Wat maf, opera had ik ook, prima dingetje, echter dolphin is nu mijn default browser.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:27 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
dolphin had ik dus t probleem mee. nu dankzij opera niet meer.
in de market zoeken op : thumb keyboardquote:duim keyboard lay out? waar vind je dat
Koop/gebruik een fiber doekje, hier een beetje water op doen en het scherm schoon maken. Dan trekt het scherm minder stof aan.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:45 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Hij hangt nu weer aan de oplader. Maar heb er dan ook 5 uur aan eenstuk door mee gespeeld en vanmorgen 2 uur.
Blijft leuk ding. Alleen ik word gek van die stofjes overal. Kunnen die niet in die randjes komen bij het scherm?
Zal ik eens voor kijken van het weekend. Heeft er iemand AUB tips voor dat probleem met de tijd. Want zelfs als ik nu op hotmail op de laptop gaat klopt de tijd niet meer met binnengekregen e-mails. Grrrquote:Op woensdag 7 september 2011 14:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Koop/gebruik een fiber doekje, hier een beetje water op doen en het scherm schoon maken. Dan trekt het scherm minder stof aan.
Tevens ook handig voor andere apparatuur met een scherm.
GEEN MIDDELEN ZOALS GLASSEX GEBRUIKEN.
Vinkje auto (tijd) updaten bij instellingen hier uit gezet, daarna nergens meer last van.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:59 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Zal ik eens voor kijken van het weekend. Heeft er iemand AUB tips voor dat probleem met de tijd. Want zelfs als ik nu op hotmail op de laptop gaat klopt de tijd niet meer met binnengekregen e-mails. Grrr
als ik nu dus een e-mail krijg om 15.00 staat er in mijn inbox op tablet 13.00 en dat blijft dan ook zo staan en ook op laptop email is dat dan zo. Word erg vervelend.
Nee dat werkte ook niet. Maar heb het al voor elkaar gekregen bij tijdzone gebeuren!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vinkje auto (tijd) updaten bij instellingen hier uit gezet, daarna nergens meer last van.
Tijdzone was het inderdaad die stond standaard op een vaag iets. Dus h eb hem nu op amsterdam gezet en het werkt eindelijk!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:12 schreef Lod het volgende:
Bij Instellingen - Datum en tijd kun je aangeven dat hij de netwerktijd moet gebruiken. Kan het niet zo zijn dat de tijd op je router verkeerd staat? Of dat je per ongeluk een verkeerde tijdzone hebt aangegeven?
Die is m.i. gewoon brak, ik had hem op android 2.2 en 3.2, maar niet starten of vervolgens vlot crashen was dan 90% van de keren mijn deel...quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:13 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
probeer de app uitzending gemist werkende te krijgen, maar hij blijft aangeven dat hij niet is geïnstalleerd?
Ik maak gebruik van Printershare, kost wat maar werkt echt ongelofelijk goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:28 schreef Lod het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die ervaring hebben met het printen vanaf de tablet? Ik heb een mooie netwerkprinter thuis staan, die moet toch wel te gebruiken zijn?
Had ik ook al, maar hij slaat ze wel ergens op. Zal vanavond even kijken waarquote:Op donderdag 15 september 2011 22:58 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van Printershare, kost wat maar werkt echt ongelofelijk goed.
Verder ben ik nu zelf enkele weken in bezit van deze eeepad, ben er erg enthousiast over en werkt heel goed. Ik loop echter toch wel tegen een aantal problemen aan, waarvan de volgende de meest ergeniswekkend is.
Zojuist heb ik een opdracht voor school gemaakt in Polaris, vervolgens even wat opgezocht op internet, wil teruggaan naar Polaris om verder te werken is m'n hele opdracht weg. Dus ik zoek eigenlijk een nieuw en beter tekstverwerkingsprogramma (mag wat kosten), iemand tips?
En wat is een aanrader?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:12 schreef shiznuts het volgende:
Er zijn gratis 'officelike suites' te downloaden hoor...
Verwacht het niet, of wordt de Ka'el chip nu al wel op volle sterkte geproduceerd (dacht dat het later werd dan Q4 2011)quote:Op donderdag 29 september 2011 00:15 schreef delano.888 het volgende:
Ontzettend goede uitvinding, goede accuduur, android, ik wou m bijna gaan bestellen, maar toen las ik dit:
http://www.slashgear.com/(...)pply-chain-02168902/
Toch maar even wachten dus!
Ik heb nog geen verschillen kunnen ontdekkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:07 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
En voegt de update wat byzonders toe of dat niet?
de notitie app is tof en de browser presteert wat vlotter met flash.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:07 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
En voegt de update wat byzonders toe of dat niet?
Oh naja ik gebruik opera waardoor hij al vlot genoeg is ;-)quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
de notitie app is tof en de browser presteert wat vlotter met flash.
Opera heeft bij mij overigens wel de onhebbelijkheid om mijn inlog-status van FOK! niet te willen onthoudenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:19 schreef Lod het volgende:
Browser crashen is me ook nog niet gelukt. Mijn ervaring is wel dat Opera veruit het beste presteert op de tablet.
Is dat sinds kort? Bij mij wel. Niet altijd, maar heel soms...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:25 schreef Lod het volgende:
[..]
Opera heeft bij mij overigens wel de onhebbelijkheid om mijn inlog-status van FOK! niet te willen onthouden
Wat gaan die kosten, al iets bekend?quote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je van plan bent om er HD videos mee af te spelen, dan zou ik als ik jou was ff wachten. Over een maand of 2 komen er nieuwe Tablets aan van Asus met Kal El CPU/GPU(Tegra 3) en de IceSandWich update van Android.
Of in normale taal: Een Quadcore CPU ipv Dualcore (dus sneller) en een GPU die 10x sneller is als de huidige(makkelijker HD films af te spelen op je 50" tv bijvoorbeeld.
2 posts hoger dude.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:09 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Wat gaan die kosten, al iets bekend?
quote:
Het draaien van alleen al het scherm kostte 4-5 seconden. Geen apps, gewoon de desktop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Defineer 'lang'... afhankelijk van de app gaat het vrijwel direct of kost het een seconde of 2 bij me.
Responstijden zijn veel beter geworden met de laatste update (3.2.1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |