Zo hoort hetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
Als niemand het doet, dan ik dus maar.
Volgens mij hebben we nog een weekje met KvdB dus goed onthoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef Specularium het volgende:
Ik had een hele goeie TT over Tijs. Maar nu ga ik het niet meer zeggen.
Als ik Alex was zou ik mijn kans schoon zien.quote:
Ik heb hier nog een kneitersdik boek over liggen dat ik me altijd voorneem om buiten te gaan lezen zonder afleiding, maarja dan moet het wel weer zijn om buiten te zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dan ben je de uitzondering denk ik
pleonasmequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat is een tautologie. ofzo.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:31 schreef Omnifacer het volgende:
Ik was erbij, in Jo'burg, en was nooit zo trots op ons land als bij het volkslied.
wehehehquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom verander jij woorden in mijn quote?
Zijn irritatiegrens is bij mij wel stukken hogerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:35 schreef Specularium het volgende:
Kees is al net zo'n tjappie als Mart.
Nah, kees valt in de johan derksen categorie. Baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:35 schreef Specularium het volgende:
Kees is al net zo'n tjappie als Mart.
Tijs weet dat het een straf van God is en dus volkomen terecht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:39 schreef megamandy het volgende:
Alsof Thijs daardoor werd opgeschrikt
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:40 schreef themole het volgende:
Nu heb ik het door retorbrapi is gewoon Alexander Klopping.
Ook zichzelf altijd nerd noemen. En atlijd die domme smile op zijn kop...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
24-jarig jochie met rrrrollende rrrrrrrrr.
Toen Jobs begon duurde het daarna nog 10 jaar voordat ie Alexandurrrr ontwierp.
En toch is het een prima gozer, komt goed over. Of kan dat niet als hij 'zo jong' is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
24-jarig jochie met rrrrollende rrrrrrrrr.
Toen Jobs begon duurde het daarna nog 10 jaar voordat ie Alexandurrrr ontwierp.
Hij is steeds net te laat.:')quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Specularium het volgende:
Kees doet allang geen moeite meer om nog een seriousface op te zetten.
geef t maar toe golfer, hij kan best leuk praten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
Ach gossie, hij gaat in de verdediging.
Een echt Ooooh-momentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
Had ik ook met iPad, ik twijfelde of ik er 1 wilde kopen maar toen ik zo'n dong vast had was ik meteen verkocht. Heel raar, maar het is een vreselijk geil ding gewoon.
Het deed mij echt nietsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
Had ik ook met iPad, ik twijfelde of ik er 1 wilde kopen maar toen ik zo'n dong vast had was ik meteen verkocht. Heel raar, maar het is een vreselijk geil ding gewoon.
Die Gooische rrrrr irriteert mij mateloos.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
geef t maar toe golfer, hij kan best leuk praten.
jij snapt dat soort dingen niet. zal wel een leeftijdsding zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef golfer het volgende:
Waar was jij toen je jouw eerste I-phone zag?
Dat is tegenwoordig net zoiets als vragen waar hoorde je over de dood van Kennedy, of waar keek jij naar de eerste maanlanding?
Waar was je op 11 september 2001?
Da's tegenwoordig precies hetzelfde inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef golfer het volgende:
Waar was jij toen je jouw eerste I-phone zag?
Dat is tegenwoordig net zoiets als vragen waar hoorde je over de dood van Kennedy, of waar keek jij naar de eerste maanlanding?
Waar was je op 11 september 2001?
Ja, dat zal het zijn. Sowieso van die kinderen die zo enthousiast kunnen zijn voor 1 of ander apparaatje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
jij snapt dat soort dingen niet. zal wel een leeftijdsding zijn
Zo zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Sowieso van die kinderen die zo enthousiast kunnen zijn voor 1 of ander apparaatje.
Een telefoon gebruik ik om mee te bellen.
Echt een schaamteloze schnabbelaar.quote:
Jammer dat je weer zo jezelf bent nu, het was zo gezellig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Sowieso van die kinderen die zo enthousiast kunnen zijn voor 1 of ander apparaatje.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:52 schreef Specularium het volgende:
Tineke, beetje een Utrechts nepaccent neerzetten en nog volle zalen trekken ook.
Kuthoer. Jullie merken vast dat ik hier redelijk emotioneel onder ben.
Nee?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:52 schreef Specularium het volgende:
Tineke, beetje een Utrechts nepaccent neerzetten en nog volle zalen trekken ook.
Kuthoer. Jullie merken vast dat ik hier redelijk emotioneel onder ben.
No shitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
Ik verheug met wel op VI.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt een schaamteloze schnabbelaar.
Belt ie beter dan mijn ouwe Nokia?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee?
Ik zie geen verschil met al je andere posts?
Ik bedoel maar. Dat plaatje gebruik je nu ook al wekenlang bij elke scheet die je dwars zit.quote:
Dude's got a point.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Belt ie beter dan mijn ouwe Nokia?
Val jij even door de mand, met je ouderwetse normen-goed-van-snit. Ik had het over een iPad, dt is een tablet, daar bel je niet mee. Je weet niet waar je het over hebt, tragisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Belt ie beter dan mijn ouwe Nokia?
Ik had het al die tijd over een I-Phone, zoals je na kunt lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:56 schreef Omnifacer het volgende:
Val jij even door de mand, moet je ouderwetse normen-goed-van-snit. Ik had het over een iPad, dt is een tablet, daar bel je niet mee. Je weet niet waar je het over hebt, tragisch.
Meestal doe ik er een spoiler omheen, dit is redelijk nieuw, zo openbaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Dat plaatje gebruik je nu ook al wekenlang bij elke scheet die je dwars zit.
Bijster origineel is ie niet meer?
Wordt het niet weer eens tijd voor Bassie of Gerrit Zalm?
quote:
Het was trouwens Adriaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Dat plaatje gebruik je nu ook al wekenlang bij elke scheet die je dwars zit.
Bijster origineel is ie niet meer?
Wordt het niet weer eens tijd voor Bassie of Gerrit Zalm?
Jij stelde mij een vraag, zoals je na kunt lezen, en ik had het over de iPad, zoals je na kunt lezen (en zoals anderen hier wel begrepen). Fail.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had het al die tijd over een I-Phone, zoals je na kunt lezen.
My bad.quote:
Anderen begrepen prima dat ik het had over de iPhone.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
Jij stelde mij een vraag, zoals je na kunt lezen, en ik had het over de iPad, zoals je na kunt lezen (en zoals anderen hier wel begrepen). Fail.
Komt denk ik omdat hij ook de Baron speelde.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
My bad.
Ik haal die clowns altijd door elkaar: Bassie, Adriaan of Zalm.
Zalm?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:00 schreef Specularium het volgende:
Komt denk ik omdat hij ook de Baron speelde.
Ik zeg op reactie op iemands post over iPad: ik was meteen om. Daarna kwam jouw snedige vraag. Maar geeft niet joh, je bent nooit te oud om te leren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Anderen begrepen prima dat ik het had over de iPhone.
Fail on you.
Wie zegt dat het strijkijzer van golfer is? Hij lijkt mij van de klassieke rolverdeling.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Om toch even antwoord te geven: m'n iPad belt ongeveer net zo lekker als jouw strijkijzer.
Ai, uiteraard. Waar ik strijkijzer zei bedoelde ik asbak. Stop.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie zegt dat het strijkijzer van golfer is? Hij lijkt mij van de klassieke rolverdeling.
Pics.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik bel bijna nooit met mijn Iphone dat gaat ook niet, want het bereik valt steeds uit. Maar verder doe ik er alles mee. Echt alles.
Ik ook met wifi, alhoewel m'n t mobile bereik ook wel aardig is tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik bel bijna nooit met mijn Iphone dat gaat ook niet, want het bereik valt steeds uit. Maar verder doe ik er alles mee. Echt alles.
Ah leuk generatiekloof van golfer. Mijn ouders van bijna 60 begrijpen ook niks van die moderne dingen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik van ook bijna 60 begrijp prima alles van die apparaten, maar vraag mijzelf af wat de toegevoegde waarde is van al die niet gebruikte gadgets.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ah leuk generatiekloof van golfer. Mijn ouders van bijna 60 begrijpen ook niks van die moderne dingen.
Dat geeft niks, daarvoor hebben we nog de personal computer
/verzonden vanaf mijn iPhone
Dan begrijp je er dus niet prima alles van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik van ook bijna 60 begrijp prima alles van die apparaten, maar vraag mijzelf af wat de toegevoegde waarde is van al die niet gebruikte gadgets.
Een telefoon moet kunnen bellen en een computer moet doen wat ie doet.
Al die verdere overbodige toeters en bellen zijn voor mij niet nodig.
Als ik foto's wil maken gebruik ik een camera, als ik muziek wil luisteren heb ik de radio, de CD-speler en zelfs nog de platenspeler.
Dat hoeft van mij niet allemaal in 1 apparaat te zitten.
Want alles moet in 1 apparaat gepropt zitten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:07 schreef Omnifacer het volgende:
Dan begrijp je er dus niet prima alles van.
Sorry golfer, je geijkte trucje gaat je hier niet redden. Tot morgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Want alles moet in 1 apparaat gepropt zitten?
Je moet er ook nog mee kunnen afwassen en koken en stofzuigen?
Zit dat ook in een I-pad? Trucjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:17 schreef Omnifacer het volgende:
Sorry golfer, je geijkte trucje gaat je hier niet redden. Tot morgen.
Vergeet niet te poetsen zo hč, voor het slapengaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit dat ook in een I-pad? Trucjes?
Slaap lekker, joch!
Ik leg mijn gebit netjes op mijn I-pad of i-Phone en hoop dat die hem goed reinigen zal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:36 schreef Omnifacer het volgende:
Vergeet niet te poetsen zo hč, voor het slapengaan?
Aangezien jij die dingen prima alles begrijpt zou je hier zelf antwoord op moeten kunnen geven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik leg mijn gebit netjes op mijn I-pad of i-Phone en hoop dat die hem goed reinigen zal.![]()
of zit die app er nog niet op?
Da's natuurlijk voor iedereen andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik van ook bijna 60 begrijp prima alles van die apparaten, maar vraag mijzelf af wat de toegevoegde waarde is van al die niet gebruikte gadgets.
Een telefoon moet kunnen bellen en een computer moet doen wat ie doet.
Al die verdere overbodige toeters en bellen zijn voor mij niet nodig.
Als ik foto's wil maken gebruik ik een camera, als ik muziek wil luisteren heb ik de radio, de CD-speler en zelfs nog de platenspeler.
Dat hoeft van mij niet allemaal in 1 apparaat te zitten.
Tuurlijk is die app er, maar je moet die wel eerst even kopen en installeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik leg mijn gebit netjes op mijn I-pad of i-Phone en hoop dat die hem goed reinigen zal.![]()
of zit die app er nog niet op?
Ik luister alleen, ondertussen een beetje Freecellen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:09 schreef alors het volgende:
Respect voor de mensen die het kunnen aanzien
Oud? Ze is 57 jaar geworden dit jaar..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:45 schreef TUFKAL het volgende:
Tineke schoutendie is oud geworden...
Wat ik zeg: ze ziet er oud/slecht uit..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oud? Ze is 57 jaar geworden dit jaar..
Wat ik daarop bedoelde dat ze niet oud is, en slecht ziet ze niet uit ...Ze heeft make-up op haar gezicht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:49 schreef TUFKAL het volgende:
Wat ik zeg: ze ziet er oud/slecht uit..
Ik heb dr beter gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ik daarop bedoelde dat ze niet oud is, en slecht ziet ze niet uit ...Ze heeft make-up op haar gezicht.
Ze is oud, ze ziet er slecht uit en ze heeft make-up op haar gezicht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ik daarop bedoelde dat ze niet oud is, en slecht ziet ze niet uit ...Ze heeft make-up op haar gezicht.
Ik zat ook een keer in een theater cafe. Ik zag niet veel beter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik ook al 3x in het echt gezien en een keer in een theater café
Gelukkig maar. De dosis Tijs en de daarnaast zittende handgebaren zijn nu wel weer leuk geweest.quote:
Als het nou nog Anker en Anker handgebaren waren maar dit is irritant ipv vermakelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig maar. De dosis Tijs en de daarnaast zittende handgebaren zijn nu wel weer leuk geweest.
Nee.quote:
De gebroeders Anker zijn regelrechte bazen. Die ene is nog spastischer dan die ander.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als het nou nog Anker en Anker handgebaren waren maar dit is irritant ipv vermakelijk
En ook vragen die ze laten liggen of over een antwoord heenwalsen
De gasten maken het verschil natuurlijk niet omdat ze zo ongeveer hetzelfde zijn. Dat doet Jeroen met zijn knipoogjes. Het scheelt ook dat er niet de hele tijd wordt ingespeeld op de liefdevolle,gevoelsmatige danwel religieuze ervaring van onbelangrijke gebeurtenissen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:57 schreef Jac0bus het volgende:
Ik snak echt naar P&W nu. Niet telkens 5 gasten, en hoop ik ook betere gasten.
Plus Arnold Karskens (nu wel aan tafel).quote:
Met of zonder theedoek?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus Arnold Karskens (nu wel aan tafel).
Met Talitha in de achterbak de grens over, is toch heerlijk man.twitter:TijsvandenBrink twitterde op maandag 29-08-2011 om 20:10:24RT @hansvdlinden: #Kvdb vanavond: Arnold Karskens vertelt hoe hij #Talitha van Zon Libie uit smokkelde reageer retweet
Thalita van Zon? Dat was toch dat hoertje die matras speelde voor Khadaffi junior?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef marcodej het volgende:
Met Talitha in de achterbak de grens over, is toch heerlijk man.twitter:TijsvandenBrink twitterde op maandag 29-08-2011 om 20:10:24RT @hansvdlinden: #Kvdb vanavond: Arnold Karskens vertelt hoe hij #Talitha van Zon Libie uit smokkelde reageer retweet
quote:Zelfs een bedankje kan er niet af
Door: Arnold Karskens
Gepubliceerd: vandaag 21:11
Update: vandaag 22:10
Als ‘producer’ van De Pers kwam model Talitha van Zon samen met Arnold Karskens zeeziek uit Libië. ‘Ik klamp me aan je vast.’
‘Ik klamp me aan je vast! Ik klamp me aan je vast!’ Talitha van Zon (39) pakt met haar goede linkerhand de schouder van de verslaggever. Om de haverklap wijst de blondine naar allerlei donkere mannen die ‘raar’ kijken. ‘Help me alsjeblieft’, blijft ze herhalen. ‘Help me.’
Ze wil weg uit Libië, zo snel mogelijk. Ze is ervan overtuigd dat de rebellen haar aanzien voor een Gaddafi-aanhangster en naar haar op zoek zijn.
Is hier iemand paranoďde? Of is het echt gevaarlijk voor het 1m80 lange blonde model in de lelijkste oorlog van dit moment?
‘Wat doe je hier eigenlijk?’, vraag ik. ‘Geld verdienen’, zegt ze.
Of het een grap is wordt niet duidelijk. Ik ben bereid haar te helpen: ‘Zeg maar dat je een producer bent van De Pers.’ Ik geef haar een visitekaartje van de krant, dat ze vervolgens uit haar hoofd leert. We gaan proberen aan boord te komen van de Triva1, een kleine Maltese vrachtboot die al drie dagen ligt te wachten in de haven van oorlogsstad Tripoli.
Als we aankomen wordt de vracht net uitgeladen. Terwijl er in de hele stad een tekort heerst aan voedingsmiddelen en water, stapelen ze hier zakken hondenvoer op de kade.
Geen bedankje
De immigratieofficieren zijn bijzonder argwanend. ‘Jij hebt problemen’, zegt een man, wijzend naar de Nederlandse. Talitha kruipt weg, terwijl ik met een strijder spreek die ik maanden geleden ben tegengekomen in de stad Nalut. Korps Mariniers staat op zijn schouderstuk. Hij is een Nederlandse Libiër. Ook zijn tussenkomst helpt.
Wij krijgen als laatste onze paspoorten terug. De truc heeft gewerkt. Het is midden in de nacht als we Tripoli verlaten naar het vreedzame Malta. Al snel neemt de wind toe en hangen de veertig passagiers over de reling. Talitha is te ziek om opgelucht te kijken.
Drie weken eerder, op 8 augustus, komt ze als exclusieve gast Libië binnen. Haar ‘vriend’ heet Muthassim en is de vijfde zoon van de Libische leider Muammar Gaddafi. Ze omschrijft hem als vriendelijk, een levensgenieter die in een weekend een paar ton stuksloeg en iemand die ‘niks met de oorlog heeft te maken’. Al eerder zakte ze af naar hoofdstad Tripoli en nam ook vriendinnen mee. Riante cadeaus maakten de ongemakken goed. Soms ging het mis, zoals in februari. Muthassim trok een vriendin de slaapkamer in en verkrachtte haar. De vrouw klaagt Talitha nu aan wegens mensensmokkel. Gevraagd om een reactie haalt Talitha haar schouders op: ‘Alles is krom hier.’
In de hectische dagen voor de val van het militaire complex Bab al Azizya slaapt ze tijdens de gevechten in de badkamer van het Corinthia-hotel (vijf sterren) aan de kust. ‘Ik wist niet dat ik zoveel overlevingsinstinct had.’
Huilbui
Op een bepaald moment gooit ze zich over de reling van het atrium van de hotellobby. Ze wil vertellen waarom, maar de reden smoort in een zoveelste huilbui.
Ooggetuigen vertellen dat huurlingen van Gaddafi haar in het hotel achtervolgden en wilden verkrachten. De val van ruim tien meter hoogte zou zeker haar dood hebben betekend als deze niet werd gebroken door een linnen overkapping boven de eettafels van het restaurant.
Ze kneust haar rechterarm. ‘Niet gebroken, wat iedereen zegt.’ Verder klaagt ze over een zere nek en blauwe plekken. Ook in het hospitaal voelt ze zich bedreigd. ‘Mensen bleven maar naar me kijken’, terwijl haar ziekenhuisbed schudde door de inslagen van raketten in de straat.
Haar dure jurken zitten inmiddels opgefrommeld in een leren tas. Ze draagt al dagen witte gymschoenen en een grijs T-shirt zonder bh, wat bij de preutse Arabieren tot vreemde blikken leidt. Make-up doet ze niet meer op en in de vele verloren uren leest ze damesbladen die ze in een gele Schipholtas met zich meezeult. Veel vrienden maakte ze niet met haar ontwijkende antwoorden over de reden van haar verblijf. ‘No straight answers, no straight life,’ merkt een hulpverlener op.
Ook maakt ze zich zorgen om een ander Nederlands model, Lisa van Goinga (30) uit Hilversum. Ook die zou in Libië verblijven, had verkering met Muthassim en zou met hem zijn gevlucht. Haar vader weet echter van niks. ‘Wat is dit voor raar verhaal?’
Als Malta in zicht, komt maakt ze weer toekomstplannen. Ze wil een boek schrijven en maakt notities in een schrift. Of het zover komt, is de vraag. Zeker weet ze wel: ze wil Libië zo snel mogelijk vergeten. ‘Ik heb nog nooit zoveel gerookt.’
En een bedankje bij het van boord gaan? Dat kan er niet af.
Wat een trut zeg.quote:
quote:Soms ging het mis, zoals in februari. Muthassim trok een vriendin de slaapkamer in en verkrachtte haar. De vrouw klaagt Talitha nu aan wegens mensensmokkel. Gevraagd om een reactie haalt Talitha haar schouders op: ‘Alles is krom hier.
Arnold is echt een stoere kerel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit vraag ik me regelmatig af bij Arnold, ouwe overloper.
Hier ga ik het bochtje om. Karskens staat voor een bepaald slag mensen dat alles aan Nederland en de geschiedenis als verwerpelijk ziet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:30 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Arnold is echt een stoere kerel.
Arnold
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig nog zeker 2 weken.
Ze zijn stukken beter dan P&W.
Vind ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier ga ik het bochtje om. Karskens staat voor een bepaald slag mensen dat alles aan Nederland en de geschiedenis als verwerpelijk ziet.
Hij gaat niet voor niks altijd non-embedded op pad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen eigenlijk.
Toen was hij vrij emotioneel, kenmerkend voor zijn karakter. Diezelfde haat heeft hij ook naar de Nederlandse overheid omdat hij meent dat hij daardoor weleens verraden is. Vandaar dat hij ook niks met defensie te maken wil hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef Omnifacer het volgende:
Heb je dat fragment gezien waarbij hij die gevluchte SS-er ging opzoeken? Ik dacht even dat hij hem op zijn smoel ging slaan.
Dat verhaal ken ik niet!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen was hij vrij emotioneel, kenmerkend voor zijn karakter. Diezelfde haat heeft hij ook naar de Nederlandse overheid omdat hij meent dat hij daardoor weleens verraden is. Vandaar dat hij ook niks met defensie te maken wil hebben.
Een dappere verzetsstrijder in vredestijd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef Omnifacer het volgende:
Heb je dat fragment gezien waarbij hij die gevluchte SS-er ging opzoeken? Ik dacht even dat hij hem op zijn smoel ging slaan.
Ik vind het goed dat hij er nog achteraan gaat, 60 jaar na dato.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een dappere verzetsstrijder in vredestijd.
Heb je een linkje ergens ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij daarom demonstratief een theedoek op. Ook als het niet hoeft.
Heb ik een redelijk tegenstrijdig gevoel bij. Ze zouden hun straf niet mogen ontlopen maar wat heeft het nog voor zin als ze toch al in een incontinentieluier liggen te rollen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat hij er nog achteraan gaat, 60 jaar na dato.
Karskens zegt, en daarom mag ik hem zo graag: het gaat om het principe, het idee dat die mensen hun straf niet ontlopen, al is het meer dan een halve eeuw terug. De betreffende SS-er was trouwens nog redelijk fief, en bij de pinken, en leefde comfortabel over de grens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik een redelijk tegenstrijdig gevoel bij. Ze zouden hun straf niet mogen ontlopen maar wat heeft het nog voor zin als ze toch al in een incontinentieluier liggen te rollen?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is wel streng in de leerquote:Arnold Karskens: ‘Patrick Lodiers bukt voor Defensie’
Patrick Lodiers had de nieuwe programmaserie Patrick in Uruzgan, die vanavond start op Nederland 3, niet moeten maken. Dat vindt de bekende oorlogsverslaggever Arnold Karskens. Karskens vindt het onbegrijpelijk dat Lodiers voor de serie samenwerkt met Defensie. “Dan moet je het gewoon niet willen maken“, zegt Karskens in Mikro Gids. “Je moet je niet laten censureren. Als je met Defensie samenwerking, laat je dat wel toe. Het is luiheid en lafheid van journalisten.”
Volgens Patrick Lodiers kon de serie niet gemaakt worden zonder Defensie. “Als we de militairen willen filmen, moeten we toch bij Defensie zijn. Het is human interest en geen journalistiek met hoor en wederhoor.”
Arnold Karskens is het daar niet mee eens. “Als alle journalisten één lijn zouden trekken en zouden zeggen: we zijn principeel tegen censuur, dus werken we niet met Defensie samen, dan duurt het nog geen drie weken tot het ministerie door de knieën gaat en ze journalisten toelaten zonder ze te willen controleren.“
Ja, en dan zeggen dat je het naar de politie brengt. Alsof je daarvoor je auto bent uitgesprongen.:')quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Geld rapen terwijl een cameraploeg je filmt.
Een cameraploeg filmen terwijl je geld raapt, ook zoiets.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Hier ben ik het toch behoorlijk mee eens. Ze schijnt een corset te dragen, maarja, die moet toch uit.quote:
Dat zag er heel arremoedig uit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Ja, hem zelf het hand- en spanwerk laten doen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is echt een ondankbaar wicht
Een corsetquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier ben ik het toch behoorlijk mee eens. Ze schijnt een corset te dragen, maarja, die moet toch uit.
Op niks gebaseerd ben ik het zowaar een keer met je eens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef Omnifacer het volgende:
Natuurlijk heel erg op niks gebaseerd wat ik nu zeg, maar ik heb echt helemaal nik smet die Talitha. Wat een domme, onnozele, op geld beluste, naďeve hoer is dat.
Ja en dat tijdens de ramadan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:10 schreef OProg het volgende:
Met andere woorden, het hele regime ging er overheen.Dat model op retour.
Nee gewoon omdat ze geinstrueerd is door hippe figuren als Henkjan, mediatraining.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Een corsetdat was 2 jaar geleden zeker toen ze van een peerd was gevallen.
Waarschijnlijk heeft ze hem iets beloofd en haar woord niet gehouden, nu is hij boos.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:12 schreef Omnifacer het volgende:
Karskens is een barmhartige Samaritaan en een echte Nederlander, hij zou elke Nederlander geholpen hebben
Ik denk dat je zijn barmhartigheid verkeerd plaatst. Hij zou de machinist zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:12 schreef Omnifacer het volgende:
Karskens is een barmhartige Samaritaan en een echte Nederlander, hij zou elke Nederlander geholpen hebben
Amai, je bent wel heel kritisch op d'n Kars. Ik vind het netjes dat hij die stoephoer mee heeft genomen naar Malta.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat je zijn barmhartigheid verkeerd plaatst. Hij zou de machinist zijn.
Toen hij zei dat hij altijd probeert op te nemen als ze hem bellen was idd het eerste wat ik dacht: 'zou ooit iemand hem een keer bellen'?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
Kijk mij eens belangrijk zijn: ik heb de mobiele telefoonnummers van wat andere ministers in mijn telefoontje.
Ach laat Tijs eens in de waan dat hij een scherpe interviewer is...quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:19 schreef Omnifacer het volgende:
"Emotie? Het is een liedje!"
Alsof er in liederen geen emotie zit, fuckface
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef bloodymary1 het volgende:
De Jager kan het mooi vertellen met zijn gezellige hoofd, maar ik vraag me af wanneer hij nu echt door de mand valt met zijn slechte vakkennis.
Referendum is populistisch idee van democratie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
referendum klinkt als een goed idee
Ja dan komt het echt goed zekerquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
referendum klinkt als een goed idee
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
referendum klinkt als een goed heul slecht idee
Dan kun je nog wel halverwege het beleid een soort second-opinion houden als het belangrijk genoeg is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Referendum is populistisch idee van democratie.
We hebben een Tweede Kamer gekozen en die mensen mandaat gegeven.
Ik vind zijn hoofd wat op Borrie lijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef bloodymary1 het volgende:
De Jager kan het mooi vertellen met zijn gezellige hoofd, maar ik vraag me af wanneer hij nu echt door de mand valt met zijn slechte vakkennis.
Dan kan je ook nieuwe verkiezingen uitschrijven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:23 schreef Specularium het volgende:
Dan kun je nog wel halverwege het beleid een soort second-opinion houden als het belangrijk genoeg is.
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef OProg het volgende:
Ook een verademing, een artiest die niet mee gast zitten lullen om het lullen maar gewoon zegt daar geen verstand van te hebben.
Hij schijnt nooit door een mand te vallen vanwege zijn ex-kast.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Vind ik niet. 'Wij' zitten ook helemaal niet zo goed in deze materie als de politici. Geen referendum hierover, please.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel halverwege het beleid een soort second-opinion houden als het belangrijk genoeg is.
Dat zou weer te ingrijpend zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kan je ook nieuwe verkiezingen uitschrijven.
Dan krijg je idd van die borstkankerprik praktijken, één groepje roept iets engs, en de rest beslist met de onderbuik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:25 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vind ik niet. 'Wij' zitten ook helemaal niet zo goed in deze materie als de politici. Geen referendum hierover, please.
Ik zeg niet dat ik het beter weet, ben geen Minister, maar ben wel fiscaal-jurist en weet dat wat dat betreft hij niet kan tippen aan figuren als Zalm en Vermeend. En dan heb ik het natuurlijk vooral over het fiscale vlak.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]![]()
Waarop baseer jij dat hij geen vakkennis heeft? Weet jij het beter ofzo?
![]()
Nee, met de VVD.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
U weet dat u met PVV regeert
laat dat maar aan JK overquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hard pompen en gaten dichten?
jij gaat meteen weer verkeerde dingen denkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hard pompen en gaten dichten?
Want dat is inderdaad het vlak waarop de Griekenland-discussie zich afspeeltquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het beter weet, ben geen Minister, maar ben wel fiscaal-jurist en weet dat wat dat betreft hij niet kan tippen aan figuren als Zalm en Vermeend. En dan heb ik het natuurlijk vooral over het fiscale vlak.
Het bruggetje zal wel een keer door Knevel gemaakt worden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Dit heeft wel iets bijbels, zonde, zondvloed, ark.
Zwitserland heeft er wel last van. Door hun sterke munt zijn ze te duur geworden en is hun concurrentiepositie verslechterend.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Heeft een land als Denemarken ook veel last van de Griekse problemen eigenlijk? Zij hebben geen euro
Meid toch....en ze hebben je niet eens gevraagd om heel Europa van advies te dienen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zeg niet dat ik het beter weet, ben geen Minister, maar ben wel fiscaal-jurist en weet dat wat dat betreft hij niet kan tippen aan figuren als Zalm en Vermeend. En dan heb ik het natuurlijk vooral over het fiscale vlak.
Politici zitten ook niet met zijn allen goed in de materie. 60% anti-Europa gaf toch wel redelijk weer hoe men er over dacht. Maar de mening van 'men' wordt minderwaardig gezien. Omdat 'men' inmiddels de verzamelnaam Henk heeft gekregen. Deels terecht, maar de arrogantie om daarna je volk structureel niet meer te raadplegen over beleid is nog veel fouter.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:25 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vind ik niet. 'Wij' zitten ook helemaal niet zo goed in deze materie als de politici. Geen referendum hierover, please.
Aan de andere kant is de import van goederen wel weer goedkoper geworden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Zwitserland heeft er wel last van. Door hun sterke munt zijn ze te duur geworden en is hun concurrentiepositie verslechterend.
Ik heb het helemaal niet over de Griekenland discussie. Ik zeg alleen dat hij op het fiscale vlak al veel blunders heeft gemaakt in zijn uitlatingen, die er van getuigen dat hij wat dat betreft weinig vakkenis heeft. Dan ben je het er toch niet mee eens, het is algemeen bekend in dit vakgebied. Ik smijt ook helemaal niet graag met opleidingen, maar in dit geval riep jouw vervelende, naieve reactie dit nu eenmaal op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Want dat is inderdaad het vlak waarop de Griekenland-discussie zich afspeeltEn als je toch met opleidingen wil smijten: JK heeft sociologische economie, bedrijfseconomie en Nederlands recht.
Het zal ook eens niet. Die weet een banaan te linken aan de lieve heer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Het bruggetje zal wel een keer door Knevel gemaakt worden.
Ik ben ook Euro-sceptisch, net als jij, maar een referendum over dit onderwerp is roekeloos.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Politici zitten ook niet met zijn allen goed in de materie. 60% anti-Europa gaf toch wel redelijk weer hoe men er over dacht. Maar de mening van 'men' wordt minderwaardig gezien. Omdat 'men' inmiddels de verzamelnaam Henk heeft gekregen. Deels terecht, maar de arrogantie om daarna je volk structureel niet meer te raadplegen over beleid is nog veel fouter.
Dat zei je in beginsel helemaal niet, dat kwam er later bij om je eigen kletspraat recht te lullen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over de Griekenland discussie. Ik zeg alleen dat hij op het fiscale vlak al veel blunders heeft gemaakt in zijn uitlatingen, die er van getuigen dat hij wat dat betreft weinig vakkenis heeft.
prima kerel denk ik ook ja. wel verdomd lastige baan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef Breekfast het volgende:
Jan Kees de Jager![]()
Veel mensen die dit beleid hadden moeten verdedigen, wat niet populair is, waren door het ijs gezakt denk ik.
Ja hoor, ik sta bij die dikkop in zijn telefoon, maar als hij belt neem ik niet op. Nou goed?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Meid toch....en ze hebben je niet eens gevraagd om heel Europa van advies te dienen?
Met al die specialistische kennis van je?
Het was toch al nooit bindend. Zo slim zijn de beleidsmakers wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik ben ook Euro-sceptisch, net als jij, maar een referendum over dit onderwerp is roekeloos.
Jij komt ondanks je opleidingsniveau echt dom over.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik sta bij die dikkop in zijn telefoon, maar als hij belt neem ik niet op. Nou goed?
Problematisch is natuurlijk wel dat het ten eerste niet mogelijk is de politieke thema's voor de komende vier jaar te kunnen voorspellen, dat het ten tweede dus nooit mogelijk is een vooraf weloverwogen keus stem uit te brengen voor een bepaalde politicus en dat het ten derde zeer onwaarschijnlijk is dat er een politicus is die volledig aansluit bij je eigen ideeën. Getrapte democratie kent dus forse problemen in termen van het geven van een democratisch mandaat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
We hebben een Tweede Kamer gekozen en die mensen mandaat gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |