel richting 't westen
De kaart is inmiddels al helemaal bijgewerkt!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kunnen geen 2 mensen die kaart aanpassen? jij en ik? Ik weet niet of dat zo in te stellen is gezien ik net ook weer een melding daarvan kreeg.
Ik stuur je wel even een PM met de gegevens van Kree
Hier is het alweer voorbij. Op naar de volgende bui?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:07 schreef eastlight het volgende:
[..]
Hier in Vroomshoop word het ook steeds donkerder
Ah okequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De kaart is inmiddels al helemaal bijgewerkt!![]()
En volgens mij kan dat niet? Ik zou in ieder geval niet weten hoe.... maar als je me gewoon PM't dan komt het allemaal prima in orde!
Jup, en als er weinig waarschuwingen zijn gaat het opeens los...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:22 schreef Saekerhett het volgende:
Zal allemaal wel weer met een sisser aflopen, zoals bijna altijd als er 'zeer zwaar weer' wordt aangekondigd
twitter:weermanreinier twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 11:31:39Zwaarste onweersbui van het land nadert nu Boxtel en St. Oedenrode. Kans op zware windstoten daar. reageer retweet
het is ook "AL" 11.30... de dag is nog geeneens goed op gang gekomen man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:22 schreef Saekerhett het volgende:
Zal allemaal wel weer met een sisser aflopen, zoals bijna altijd als er 'zeer zwaar weer' wordt aangekondigd
Klopt, ik denk dat je 2 complexen gaat krijgen. Eén in Groningen en ook nog wat in Duitsland. Hopelijk is het allemaal te doen met de autoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:32 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
@ drass, ik krijg zo vuurwerk in mijn voortuin als ik buienradar bekijk. dus blijf eerst mooi zitten!of ik trek oosterlijker.
Ik was te laat met naar buiten kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Shelf cloud waarneembaar vanuit mijn raam
Begint nu fel te flitsen en te rommelen! Trekt echt supersnel over..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Shelf cloud waarneembaar vanuit mijn raam
Jep, gruwelijke snelheid. Onweer nu hier.. Niks extreems, maar wel godsklere dichtbijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Begint nu fel te flitsen en te rommelen! Trekt echt supersnel over..
Hier nu ook.. klappen zijn echt dichtbij!quote:
Dat verwacht ik ook het is mie benauwd in Vroomshoopquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk dat het oosten er nog wel goed van langs krijgt vanmiddag/vanavond
Ik hoop dat die werklui inmiddels wel van het dak af zijn gekomen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in Son, halfuurtje geleden...
Foto ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:53 schreef lezzer het volgende:
Oooooooh wat een mooie wolken hier in De Peel
Ik denk dat het hetzelfde is als de foto's van de vorige pagina (Son/Eindhoven/Tilburg).quote:
Aan de andere kant van Roermond overspoelt al alles, veel regen en weinig onweerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:04 schreef knep het volgende:
Waait superhard hier bij Roermond, redelijk wat ontladingen en pikkedonker maar nog geen drup gevallen.
Dat komt zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:04 schreef knep het volgende:
Waait superhard hier bij Roermond, redelijk wat ontladingen en pikkedonker maar nog geen drup gevallen.
hier ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:08 schreef Infection het volgende:
Het begint hier te rommelen in de verte.
Aan de west kant is het al een tijdje aan de gangquote:
Ja die gaat nu Ede kapot makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:11 schreef DemonRage het volgende:
Die bui die daarnet voorbij Den Bosch trok, daar zit gewoon een gat in de radar echo net achter dat gebogen stuk met zware neerslag.
Frutsel, ik weet niet of je een beetje de modellen hebt gevolgd... maar als ik de parameters zo bekijk zal de squall lijn straks flink aangroeien over Enschede. Jullie krijgen echt nog wel genoeg hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:11 schreef Frutsel het volgende:
Zo te zien gaat het er hier net weer langs... as usual....
het is hier niet extreem geweest. Wel even harde regen, maar niet zo bijzonder, Nu nog wat plaagstootjes, even droog, dan valt er weer watquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:11 schreef DemonRage het volgende:
Die bui die daarnet voorbij Den Bosch trok, daar zit gewoon een gat in de radar echo net achter dat gebogen stuk met zware neerslag.
Definieer: Squall ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:12 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Frutsel, ik weet niet of je een beetje de modellen hebt gevolgd... maar als ik de parameters zo bekijk zal de squall lijn straks flink aangroeien over Enschede. Jullie krijgen echt nog wel genoeg hoor.
Inderdaad, beetje laffe regen en wat gerommel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:13 schreef Swomp het volgende:
Dit is echt 3x niks als je kijkt wat we hier de afgelopen weken hebben gehad.
Goed voor Speedy en jou voor de nieuwe OP of het woordenboektopicquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:17 schreef horned_reaper het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Squall_line
Onzin..... heb je enig idee wat een schering er in de atmosfeer zit? En dat in combinatie met hoge CAPE waardes en stijgende temperaturen boven het noord-oosten van het land.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:18 schreef Velp het volgende:
Gebied 2 zal waarschijnlijk regen worden met een lagere kans op onweer.
De radar lijkt niet te kloppen, deze is beter: http://www.niederschlagsradar.de/quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:20 schreef Velp het volgende:
Heel apart: De buien trekken noordelijk op de radar maar als ik uit het raam kijk beweegt het pal oost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |