quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 13:52 schreef Worteltjestaart het volgende:Ook even een post hier.
Ik ben me aan het orienteren ob een tablet, en die Transformer is toch wel 1 die bij mij op 1 staat, juist vanwege het dock waardoor hij meer laptop-achtige functionaliteit bezit.
Ik heb wel een paar vragen alleen, misschien kan iemand e.e.a. verduidelijken...?
• Hoe is jullie ervaring om het ding ook als e-bookreader te gebruiken? Gaat de ondersteuning van de verschillende formaten OK? Kun je die dingen ook gewoon downloaden of moet je dat via een PC synchroniseren oid?
Ik heb al meerdere boeken gelezen op mijn transformer en ik vind het erg fijn werken. Ik download tot nu toe alleen .epub. (ik heb me nog niet verdiept in de verschillende formaten). Daarvoor is standaard een reader beschikbaar.
Synchroniseren kan wel (asus-sync, volgens mij), maar ik browse altijd gewoon naar mijn netwerkshares met filemanager HD (niet standaard).
quote:
• Is het scherm erg vingerafdruk/krasgevoelig?
Krasgevoelig: Nee (gorillaglass)
Vingers: Bij mij wel, maar volgens mij kun je dat niet voorkomen. Gewoon zo nu en dan schoonmaken.
quote:
• Hoe eenvoudig kan hij gebruikt worden voor eenvoudig tekstverwerken?
(geen idee, ik heb geen dock)
quote:
• Kun je er ook iets als GIMP op hebben voor eenvoudige fotobewerking?
(niet geprobeerd)
quote:
Thanks