Was bij Paradigit inderdaad. Niet goed voor de klantervaring als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef CocaColaLight het volgende:
Dan is de vraag waar heb je hem getest? In de winkel?
Ik gok het erop dat er van alles en nog wat op de achtergrond nog loopt als het draaien van het scherm zolang duurt. Wat je zou kunnen doen is dat ding even rebooten als er weer eens een in handen hebt.
Zelf heb ik 3.2.1 lopen met de webstream van 3fm en het draaien van de desktop duurt hooguit een seconde.
Je weet nooit wat ze daarvoor met dat ding gedaan hebben, of kwam hij nieuw uit de doos?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Was bij Paradigit inderdaad. Niet goed voor de klantervaring als je het mij vraagt.
Er draaide overigens niets op de achtergrond, hij startte hem namelijk op in de winkel.
Maar als jullie deze ervaring niet hebben dan ben ik alweer wat meer gerustgesteld.
Nee, demo model.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je weet nooit wat ze daarvoor met dat ding gedaan hebben, of kwam hij nieuw uit de doos?
Het is inderdaad pas sinds een paar weken. En het lijkt iets te maken te hebben met het bezoeken van de normale frontpage. Deze laadt heel raar. Vaak meerdere keren, soms ingezoomd en soms niet. Als ik gebruik maak van de mobiele variant is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is dat sinds kort? Bij mij wel. Niet altijd, maar heel soms...
Jij zet ook je laptop op zijn zijkant? Logisch........quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef fokthesystem het volgende:
Asus leest u mee?
Wat ik als klant graag wil is dat het scherm OOK draait als ik het keyboard puur voor de batterij opladen (keyboard > tablet) aan-klik, maar wel op een verticaal 'lang' scherm een app wil gebruiken.
Het vasthouden als boek is zelfs prettiger dan de tablet alleen en biedt ook meer steun op tafel of op knieeen/schoot in een stoel.
Nu is het bij de meeste app's zo: tablet op keyboard > alleen horizontaal app-beeld.
Desktop/bureaublad staat dan sowieso vast op horizontaal. ONhandig dus
Heel logisch en met mijn pc doe ik dat _ook niet_quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef delano.888 het volgende:
Jij zet ook je laptop op zijn zijkant? Logisch........
Ja, want als je het keyboard aankoppelt, en vervolgens het geheel op zn zijkant houd, dan heb je toch ontzettend onhandig dat ding voor je, net alsof je een laptop op zijn zijkant zet. Erg onlogisch als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Heel logisch en met mijn pc doe ik dat _ook niet_.
Maar mijn tablet met keyboard er aan, alleen om de tablet bij te laden, wel zo handig als het ook dan kan.
Mocht ik een mail willen typen, dan moet de boel niet verticaal uiteraard.
Is het allemaal zo moeilijk voor te stellen?
Sommige app's kunnen alleen verticaal, die worden onhandig wanneer ze in horizontaal gedwongen worden en andersom.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:27 schreef delano.888 het volgende:
Ja, want als je het keyboard aankoppelt, en vervolgens het geheel op zn zijkant houd, dan heb je toch ontzettend onhandig dat ding voor je, net alsof je een laptop op zijn zijkant zet. Erg onlogisch als je het mij vraagt.
Welke past er ook op en laadt de tablet dan op uit diens keyboard accu ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Probeer eens een ander toetsenbord ipv het standaard Asus...
Lees aub deze nog eens:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Pfff ik heb zelf Swiftkey erop staan die ik handig vind werken. die kantelt ook netjes mee met het scherm...dat is toch wat je wil of niet?
Ja, klopt. Ik vind het knap dat iemand dat finaal kan missen en over onscreen keyb. begint.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef shiznuts het volgende:
Hij heeft het uiteraard over het FYSIEKE toetsenbord, niet de on-screen versie.
Het dock is het toetsenbord in dit geval. Het gaat niet om de applicaties die de oriëntering afdwingen/forceren, maar het dock/toetsenbord dat de boel vastzet in 'landscape' waar de user liever 'portrait' gebruikt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb er zelf geen dock bij dus daar kan ik niets over zeggen, ik zocht een tablet en geen laptopvervanging.
De puntjes mbt de case zou ik even na moeten kijken.
Qua vastlopers is de browser (stock) wel een koploper ja, firefox doet het beter. Andere eigenlijk geen last van.
Mijn situatie is dan ook een stuk boeienderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef shiznuts het volgende:
Mensen proberen situaties alleen op hun situatie te betrekken...
Ofwel hetzelfde als wat ik hierboven aangaf; je kunt zelf afdwingen dat de schermoriëntatie vast blijft staan maar sommige pakketten overriden dat gewoon. Dat heeft verder weinig met het dock van doen.quote:Het dock is het toetsenbord in dit geval. Het gaat niet om de applicaties die de oriëntering afdwingen/forceren, maar het dock/toetsenbord die dat de boel vastzet in 'landscape' waar de user liever 'portrait' gebruikt.
Asus override het zelf ook, en dAt is wat ik jammer vind.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Ofwel hetzelfde als wat ik hierboven aangaf; je kunt zelf afdwingen dat de schermoriëntatie vast blijft staan maar sommige pakketten overriden dat gewoon. Dat heeft verder weinig met het dock van doen.
Laten we het hopen !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 06:15 schreef delano.888 het volgende:
http://www.tabletsmagazin(...)lijk-in-november-al/
Ik zal die app eens downloaden zo gouw ik thuis ben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij heb ik ergens wat gelezen dat een app zoals "auto airplane mode" dit zou kunnen oplossen. Althans het was voor een aantal een oplossing.
Blijkbaar hebben meer mensen er last van sinds de laatste update.
Wat je wifi betreft heb je je transformer als een keer gereboot?
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:10 schreef D3ft0n3 het volgende:
En nog een leuk nieuwtje voor TF1 gebruikers: http://www.pocket-lint.co(...)r-ice-cream-sandwich
Ik hoor sinds vandaag ook tot de club!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb er vandaag ook een gekocht! De 16gb incl. dock, ter vervanging van m'n macbook pro bij de studie. Die is iets te zwaar om dagelijks mee te slepen en hoop dat dit uitkomst biedt. Voorlopig is het toetsenbordje helemaal geweldig! Valt me alleen wel op dat ik op fok alleen met opera een post fatsoenlijk kan typen, met dolphin gaat het niet zo en met de standaard browser kan ik het al helemaal vergeten..
Tsja die 100 euro, daar krijg je nogal wat voor terugquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:56 schreef shiznuts het volgende:
Omdat mensen vaak niet geduldig kunnen zijn en je zo altijd wel kunt blijven wachten met aanschaffen want er komt steeds iets beters uit.
Misschien bevalt hen de Transformer gewoon goed en vervult het alle wensen van iemand. Bovendien geloof ik dat de huidige Transformer met dock goedkoper zal zijn dan de aankomende Transformer zonder dock.
Ik moet eens beter leren kijken, er is gewoon een super handig programma voorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Die van mij heb geroot met een uitleg op xda-developers. Daar staan een meerdere varianten hoe je hem kan rooten.
Mag ik vragen hoe je aan het prijsverschil van 250 euro komt? Ik heb enkel nog prijzen gezien die 100 euro hoger liggen dan de huidige uitvoeringen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar wil je de dock erbij, zit je dus op 250,- euro verschil.
Om die reden kocht ik ooit de samsung tab 7 inch, die zou ook android 3 krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:10 schreef D3ft0n3 het volgende:
En nog een leuk nieuwtje voor TF1 gebruikers: http://www.pocket-lint.co(...)r-ice-cream-sandwich
Ze hebben het nu ook van Asus zelf uit gemeld. Dus het zal niet al te lang duren voordat ze met een update komen. Maar waarschijnlijk pas nadat ze hun nieuwe telefoon op de markt hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Om die reden kocht ik ooit de samsung tab 7 inch, die zou ook android 3 krijgen.
Vooralsnog kwam samsung niet eens met de opvolger van 2.2 . . .
Mede om die reden wilde ik per se geen samsung meer en had asus dit maal mijn geld voor een 10 inch te pakken.
zou ik mogen vragen welke dat was?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik moet eens beter leren kijken, er is gewoon een super handig programma voorEcht 5 minuten werk
Las ergens prijzen beginnend bij 479? Zonder dock. Dus de prijs van een Tranformer TF101 met dock quasi. Een dok is zo'n 129,- euro en een tranformer nu zo'n 369,-, verschil tabletwise + dock dus kleine 250 euro. Kan niet meer vinder waar het was en hoeveel GB die versie had, misschien daaraan gelegen, maar zoals D3ft0n3 al aangeeft, waarom überhaupt meer uitgeven als iemand al tevreden is met de performance/looks/prijs?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:57 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je aan het prijsverschil van 250 euro komt? Ik heb enkel nog prijzen gezien die 100 euro hoger liggen dan de huidige uitvoeringen.
Ik wil wachten op de Prime, maar als ik 50% meer zou moeten betalen begin ik toch te twijfelen.
Zal dus wel uit te vogelen zijn bij xda-developers: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1107 > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1185104quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zou ik mogen vragen welke dat was?
Dat 'magische' moet je Apple nageven, 32 miljoen iPads verkocht en toch dat speciale gevoel kunnen oproepen. Een maat van mij is daarom alsnog naar de iPad 2 gegaan en heeft z'n Asus Eee Pad verpatst. het gevoel bleef bij hem knagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:26 schreef Lod het volgende:
Afgelopen weekend mijn vader een iPad2 voor zijn 75ste verjaardag gegeven. Ik heb nog een lans gebroken voor de Asus maar uiteindelijk is het toch de Apple geworden.
Ik heb er dus ook mee kunnen spelen en het was een gekke gewaarwording. Ik heb bewust gekozen tussen de Asus en de iPad en ben heel blij met mijn uiteindelijke keuze voor de Transformer. 's Avonds, als ik thuis ben, verlaat dat ding mijn handen vrijwel niet. En toch kreeg ik bij het vasthouden van de iPad een soort gevoel van goddelijke openbaring. Ik - als gewone sterveling - mag een iPad vasthouden!
En dat is volgens mij ook de kracht van Apple, dat ze je dat gevoel kunnen geven.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1185104quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zou ik mogen vragen welke dat was?
Het werkt fijn, maar ik zou niet willen wisselenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:48 schreef lukaon het volgende:
[..]
Dat 'magische' moet je Apple nageven, 32 miljoen iPads verkocht en toch dat speciale gevoel kunnen oproepen. Een maat van mij is daarom alsnog naar de iPad 2 gegaan en heeft z'n Asus Eee Pad verpatst. het gevoel bleef bij hem knagen.
Ja, op mijn telefoon gebruikte ik altijd Dolphin. Deze, en de stock browser geeft op de tablet een enorme lag bij het typen in fora en andere tekst invoer velden, welke user agent (mobile/desktop) ik ook gebruik. Firefox heb ik niet eens naar gekeken omdat er nog overal zo slecht over gesproken wordt, bovendien vind ik de desktopversie daarvan ook maar niets. Maar Opera heeft het probleem opgelost, alleen jammer dat de bladwijzers ietwat omslachtig werken vergeleken met Dolphin.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Ik hoor sinds vandaag ook tot de club!
ook de 16GB versie met dock.
Alleen snap ik niet dat je alleen in Opera fatsoenlijk kan typen?
Ik heb zelf Firefox erop gezet, inclusief een 'ik wil geen mobile versies van sites gebruiken' extensie, en dat draait hier super.
Grappig. Ik heb juist voor de Transformer gekozen als alternatief voor het dagelijkse meeslepen van mijn Macbook Pro naar de studie. Een iPad mist een toetsenbordje + het zelf indelen van de homescreen (precies ook de reden die me weerhoudt van een iPhone), dus daarom voor de Transformer gegaan. Andere optie was het inwisselen van m'n Macbook Pro voor een Air, maar dat wou ik niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:48 schreef lukaon het volgende:
[..]
Dat 'magische' moet je Apple nageven, 32 miljoen iPads verkocht en toch dat speciale gevoel kunnen oproepen. Een maat van mij is daarom alsnog naar de iPad 2 gegaan en heeft z'n Asus Eee Pad verpatst. het gevoel bleef bij hem knagen.
Iemand op xda noemt zo zijn interface, je kunt je homescreen zo indelenquote:
Vind het er zeer netjes uitzien, verder nietquote:
Ik heb hetzelfde gehad. Schijnt dat je het moet aansluiten en dan je TF opnieuw opstarten. Ik kon het zelf nog niet bevestigen want ben nu even niet thuis, maar waarschijnlijk lost dat het op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die een externe USB harde schijf op hun transformer aansluiten?
Dit schijnt namelijk te kunnen alleen mijn transformer herkend mijn hardeschijf niet.
Ik doe dat gewoon met een verlengkabel.quote:Op [url=http://forum.fok.nl
/topic/1701771/1/303#103669581]vrijdag 28 oktober 2011 14:36[/url] schreef UncleSam het volgende:
Heeft iemand al een oplossing voor het super korte oplaadkabeltje? Als ik m probeer te verlengen met een stuk female usb > male usb kabel dan doet hij het niet meer..
Zo kan het ook jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:50 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon met een verlengkabel.
Dus krijg je dit; http://i.imgur.com/a9Ydt.jpg
Formatteer hem eens als EXT4 of EXT3. Geen idee of dat kan met Windows, anders kan je de live cd van ubuntu branden en hem zo formatteren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik heb het gisteren geprobeerd maar hij werkt nog niet.
Harde schijf mag toch gewoon fat32 of ntfs partitie hebben?
En mijn usb hardeschijf is 1 TB groot, maakt dat eigenlijk nog uit.
De harde schijf start wel op(hoor hem beetje ratelen en lampje gaat branden.)
Rom heeft er niks mee te maken maar Linux ondersteund standaard geen NTFS aangezien M$ de specs niet wil vrijgeven net als bij .doc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb een partioneer software op de computer dus, ik zal het eens proberen.
Zou het ook in de Rom versie kunnen zitten die ik er op heb?
Heb nu namelijk Revolution HD er op staan.
Een USB 3.0 kabelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:36 schreef UncleSam het volgende:
Heeft iemand al een oplossing voor het super korte oplaadkabeltje? Als ik m probeer te verlengen met een stuk female usb > male usb kabel dan doet hij het niet meer..
Kan alleen voor Ubuntu en Red Hat spreken maar die konden het de afgelopen 4 jaar wel out-of-the-box... daarvoor was het wel eens een probleem idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:25 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]
Rom heeft er niks mee te maken maar Linux ondersteund standaard geen NTFS aangezien M$ de specs niet wil vrijgeven net als bij .doc.
Duurt nog wel ff dus. Ik vind dat metalen glimgebeuren trouwens helemaal niks.quote:De opvolger van de populaire Asus Eee Pad Transformer is de Prime. Deze zal in de tweede week van 2012 uitkomen, zo heeft een woordvoerder van Asus ons verteld.
Hij komt deze maandquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef shiznuts het volgende:
http://www.computeridee.n(...)mer-prime-begin-2012
[..]
Duurt nog wel ff dus. Ik vind dat metalen glimgebeuren trouwens helemaal niks.
De Xoom 2 is er waarschijnlijk nog eerder...
[ afbeelding ]
Misschien dat ik wel een normale Transformer koop. Tenzij er iets beters uitkomt met USB en kickstand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |