Vergeet niet dat ze nog erg jong zijn. En wie heeft nou niet vroeger geen kattekwaad uitgehaald.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef RAVW het volgende:
ja smaak wel maar totaal geen fatsoen en dus mogen ze van mij part als ze dit tuig pakken even heel lang uit de maatschappij houden ..
Of ze hadden gezien dat de bandenspanning niet meer optimaal was en reden ermee naar de garage voor een volledige check-up.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef Enchanter het volgende:
Niet zo zeiken mensen , waarschijnlijk gaan ze die BMW verkopen en het geld storten op giro 555.
Heldenaktie
Als ze smaak hadden gehad hadden ze een echte bmw gejat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef Goldman_Sucks het volgende:
AMSTERDAM - Een 29-jarige vrouw uit Amsterdam is dinsdagavond op brutale wijze beroofd van haar auto. De vrouw liep rond half 9 op het Obiplein in Amsterdam-Oost naar haar geparkeerde BMW, toen twee jongens haar autosleutels met geweld afpakten.
Bij de worsteling die hierop ontstond, liep de vouw verwondingen op aan haar been, rug en hand. De twee dieven zijn in haar auto getapt en in de richting van de Halmaheirastraat gevlucht.
De daders zijn beiden van Noord-Afrikaanse afkomst, zijn tussen de 18 en 20 jaar oud en ongeveer 1.70 m lang. Een van had een normaal postuur met een smal gezicht, de ander was gezet en droeg een viezig grijs shirt. De gestolen auto is een zwartkleurige BMW 1-serie met het kenteken 39-GLP-6, zo heeft de politie bekendgemaakt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)roofd_van_BMW__.html
Je kunt van ze zeggen wat je wil maar ze hebben wel smaak.
Het was avond dus ze hebben zich aan de regels gehouden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dat dit kan tijdens de ramadan!
Stelen zal wel niet mogen lijkt me.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Het was avond dus ze hebben zich aan de regels gehouden.
Toegestaan Mits buiten de ramadam en van een kafir.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Stelen zal wel niet mogen lijkt me.
Kafir?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Toegestaan Mits buiten de ramadam en van een kafir.
Een 130i mag je echt wel een echte BMW noemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als ze smaak hadden gehad hadden ze een echte bmw gejat.
http://pershoek.politie-amsterdam-amstelland.nl/pershoek/quote:Dader 1: - man - vermoedelijk Noord-Afrikaanse afkomst - 18 a 20 jaar - ongeveer 1.70m lang - gezet postuur (dikke buik, dik gezicht en dikke nek) - geen gezichtsbeharing - kort opgeschoren zwart haar - viezig grijs/wit t-shirt - donker gekleurde trainingsjas - donker gekleurde glimmende trainingsbroek
Dader 2: - man - vermoedelijk Noord-Afrikaans afkomst - 18 a 20 jaar - ongeveer 1.70m lang - normaal postuur - smal gezicht - geen gezichtsbeharing - zwarte capuchontrui - lichtgekleurde broek
Kattekwaad wel ja, mensen met geweld van hun bezittingen beroven valt niet in die categorie. 18 en 20 is inderdaad erg jong, maar ze zijn oud genoeg om te beseffen wat ze met zo'n actie aanrichten, en daar mogen ze wat mij betreft een jaartje of 20 tussen 4 muren over na gaan zitten denken,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze nog erg jong zijn. En wie heeft nou niet vroeger geen kattekwaad uitgehaald.
Jezus zei eens: hij die zonder zonden zijt gooie de eerste steen. Waarop hij een steen oppakte en hem tegen zijn bek smeet.
Als je dit kattekwaad noemt ben je ziek in je hoofdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze nog erg jong zijn. En wie heeft nou niet vroeger geen kattekwaad uitgehaald.
Jezus zei eens: hij die zonder zonden zijt gooie de eerste steen. Waarop hij een steen oppakte en hem tegen zijn bek smeet.
Ze hebben een smaakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef Goldman_Sucks het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kattekwaad wel ja, mensen met geweld van hun bezittingen beroven valt niet in die categorie. 18 en 20 is inderdaad erg jong, maar ze zijn oud genoeg om te beseffen wat ze met zo'n actie aanrichten, en daar mogen ze wat mij betreft een jaartje of 20 tussen 4 muren over na gaan zitten denken,
Sarcasme niet herkennenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je dit kattekwaad noemt ben je ziek in je hoofd
Ik vind dit net zo kansloos als die gekken die Breivik bagatelliseerden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
De Telegraaf is rechts. Dat is geen nieuws.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel dit natuurlijk niet door de beugel kan, vraag ik mij echt af waarom een Telegraaf een dergelijk bericht plaatst. Jullie moeten goed beseffen dat de Telegraaf een selectie maakt een enkele tientallen incidenten die dagelijks plaatsvinden in alle hoeken van ons land.
Alle kranten maken een selectie uit enkele tientallen incidenten die plaatsvinden in alle hoeken van ons land.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel dit natuurlijk niet door de beugel kan, vraag ik mij echt af waarom een Telegraaf een dergelijk bericht plaatst. Jullie moeten goed beseffen dat de Telegraaf een selectie maakt een enkele tientallen incidenten die dagelijks plaatsvinden in alle hoeken van ons land.
Absoluut niet. Maar je moet beseffen dat er elke dag incidenten plaatsvinden waar je je 'boos' om kunt maken. En niet alleen in de Randstad, maar in het hele land. Je hoeft toch niet voor elk delict een topic te openen? Enige doel van dit topic is om boos te worden op allochtonen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De Telegraaf is rechts. Dat is geen nieuws.
Maar dat maakt voor de casus niets uit.
Ja, en?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:39 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Alle kranten maken een selectie uit enkele tientallen incidenten die plaatsvinden in alle hoeken van ons land.
Dat kan ik beter aan jou vragen. Jij komt met de losse opmerking dat de Telegraaf selectief is met wat er gepubliceerd wordt.quote:
Dat zal het doel van de Telegraaf ook wel zijn. Maar dat neemt niet weg dat de Telegraaf er geen schuld aan heeft dat die Noord Afrikaantjes zichzelf telkens te kijk zetten. Want ook al laat je de Telegraaf uit alle nieuwsberichten, de Noord Afrikaantjes blijven doorgaan. Meer dan de rest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar je moet beseffen dat er elke dag incidenten plaatsvinden waar je je 'boos' om kunt maken. En niet alleen in de Randstad, maar in het hele land. Je hoeft toch niet voor elk delict een topic te openen? Enige doel van dit topic is om boos te worden op allochtonen.
Probleem is dat dit soort topics altijd uitdraaien op een alle 'Marokkanen zijn kut' discussie. Dat komt doordat figuren zoals TS de Telegraaf lezen en denken dat alle delicten worden gepleegd door allochtonen. Je moet je echter beseffen dat dat niet het geval is. Ik snap ook niet wat het nut is van dit topic. Gaan we voor elke klootzak die een fucking winkel of wandelaar berooft een topic openen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:41 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen. Jij komt met de losse opmerking dat de Telegraaf selectief is met wat er gepubliceerd wordt.
De Telegraaf is niet schuldig, dat klopt. Dat zijn de figuren die op basis van hetgeen zij in de Telegraaf lezen conclusies trekken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zal het doel van de Telegraaf ook wel zijn. Maar dat neemt niet weg dat de Telegraaf er geen schuld aan heeft dat die Noord Afrikaantjes zichzelf telkens te kijk zetten. Want ook al laat je de Telegraaf uit alle nieuwsberichten, de Noord Afrikaantjes blijven doorgaan. Meer dan de rest.
Het is beter dan bepaald nieuws niet publiceren vanwege de angst dat er stemming gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat dit soort topics altijd uitdraaien op een alle 'Marokkanen zijn kut' discussie. Dat komt doordat figuren zoals TS de Telegraaf lezen en denken dat alle delicten worden gepleegd door allochtonen. Je moet je echter beseffen dat dat niet het geval is. Ik snap ook niet wat het nut is van dit topic. Gaan we voor elke klootzak die een fucking winkel of wandelaar berooft een topic openen?
Je bedoeld dat ze enkel links georiënteerd nieuws mogen ontvangen zoals "Marokkaantjes zijn geen probleem, u denkt dat alleen maar. Wij weten dat wel voor u."quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Telegraaf is niet schuldig, dat klopt. Dat zijn de figuren die op basis van hetgeen zij in de Telegraaf lezen conclusies trekken.
Ik zeg dan ook niet dat dergelijke berichten niet gepubliceerd moeten worden. Ik benadruk slechts dat de Telegraaf een selectie maakt. Ik werk bij een krant en zie dagelijks ook flink wat politieberichten voorbijkomen. Berichten die niet zouden misstaan in de Telegraaf. Maar die zijn niet gepleegd door Marokkanen en dat is het probleem, vrees ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:46 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Het is beter dan bepaald nieuws niet publiceren vanwege de angst dat er stemming gemaakt wordt.
En je zou natuurlijk kunnen zeggen dat als allochtonen de beste burgers van onze samenleving zijn, dat dit het best aangetoond kan worden door middel van cijfers van ons CBS. Het beste middel tegen stemmingmakerij is de waarheid.
Ja, dat bedoel ik inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze enkel links georiënteerd nieuws mogen ontvangen zoals "Marokkaantjes zijn geen probleem, u denkt dat alleen maar. Wij weten dat wel voor u."
Wellicht geldt dat voor jouw lokale krant.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat dergelijke berichten niet gepubliceerd moeten worden. Ik benadruk slechts dat de Telegraaf een selectie maakt. Ik werk bij een krant en zie dagelijks ook flink wat politieberichten voorbijkomen. Berichten die niet zouden misstaan in de Telegraaf. Maar die zijn niet gepleegd door Marokkanen en dat is het probleem, vrees ik.
Je maintiendrai.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Want ook al laat je de Telegraaf uit alle nieuwsberichten, de Noord Afrikaantjes blijven doorgaan. Meer dan de rest.
Klopt, is flauw. Maar daar komt het dan wel telkens op neer.quote:
Je hebt gelijk, dit soort berichten staan alleen maar in de telegraaf, nergens anders hoor je dit soort meldingen, niet op FOK!, niet in het dagelijks leven, niet op andere sites, niet in andere kranten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Telegraaf is niet schuldig, dat klopt. Dat zijn de figuren die op basis van hetgeen zij in de Telegraaf lezen conclusies trekken.
Haha, ik heb daar wel degelijk ervaring mee en mijn krant is alles behalve lokaal. Verder is er geen wereld van verschil tussen landelijke, regionale en lokale kranten. We tappen allemaal uit hetzelfde vaatje. Berichten zoals die waar dit topic op is gebaseerd krijgen we van de politie. EN dat geldt voor zowel de Telegraaf als de huttekut courant.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wellicht geldt dat voor jouw lokale krant.
Je werkt niet op de redactie van de Telegraaf en hebt totaal geen ervaring met een landelijke krant, dus je kunt er niet over oordelen.
Dat vrees je, dus je weet het niet, amders zou je het voorbehoud 'vrees ik' niet hoeven maken. Ergo: je suggereert weer allerlei dingen terwijl je van niks weet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat dergelijke berichten niet gepubliceerd moeten worden. Ik benadruk slechts dat de Telegraaf een selectie maakt. Ik werk bij een krant en zie dagelijks ook flink wat politieberichten voorbijkomen. Berichten die niet zouden misstaan in de Telegraaf. Maar die zijn niet gepleegd door Marokkanen en dat is het probleem, vrees ik.
Alle kranten maken een selectie. De Telegraaf publiceert rechts-georiënteerde berichten en zo zijn er ook heel veel kranten die links-georiënteerde berichten publiceren. Jij ziet genoeg politieberichten langskomen over misdaden die gepleegd zijn door niet-marokkanen. Dat wil niet zeggen dat er niets aan de hand is met het misdaadcijfer van de Marokkaanse gemeenschap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Simpel zin, wat moet dat toch lekker handig zijn. Nergens heb ik beweerd dat dit soort incidenten niet plaatsvinden. Nergens stel ik dat Marokkaanse straatklootzakjes lieverdjes zijn. Ik wil alleen duidelijk maken dat dit alles behalve het enige incident dat de afgelopen dagen is gebeurd in Nederland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit soort berichten staan alleen maar in de telegraaf, nergens anders hoor je dit soort meldingen, niet op FOK!, niet in het dagelijks leven, niet op andere sites, niet in andere kranten.
Oogkleppen, wat moeten die toch lekker handig zijn.
Doet niets af aan de redactie die nieuws uitkiest voor zijn lezers. En dat is voor die 3 kranten allemaal anders. Lokale doelgroep is wel ff wat anders dan landelijke doelgroep. Me dunkt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, ik heb daar wel degelijk ervaring mee en mijn krant is alles behalve lokaal. Verder is er geen wereld van verschil tussen landelijke, regionale en lokale kranten. We tappen allemaal uit hetzelfde vaatje. Berichten zoals die waar dit topic op is gebaseerd krijgen we van de politie. EN dat geldt voor zowel de Telegraaf als de huttekut courant.
Je doet rechts Nederland hier toch wel tekort door te suggereren dat zij slechts in Marokkanen-nieuws geïnteresseerd is, vrees ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:54 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Alle kranten maken een selectie. De Telegraaf publiceert rechts-georiënteerde berichten en zo zijn er ook heel veel kranten die links-georiënteerde berichten publiceren. Jij ziet genoeg politieberichten langskomen over misdaden die gepleegd zijn door niet-marokkanen. Dat wil niet zeggen dat er niets aan de hand is met het misdaadcijfer van de Marokkaanse gemeenschap.
Dat zeg ik ook niet. Maar waarom wordt voor dit soort delicten een topic geopend?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:54 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Alle kranten maken een selectie. De Telegraaf publiceert rechts-georiënteerde berichten en zo zijn er ook heel veel kranten die links-georiënteerde berichten publiceren. Jij ziet genoeg politieberichten langskomen over misdaden die gepleegd zijn door niet-marokkanen. Dat wil niet zeggen dat er niets aan de hand is met het misdaadcijfer van de Marokkaanse gemeenschap.
Fijn. Point taken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Simpel zin, wat moet dat toch lekker handig zijn. Nergens heb ik beweerd dat dit soort incidenten niet plaatsvinden. Nergens stel ik dat Marokkaanse straatklootzakjes lieverdjes zijn. Ik wil alleen duidelijk maken dat dit alles behalve het enige incident dat de afgelopen dagen is gebeurd in Nederland.
Blijkbaar omdat de TS het de moeite waard vind om erover de discussiëren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar waarom wordt voor dit soort delicten een topic geopend?
Gast, je kent mij niet eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Koos woont op de Veluwe en werkt bij een lokaal suffertje. Hij weet dus alles van journalistieke ethiek en ondervindt de nadelen van de multiculturele samenleving dagelijks aan den lijve.
Da's een veronderstelling van jou.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, je kent mij niet eens![]()
Enige waar ik jou van ken is dat je af en toe een scheetje in mijn richting laat op dit forum.
Goed, laten we de ervaringen van Koos op dit gebied voor het gemak reduceren tot wat werk voor een plaatselijk suffertje, wat weet jij hier tegenover te stellen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Da's een veronderstelling van jou.
Of wilde je ontkennen dat je op de Veluwe woont en bij een suffertje werkt?
Een sufferdje is een plaatselijk weekblad....dus ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Da's een veronderstelling van jou.
Of wilde je ontkennen dat je op de Veluwe woont en bij een suffertje werkt?
De echoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een sufferdje is een plaatselijk weekblad....dus ja.
Aldus een mod.quote:
Leg eens even uit, wat heeft mijn mod zijn hiermee te maken precies?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus een mod.
Maar petje af dat jullie mijn beweringen weerleggen met een of ander lulverhaal over mijn beroep
Waarop ik dan geen antwoord gegeven? Volgens ben ik de enige die nog enigszins inhoudelijk post.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leg eens even uit, wat heeft mijn mod zijn hiermee te maken precies?
Of is het gewoon lekker makkelijk scoren om maar geen antwoord te hoeven geven? Erger dan de Echo dus, duidelijk.
Het ks gewoon hetzelfde standaard riedeltje altijd: ook autochtonen plegen criminaliteit, de Telegraaf zoekt sensatie, achtergrond daders doet er niet toe, multiculprobleem wordt overdreven, etc. Kom eerst eens een jaar of 5 in de buitenwijken van Amsterdam wonen en oordeel dan een keer, ipv vanuit je Veluwse boomhut.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus een mod.
Maar petje af dat jullie mijn beweringen weerleggen met een of ander lulverhaal over mijn beroep
Naar mijn weten heb ik nooit beweerd dat Marokkanen geen overlast veroorzaken. Dat wil ik ook helemaal niet. De problematiek bestaat, punt. Ik vind het echter altijd frappant dat dit soort berichten in NWS verschijnen. Een Marokkaan haalt iets uit en een grote groep users komt weer met dezelfde opmerkingen op de proppen: 'altijd weer die Marokkanen blabla. We moeten ze het land uittrappen blabla.'quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:15 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het ks gewoon hetzelfde standaard riedeltje altijd: ook autochtonen plegen criminaliteit, de Telegraaf zoekt sensatie, achtergrond daders doet er niet toe, multiculprobleem wordt overdreven, etc. Kom eerst eens een jaar of 5 in de buitenwijken van Amsterdam wonen en oordeel dan een keer, ipv vanuit je Veluwse boomhut.
Nu heb ik met je te doen... Rotterdam is zo'n rotstadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:20 schreef De_Nuance het volgende:
Ik woon in een buitenwijk van Rdam en nu ?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Of waren het gewoon jongens die even netjes de auto weg zetten voor mevrouw.
Valet parking FTW
Je kunt niet ontkennen dat dit extreme gedrag toch wel iets is wat typisch iets is voor Marokkanen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
Naar mijn weten heb ik nooit beweerd dat Marokkanen geen overlast veroorzaken. Dat wil ik ook helemaal niet. De problematiek bestaat, punt. Ik vind het echter altijd frappant dat dit soort berichten in NWS verschijnen. Een Marokkaan haalt iets uit en een grote groep users komt weer met dezelfde opmerkingen op de proppen: 'altijd weer die Marokkanen blabla. We moeten ze het land uittrappen blabla.'
Nogmaals, ik ontken niet dat Marokkaanse straatklootzakjes overlast veroorzaken. Maar weet wel dat de Telegraaf een selectie maakt en eerder een bericht publiceert over een Marokkaan die een overval pleegt dan een over een autochtoon die hetzelfde doet.
Klopt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nu heb ik met je te doen... Rotterdam is zo'n rotstad
Was het maar zo eenvoudig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:27 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat dit extreme gedrag toch wel iets is wat typisch iets is voor Marokkanen.
en neemt het zoals gewoonlijk niet al te nauw met de waarheid ..quote:
wordt dit gemaaktquote:vermoedelijk Noord-Afrikaanse afkomst
Het zou niet de eerste keer zijn dat een Oostblokker wordt uitgemaakt voor Noord-Afrikaan, sterker nog, het op zo'n brute wijze stelen van je auto wijst in die richting, ook dat zou niet de eerste keer zijn.quote:De daders zijn beiden van Noord-Afrikaanse afkomst
Dat neemt niet de ernst weg, het is een gotspe dat dit soort inferieure mensen telkens maar de hand boven het hoofd gehouden wordt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Het hand boven het hoofd? Wie? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef rechtse_commandant het volgende:
[..]
Dat neemt niet de ernst weg, het is een gotspe dat dit soort inferieure mensen telkens maar de hand boven het hoofd gehouden wordt.
Door over de Telegraaf te beginnen, het feit ligt er gewoon, ik discussieer liever over hoe wij dit rapaille gaan aanpakken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het hand boven het hoofd? Wie? Wat? Waar?
Uuhm oppakken en opsluiten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:57 schreef rechtse_commandant het volgende:
[..]
Door over de Telegraaf te beginnen, het feit ligt er gewoon, ik discussieer liever over hoe wij dit rapaille gaan aanpakken.
Enige tijd gevangen houden?quote:
Mwoah, doe maar niet. Wordt bovendien ook lastig gezien afspraken die wij in Europees verband hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:04 schreef rechtse_commandant het volgende:
[..]
Anticiperen op dit soort mensen door ze niet meer toe te laten?
Laten we gewoon het Nederlandse paspoort innemen bij dit soort mensen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:04 schreef rechtse_commandant het volgende:
Anticiperen op dit soort mensen door ze niet meer toe te laten?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:29 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Laten we gewoon het Nederlandse paspoort innemen bij dit soort mensen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:29 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Laten we gewoon het Nederlandse paspoort innemen bij dit soort mensen.
Beetje lastig als ze hier geboren zijn.quote:
Euhm, neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Toegestaan Mits buiten de ramadam en van een kafir.
Niet als ze nog een marokkaanse paspoort hebben. Waar een wil is is een weg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:36 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Beetje lastig als ze hier geboren zijn.
Hoe kan iemand die wij hier niet toelaten hier geboren zijn ??? BTW zou je er ook zo over denken wanneer zij jou zouden terroriseren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, doe maar niet. Wordt bovendien ook lastig gezien afspraken die wij in Europees verband hebben gemaakt.
Bovendien zijn die lui hier geboren.
Als men 2 paspoorten heeft zou het mogelijk gemaakt moeten worden. Bij een zware verkeersdelict wordt ook het rijbewijs ingenomen en daar hoor ik niemand over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:36 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Beetje lastig als ze hier geboren zijn.
Koos wel, die laat zich liever pijpen door een loverboy dan dat over zijn knuffelgroep negatief wordt geschreven, sja, want wat je niet ziet is er niet en wat niet weet dat niet deert.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:41 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Hoe kan iemand die wij hier niet toelaten hier geboren zijn ??? BTW zou je er ook zo over denken wanneer zij jou zouden terroriseren?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Blijkbaar is er toch wel veel nieuws over marokkaantjes. Dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken. Ik lees nou bv bijna nooit wat over chinezen of over mensen uit aruba die hier wonen. Zou dat misschien toch te maken hebben met het feit dat veel problemen door marokkanen wordt veroorzaakt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat dit soort topics altijd uitdraaien op een alle 'Marokkanen zijn kut' discussie. Dat komt doordat figuren zoals TS de Telegraaf lezen en denken dat alle delicten worden gepleegd door allochtonen. Je moet je echter beseffen dat dat niet het geval is. Ik snap ook niet wat het nut is van dit topic. Gaan we voor elke klootzak die een fucking winkel of wandelaar berooft een topic openen?
dan begin jij toch een krant waarin alle incidenten worden vermeld..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Simpel zin, wat moet dat toch lekker handig zijn. Nergens heb ik beweerd dat dit soort incidenten niet plaatsvinden. Nergens stel ik dat Marokkaanse straatklootzakjes lieverdjes zijn. Ik wil alleen duidelijk maken dat dit alles behalve het enige incident dat de afgelopen dagen is gebeurd in Nederland.
Vraag me af hoe ze dit in de Volkskrant zouden verwoorden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef RAVW het volgende:
ja smaak wel maar totaal geen fatsoen en dus mogen ze van mij part als ze dit tuig pakken even heel lang uit de maatschappij houden ..
Maar als jij al je geld moest verwedden....waar zou jij dan je geld op zetten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef DjinN het volgende:
Hm....Noord-Afrika...ze kunnen dus uit Marokko, Algerije, Tunesië, Libië, Soedan of Egypte komen.
Tja, als een scootmobiel jatten niet lukt, dan maar een BWM. Klinkt logisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:45 schreef slashdotter3 het volgende:
'Grappig', dit is een paar straten verderop gebeurd van: Tuig mishandelt zieke vrouw in scootmobiel
Dat je weinig leest over de Chinezen is niet zo gek .. die bevolkingsgroep is grotendeels op zichzelf, en al is er aardig wat misdaad, zoals illegaal gokken, drugshandel, afpersing ed, als burger op de straat heb je er weinig last van. Dat je zo weinig leest over de Antillianen daarentegen is verbazingwekkend .. het laatste dat ik daarover las was dat het elkaar percentueel weinig ontloopt met de Marokkanen, en als het over gewelddadige delicten gaat zijn ze zelfs erger.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:57 schreef Metro2005 het volgende:
Blijkbaar is er toch wel veel nieuws over marokkaantjes. Dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken. Ik lees nou bv bijna nooit wat over chinezen of over mensen uit aruba die hier wonen. Zou dat misschien toch te maken hebben met het feit dat veel problemen door marokkanen wordt veroorzaakt?
Wil je nou beweren dat een groot percentage van de Chinezen zich hier mee bezighoudt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:19 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat je weinig leest over de Chinezen is niet zo gek .. die bevolkingsgroep is grotendeels op zichzelf, en al is er aardig wat misdaad, zoals illegaal gokken, drugshandel, afpersing ed, als burger op de straat heb je er weinig last van. Dat je zo weinig leest over de Antillianen daarentegen is verbazingwekkend .. het laatste dat ik daarover las was dat het elkaar percentueel weinig ontloopt met de Marokkanen, en als het over gewelddadige delicten gaat zijn ze zelfs erger.
Ik denk dat je in de war bent met de 1e generatie Chinezen. De 2e generatie is heel anders.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:19 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat je weinig leest over de Chinezen is niet zo gek .. die bevolkingsgroep is grotendeels op zichzelf, en al is er aardig wat misdaad, zoals illegaal gokken, drugshandel, afpersing ed, als burger op de straat heb je er weinig last van. Dat je zo weinig leest over de Antillianen daarentegen is verbazingwekkend .. het laatste dat ik daarover las was dat het elkaar percentueel weinig ontloopt met de Marokkanen, en als het over gewelddadige delicten gaat zijn ze zelfs erger.
Lijkt mij vrij normaal in een samenleving waar alleen de politie zichzelf effectief kan verdedigen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef Goldman_Sucks het volgende:
AMSTERDAM - Een 29-jarige vrouw uit Amsterdam is dinsdagavond op brutale wijze beroofd van haar auto. De vrouw liep rond half 9 op het Obiplein in Amsterdam-Oost naar haar geparkeerde BMW, toen twee jongens haar autosleutels met geweld afpakten.
Bij de worsteling die hierop ontstond, liep de vouw verwondingen op aan haar been, rug en hand. De twee dieven zijn in haar auto getapt en in de richting van de Halmaheirastraat gevlucht.
De daders zijn beiden van Noord-Afrikaanse afkomst, zijn tussen de 18 en 20 jaar oud en ongeveer 1.70 m lang. Een van had een normaal postuur met een smal gezicht, de ander was gezet en droeg een viezig grijs shirt. De gestolen auto is een zwartkleurige BMW 1-serie met het kenteken 39-GLP-6, zo heeft de politie bekendgemaakt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)roofd_van_BMW__.html
Lol, welke 2de generatie bedoel je nou, die van nu of die van 70 jaar geleden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:12 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met de 1e generatie Chinezen. De 2e generatie is heel anders.
Chinese jongeren doen het goed
Dat is het nou juist, niemand die weet hoe groot dat percentage is omdat dat wereldje zo gesloten is, maar ja, ze hebben een hele dikke vinger in de pap bij de zware georganiseerde misdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:09 schreef Goldman_Sucks het volgende:
Wil je nou beweren dat een groot percentage van de Chinezen zich hier mee bezighoudt?
Het was een dure vakantie in Marokko, tel daar de nieuwe boeken voor hun studie aan zonder twijfel de TU bij op en dan zit je al rap krap.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:41 schreef HiZ het volgende:
Hadden ze wat extra geld nodig voor de feestdagen?
KoosVogels.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:13 schreef timmmmm het volgende:
Dus, we laten het persoonlijke geneuzel weer links liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |