abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101657198
dolphin had ik dus t probleem mee. nu dankzij opera niet meer.

duim keyboard lay out? waar vind je dat
pi_101657326
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:27 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
dolphin had ik dus t probleem mee. nu dankzij opera niet meer.
Wat maf, opera had ik ook, prima dingetje, echter dolphin is nu mijn default browser.

quote:
duim keyboard lay out? waar vind je dat
in de market zoeken op : thumb keyboard
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_101658369
oke dankje. in email staat de tijd ook 2 uur terug. 21.50 dus erg vervelend. iemand een tip hier voor. net swype ontdekt, werkt ook fijn
pi_101672833
Hij hangt nu weer aan de oplader. Maar heb er dan ook 5 uur aan eenstuk door mee gespeeld en vanmorgen 2 uur.

Blijft leuk ding. Alleen ik word gek van die stofjes overal. Kunnen die niet in die randjes komen bij het scherm?
pi_101672964
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:45 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Hij hangt nu weer aan de oplader. Maar heb er dan ook 5 uur aan eenstuk door mee gespeeld en vanmorgen 2 uur.

Blijft leuk ding. Alleen ik word gek van die stofjes overal. Kunnen die niet in die randjes komen bij het scherm?
Koop/gebruik een fiber doekje, hier een beetje water op doen en het scherm schoon maken. Dan trekt het scherm minder stof aan.

Tevens ook handig voor andere apparatuur met een scherm.

GEEN MIDDELEN ZOALS GLASSEX GEBRUIKEN.
pi_101673268
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:49 schreef Dimens het volgende:

[..]

Koop/gebruik een fiber doekje, hier een beetje water op doen en het scherm schoon maken. Dan trekt het scherm minder stof aan.

Tevens ook handig voor andere apparatuur met een scherm.

GEEN MIDDELEN ZOALS GLASSEX GEBRUIKEN.
Zal ik eens voor kijken van het weekend. Heeft er iemand AUB tips voor dat probleem met de tijd. Want zelfs als ik nu op hotmail op de laptop gaat klopt de tijd niet meer met binnengekregen e-mails. Grrr

als ik nu dus een e-mail krijg om 15.00 staat er in mijn inbox op tablet 13.00 en dat blijft dan ook zo staan en ook op laptop email is dat dan zo. Word erg vervelend.
  woensdag 7 september 2011 @ 18:12:38 #57
13250 Lod
Sapere aude!
pi_101680824
Bij Instellingen - Datum en tijd kun je aangeven dat hij de netwerktijd moet gebruiken. Kan het niet zo zijn dat de tijd op je router verkeerd staat? Of dat je per ongeluk een verkeerde tijdzone hebt aangegeven?
GNU Terry Pratchett
  woensdag 7 september 2011 @ 18:18:43 #58
327191 RobertNL
For your gear.
pi_101681052
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:59 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Zal ik eens voor kijken van het weekend. Heeft er iemand AUB tips voor dat probleem met de tijd. Want zelfs als ik nu op hotmail op de laptop gaat klopt de tijd niet meer met binnengekregen e-mails. Grrr

als ik nu dus een e-mail krijg om 15.00 staat er in mijn inbox op tablet 13.00 en dat blijft dan ook zo staan en ook op laptop email is dat dan zo. Word erg vervelend.
Vinkje auto (tijd) updaten bij instellingen hier uit gezet, daarna nergens meer last van.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_101681226
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 18:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vinkje auto (tijd) updaten bij instellingen hier uit gezet, daarna nergens meer last van.
Nee dat werkte ook niet. Maar heb het al voor elkaar gekregen bij tijdzone gebeuren!
pi_101681281
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 18:12 schreef Lod het volgende:
Bij Instellingen - Datum en tijd kun je aangeven dat hij de netwerktijd moet gebruiken. Kan het niet zo zijn dat de tijd op je router verkeerd staat? Of dat je per ongeluk een verkeerde tijdzone hebt aangegeven?
Tijdzone was het inderdaad die stond standaard op een vaag iets. Dus h eb hem nu op amsterdam gezet en het werkt eindelijk!
  woensdag 7 september 2011 @ 18:28:23 #61
13250 Lod
Sapere aude!
pi_101681418
Zijn er trouwens mensen hier die ervaring hebben met het printen vanaf de tablet? Ik heb een mooie netwerkprinter thuis staan, die moet toch wel te gebruiken zijn?
GNU Terry Pratchett
  woensdag 7 september 2011 @ 20:41:36 #62
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_101687297
Misschien is dit iets? Ik heb het zelf (nog) niet geprobeerd...
heitieh
pi_101740652
probeer de app uitzending gemist werkende te krijgen, maar hij blijft aangeven dat hij niet is geïnstalleerd?

swype begint steeds fijner te werken!
pi_101777862
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:13 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
probeer de app uitzending gemist werkende te krijgen, maar hij blijft aangeven dat hij niet is geïnstalleerd?
Die is m.i. gewoon brak, ik had hem op android 2.2 en 3.2, maar niet starten of vervolgens vlot crashen was dan 90% van de keren mijn deel...

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 10-09-2011 10:20:09 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_101828544
Ik heb nu een aantal dagen mijn Transformer + dock :) bevalt me heel erg goed!
Had eerst wat vreemds dat mijn picasa albums zichtbaar waren in mijn gallerij.. Terwijl syncing uit stond.
Al wel opgelost :)
Ja.
pi_101999598
quote:
5s.gif Op woensdag 7 september 2011 18:28 schreef Lod het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die ervaring hebben met het printen vanaf de tablet? Ik heb een mooie netwerkprinter thuis staan, die moet toch wel te gebruiken zijn?
Ik maak gebruik van Printershare, kost wat maar werkt echt ongelofelijk goed.

Verder ben ik nu zelf enkele weken in bezit van deze eeepad, ben er erg enthousiast over en werkt heel goed. Ik loop echter toch wel tegen een aantal problemen aan, waarvan de volgende de meest ergeniswekkend is.
Zojuist heb ik een opdracht voor school gemaakt in Polaris, vervolgens even wat opgezocht op internet, wil teruggaan naar Polaris om verder te werken is m'n hele opdracht weg. Dus ik zoek eigenlijk een nieuw en beter tekstverwerkingsprogramma (mag wat kosten), iemand tips?
pi_102000194
Er zijn gratis 'officelike suites' te downloaden hoor...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:21:31 #68
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102009441
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:58 schreef LennyCole het volgende:

[..]

Ik maak gebruik van Printershare, kost wat maar werkt echt ongelofelijk goed.

Verder ben ik nu zelf enkele weken in bezit van deze eeepad, ben er erg enthousiast over en werkt heel goed. Ik loop echter toch wel tegen een aantal problemen aan, waarvan de volgende de meest ergeniswekkend is.
Zojuist heb ik een opdracht voor school gemaakt in Polaris, vervolgens even wat opgezocht op internet, wil teruggaan naar Polaris om verder te werken is m'n hele opdracht weg. Dus ik zoek eigenlijk een nieuw en beter tekstverwerkingsprogramma (mag wat kosten), iemand tips?
Had ik ook al, maar hij slaat ze wel ergens op. Zal vanavond even kijken waar :) (als Untiteld)
pi_102048907
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:12 schreef shiznuts het volgende:
Er zijn gratis 'officelike suites' te downloaden hoor...
En wat is een aanrader?
pi_102049945
Heb zelf Quickoffice... ;) niet dat ik het ooit gebruik.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_102499690
Ontzettend goede uitvinding, goede accuduur, android, ik wou m bijna gaan bestellen, maar toen las ik dit:
http://www.slashgear.com/(...)pply-chain-02168902/
Toch maar even wachten dus!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_102500354
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:15 schreef delano.888 het volgende:
Ontzettend goede uitvinding, goede accuduur, android, ik wou m bijna gaan bestellen, maar toen las ik dit:
http://www.slashgear.com/(...)pply-chain-02168902/
Toch maar even wachten dus!
Verwacht het niet, of wordt de Ka'el chip nu al wel op volle sterkte geproduceerd (dacht dat het later werd dan Q4 2011)
pi_102504881
wordt bij jullie de onderkant van het dock ook wel eens warm tot misschien wel heet?
als ik mijn dock heb aan gesloten op mijn transformer en bijvoorbeeld angry birds of zo ga spelen of op internet ga word het dock wel eens heel warm bij mij.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 29 september 2011 @ 10:12:50 #74
13250 Lod
Sapere aude!
pi_102505028
Het dock wordt wel warmer, maar niet zo dat ik me zorgen begin te maken of dat ik hem niet vast kan houden.
GNU Terry Pratchett
pi_102505341
die van mij kan soms namelijk goed warm worden.
Kan het komen doordat mijn tablet uit Nederland komt en het keyboard dock uit Duitsland?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')