Vergeet niet dat ze nog erg jong zijn. En wie heeft nou niet vroeger geen kattekwaad uitgehaald.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef RAVW het volgende:
ja smaak wel maar totaal geen fatsoen en dus mogen ze van mij part als ze dit tuig pakken even heel lang uit de maatschappij houden ..
Of ze hadden gezien dat de bandenspanning niet meer optimaal was en reden ermee naar de garage voor een volledige check-up.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef Enchanter het volgende:
Niet zo zeiken mensen , waarschijnlijk gaan ze die BMW verkopen en het geld storten op giro 555.
Heldenaktie
Als ze smaak hadden gehad hadden ze een echte bmw gejat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef Goldman_Sucks het volgende:
AMSTERDAM - Een 29-jarige vrouw uit Amsterdam is dinsdagavond op brutale wijze beroofd van haar auto. De vrouw liep rond half 9 op het Obiplein in Amsterdam-Oost naar haar geparkeerde BMW, toen twee jongens haar autosleutels met geweld afpakten.
Bij de worsteling die hierop ontstond, liep de vouw verwondingen op aan haar been, rug en hand. De twee dieven zijn in haar auto getapt en in de richting van de Halmaheirastraat gevlucht.
De daders zijn beiden van Noord-Afrikaanse afkomst, zijn tussen de 18 en 20 jaar oud en ongeveer 1.70 m lang. Een van had een normaal postuur met een smal gezicht, de ander was gezet en droeg een viezig grijs shirt. De gestolen auto is een zwartkleurige BMW 1-serie met het kenteken 39-GLP-6, zo heeft de politie bekendgemaakt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)roofd_van_BMW__.html
Je kunt van ze zeggen wat je wil maar ze hebben wel smaak.
Het was avond dus ze hebben zich aan de regels gehouden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dat dit kan tijdens de ramadan!
Stelen zal wel niet mogen lijkt me.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Het was avond dus ze hebben zich aan de regels gehouden.
Toegestaan Mits buiten de ramadam en van een kafir.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Stelen zal wel niet mogen lijkt me.
Kafir?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Toegestaan Mits buiten de ramadam en van een kafir.
Een 130i mag je echt wel een echte BMW noemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als ze smaak hadden gehad hadden ze een echte bmw gejat.
http://pershoek.politie-amsterdam-amstelland.nl/pershoek/quote:Dader 1: - man - vermoedelijk Noord-Afrikaanse afkomst - 18 a 20 jaar - ongeveer 1.70m lang - gezet postuur (dikke buik, dik gezicht en dikke nek) - geen gezichtsbeharing - kort opgeschoren zwart haar - viezig grijs/wit t-shirt - donker gekleurde trainingsjas - donker gekleurde glimmende trainingsbroek
Dader 2: - man - vermoedelijk Noord-Afrikaans afkomst - 18 a 20 jaar - ongeveer 1.70m lang - normaal postuur - smal gezicht - geen gezichtsbeharing - zwarte capuchontrui - lichtgekleurde broek
Kattekwaad wel ja, mensen met geweld van hun bezittingen beroven valt niet in die categorie. 18 en 20 is inderdaad erg jong, maar ze zijn oud genoeg om te beseffen wat ze met zo'n actie aanrichten, en daar mogen ze wat mij betreft een jaartje of 20 tussen 4 muren over na gaan zitten denken,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze nog erg jong zijn. En wie heeft nou niet vroeger geen kattekwaad uitgehaald.
Jezus zei eens: hij die zonder zonden zijt gooie de eerste steen. Waarop hij een steen oppakte en hem tegen zijn bek smeet.
Als je dit kattekwaad noemt ben je ziek in je hoofdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze nog erg jong zijn. En wie heeft nou niet vroeger geen kattekwaad uitgehaald.
Jezus zei eens: hij die zonder zonden zijt gooie de eerste steen. Waarop hij een steen oppakte en hem tegen zijn bek smeet.
Ze hebben een smaakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef Goldman_Sucks het volgende:
Je kunt van ze zeggen wat je wil maar ze hebben wel smaak.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kattekwaad wel ja, mensen met geweld van hun bezittingen beroven valt niet in die categorie. 18 en 20 is inderdaad erg jong, maar ze zijn oud genoeg om te beseffen wat ze met zo'n actie aanrichten, en daar mogen ze wat mij betreft een jaartje of 20 tussen 4 muren over na gaan zitten denken,
Sarcasme niet herkennenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je dit kattekwaad noemt ben je ziek in je hoofd
Ik vind dit net zo kansloos als die gekken die Breivik bagatelliseerden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
De Telegraaf is rechts. Dat is geen nieuws.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel dit natuurlijk niet door de beugel kan, vraag ik mij echt af waarom een Telegraaf een dergelijk bericht plaatst. Jullie moeten goed beseffen dat de Telegraaf een selectie maakt een enkele tientallen incidenten die dagelijks plaatsvinden in alle hoeken van ons land.
Alle kranten maken een selectie uit enkele tientallen incidenten die plaatsvinden in alle hoeken van ons land.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel dit natuurlijk niet door de beugel kan, vraag ik mij echt af waarom een Telegraaf een dergelijk bericht plaatst. Jullie moeten goed beseffen dat de Telegraaf een selectie maakt een enkele tientallen incidenten die dagelijks plaatsvinden in alle hoeken van ons land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |