Zo hoort hetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
Als niemand het doet, dan ik dus maar.
Volgens mij hebben we nog een weekje met KvdB dus goed onthoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef Specularium het volgende:
Ik had een hele goeie TT over Tijs. Maar nu ga ik het niet meer zeggen.
Als ik Alex was zou ik mijn kans schoon zien.quote:
Ik heb hier nog een kneitersdik boek over liggen dat ik me altijd voorneem om buiten te gaan lezen zonder afleiding, maarja dan moet het wel weer zijn om buiten te zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dan ben je de uitzondering denk ik
pleonasmequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat is een tautologie. ofzo.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:31 schreef Omnifacer het volgende:
Ik was erbij, in Jo'burg, en was nooit zo trots op ons land als bij het volkslied.
wehehehquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom verander jij woorden in mijn quote?
Zijn irritatiegrens is bij mij wel stukken hogerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:35 schreef Specularium het volgende:
Kees is al net zo'n tjappie als Mart.
Nah, kees valt in de johan derksen categorie. Baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:35 schreef Specularium het volgende:
Kees is al net zo'n tjappie als Mart.
Tijs weet dat het een straf van God is en dus volkomen terecht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:39 schreef megamandy het volgende:
Alsof Thijs daardoor werd opgeschrikt
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:40 schreef themole het volgende:
Nu heb ik het door retorbrapi is gewoon Alexander Klopping.
Ook zichzelf altijd nerd noemen. En atlijd die domme smile op zijn kop...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
24-jarig jochie met rrrrollende rrrrrrrrr.
Toen Jobs begon duurde het daarna nog 10 jaar voordat ie Alexandurrrr ontwierp.
En toch is het een prima gozer, komt goed over. Of kan dat niet als hij 'zo jong' is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
24-jarig jochie met rrrrollende rrrrrrrrr.
Toen Jobs begon duurde het daarna nog 10 jaar voordat ie Alexandurrrr ontwierp.
Hij is steeds net te laat.:')quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Specularium het volgende:
Kees doet allang geen moeite meer om nog een seriousface op te zetten.
geef t maar toe golfer, hij kan best leuk praten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
Ach gossie, hij gaat in de verdediging.
Een echt Ooooh-momentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
Had ik ook met iPad, ik twijfelde of ik er 1 wilde kopen maar toen ik zo'n dong vast had was ik meteen verkocht. Heel raar, maar het is een vreselijk geil ding gewoon.
Het deed mij echt nietsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
Had ik ook met iPad, ik twijfelde of ik er 1 wilde kopen maar toen ik zo'n dong vast had was ik meteen verkocht. Heel raar, maar het is een vreselijk geil ding gewoon.
Die Gooische rrrrr irriteert mij mateloos.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
geef t maar toe golfer, hij kan best leuk praten.
jij snapt dat soort dingen niet. zal wel een leeftijdsding zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef golfer het volgende:
Waar was jij toen je jouw eerste I-phone zag?
Dat is tegenwoordig net zoiets als vragen waar hoorde je over de dood van Kennedy, of waar keek jij naar de eerste maanlanding?
Waar was je op 11 september 2001?
Da's tegenwoordig precies hetzelfde inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef golfer het volgende:
Waar was jij toen je jouw eerste I-phone zag?
Dat is tegenwoordig net zoiets als vragen waar hoorde je over de dood van Kennedy, of waar keek jij naar de eerste maanlanding?
Waar was je op 11 september 2001?
Ja, dat zal het zijn. Sowieso van die kinderen die zo enthousiast kunnen zijn voor 1 of ander apparaatje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
jij snapt dat soort dingen niet. zal wel een leeftijdsding zijn
Zo zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Sowieso van die kinderen die zo enthousiast kunnen zijn voor 1 of ander apparaatje.
Een telefoon gebruik ik om mee te bellen.
Echt een schaamteloze schnabbelaar.quote:
Jammer dat je weer zo jezelf bent nu, het was zo gezellig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Sowieso van die kinderen die zo enthousiast kunnen zijn voor 1 of ander apparaatje.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:52 schreef Specularium het volgende:
Tineke, beetje een Utrechts nepaccent neerzetten en nog volle zalen trekken ook.
Kuthoer. Jullie merken vast dat ik hier redelijk emotioneel onder ben.
Nee?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:52 schreef Specularium het volgende:
Tineke, beetje een Utrechts nepaccent neerzetten en nog volle zalen trekken ook.
Kuthoer. Jullie merken vast dat ik hier redelijk emotioneel onder ben.
No shitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
Ik verheug met wel op VI.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt een schaamteloze schnabbelaar.
Belt ie beter dan mijn ouwe Nokia?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee?
Ik zie geen verschil met al je andere posts?
Ik bedoel maar. Dat plaatje gebruik je nu ook al wekenlang bij elke scheet die je dwars zit.quote:
Dude's got a point.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Belt ie beter dan mijn ouwe Nokia?
Val jij even door de mand, met je ouderwetse normen-goed-van-snit. Ik had het over een iPad, dt is een tablet, daar bel je niet mee. Je weet niet waar je het over hebt, tragisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Belt ie beter dan mijn ouwe Nokia?
Ik had het al die tijd over een I-Phone, zoals je na kunt lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:56 schreef Omnifacer het volgende:
Val jij even door de mand, moet je ouderwetse normen-goed-van-snit. Ik had het over een iPad, dt is een tablet, daar bel je niet mee. Je weet niet waar je het over hebt, tragisch.
Meestal doe ik er een spoiler omheen, dit is redelijk nieuw, zo openbaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Dat plaatje gebruik je nu ook al wekenlang bij elke scheet die je dwars zit.
Bijster origineel is ie niet meer?
Wordt het niet weer eens tijd voor Bassie of Gerrit Zalm?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |