Bron: L1 Nieuwsquote:Inbreker loopt verbrijzelde voeten op
in Valkenburg is een man woensdagmiddag ernstig gewond geraakt toen hij uit een raam sprong van een woning in waar hij bezig was om in te breken.
De inbraak was in een woning aan de Berkelstraat. Daar werd de man uit Bosnië-Herzogovina betrapt door de bewoner. De dief sprong vanaf de eerste verdieping uit een raam en verbrijzelde daarbij beide voeten.
ik zeg niets aan (laten) doen en als alle botjes weer schots en scheef aan elkaar gegroeid zijn nogmaals laten springenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Bron: L1 Nieuws
Ik zeg amputeren
en na de laatste genezing kunnen we hem terugsturen naar Bosnië-Herzogovina om daar dienst te doen als mijnenruimer: gratis amputatie en met een beetje mazzel 2 mijnen minder (maar in ieder geval 1 mijn minder)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:06 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik zeg niets aan (laten) doen en als alle botjes weer schots en scheef aan elkaar gegroeid zijn nogmaals laten springen
(amputeren kost geld)
dwangarbeid tot ie het heeft terugbetaaldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:11 schreef Elfletterig het volgende:
Elders lees ik dat hij naar een ziekenhuis is gebracht en dat hij is aangehouden. Triest dat de Nederlandse belastingbetaler opdraait voor de medische zorg die dit stuk stront ontvangt. Hopelijk zijn de kosten op hem te verhalen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:15 schreef Ivo1986 het volgende:
Het zal ook niet zijn eerste inbraak zijn dus ondervragen in een donkere kamer met een bureaulampje aan. Eventueel geweld geweld tegen de verdachte is toegestaan.
prima, maar dan alles BOVEN de enkel weggooien.quote:
Een beetje sarcasme niet kunnen onderscheiden van een serieuze reactiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:17 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]we wonen in NL hoor. ik weet dat die Limburgse jongens denken dat nu ze allen op geertje hebben gestemd er eindelijk echt politiegeweld gebruikt gaat worden maar zo ver is het nog niet.
Laat het een les voor hem en andere inbrekers zijn: Vlucht nooit voor de bewoner, maar val hem aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:11 schreef Elfletterig het volgende:
Elders lees ik dat hij naar een ziekenhuis is gebracht en dat hij is aangehouden. Triest dat de Nederlandse belastingbetaler opdraait voor de medische zorg die dit stuk stront ontvangt. Hopelijk zijn de kosten op hem te verhalen.
Zelf een situatie verzinnen en dan klagen dat het schandalig is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:20 schreef SlechtValk het volgende:
hm valt me in dit vage land nog mee dat ik niet lees dat eigenaar van de woning in beschuldiging gesteld word omdat hij/zij geen zachte ondergrond geregeld heeft voor het geval er een inbreker uit het raam zou springen... het is toch schandalig!
Hij heeft denk ik gewoon een zorgverzekering hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:11 schreef Elfletterig het volgende:
Was trouwens ook mijn eerste gedachte, geen agressieve inbreker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Laat het een les voor hem en andere inbrekers zijn: Vlucht nooit voor de bewoner, maar val hem aan.
Bla, bla, bla, je moet gewoon niet inbreken maar werken voor je centen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:28 schreef De_Nuance het volgende:
Was trouwens ook mijn eerste gedachte, geen agressieve inbreker.
Wie neemt het hier op voor de inbreker?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bla, bla, bla, je moet gewoon niet inbreken maar werken voor je centen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |