Ja die gaat nu Ede kapot makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:11 schreef DemonRage het volgende:
Die bui die daarnet voorbij Den Bosch trok, daar zit gewoon een gat in de radar echo net achter dat gebogen stuk met zware neerslag.
Frutsel, ik weet niet of je een beetje de modellen hebt gevolgd... maar als ik de parameters zo bekijk zal de squall lijn straks flink aangroeien over Enschede. Jullie krijgen echt nog wel genoeg hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:11 schreef Frutsel het volgende:
Zo te zien gaat het er hier net weer langs... as usual....
het is hier niet extreem geweest. Wel even harde regen, maar niet zo bijzonder, Nu nog wat plaagstootjes, even droog, dan valt er weer watquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:11 schreef DemonRage het volgende:
Die bui die daarnet voorbij Den Bosch trok, daar zit gewoon een gat in de radar echo net achter dat gebogen stuk met zware neerslag.
Definieer: Squall ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:12 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Frutsel, ik weet niet of je een beetje de modellen hebt gevolgd... maar als ik de parameters zo bekijk zal de squall lijn straks flink aangroeien over Enschede. Jullie krijgen echt nog wel genoeg hoor.
Inderdaad, beetje laffe regen en wat gerommel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:13 schreef Swomp het volgende:
Dit is echt 3x niks als je kijkt wat we hier de afgelopen weken hebben gehad.
Goed voor Speedy en jou voor de nieuwe OP of het woordenboektopicquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:17 schreef horned_reaper het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Squall_line
Onzin..... heb je enig idee wat een schering er in de atmosfeer zit? En dat in combinatie met hoge CAPE waardes en stijgende temperaturen boven het noord-oosten van het land.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:18 schreef Velp het volgende:
Gebied 2 zal waarschijnlijk regen worden met een lagere kans op onweer.
De radar lijkt niet te kloppen, deze is beter: http://www.niederschlagsradar.de/quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:20 schreef Velp het volgende:
Heel apart: De buien trekken noordelijk op de radar maar als ik uit het raam kijk beweegt het pal oost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |