Ik heb wel gebruik gemaakt van de knop "Open nieuw deel", maar kan ik ook een serie aanmaken? (is nieuw voor mij...)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:36 schreef Lod het volgende:
Waarom heb je hier geen serie van gemaakt, nu moeten we hier weer allemaal Transform Vind Posts gaan plaatsen.
Thuisnetwerkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
Thanks voor je hulp alvast, Jooopi.
Die netwerkshares, gewoon via een huisnetwerk op je PC? Of heb je een NAS?
Of je drukt op de knop "Volg topic". Die werkt namelijk ook gewoon op je Transformerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:36 schreef Lod het volgende:
Waarom heb je hier geen serie van gemaakt, nu moeten we hier weer allemaal Transform Vind Posts gaan plaatsen.
ik heb die lag niet meer in opera mobile, sinds een van de laatste updatesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef Pandora73 het volgende:
Zonet FOTA voor zowel tablet als toetsenbord binnengekregen en hij is nu aan het installeren. Ben benieuwd of het iets oplost. In de Changelog die op de Facebook van ASUS Benelux staat, staat dat in ieder geval een issue van forced close bij de browser moet zijn opgelost; dat zou al erg fijn zijn. Nu nog iets doen aan de lag bij gebruik van het toetsenbord bij sites als Facebook en FOK, en ik zou mijn laptop echt weg kunnen doen...
Ik volgde het vorige topic al. En door Danny verwend geraakt dat dan ook het vervolgtopic in mijn topics kwamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Of je drukt op de knop "Volg topic". Die werkt namelijk ook gewoon op je Transformer
Dat had ik ook Lod, maar in plaats van TVP's te plaatsen, zoals jij deed, kun je dus ook gewoon op die "Volg topic" knop drukken. Had toch weer (met deze meegeteld) 4 posts gescheeld in dit topicquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:47 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik volgde het vorige topic al. En door Danny verwend geraakt dat dan ook het vervolgtopic in mijn topics kwam.
Maar morgen komt mijn dock, ben benieuwd
Je kan Ubuntu op je Transformer installeren:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
Nog even terugkomend op mijn vragenlijstje: bestaat er zoiets als eenvoudige foto- en audiobewerking op de Transformer? Ik heb nu Ubuntu op mijn laptop met Gimp en Audacity, en graag iets wat de basisfuncties kan overnemen op de Transformer wil ik dan wel graag.
Hoe noodzakelijk is het dat je de Transformer flashromt?
gaaf! Maar nog wel vanaf sd-card en o.a. geen wifi, dus in de praktijk is het nog niet bruikbaar, imo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:29 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Je kan Ubuntu op je Transformer installeren:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1191141
Maar dan is het wel een laptop (met touchscreen) met Android! En dat is toch wel verdraaid handig en werkt over het algemeen een stuk prettiger dan windhoos.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Maar de transformer met dock is een laptop en daar is android niet voor gemaakt. Een dualboot met android voor tabletmode en ubuntu voor laptopmode lijkt mij echt perfect
Als die mogelijkheid er is, dan koop ik ook een dock
Wie had het dan over windowsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:28 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Maar dan is het wel een laptop (met touchscreen) met Android! En dat is toch wel verdraaid handig en werkt over het algemeen een stuk prettiger dan windhoos.
O sorry, ik ben zo'n beginner dat "laptop" voor mij nog "windows" betekent.quote:
Als je van plan bent om er HD videos mee af te spelen, dan zou ik als ik jou was ff wachten. Over een maand of 2 komen er nieuwe Tablets aan van Asus met Kal El CPU/GPU(Tegra 3) en de IceSandWich update van Android.quote:Op maandag 5 september 2011 15:41 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Hoi!
Ik zit al een tijdje te denken om de tablet aan te schaffen. Veel sites afgestruind om te vergelijken en al. Vooral dat feit met die dock/toetsenbord vind ik erg fijn. Is dan ook veel gemakkelijker mee te nemen dan mijn laptop van 17 inch.
maar het blijft moeilijk om de beslissing te maken. Dit is qua prijs ook goed. Niet te duur en heel handig dat je hem om kan "toveren" tot laptop.
Hoe zit het met msn? Kun je dat ook redelijk op de tablet?
ik ben van plan om hem eerst zonder dock te kopen, als ik er over uit bent. In een ander topic werd er alleen maar geblaat dat alleen apple goed kan zijn. Maar dat geloof ik niet zo ;-)
Ik heb hem nu bij de bcc voor 377 (de 16gb versie) gezien. Dus zit er over na te denken. Ik zie niet in waarom ik op een 3g versie zou wachten aangezien ik op mijn telefoon al een internet abonnement heb, en mijn tablet toch op vele plaatsen met wifi gebruik. Thuis, school, werk, vrienden. Dus te tijden dat ik even geen wifi bij de hand heb werk ik wel of via mijn windows mobile, of via tethering.
Iemand nog nadelen die hij ondervind aan de transformer?
en grote pluspunten?
Alvast bedankt
Nee dat hoef ik er eigenlijk vrijwel niet mee te doen.quote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je van plan bent om er HD videos mee af te spelen, dan zou ik als ik jou was ff wachten. Over een maand of 2 komen er nieuwe Tablets aan van Asus met Kal El CPU/GPU(Tegra 3) en de IceSandWich update van Android.
Of in normale taal: Een Quadcore CPU ipv Dualcore (dus sneller) en een GPU die 10x sneller is als de huidige(makkelijker HD films af te spelen op je 50" tv bijvoorbeeld.
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Nee dat hoef ik er eigenlijk vrijwel niet mee te doen.
Dus daarbuiten om is het dus een goede fijne tablet?
sneller dan een ipad ? Hoe weet je dat zo zeker. aangezien ik zo gebashed werd in een topicquote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
JaSneller dan de Ipad 2 en goedkoper
En ze gebruiken hetzelfde scherm.
Asusquote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
sneller dan een ipad ? Hoe weet je dat zo zeker. aangezien ik zo gebashed werd in een topic
Oké.quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Asus
Peacekeeper 917
SunSpider 0.9.1 1993 ms
Accuduur (min) 545 min.
Ipad
Peacekeeper 771
SunSpider 0.9.1 2079 ms
Accuduur (min) 465 min.
Als je het geld hebt, zou ik een dock erbij kopen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Oké.
Nou ik ga morgen langs de winkel en de tab 16 gb halen. En dan volgend jaar misschien een dock er bij.
Nu maar hopen dat ze hem nog op voorraad hebben.
Inderdaad. Met dock is hij ¤100 duurder, los kost het toetsenbord ¤160... Ben er zelf ook ingetrapt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je het geld hebt, zou ik een dock erbij kopen.
Ik heb het geld niet er nu voor vandaar. Heb het toetsenbord al voor 120/130 ergens gezien dus dat is te overzien.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je het geld hebt, zou ik een dock erbij kopen.
Had je me niet eerder kunnen waarschuwenquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:56 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ik heb het geld niet er nu voor vandaar. Heb het toetsenbord al voor 120/130 ergens gezien dus dat is te overzien.
hoezo niet gegoogled dan ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:12 schreef Lod het volgende:
[..]
Had je me niet eerder kunnen waarschuwen
Heel veel mensen zien nog niet in hoe handig een tablet is, laat ze maar een avondje met zo'n ding werken en ze willen er zelf ook een.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:06 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
als ik vertel dat ik een tablet ga halen kijken echt de meeste mensen me zo raar aan waarom dat nou weer.
zo raar is het toch niet ?
Nee de helft kijkt me ook vreemd aan en vragen wtf is een tablet nou weer kun je er op tekenen ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heel veel mensen zien nog niet in hoe handig een tablet is, laat ze maar een avondje met zo'n ding werken en ze willen er zelf ook een.
Ik zit er zelf ook aan te denken een aan te schaffen, alleen zit ik nog met de keuze tussen de iPad en de Asus met toetsenbord. Het duurt nog wel even voor ik het geld heb en tegen die tijd zijn er waarschijnlijk ook al hele aantrekkelijke andere tablets.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:07 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Nee de helft kijkt me ook vreemd aan en vragen wtf is een tablet nou weer kun je er op tekenen ?
En onnodige dingen.
Ach joh het is leuk waarom niet
Ja is moeilijk. Ik ging vooral voor asus door langere accuduur makkelyk toetsebord inklikke en mee te nemen. Voor verslagen op school, onderweg te maken is t vele makkelijker dan een zware grote laptop mee te nemen die ik nu nog heb.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zit er zelf ook aan te denken een aan te schaffen, alleen zit ik nog met de keuze tussen de iPad en de Asus met toetsenbord. Het duurt nog wel even voor ik het geld heb en tegen die tijd zijn er waarschijnlijk ook al hele aantrekkelijke andere tablets.
Maar ik raad het iedereen aan die een klein apparaat voor school en studie wilt. Het werkt beter dan zo'n netbook naar mijn idee.
Iedereen met een MacBook zou dus ook niet kunnen inloggen voor cijfer/inschrijfsysteem?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:44 schreef RobertNL het volgende:
Van deze kant ook maar weer even een korte update!
Waar andere mensen mij ook raar aankeken dat ik een tablet voor school kocht is het i.c.m het toetsenbord tot nu toe zeer handig gebleken!
Pluspunten zover:
- Niet opstarten / afsluiten zoals andere netbook gebruikers
- Touchscreen dat werkt toch wel handig geen gekloot met touchpad of muis.
- Batterij 2 dagen gebruikt en nog steeds 75% batterij op de tablet over![]()
- Perfect voor (leesbare) notities tijdens college.
Nadelen:
- een idioot heeft bedacht dat je voor ons cijfer/inschrijf systeem IE nodig hebt![]()
(bezig dit op te lossen met Splashtop i.c.m wake on lan op PC)
- Mis sommige opties in office (vooral Excel). Vooral als je wat verder wil opmaken.
Verder eingelijk nog geen nadelen tegen gekomenAlleen mensen die zeggen ''He dat is handig''
Op de campus internet + wifi of thethering in de trein = win![]()
Thethering is niet aan te raden, gelukkig nog geen limiet want heb er 150 mb in 1 dag doorgejaagd.
de vertraging bij typen heb ik niet in Opera Mobile. Die gebruik ik nu altijd met desktop als instellingquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Even korte update.
Werkt fijn alleen netwerk tijd geeft hij 2 uur vroeger aan , pas ik dit zelf aan is het wel goed, maar in google talk gaat hij dus alles door elkaar heen zetten.
En soms met forums duurt het eveb voor je de woorden ziet die je getikt hebt
En een gedownloade app blijft staan dat hij niet gedownload is. Nu uitzoeken welke msn fijnste werkt. Ebuddy draait niet nee en een wlm versie deed t eersr wel maar nu een error.
Spelletjes werken echt fijn.
Voor msn gebruik ik hier Epinephrine (was eerder Msn talk maar MS was het niet eens met die naam)quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Even korte update.
Werkt fijn alleen netwerk tijd geeft hij 2 uur vroeger aan , pas ik dit zelf aan is het wel goed, maar in google talk gaat hij dus alles door elkaar heen zetten.
En soms met forums duurt het eveb voor je de woorden ziet die je getikt hebt
En een gedownloade app blijft staan dat hij niet gedownload is. Nu uitzoeken welke msn fijnste werkt. Ebuddy draait niet nee en een wlm versie deed t eersr wel maar nu een error.
Spelletjes werken echt fijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ah oke bedankt. Ik ga even kijken of het werkt.
Vraag me echt af hoe lang tablet mee gaat nu op 89proc en sinds uur bezig.
Hoe sluit je de apps die bij t 3e icoontje oderin staan? Ik wil niet te moeilijk met die taskkillers steeds openen. Werkte net ook niet fijn
Dolphin idem, en die heeft ook nog eens zelf-instelbare gestures.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:52 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
sowwwie, dacht dus dat daardoor je accu sneller leeg gaat.idd opera werkt vloeiend. super!
Wat maf, opera had ik ook, prima dingetje, echter dolphin is nu mijn default browser.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:27 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
dolphin had ik dus t probleem mee. nu dankzij opera niet meer.
in de market zoeken op : thumb keyboardquote:duim keyboard lay out? waar vind je dat
Koop/gebruik een fiber doekje, hier een beetje water op doen en het scherm schoon maken. Dan trekt het scherm minder stof aan.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:45 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Hij hangt nu weer aan de oplader. Maar heb er dan ook 5 uur aan eenstuk door mee gespeeld en vanmorgen 2 uur.
Blijft leuk ding. Alleen ik word gek van die stofjes overal. Kunnen die niet in die randjes komen bij het scherm?
Zal ik eens voor kijken van het weekend. Heeft er iemand AUB tips voor dat probleem met de tijd. Want zelfs als ik nu op hotmail op de laptop gaat klopt de tijd niet meer met binnengekregen e-mails. Grrrquote:Op woensdag 7 september 2011 14:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Koop/gebruik een fiber doekje, hier een beetje water op doen en het scherm schoon maken. Dan trekt het scherm minder stof aan.
Tevens ook handig voor andere apparatuur met een scherm.
GEEN MIDDELEN ZOALS GLASSEX GEBRUIKEN.
Vinkje auto (tijd) updaten bij instellingen hier uit gezet, daarna nergens meer last van.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:59 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Zal ik eens voor kijken van het weekend. Heeft er iemand AUB tips voor dat probleem met de tijd. Want zelfs als ik nu op hotmail op de laptop gaat klopt de tijd niet meer met binnengekregen e-mails. Grrr
als ik nu dus een e-mail krijg om 15.00 staat er in mijn inbox op tablet 13.00 en dat blijft dan ook zo staan en ook op laptop email is dat dan zo. Word erg vervelend.
Nee dat werkte ook niet. Maar heb het al voor elkaar gekregen bij tijdzone gebeuren!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vinkje auto (tijd) updaten bij instellingen hier uit gezet, daarna nergens meer last van.
Tijdzone was het inderdaad die stond standaard op een vaag iets. Dus h eb hem nu op amsterdam gezet en het werkt eindelijk!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:12 schreef Lod het volgende:
Bij Instellingen - Datum en tijd kun je aangeven dat hij de netwerktijd moet gebruiken. Kan het niet zo zijn dat de tijd op je router verkeerd staat? Of dat je per ongeluk een verkeerde tijdzone hebt aangegeven?
Die is m.i. gewoon brak, ik had hem op android 2.2 en 3.2, maar niet starten of vervolgens vlot crashen was dan 90% van de keren mijn deel...quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:13 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
probeer de app uitzending gemist werkende te krijgen, maar hij blijft aangeven dat hij niet is geïnstalleerd?
Ik maak gebruik van Printershare, kost wat maar werkt echt ongelofelijk goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:28 schreef Lod het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die ervaring hebben met het printen vanaf de tablet? Ik heb een mooie netwerkprinter thuis staan, die moet toch wel te gebruiken zijn?
Had ik ook al, maar hij slaat ze wel ergens op. Zal vanavond even kijken waarquote:Op donderdag 15 september 2011 22:58 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van Printershare, kost wat maar werkt echt ongelofelijk goed.
Verder ben ik nu zelf enkele weken in bezit van deze eeepad, ben er erg enthousiast over en werkt heel goed. Ik loop echter toch wel tegen een aantal problemen aan, waarvan de volgende de meest ergeniswekkend is.
Zojuist heb ik een opdracht voor school gemaakt in Polaris, vervolgens even wat opgezocht op internet, wil teruggaan naar Polaris om verder te werken is m'n hele opdracht weg. Dus ik zoek eigenlijk een nieuw en beter tekstverwerkingsprogramma (mag wat kosten), iemand tips?
En wat is een aanrader?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:12 schreef shiznuts het volgende:
Er zijn gratis 'officelike suites' te downloaden hoor...
Verwacht het niet, of wordt de Ka'el chip nu al wel op volle sterkte geproduceerd (dacht dat het later werd dan Q4 2011)quote:Op donderdag 29 september 2011 00:15 schreef delano.888 het volgende:
Ontzettend goede uitvinding, goede accuduur, android, ik wou m bijna gaan bestellen, maar toen las ik dit:
http://www.slashgear.com/(...)pply-chain-02168902/
Toch maar even wachten dus!
Ik heb nog geen verschillen kunnen ontdekkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:07 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
En voegt de update wat byzonders toe of dat niet?
de notitie app is tof en de browser presteert wat vlotter met flash.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:07 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
En voegt de update wat byzonders toe of dat niet?
Oh naja ik gebruik opera waardoor hij al vlot genoeg is ;-)quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
de notitie app is tof en de browser presteert wat vlotter met flash.
Opera heeft bij mij overigens wel de onhebbelijkheid om mijn inlog-status van FOK! niet te willen onthoudenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:19 schreef Lod het volgende:
Browser crashen is me ook nog niet gelukt. Mijn ervaring is wel dat Opera veruit het beste presteert op de tablet.
Is dat sinds kort? Bij mij wel. Niet altijd, maar heel soms...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:25 schreef Lod het volgende:
[..]
Opera heeft bij mij overigens wel de onhebbelijkheid om mijn inlog-status van FOK! niet te willen onthouden
Wat gaan die kosten, al iets bekend?quote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je van plan bent om er HD videos mee af te spelen, dan zou ik als ik jou was ff wachten. Over een maand of 2 komen er nieuwe Tablets aan van Asus met Kal El CPU/GPU(Tegra 3) en de IceSandWich update van Android.
Of in normale taal: Een Quadcore CPU ipv Dualcore (dus sneller) en een GPU die 10x sneller is als de huidige(makkelijker HD films af te spelen op je 50" tv bijvoorbeeld.
2 posts hoger dude.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:09 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Wat gaan die kosten, al iets bekend?
quote:
Het draaien van alleen al het scherm kostte 4-5 seconden. Geen apps, gewoon de desktop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Defineer 'lang'... afhankelijk van de app gaat het vrijwel direct of kost het een seconde of 2 bij me.
Responstijden zijn veel beter geworden met de laatste update (3.2.1)
Was bij Paradigit inderdaad. Niet goed voor de klantervaring als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef CocaColaLight het volgende:
Dan is de vraag waar heb je hem getest? In de winkel?
Ik gok het erop dat er van alles en nog wat op de achtergrond nog loopt als het draaien van het scherm zolang duurt. Wat je zou kunnen doen is dat ding even rebooten als er weer eens een in handen hebt.
Zelf heb ik 3.2.1 lopen met de webstream van 3fm en het draaien van de desktop duurt hooguit een seconde.
Je weet nooit wat ze daarvoor met dat ding gedaan hebben, of kwam hij nieuw uit de doos?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Was bij Paradigit inderdaad. Niet goed voor de klantervaring als je het mij vraagt.
Er draaide overigens niets op de achtergrond, hij startte hem namelijk op in de winkel.
Maar als jullie deze ervaring niet hebben dan ben ik alweer wat meer gerustgesteld.
Nee, demo model.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je weet nooit wat ze daarvoor met dat ding gedaan hebben, of kwam hij nieuw uit de doos?
Het is inderdaad pas sinds een paar weken. En het lijkt iets te maken te hebben met het bezoeken van de normale frontpage. Deze laadt heel raar. Vaak meerdere keren, soms ingezoomd en soms niet. Als ik gebruik maak van de mobiele variant is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is dat sinds kort? Bij mij wel. Niet altijd, maar heel soms...
Jij zet ook je laptop op zijn zijkant? Logisch........quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef fokthesystem het volgende:
Asus leest u mee?
Wat ik als klant graag wil is dat het scherm OOK draait als ik het keyboard puur voor de batterij opladen (keyboard > tablet) aan-klik, maar wel op een verticaal 'lang' scherm een app wil gebruiken.
Het vasthouden als boek is zelfs prettiger dan de tablet alleen en biedt ook meer steun op tafel of op knieeen/schoot in een stoel.
Nu is het bij de meeste app's zo: tablet op keyboard > alleen horizontaal app-beeld.
Desktop/bureaublad staat dan sowieso vast op horizontaal. ONhandig dus
Heel logisch en met mijn pc doe ik dat _ook niet_quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef delano.888 het volgende:
Jij zet ook je laptop op zijn zijkant? Logisch........
Ja, want als je het keyboard aankoppelt, en vervolgens het geheel op zn zijkant houd, dan heb je toch ontzettend onhandig dat ding voor je, net alsof je een laptop op zijn zijkant zet. Erg onlogisch als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Heel logisch en met mijn pc doe ik dat _ook niet_.
Maar mijn tablet met keyboard er aan, alleen om de tablet bij te laden, wel zo handig als het ook dan kan.
Mocht ik een mail willen typen, dan moet de boel niet verticaal uiteraard.
Is het allemaal zo moeilijk voor te stellen?
Sommige app's kunnen alleen verticaal, die worden onhandig wanneer ze in horizontaal gedwongen worden en andersom.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:27 schreef delano.888 het volgende:
Ja, want als je het keyboard aankoppelt, en vervolgens het geheel op zn zijkant houd, dan heb je toch ontzettend onhandig dat ding voor je, net alsof je een laptop op zijn zijkant zet. Erg onlogisch als je het mij vraagt.
Welke past er ook op en laadt de tablet dan op uit diens keyboard accu ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Probeer eens een ander toetsenbord ipv het standaard Asus...
Lees aub deze nog eens:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Pfff ik heb zelf Swiftkey erop staan die ik handig vind werken. die kantelt ook netjes mee met het scherm...dat is toch wat je wil of niet?
Ja, klopt. Ik vind het knap dat iemand dat finaal kan missen en over onscreen keyb. begint.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef shiznuts het volgende:
Hij heeft het uiteraard over het FYSIEKE toetsenbord, niet de on-screen versie.
Het dock is het toetsenbord in dit geval. Het gaat niet om de applicaties die de oriëntering afdwingen/forceren, maar het dock/toetsenbord dat de boel vastzet in 'landscape' waar de user liever 'portrait' gebruikt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb er zelf geen dock bij dus daar kan ik niets over zeggen, ik zocht een tablet en geen laptopvervanging.
De puntjes mbt de case zou ik even na moeten kijken.
Qua vastlopers is de browser (stock) wel een koploper ja, firefox doet het beter. Andere eigenlijk geen last van.
Mijn situatie is dan ook een stuk boeienderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef shiznuts het volgende:
Mensen proberen situaties alleen op hun situatie te betrekken...
Ofwel hetzelfde als wat ik hierboven aangaf; je kunt zelf afdwingen dat de schermoriëntatie vast blijft staan maar sommige pakketten overriden dat gewoon. Dat heeft verder weinig met het dock van doen.quote:Het dock is het toetsenbord in dit geval. Het gaat niet om de applicaties die de oriëntering afdwingen/forceren, maar het dock/toetsenbord die dat de boel vastzet in 'landscape' waar de user liever 'portrait' gebruikt.
Asus override het zelf ook, en dAt is wat ik jammer vind.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Ofwel hetzelfde als wat ik hierboven aangaf; je kunt zelf afdwingen dat de schermoriëntatie vast blijft staan maar sommige pakketten overriden dat gewoon. Dat heeft verder weinig met het dock van doen.
Laten we het hopen !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 06:15 schreef delano.888 het volgende:
http://www.tabletsmagazin(...)lijk-in-november-al/
Ik zal die app eens downloaden zo gouw ik thuis ben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij heb ik ergens wat gelezen dat een app zoals "auto airplane mode" dit zou kunnen oplossen. Althans het was voor een aantal een oplossing.
Blijkbaar hebben meer mensen er last van sinds de laatste update.
Wat je wifi betreft heb je je transformer als een keer gereboot?
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:10 schreef D3ft0n3 het volgende:
En nog een leuk nieuwtje voor TF1 gebruikers: http://www.pocket-lint.co(...)r-ice-cream-sandwich
Ik hoor sinds vandaag ook tot de club!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb er vandaag ook een gekocht! De 16gb incl. dock, ter vervanging van m'n macbook pro bij de studie. Die is iets te zwaar om dagelijks mee te slepen en hoop dat dit uitkomst biedt. Voorlopig is het toetsenbordje helemaal geweldig! Valt me alleen wel op dat ik op fok alleen met opera een post fatsoenlijk kan typen, met dolphin gaat het niet zo en met de standaard browser kan ik het al helemaal vergeten..
Tsja die 100 euro, daar krijg je nogal wat voor terugquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:56 schreef shiznuts het volgende:
Omdat mensen vaak niet geduldig kunnen zijn en je zo altijd wel kunt blijven wachten met aanschaffen want er komt steeds iets beters uit.
Misschien bevalt hen de Transformer gewoon goed en vervult het alle wensen van iemand. Bovendien geloof ik dat de huidige Transformer met dock goedkoper zal zijn dan de aankomende Transformer zonder dock.
Ik moet eens beter leren kijken, er is gewoon een super handig programma voorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Die van mij heb geroot met een uitleg op xda-developers. Daar staan een meerdere varianten hoe je hem kan rooten.
Mag ik vragen hoe je aan het prijsverschil van 250 euro komt? Ik heb enkel nog prijzen gezien die 100 euro hoger liggen dan de huidige uitvoeringen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar wil je de dock erbij, zit je dus op 250,- euro verschil.
Om die reden kocht ik ooit de samsung tab 7 inch, die zou ook android 3 krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:10 schreef D3ft0n3 het volgende:
En nog een leuk nieuwtje voor TF1 gebruikers: http://www.pocket-lint.co(...)r-ice-cream-sandwich
Ze hebben het nu ook van Asus zelf uit gemeld. Dus het zal niet al te lang duren voordat ze met een update komen. Maar waarschijnlijk pas nadat ze hun nieuwe telefoon op de markt hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Om die reden kocht ik ooit de samsung tab 7 inch, die zou ook android 3 krijgen.
Vooralsnog kwam samsung niet eens met de opvolger van 2.2 . . .
Mede om die reden wilde ik per se geen samsung meer en had asus dit maal mijn geld voor een 10 inch te pakken.
zou ik mogen vragen welke dat was?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik moet eens beter leren kijken, er is gewoon een super handig programma voorEcht 5 minuten werk
Las ergens prijzen beginnend bij 479? Zonder dock. Dus de prijs van een Tranformer TF101 met dock quasi. Een dok is zo'n 129,- euro en een tranformer nu zo'n 369,-, verschil tabletwise + dock dus kleine 250 euro. Kan niet meer vinder waar het was en hoeveel GB die versie had, misschien daaraan gelegen, maar zoals D3ft0n3 al aangeeft, waarom überhaupt meer uitgeven als iemand al tevreden is met de performance/looks/prijs?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:57 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je aan het prijsverschil van 250 euro komt? Ik heb enkel nog prijzen gezien die 100 euro hoger liggen dan de huidige uitvoeringen.
Ik wil wachten op de Prime, maar als ik 50% meer zou moeten betalen begin ik toch te twijfelen.
Zal dus wel uit te vogelen zijn bij xda-developers: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1107 > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1185104quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zou ik mogen vragen welke dat was?
Dat 'magische' moet je Apple nageven, 32 miljoen iPads verkocht en toch dat speciale gevoel kunnen oproepen. Een maat van mij is daarom alsnog naar de iPad 2 gegaan en heeft z'n Asus Eee Pad verpatst. het gevoel bleef bij hem knagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:26 schreef Lod het volgende:
Afgelopen weekend mijn vader een iPad2 voor zijn 75ste verjaardag gegeven. Ik heb nog een lans gebroken voor de Asus maar uiteindelijk is het toch de Apple geworden.
Ik heb er dus ook mee kunnen spelen en het was een gekke gewaarwording. Ik heb bewust gekozen tussen de Asus en de iPad en ben heel blij met mijn uiteindelijke keuze voor de Transformer. 's Avonds, als ik thuis ben, verlaat dat ding mijn handen vrijwel niet. En toch kreeg ik bij het vasthouden van de iPad een soort gevoel van goddelijke openbaring. Ik - als gewone sterveling - mag een iPad vasthouden!
En dat is volgens mij ook de kracht van Apple, dat ze je dat gevoel kunnen geven.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1185104quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zou ik mogen vragen welke dat was?
Het werkt fijn, maar ik zou niet willen wisselenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:48 schreef lukaon het volgende:
[..]
Dat 'magische' moet je Apple nageven, 32 miljoen iPads verkocht en toch dat speciale gevoel kunnen oproepen. Een maat van mij is daarom alsnog naar de iPad 2 gegaan en heeft z'n Asus Eee Pad verpatst. het gevoel bleef bij hem knagen.
Ja, op mijn telefoon gebruikte ik altijd Dolphin. Deze, en de stock browser geeft op de tablet een enorme lag bij het typen in fora en andere tekst invoer velden, welke user agent (mobile/desktop) ik ook gebruik. Firefox heb ik niet eens naar gekeken omdat er nog overal zo slecht over gesproken wordt, bovendien vind ik de desktopversie daarvan ook maar niets. Maar Opera heeft het probleem opgelost, alleen jammer dat de bladwijzers ietwat omslachtig werken vergeleken met Dolphin.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Ik hoor sinds vandaag ook tot de club!
ook de 16GB versie met dock.
Alleen snap ik niet dat je alleen in Opera fatsoenlijk kan typen?
Ik heb zelf Firefox erop gezet, inclusief een 'ik wil geen mobile versies van sites gebruiken' extensie, en dat draait hier super.
Grappig. Ik heb juist voor de Transformer gekozen als alternatief voor het dagelijkse meeslepen van mijn Macbook Pro naar de studie. Een iPad mist een toetsenbordje + het zelf indelen van de homescreen (precies ook de reden die me weerhoudt van een iPhone), dus daarom voor de Transformer gegaan. Andere optie was het inwisselen van m'n Macbook Pro voor een Air, maar dat wou ik niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:48 schreef lukaon het volgende:
[..]
Dat 'magische' moet je Apple nageven, 32 miljoen iPads verkocht en toch dat speciale gevoel kunnen oproepen. Een maat van mij is daarom alsnog naar de iPad 2 gegaan en heeft z'n Asus Eee Pad verpatst. het gevoel bleef bij hem knagen.
Iemand op xda noemt zo zijn interface, je kunt je homescreen zo indelenquote:
Vind het er zeer netjes uitzien, verder nietquote:
Ik heb hetzelfde gehad. Schijnt dat je het moet aansluiten en dan je TF opnieuw opstarten. Ik kon het zelf nog niet bevestigen want ben nu even niet thuis, maar waarschijnlijk lost dat het op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die een externe USB harde schijf op hun transformer aansluiten?
Dit schijnt namelijk te kunnen alleen mijn transformer herkend mijn hardeschijf niet.
Ik doe dat gewoon met een verlengkabel.quote:Op [url=http://forum.fok.nl
/topic/1701771/1/303#103669581]vrijdag 28 oktober 2011 14:36[/url] schreef UncleSam het volgende:
Heeft iemand al een oplossing voor het super korte oplaadkabeltje? Als ik m probeer te verlengen met een stuk female usb > male usb kabel dan doet hij het niet meer..
Zo kan het ook jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:50 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon met een verlengkabel.
Dus krijg je dit; http://i.imgur.com/a9Ydt.jpg
Formatteer hem eens als EXT4 of EXT3. Geen idee of dat kan met Windows, anders kan je de live cd van ubuntu branden en hem zo formatteren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik heb het gisteren geprobeerd maar hij werkt nog niet.
Harde schijf mag toch gewoon fat32 of ntfs partitie hebben?
En mijn usb hardeschijf is 1 TB groot, maakt dat eigenlijk nog uit.
De harde schijf start wel op(hoor hem beetje ratelen en lampje gaat branden.)
Rom heeft er niks mee te maken maar Linux ondersteund standaard geen NTFS aangezien M$ de specs niet wil vrijgeven net als bij .doc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb een partioneer software op de computer dus, ik zal het eens proberen.
Zou het ook in de Rom versie kunnen zitten die ik er op heb?
Heb nu namelijk Revolution HD er op staan.
Een USB 3.0 kabelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:36 schreef UncleSam het volgende:
Heeft iemand al een oplossing voor het super korte oplaadkabeltje? Als ik m probeer te verlengen met een stuk female usb > male usb kabel dan doet hij het niet meer..
Kan alleen voor Ubuntu en Red Hat spreken maar die konden het de afgelopen 4 jaar wel out-of-the-box... daarvoor was het wel eens een probleem idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:25 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]
Rom heeft er niks mee te maken maar Linux ondersteund standaard geen NTFS aangezien M$ de specs niet wil vrijgeven net als bij .doc.
Duurt nog wel ff dus. Ik vind dat metalen glimgebeuren trouwens helemaal niks.quote:De opvolger van de populaire Asus Eee Pad Transformer is de Prime. Deze zal in de tweede week van 2012 uitkomen, zo heeft een woordvoerder van Asus ons verteld.
Hij komt deze maandquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef shiznuts het volgende:
http://www.computeridee.n(...)mer-prime-begin-2012
[..]
Duurt nog wel ff dus. Ik vind dat metalen glimgebeuren trouwens helemaal niks.
De Xoom 2 is er waarschijnlijk nog eerder...
[ afbeelding ]
Misschien dat ik wel een normale Transformer koop. Tenzij er iets beters uitkomt met USB en kickstand...
Tegenover de redactie van Computeridee.quote:Deze zal in de tweede week van 2012 uitkomen, zo heeft een woordvoerder van Asus ons verteld.
Ja, maar in de post onder die jij gequote hebt staat dat-ie deze maand uit zou komen, vandaar de vraag. of heb ik dan verkeerd gelezen en wordt er op de XOOM gedoeld?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:57 schreef shiznuts het volgende:
Vierde post boven je:
[..]
Tegenover de redactie van Computeridee.
Zelf heb ik deze: http://www.buyincoins.com(...)er-product-8768.htmlquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:38 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dus deze zou dan moeten werken?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250897368266
Als iemand dat wil ontkrachten, moeten ze dat maar ondersteunen met bewijs/bronvermelding. Ik kan ook zeggen dat 'ie er pak-em-beet morgen is. Bovendien las ik het inderdaad alsof er op de XOOM 2 gedoeld werd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:34 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Ja, maar in de post onder die jij gequote hebt staat dat-ie deze maand uit zou komen, vandaar de vraag. of heb ik dan verkeerd gelezen en wordt er op de XOOM gedoeld?
Binnenkort dan, want nu nog geen updates, OTA.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:23 schreef IkWilbert het volgende:
Nieuwe firmware beschikbaar.
Release notes:
http://ow.ly/i/kz4j
Vanmorgen update binnengehaald, is dus beschikbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Binnenkort dan, want nu nog geen updates, OTA.
Instellingen - Over de tablet - Updatequote:Op zaterdag 5 november 2011 13:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Binnenkort dan, want nu nog geen updates, OTA.
Morgen dus, want je moet eerst unrootenquote:Op zaterdag 5 november 2011 08:56 schreef RobertNL het volgende:
SysteemupdateEens kijken wat er gefixed is...
Nee die is nog niet uitquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef fokthesystem het volgende:
Net nog ff gecheckt "er is op dit moment geen update beschikbaar voor uw apparaat" komt er dan in beeld. De update is ook niet vanzelf gegaan, de b70 bevat nog steeds versie: 8.6.5.13 (ipv .18 op het einde)
Hebben jullie het wellicht over de recente asus transformer V.2 ?
http://tweakers.net/nieuw(...)transformer-aan.htmlquote:Asus heeft de Transformer Prime-tablet aangekondigd. De Prime wordt aangedreven door Nvidia's Tegra 3-quadcorechip, weegt 586 gram en is 8,3mm dik. Net als zijn voorganger kan de Prime aangesloten worden op een toetsenborddock.
Vind hem niet zo mooi als de nummer 1 en hij is 100 euro duurder. Maar de specsquote:Op woensdag 9 november 2011 11:32 schreef NextTVH het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)transformer-aan.html
Nice, de betere kado'squote:Op woensdag 16 november 2011 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zojuist de Asus binnen gekregen![]()
Die is eigenlijk voor mijn vriendin haar verjaardag dus moet nog effe wachten tot 6dec
Niet nodig, hij sluit apps automatisch als er meer geheugen nodig is.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eerste ervaringen zijn goedechter weet ik niet hoe je de programma's kan sluiten, iemand een idee? of moet dit met een andere programma gedaan worden.
Je moet maar voor jezelf nagaan of je typen op een tablet fijn vindt. Ik heb de Transformer juist om de reden dat ik niet elke dag 3kg aan Macbook + acculader over 120km aan bus en treinritjes wil slepen. Voor de studie heb ik alleen internet en een tekstverwerker nodig dus ik neem netjes de Transformer mee met het dock. Hij gaat eigenlijk alleen thuis van het dock af, als ik een filmpje wil kijken of even snel wil browsen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:55 schreef sander4444 het volgende:
Mijn laptop is er zojuist mee opgehouden en nu dus op zoek naar vervanging. Zit tegenwoordig vaak in de trein, maar wil er thuis ook nog op kunnen werken. Oude laptop was een 17", maar keek tegenwoordig vaak films via HMDI op mn tv, dus zo'n scherm is niet meer nodig.
Twijfel nu dus tussen een netbook (10" tot 12") of een tablet. Aangezien ik em dus ook thuis wil gebruiken zou een dockstation de ideale oplossing zijn of er thuis mee te kunnen werken en zonder station de tablet gemakkelijk mee in de trein kan nemen. Vraag is echter of de tablet ook echt alles kan wat je nodig hebt of dat je er toch echt nog een laptop/pc naast moet hebben om alles te kunnen..
Gebruikte vooral internet en office op mn laptop. Verder voor foto's, soms voor de bewerking ervan.
Transformer is heel basis voor office, de opmaak mogelijkheden zijn dat dus ook. Gebruik de TF dan ook alleen voor aantekeningen/concept teksten.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:55 schreef sander4444 het volgende:
Mijn laptop is er zojuist mee opgehouden en nu dus op zoek naar vervanging. Zit tegenwoordig vaak in de trein, maar wil er thuis ook nog op kunnen werken. Oude laptop was een 17", maar keek tegenwoordig vaak films via HMDI op mn tv, dus zo'n scherm is niet meer nodig.
Twijfel nu dus tussen een netbook (10" tot 12") of een tablet. Aangezien ik em dus ook thuis wil gebruiken zou een dockstation de ideale oplossing zijn of er thuis mee te kunnen werken en zonder station de tablet gemakkelijk mee in de trein kan nemen. Vraag is echter of de tablet ook echt alles kan wat je nodig hebt of dat je er toch echt nog een laptop/pc naast moet hebben om alles te kunnen..
Gebruikte vooral internet en office op mn laptop. Verder voor foto's, soms voor de bewerking ervan.
Excel werkt wel zolang je de formules maar uit je hoofd weet. Maar net zoals Shiz zegt het is meer gemaakt om dingen te openen dan te maken.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:46 schreef sander4444 het volgende:
Maar als ik dus eigenlijk echt een Excel-document wil maken voor bij een presentatie ben ik sowieso aangewezen op een laptop? En is dat dan ook het geval bij ppt? Want dan zou een tablet eigenlijk al een beetje afvallen..
Je kan gebruik maken van Google Docs.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:46 schreef sander4444 het volgende:
Maar als ik dus eigenlijk echt een Excel-document wil maken voor bij een presentatie ben ik sowieso aangewezen op een laptop? En is dat dan ook het geval bij ppt? Want dan zou een tablet eigenlijk al een beetje afvallen..
Ah bedanktquote:Op donderdag 17 november 2011 19:06 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]
Je kan gebruik maken van Google Docs.
dat laatste wordt altijd op prijs gesteldquote:Op donderdag 17 november 2011 19:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Excel werkt wel zolang je de formules maar uit je hoofd weet. Maar net zoals Shiz zegt het is meer gemaakt om dingen te openen dan te maken.
Zelfde geval bij PPT bestanden, je kunt wel wat maken, maar je mist gewoon heel veel opties.
Shiz vat gewoon helemaal samen wat ik met mijn tablet doe![]()
Vooral de factor mobiliteit is geweldig, makkelijk 10 uur zonder stopcontact (bij gebruik), en openklappen en gaan meteen online zijn, geen wachten. Zie de mensen met een laptop nog steeds weer een stopcontact zoeken (of in de trein zuchten omdat er geen stroom is).
Denk dat de tablet niet geschikt is voor je aan de hand van bovenstaande vragen
Kan wel even een paar screenshots voor je maken?
De 32GB versie is niet heel veel duurder meer, vergelijk de prijs met de 16 GB versie en zeg of je het waard vindquote:Op donderdag 17 november 2011 23:31 schreef sander4444 het volgende:
Mocht ik besluiten toch de Transformer te nemen, is het dan aan te raden om de 32GB versie te nemen of om toch dan voor de 16GB versie te gaan en een 32GB micro SD kaart in de tablet te stoppen?
Moeten we wel ff over 48 posts een nieuwe op hebben gemaakt maar dat komt vast wel goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef shiznuts het volgende:
Dit is de opvolger in de lijn Transformer, dus zou niet echt logisch zijn om er een nieuw deel voor te openen aangezien de TF101 toch gediscontinueerd zal worden en de Prime de plek inneemt.Je kunt het ook overdrijven met de opsplitsing van topics.
De eerste blijft gewoon geproduceerd worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef shiznuts het volgende:
Dit is de opvolger in de lijn Transformer, dus zou niet echt logisch zijn om er een nieuw deel voor te openen aangezien de TF101 toch gediscontinueerd zal worden en de Prime de plek inneemt.Je kunt het ook overdrijven met de opsplitsing van topics.
Voorlopig ja, maar op een gegeven moment is 'ie toch achterhaald hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
De eerste blijft gewoon geproduceerd worden.
HOLY SHIT @ 5:40quote:
Ja dat viel mij ook op ondanks dat ze juist zo veel aangeven een speciale coating te gebruiken TEGEN vingerafdrukken.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Tablet en dock zijn wel echte fingerprintmagnets zeg.
Maar hij is wel vet rap.
Dit is een pre-(mass)production sample wellicht dat de coating er nog niet op zitquote:Op woensdag 23 november 2011 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Tablet en dock zijn wel echte fingerprintmagnets zeg.
Maar hij is wel vet rap.
Oohquote:Op woensdag 23 november 2011 17:29 schreef PeeJay1980 het volgende:
Asus heeft t/m 4 december een cashback actie. Krijg je 50 euro terug op de aanschafprijs
Het gaat dan wel om de 16Gb versie, zonder dock.
Hmmm wanneer moet je hem aangeschaft hebben dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:29 schreef PeeJay1980 het volgende:
Asus heeft t/m 4 december een cashback actie. Krijg je 50 euro terug op de aanschafprijs
Het gaat dan wel om de 16Gb versie, zonder dock.
Online invulformulier, je moet ook je serienummer invullen + een WEBshop weinig kans dusquote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als je 'n beetje kunt photoshoppen, dan maakt 't niet zoveel uit misschien
Dat spel ziet er gewoon net zo goed uit op mn EVO3D, nou Tegra 3 moet zich nog bewijzen bij mij..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:55 schreef delano.888 het volgende:
Nog niet gepost hier
Wat doen we btw zodra de prime uit is, extra topic of samenvoegen?
Tussen 19 november en 4 december dacht ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hmmm wanneer moet je hem aangeschaft hebben dan?
Ik heb nog nooit echt uitgekeken naar tablets moet ik zeggenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef Ayca het volgende:
Gewoon mediamarkt etc, net zoals met de Transformer lijkt me?
quote:ASUS Benelux heeft tegenover Hardware.info laten weten dat de Transformer Prime vanaf 6 januari in Nederland te verkrijgen is. Dat is dus helaas na de feestdagen.
Zeker weten!quote:
Laten we hopen dat de eerse TF ook veel sneller is met ICS anders ga ik straks ook de Prime nog halenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:39 schreef delano.888 het volgende:
Keep in mind: dit is android 3.2, ik heb al een benchmark gezien waaruit bleek dat met android 4.0 het ongeveer 2,5x zo snel gaat nog!!
(android 4.0 is WEL geoptimaliseerd voor multi-core)
Dat viel me al op, maar nogmaals, met android 4.0 word het allemaal ongeveer 250% zo sneller.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm het browsen gaat soms wel schokkerig hoor
En het touchscreen reageert niet altijd goed, maar dat kan ook aan de software liggen, of aan de mongool die hem bedient
Garantie kan nog wel eens lastig worden idd, nederlandse taal misschien ook. Ik zou t niet doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef Northside het volgende:
Toevallig ben ik volgende week een paar dagen in Hong Kong, het electronica-walhalla. Zou de prime daar dan al te krijgen zijn? En zo ja, moet ik nog ergens op letten (garantie, regiocodes, weet ik het?)?
Groetjes, tablet-leek.
Nee, heb alle knoppen al geprobeerd, uit ''ellende'' maar een PS3 controller besteldquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand met GTA3 op de Android hoe je moet schieten als je je dock gebruikt?
Bluetoothquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef UncleSam het volgende:
En hoe sluit je zoiets aan, USB of Bluetooth?
Ja, die van mij is ook warm/heet en doet het al 9 maandquote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is het normaal dat die stekker heet wordt?
Ik heb ook n dock maar heb er niets van gehoord!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:53 schreef Mederiacvm het volgende:
Afgelopen week heb ik een dock besteld voormij Transformer. Vandaag krijg ik een bericht dat alle docks per direct zijn teruggeroepen in verband met "quality problemen".
Iemand die hier meer over weet? Welke problemen zouden het kunnen zijn? Zijn er meer gebruikers wiens dock is teruggeroepen?
Oke, dat is normaal dusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, die van mij is ook warm/heet en doet het al 9 maand
gta3quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef Mederiacvm het volgende:
Vandaag m'n dock mogen ontvangen, nu eerste stukken met dock aan het typen, bevalt vooralsnog bijzonder goed.
Zijn er nog app's die jullie aanraden bij gebruik van een dock?
iedereen hier uiteraard nog de beste wensen voor het nieuwe jaar
Niets over gehoord hier..quote:Op donderdag 22 december 2011 12:53 schreef Mederiacvm het volgende:
Afgelopen week heb ik een dock besteld voormij Transformer. Vandaag krijg ik een bericht dat alle docks per direct zijn teruggeroepen in verband met "quality problemen".
Iemand die hier meer over weet? Welke problemen zouden het kunnen zijn? Zijn er meer gebruikers wiens dock is teruggeroepen?
Is inderdaad vrij normaal..quote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is het normaal dat die stekker heet wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |