Maak daar maar 10 minuten van, dan kán hij de rest van zijn leven geen huisdieren meer bezitten.quote:Ik weet wel een goede straf, zijn hoofd 10 seconden in de magnetron.
Want?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:12 schreef JamFlava het volgende:
ze mogen degene die hem de straf heeft opgelegd ook wel straffen..
De kat heeft zelf aangifte gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:13 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom zou hij na 5 seconden hebben gestopt ? Schuldgevoel? Betrapt?
Hoe is men er ooit achtergekomen trouwens?
Ik denk dat 'ie bedoelt dat de dader er heel makkelijk vanaf komt met een voorwaardelijke straf...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want?
Fuck off met je 'ja maar dieren staan onder mensen en blafuckingshit' want dit is gewoon belachelijk zielig. Degene die zoiets doet is psychisch niet in orde en mag van mij 10 jaar tbs krijgen voordat hij hetzelfde ook met jonge kinderen gaat doen.
Nou nee, direct heel warmquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:18 schreef kabelhaspel het volgende:
5 seconden? Das toch enorm weinig lijkt me om schade aan te kunnen richten?
Een magnetron is gelijk 'heet' hè?!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:18 schreef kabelhaspel het volgende:
5 seconden? Das toch enorm weinig lijkt me om schade aan te kunnen richten?
Speciaal dubbel glas ja?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dat lijkt ja.. Maar de straling in dat bakkie is niet echt gezond denk ik
Er zit niet voor niets speciaal glas voor..
Je brengt met op een ideequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:23 schreef Biogarde het volgende:
Een kat bestaat voor 90% uit vloeistoffen. Tadaaaaaaaa. Heet poesje.
Inderdaad belachelijk dat de rest van zijn leven geen huisdieren meer mag bezitten omdat ie 5 seconden zijn zelfcontrole verloor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:12 schreef JamFlava het volgende:
ze mogen degene die hem de straf heeft opgelegd ook wel straffen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |