sneller dan een ipad ? Hoe weet je dat zo zeker. aangezien ik zo gebashed werd in een topicquote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
JaSneller dan de Ipad 2 en goedkoper
En ze gebruiken hetzelfde scherm.
Asusquote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
sneller dan een ipad ? Hoe weet je dat zo zeker. aangezien ik zo gebashed werd in een topic
Oké.quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Asus
Peacekeeper 917
SunSpider 0.9.1 1993 ms
Accuduur (min) 545 min.
Ipad
Peacekeeper 771
SunSpider 0.9.1 2079 ms
Accuduur (min) 465 min.
Als je het geld hebt, zou ik een dock erbij kopen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Oké.
Nou ik ga morgen langs de winkel en de tab 16 gb halen. En dan volgend jaar misschien een dock er bij.
Nu maar hopen dat ze hem nog op voorraad hebben.
Inderdaad. Met dock is hij ¤100 duurder, los kost het toetsenbord ¤160... Ben er zelf ook ingetrapt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je het geld hebt, zou ik een dock erbij kopen.
Ik heb het geld niet er nu voor vandaar. Heb het toetsenbord al voor 120/130 ergens gezien dus dat is te overzien.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je het geld hebt, zou ik een dock erbij kopen.
Had je me niet eerder kunnen waarschuwenquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:56 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ik heb het geld niet er nu voor vandaar. Heb het toetsenbord al voor 120/130 ergens gezien dus dat is te overzien.
hoezo niet gegoogled dan ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:12 schreef Lod het volgende:
[..]
Had je me niet eerder kunnen waarschuwen
Heel veel mensen zien nog niet in hoe handig een tablet is, laat ze maar een avondje met zo'n ding werken en ze willen er zelf ook een.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:06 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
als ik vertel dat ik een tablet ga halen kijken echt de meeste mensen me zo raar aan waarom dat nou weer.
zo raar is het toch niet ?
Nee de helft kijkt me ook vreemd aan en vragen wtf is een tablet nou weer kun je er op tekenen ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heel veel mensen zien nog niet in hoe handig een tablet is, laat ze maar een avondje met zo'n ding werken en ze willen er zelf ook een.
Ik zit er zelf ook aan te denken een aan te schaffen, alleen zit ik nog met de keuze tussen de iPad en de Asus met toetsenbord. Het duurt nog wel even voor ik het geld heb en tegen die tijd zijn er waarschijnlijk ook al hele aantrekkelijke andere tablets.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:07 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Nee de helft kijkt me ook vreemd aan en vragen wtf is een tablet nou weer kun je er op tekenen ?
En onnodige dingen.
Ach joh het is leuk waarom niet
Ja is moeilijk. Ik ging vooral voor asus door langere accuduur makkelyk toetsebord inklikke en mee te nemen. Voor verslagen op school, onderweg te maken is t vele makkelijker dan een zware grote laptop mee te nemen die ik nu nog heb.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zit er zelf ook aan te denken een aan te schaffen, alleen zit ik nog met de keuze tussen de iPad en de Asus met toetsenbord. Het duurt nog wel even voor ik het geld heb en tegen die tijd zijn er waarschijnlijk ook al hele aantrekkelijke andere tablets.
Maar ik raad het iedereen aan die een klein apparaat voor school en studie wilt. Het werkt beter dan zo'n netbook naar mijn idee.
Iedereen met een MacBook zou dus ook niet kunnen inloggen voor cijfer/inschrijfsysteem?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:44 schreef RobertNL het volgende:
Van deze kant ook maar weer even een korte update!
Waar andere mensen mij ook raar aankeken dat ik een tablet voor school kocht is het i.c.m het toetsenbord tot nu toe zeer handig gebleken!
Pluspunten zover:
- Niet opstarten / afsluiten zoals andere netbook gebruikers
- Touchscreen dat werkt toch wel handig geen gekloot met touchpad of muis.
- Batterij 2 dagen gebruikt en nog steeds 75% batterij op de tablet over![]()
- Perfect voor (leesbare) notities tijdens college.
Nadelen:
- een idioot heeft bedacht dat je voor ons cijfer/inschrijf systeem IE nodig hebt![]()
(bezig dit op te lossen met Splashtop i.c.m wake on lan op PC)
- Mis sommige opties in office (vooral Excel). Vooral als je wat verder wil opmaken.
Verder eingelijk nog geen nadelen tegen gekomenAlleen mensen die zeggen ''He dat is handig''
Op de campus internet + wifi of thethering in de trein = win![]()
Thethering is niet aan te raden, gelukkig nog geen limiet want heb er 150 mb in 1 dag doorgejaagd.
de vertraging bij typen heb ik niet in Opera Mobile. Die gebruik ik nu altijd met desktop als instellingquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Even korte update.
Werkt fijn alleen netwerk tijd geeft hij 2 uur vroeger aan , pas ik dit zelf aan is het wel goed, maar in google talk gaat hij dus alles door elkaar heen zetten.
En soms met forums duurt het eveb voor je de woorden ziet die je getikt hebt
En een gedownloade app blijft staan dat hij niet gedownload is. Nu uitzoeken welke msn fijnste werkt. Ebuddy draait niet nee en een wlm versie deed t eersr wel maar nu een error.
Spelletjes werken echt fijn.
Voor msn gebruik ik hier Epinephrine (was eerder Msn talk maar MS was het niet eens met die naam)quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Even korte update.
Werkt fijn alleen netwerk tijd geeft hij 2 uur vroeger aan , pas ik dit zelf aan is het wel goed, maar in google talk gaat hij dus alles door elkaar heen zetten.
En soms met forums duurt het eveb voor je de woorden ziet die je getikt hebt
En een gedownloade app blijft staan dat hij niet gedownload is. Nu uitzoeken welke msn fijnste werkt. Ebuddy draait niet nee en een wlm versie deed t eersr wel maar nu een error.
Spelletjes werken echt fijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ah oke bedankt. Ik ga even kijken of het werkt.
Vraag me echt af hoe lang tablet mee gaat nu op 89proc en sinds uur bezig.
Hoe sluit je de apps die bij t 3e icoontje oderin staan? Ik wil niet te moeilijk met die taskkillers steeds openen. Werkte net ook niet fijn
Dolphin idem, en die heeft ook nog eens zelf-instelbare gestures.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:52 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
sowwwie, dacht dus dat daardoor je accu sneller leeg gaat.idd opera werkt vloeiend. super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |