Ik ben een man, dan is het gewoon stoerquote:
daarom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom nu weer een blondje?
Wat typ je raar, ben je blond ofzo?quote:
Oh ja. Crap.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een man, dan is het gewoon stoer.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat typ je raar, ben je blond ofzo?
Ik kon de w niet vinden, so sue mequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat typ je raar, ben je blond ofzo?
Die weg bewandel ik niet hoor, geschoren of niet geschorenquote:
Proest!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die weg bewandel ik niet hoor, geschoren of niet geschoren.
En je zei net dat het niet uitmaakte, zwart, rood of blond. Make up your mind!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan ben je net zo goed een snol. En vrouwen weten dat je een snol bent en blijft. Daarom zit je wss. nog steeds hier. Net een inloopspreek uur van De SOA kliniek.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een man, dan is het gewoon stoer.
Tsss, aarsfobist!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
Kunnen we concluderen dat dit topic zonder missb dood is?
En dan vrouwen wispelturig noemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
En je zei net dat het niet uitmaakte, zwart, rood of blond. Make up your mind!
Het wordt telkens tot leven gewekt, dus het is juist een beetje zombie-ish.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
Kunnen we concluderen dat dit topic zonder missb dood is?
wat een gefrustreerd mannetje ben jij nog steedsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dan ben je net zo goed een snol. En vrouwen weten dat je een snol bent en blijft. Daarom zit je wss. nog steeds hier. Net een inloopspreek uur van De SOA kliniek.
Ik zie het verband "haarkleur" --->poepseks nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan vrouwen wispelturig noemen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het wordt telkens tot leven gewekt, dus het is juist een beetje zombie-ish.
Poepseks?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het verband "haarkleur" --->poepseks niet.
Iedereen was aan het klagen dat het vorige week dood was met WH als vaandeldrager.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Poepseks?En ik maar denken dat het over schaamhaar ging.
Daar zit bij sommigen ook haarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het verband "haarkleur" --->poepseks niet.
Ach dat is vast toeval.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen was aan het klagen dat het vorige week dood was met WH als vaandeldrager.
Lees maar terug
Jij bent er en het gaat weer rap
Ik ook, vanwege het geschoren ongeschorenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Poepseks?En ik maar denken dat het over schaamhaar ging.
Ik ben niet zo scherp vandaag.quote:
Kan de beste overkomen hoorquote:
Maar één die hapt en dan ook nog eens de gemakkelijkste vis in de vijver.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
wat een gefrustreerd mannetje ben jij nog steeds
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
oh ik dacht 'gewoon' anale seks.
blij dat ik de "je mist iets" niet geplaatst heb
Soms zit het meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ach, als je zo beter slaapt vannachtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar één die hapt en dan ook nog eens de gemakkelijkste vis in de vijver.
Heb je dan al een keer gebottomd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben top! dat wist je toch alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je dan al een keer gebottomd?
............................................________quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
............................................________
....................................,.-'"...................``~.,
.............................,.-"..................................."-.,
.........................,/...............................................":,
.....................,?......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:"........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
.........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
...,,,___.\`~,......"~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\
...................................,<`.._|_,-&``................`
O, nee, wist ik niet.quote:
ik zal het hetero laten weten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, nee, wist ik niet.
Normaal zou ik zeggen: Helaas dan.
maar tegenwoordig zeg ik: Oeh, hallo!
Die weet dat al hoorquote:
Wel Lenny K. Maar niet Kuhr.quote:
lemmy kilmister?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:
Godt, heb jij dat nieuwe album van Lenny al gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet wat ik hoordequote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
O die radio reclame over condooms is heel wat subtieler dan die "Zonder hoesje niet in d'r poesje"
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
lemmy kilmister?
Ja, ben nu het nieuwe album aan het luisteren, denk dat jij 'm ook wel tof vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik vind de reclame van Chilly wel leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
O die radio reclame over condooms is heel wat subtieler dan die "Zonder hoesje niet in d'r poesje"
Staat aan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ben nu het nieuwe album aan het luisteren, denk dat jij 'm ook wel tof vind.
Ik hoop er hard op, Godtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geeft niks. Ook jij zal ooit ontmaagd worden tijdens het brommers kieken
Mijn god, die zag ik ook pasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind de reclame van Chilly wel leuk.
Vooral omdat ze ook doekjes (oid) voor onderweg hebben.
Ja, om Kanye vraag ik me af of ik die cd wel wil horen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat aan!
Lang leven mijn NAS![]()
Ik moet jay samen met Kayne ook nog luisteren en de nieuwe Red Hot
Ik loop achter
Volgens mij zo'n duitse reclame, die zijn altijd nog erger.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn god, die zag ik ook pas.
''Mijn intimiteit, mijn Chilly.''quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn god, die zag ik ook pas.
Volgens mij is het speciaal voor breezersletjes. Dat ze zich nog even kunnen schoonvegen voor de volgende.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Mijn intimiteit, mijn Chilly.''
(Ergens in een restaurant:)
''Ja sorry ik moet mezelf even excuseren''
''Moet nml. mijn kut effe schoonmaken''
*Pakt Chilly voor onderweg
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Mijn intimiteit, mijn Chilly.''
(Ergens in een restaurant:)
''Ja sorry ik moet mezelf even excuseren''
''Moet nml. mijn kut effe schoonmaken''
*Pakt Chilly voor onderweg
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Kreator het volgende:
Lenny 'remove my laces before i kill myself' Kravitz.
Die van Zalando is echt droevigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij zo'n duitse reclame, die zijn altijd nog erger.
Denk aan Zalando of Nutella.
Je moet toch voldoende beltegoed hebben Kluts!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij is het speciaal voor breezersletjes. Dat ze zich nog even kunnen schoonvegen voor de volgende.
Nee, je hebt het verpest nu!quote:
Ja, maar wat kosten die doekjes? En zit dat bij de prijs inbegrepen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet toch voldoende beltegoed hebben Kluts!
1 nummer gehoord en die vond ik al okquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, om Kanye vraag ik me af of ik die cd wel wil horen.
Maar Jay-Z.Lenny.
Ze bestonden al! Maar werd geen reclame voor gemaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Kutdoekjes voor onderweg, ach ja, moet kunnen...
Dat moet je wel van tevoren duidelijk maken. Dat gaat je 20 euro beltegoed ex. doekjes kosten maat!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar wat kosten die doekjes? En zit dat bij de prijs inbegrepen?
Zonder kleed niet in z'n reet!quote:
Steve komt hem persoonlijk bij je ophalen om hem kapot te stampen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met mijnSamsung Galaxy S II
spelen.
Ja is het wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
spelen.
Klinkt goed idd! Ik ga toch de cd maar even checken denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 nummer gehoord en die vond ik al ok
Maar met Otis heb je me al te pakken
Nerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
spelen.
Is dat een fijne telefoon?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
spelen.
Ik ben ook maar blond hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die hartjes staan er omdat het een kut ding is.
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Android toestellen zijn way better then Cryphones.
quote:Het voorstel voorziet er verder in dat de politie overal speekseltesten mag houden om verkeersdeelnemers op te sporen die drugs hebben gebruikt. Verdachte automobilisten moeten ook gedwongen kunnen worden om mee te werken aan bloedonderzoek, omdat niet alle drugs met speekseltesten kunnen worden gevonden.
Gebruiksgemak van Apple is nog steeds niet door Android bereikt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Vandaar ook dat ze een 1Ghz+ dualcore nodig hebben om een beetje te presteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet ik niet uit mijn hoods maar zal het even opzoeken op mijn iPhonequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef Tally het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaar beginnen we weer.
Wie was er ook al weer blij met die newbies?
Je hebt gelijk, ik wou ook niet reageren op de normale posts, maar bij zo''n overduidelijke leugen kan ik me toch niet inhoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef Tally het volgende:
Doe is.. En vertel dat dan even..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet ik niet uit mijn hoods maar zal het even opzoeken op mijn iPhone
Mijn iPhone zegt dat jij een slipje met ingenaaide dildo zou moeten kopen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe is.. En vertel dat dan even..
Dat heb ik nooit verteld!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn iPhone zegt dat jij een slipje met ingenaaide dildo zou moeten kopen!
Was dat niet alleen zo als het meisjes waren?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef Tally het volgende:
Iets met een spijker en een kop.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Was dat niet alleen zo als het meisjes waren?
Is het geen meisje dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Was dat niet alleen zo als het meisjes waren?
Geen idee.quote:
Nopequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vroeger toch een vaste US poster o.a. met Mukie en Donna?
Of was dat een ander spook?
Die ja. Hij staat me bij uit de Marty periodequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vroeger toch een vaste US poster o.a. met Mukie en Donna?
Of was dat een ander spook?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ja. Hij staat me bij uit de Marty periode
Ook alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee.Is ook een beetje lastig checken op m'n inferieure iPhone.
Een iPhone had het goed gedaan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat doe ik nu weer met mn uber android
Ja maar ik wil gratis dingetjes erop, en alles aanpassen en via de website dingen erop enz enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Een iPhone had het goed gedaan!
Niets uber aan je android dus!
Een prutser met een iPhone is nog steeds een prutserquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Een iPhone had het goed gedaan!
Niets uber aan je android dus!
Jammer dat ie het overleefd heeft?quote:
Ik moet geen andriod dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gratis dingetjes erop, en alles aanpassen en via de website dingen erop enz enzo
Ik denk toch niet dat hij je kent Wippiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een prutser met een iPhone is nog steeds een prutser
Nee, meer het bericht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer dat ie het overleefd heeft?.
Ja godt, toen was jij ook nog matties met Marty nlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is lang geleden
En heb geheugen issues, maar ken God ook nog wel, had een andere naam toen.
Marty is/was? ook een aardig mannekequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja godt, toen was jij ook nog matties met Marty nl
Hij had zijn momentenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Marty is/was? ook een aardig manneke
Ik heb mijn naam veranderd om hem kwijt te rakenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja godt, toen was jij ook nog matties met Marty nl
40% van het aanbod in de AppStore is gewoon gratis hoor en Android heeft ook zat apps die geld kosten.quote:
Ik heb ook de nodige moeite moeten doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb mijn naam veranderd om hem kwijt te raken
Geheel besides the point. De mijne is sneller dan een iPhone. En ik kan er nog es een micro-usb ding op aansluiten. Of een extra kaartje instoppen. Of de batterij vervangen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze een 1Ghz+ dualcore nodig hebben om een beetje te presteren.
Batt vervangenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geheel besides the point. De mijne is sneller dan een iPhone. En ik kan er nog es een micro-usb ding op aansluiten. Of een extra kaartje instoppen. Of de batterij vervangen.
Zijn die er?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn iPhone zegt dat jij een slipje met ingenaaide dildo zou moeten kopen!
Maar het blijft een slap 13-in-een-dozijn iOS aftreksel natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef Kreator het volgende:
Geheel besides the point. De mijne is sneller dan een iPhone. En ik kan er nog es een micro-usb ding op aansluiten. Of een extra kaartje instoppen. Of de batterij vervangen.
Eerder Windows Mobile 6.5quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar het blijft een slap 13-in-een-dozijn iOS aftreksel natuurlijk.
Hij woonde ook bij je in toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb ook de nodige moeite moeten doen
Graties! Maar dat was snel geregeld hoor, gewoon weer terug naar papa en mama er meequote:
Ik wil gewoon betalen, maar ho maarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Graties! Maar dat was snel geregeld hoor, gewoon weer terug naar papa en mama er mee
Kon ie dat zelf of moest je hem afzetten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Graties! Maar dat was snel geregeld hoor, gewoon weer terug naar papa en mama er mee
Dat is idd een gaaf apparaat om te zienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
Over mooie innovatie gesproken
Ik vind dit hardware matig echt mooi
Asus Eee Pad Transformer #2
Ik heb een iPhone gehad en daarna deze. Heb jij ze allebei gebruikt? Vast niet, dan zou je dat niet zeggen. Elke smartphone lijkt op een andere, maar er zitten wezenlijke verschillen in.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:44 schreef Techno het volgende:
Maar het blijft een slap 13-in-een-dozijn iOS aftreksel natuurlijk.
Zijn ouders kwamen de spullen halenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kon ie dat zelf of moest je hem afzetten?
Je gaat toch niet bij een ander inwonen buiten dan samenwonen?! Tsss. Bende gij nou een zelfstandige volwassen vent?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil gewoon betalen, maar ho maar.
Die nieuwe Sony Vaio Z Tablet is ook erg mooi qua design.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
Over mooie innovatie gesproken
Ik vind dit hardware matig echt mooi
Asus Eee Pad Transformer #2
Ik mag hopen van nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat toch niet bij een ander inwonen buiten dan samenwonen?! Tsss. Bende gij nou een zelfstandige volwassen vent?
Nou, de huidige kost me anders nietsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Toyboy moet je iets voor over hebben he'.
Hooguit af en toe een etentje of verjaardagskadootje of zo, maar ach, dat kosten vrienden ook welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, de huidige kost me anders niets
Russische bruidegom?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, de huidige kost me anders niets
Dabn had het me juist wel wat gekost, spook. Wel op blijven lettenquote:
Oh jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dabn had het me juist wel wat gekost, spook. Wel op blijven letten
Dan ga ik die maar aanschaffen morgen denk..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Absoluut. Beter dan een iPhone 4.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Oeh het 'ik kan mijn benen niet bij elkaar houden' topic is weer open.
Even een, voor jullie ws domme, vraag.. hoe weet je of je notes hebt?
Bij abonnementen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Dat moet wel voor mijn 'snol' geweest zijn!quote:
Waheddegedoan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat moet wel voor mijn 'snol' geweest zijn!
Jij bent echt evil geweest zegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:25 schreef Ripley het volgende:
oh, ik heb maar 6 notesHad het al een tijd niet gecheckt
quote:
er staan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef missbehavin het volgende:
Wat doen notes eigenlijk precies?
Niks, Danny hoopt gewoon dat er zoveel mogelijk intrappen om er voor te betalen om ze in te zienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef missbehavin het volgende:
Wat doen notes eigenlijk precies?
Oeeeh, nu ben ik bang.quote:
Ik ben niet alleenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij heb ik geen notes.
Wat ben ik toch braaf!
Ja en dan heb je zo'n slechte rep..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij heb ik geen notes.
Wat ben ik toch braaf!
Het is een gave om je net binnen de grenzen van het toegestane te kunnen bewegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan heb je zo'n slechte rep..
Ik wel, rellen ende flamenquote:
Ja heerlijk decadent.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
Maar hoe was je vakantie nou, MissB?
Wat heb ik met Don Johnson?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, Don Johnsonhttp://www.imdb.com/title/tt0072730/plotsummary
Zo hoort hetquote:
Een telepathische hond? Dat plotquote:
Ja, ik dacht eerst dat ze op de film doelde, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een telepathische hond? Dat plot![]()
Niks, hoop ik.quote:
Ja dan wil ik 'm meteen zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een telepathische hond? Dat plot![]()
Er zitten heul geen zombies in.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks, hoop ik.Maar op de een of andere manier had ik gedacht dat jij het net zo'n intrigerende gedachte vond, Don en zombies.
Ze staan er pas na een week zichtbaar voor je.quote:
Maar hoezo krijg je een note voor slechte grappen? Dan had ik er minstens 100 moeten hebben...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze staan er pas na een week zichtbaar voor je.
Dus als je nu al op 1 staat zou je er ook al 2 kunnen hebben
Ik stijg er de laatste tijd met minimaal 1 per maand![]()
Laatsts weer een grapje gemaakt over pukkelpop konden ze vast niet waarderen. Nou ja de grap was zo slecht dat het inderdaad een note waardig was om aan te geven dat ik een gebrek aan humor heb
Ja maar, ja maar.. hij staat in de zombiefilmlijst!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zitten heul geen zombies in.Ik wil World War Z zien...
Maar goed, ze doen niks, dus maakt het geen fuck uit. Vreemd hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze staan er pas na een week zichtbaar voor je.
Dus als je nu al op 1 staat zou je er ook al 2 kunnen hebben
Ik stijg er de laatste tijd met minimaal 1 per maand![]()
Laatsts weer een grapje gemaakt over pukkelpop konden ze vast niet waarderen. Nou ja de grap was zo slecht dat het inderdaad een note waardig was om aan te geven dat ik een gebrek aan humor heb
Ik heb er 0, gelukkig zijn er dus toch mensen die mijn grappen waarderenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hoezo krijg je een note voor slechte grappen? Dan had ik er minstens 100 moeten hebben...
Oeuvre ban lijkt samen met SCH verdwenen jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, ze doen niks, dus maakt het geen fuck uit. Vreemd hoor.
Als de film ook maar in de buurt komt van het boek is hij al briljant.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.. hij staat in de zombiefilmlijst!
Oh ja, WW Z. Volgens mij is dat die film waar ik echt gék van werd omdat ik niet meer op de titel kon komen en kluts erbij..
Vanwege je slechte muzieksmaak van HW notes gekregenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb er 5.
Geen idee waarom.
Omdat je kluts gescoord hebt, daarom!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb er 5.
Geen idee waarom.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb er 5.
Geen idee waarom.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanwege je slechte muzieksmaak van HW notes gekregen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je kluts gescoord hebt, daarom!
hey, goed ideequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Scherp !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
''Zo hey die gast gaat scoooooren !''quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je kluts gescoord hebt, daarom!
NOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!quote:
Check t dan op die link van godt !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan MOET ik ook wel notes hebben.
Beetman + 300 notesquote:
Ja, notes jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
''Zo hey die gast gaat scoooooren !''
Oh die ken ik niet, ik zal eens gaan zoeken. Ben nu The Zombie Survival Guide aan het lezen op de e-reader.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als de film ook maar in de buurt komt van het boek is hij al briljant.
Dat staat er bij?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef Kreator het volgende:
...maar er is een boel door de vingers gezien..
Ik heb er 0. Ben ik toch nog ergens het braafste meisje van de klas.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Check t dan op die link van godt !
Echt, schandalig!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef Kreator het volgende:
155 notes
...maar er is een boel door de vingers gezien..
quote:
Ja, komop zeg, iedereen weet dat ik niet van kinderen hou!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:00 schreef Kreator het volgende:
Vroeger kreeg je een note als je HW of Danny ofzo een stomazuigende babynecrofiel noemde. Nu krijg je een ban..
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij 300+ notes betaal ik Danny.
300 notes, maar wel met een fijn muziekje op de achtergrond.quote:
WTF ?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
300 notes, maar wel met een fijn muziekje op de achtergrond.
Zelfde schrijverquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, ik zal eens gaan zoeken. Ben nu The Zombie Survival Guide aan het lezen op de e-reader.
quote:
quote:
Oh ja, die blijft verdomd lekker, altijd.quote:
Als zelfs jij dat al onbegrijpelijk vindt.quote:
Oh echt? Jeugdsentiment dit voor mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Claw Boys Claw!Nog live gezien 2 jaar geleden ofzo
True story. Als je zombie survival guide goed vind, vind je World War Z briljantquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Zelfs kleine man was 'm stiekem aan het lezen in de vakantie.
The gene has been passed on.
Jeugdsentiment voor mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Claw Boys Claw!Nog live gezien 2 jaar geleden ofzo
GMTAquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh echt? Jeugdsentiment dit voor mij.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:08 schreef missbehavin het volgende:
Barb, het spijt me, ik denk dat we moeten trouwen.
Ik ben halverwege The Survival Guide... dat gaat wel lukkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
First you will have to defeat my girlfriend
Het topic heb je in ieder geval al om zeep geholpenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben halverwege The Survival Guide... dat gaat wel lukken
Die is momenteel aan de telefoon. Kan ik de boodschap aannemen?quote:
neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die is momenteel aan de telefoon. Kan ik de boodschap aannemen?
Ik zei toch een date service!quote:
Haha, we zullen zienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zei toch een date service!![]()
Dat gaat thuiswerken worden op die dagen.
Waarom doet hij het? En heb je er ook vertrouwen in dat hij kan schoonmaken?
Leukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, we zullen zien
Zijn bedrijfje loopt momenteel niet en heeft geld nodig. Hij heeft ervaring met schoonmaakwerk (nog niet bij mensen thuis gedaan).
Denk dat het wel goed gaat komen
Jij wil met ze mee?quote:
Omdat je met vakantie gaat jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van mij komt pas 13 sept dus je hebt de jouwe misschien nog wel eerder aan het werk
ja dus?quote:
Ik zat daar over na te denken omdat jij er eentje hebt. Ikw il ook geen manquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja dus?
Hij was trouwens al wel twee keer gelijk afgewezen omdat ie een man is.. vond ik wel zielig
maar dat is denk ok nog eens anders omdat jii een man bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zat daar over na te denken omdat jij er eentje hebt. Ikw il ook geen man
Ben ik een man?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar dat is denk ok nog eens anders omdat jii een man bent.
Al klopt t ook gewoon noet met t algemene beeld dat men heeft bij een scoonmaker.
Hoor ik daar het zoetgevooisde stemgeluid van een betoverende amazone?quote:
Jij hebt mij duidelijk nog nooit horen zingen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoor ik daar het zoetgevooisde stemgeluid van een betoverende amazone?
Engeltje, lichtvoetig wezen uit het Oosten!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:43 schreef -Engel- het volgende:
Airtjeeeeeeeeeeeeeee... de lichte bries uit het westen (of zoiets)
En jij bent duidelijk niet op de hoogte van mijn slechte gehoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
Jij hebt mij duidelijk nog nooit horen zingen.
hehehehequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Engeltje, lichtvoetig wezen uit het Oosten!
Het midden-Oosten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:46 schreef -Engel- het volgende:
heheheheik zou zeggen vanuit 't midden... maar goed
Een match made in heaven!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij bent duidelijk niet op de hoogte van mijn slechte gehoor.
De basis voor iedere goede relatie, een slecht gehoor.quote:
Over 3 maanden zijn het kilo'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Ik heb kaashapjes. En weer een quiche gemaakt. Het zijn de hormonen.
Quiche... yummie... wat voor quiche?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Ik heb kaashapjes. En weer een quiche gemaakt. Het zijn de hormonen.
Blupblapquote:
Spinazie, geitenkaas, walnoten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Quiche... yummie... wat voor quiche?
Misschien hoort ze bij de happy few waar ze volledig bij de borsten terecht komen.quote:
Happy? Ik wil ook wel eens een dikkere kont ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien hoort ze bij de happy few waar ze volledig bij de borsten terecht komen.
Dat zijn er maar een heel fewquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien hoort ze bij de happy few waar ze volledig bij de borsten terecht komen.
Jij hebt zo'n platte kont?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
Happy? Ik wil ook wel eens een dikkere kont ja!
Nog erger? Van die billen met deuken?quote:
Deuken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog erger? Van die billen met deuken?
Ja, van die ingevallen billen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |