Ik ben een man, dan is het gewoon stoerquote:
daarom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom nu weer een blondje?
Wat typ je raar, ben je blond ofzo?quote:
Oh ja. Crap.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een man, dan is het gewoon stoer.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat typ je raar, ben je blond ofzo?
Ik kon de w niet vinden, so sue mequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat typ je raar, ben je blond ofzo?
Die weg bewandel ik niet hoor, geschoren of niet geschorenquote:
Proest!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die weg bewandel ik niet hoor, geschoren of niet geschoren.
En je zei net dat het niet uitmaakte, zwart, rood of blond. Make up your mind!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan ben je net zo goed een snol. En vrouwen weten dat je een snol bent en blijft. Daarom zit je wss. nog steeds hier. Net een inloopspreek uur van De SOA kliniek.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een man, dan is het gewoon stoer.
Tsss, aarsfobist!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
Kunnen we concluderen dat dit topic zonder missb dood is?
En dan vrouwen wispelturig noemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
En je zei net dat het niet uitmaakte, zwart, rood of blond. Make up your mind!
Het wordt telkens tot leven gewekt, dus het is juist een beetje zombie-ish.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
Kunnen we concluderen dat dit topic zonder missb dood is?
wat een gefrustreerd mannetje ben jij nog steedsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dan ben je net zo goed een snol. En vrouwen weten dat je een snol bent en blijft. Daarom zit je wss. nog steeds hier. Net een inloopspreek uur van De SOA kliniek.
Ik zie het verband "haarkleur" --->poepseks nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan vrouwen wispelturig noemen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het wordt telkens tot leven gewekt, dus het is juist een beetje zombie-ish.
Poepseks?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het verband "haarkleur" --->poepseks niet.
Iedereen was aan het klagen dat het vorige week dood was met WH als vaandeldrager.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Poepseks?En ik maar denken dat het over schaamhaar ging.
Daar zit bij sommigen ook haarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het verband "haarkleur" --->poepseks niet.
Ach dat is vast toeval.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen was aan het klagen dat het vorige week dood was met WH als vaandeldrager.
Lees maar terug
Jij bent er en het gaat weer rap
Ik ook, vanwege het geschoren ongeschorenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Poepseks?En ik maar denken dat het over schaamhaar ging.
Ik ben niet zo scherp vandaag.quote:
Kan de beste overkomen hoorquote:
Maar één die hapt en dan ook nog eens de gemakkelijkste vis in de vijver.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
wat een gefrustreerd mannetje ben jij nog steeds
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
oh ik dacht 'gewoon' anale seks.
blij dat ik de "je mist iets" niet geplaatst heb
Soms zit het meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ach, als je zo beter slaapt vannachtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar één die hapt en dan ook nog eens de gemakkelijkste vis in de vijver.
Heb je dan al een keer gebottomd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben top! dat wist je toch alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je dan al een keer gebottomd?
............................................________quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
............................................________
....................................,.-'"...................``~.,
.............................,.-"..................................."-.,
.........................,/...............................................":,
.....................,?......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:"........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
.........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
...,,,___.\`~,......"~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\
...................................,<`.._|_,-&``................`
O, nee, wist ik niet.quote:
ik zal het hetero laten weten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, nee, wist ik niet.
Normaal zou ik zeggen: Helaas dan.
maar tegenwoordig zeg ik: Oeh, hallo!
Die weet dat al hoorquote:
Wel Lenny K. Maar niet Kuhr.quote:
lemmy kilmister?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:
Godt, heb jij dat nieuwe album van Lenny al gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet wat ik hoordequote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
O die radio reclame over condooms is heel wat subtieler dan die "Zonder hoesje niet in d'r poesje"
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
lemmy kilmister?
Ja, ben nu het nieuwe album aan het luisteren, denk dat jij 'm ook wel tof vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik vind de reclame van Chilly wel leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
O die radio reclame over condooms is heel wat subtieler dan die "Zonder hoesje niet in d'r poesje"
Staat aan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ben nu het nieuwe album aan het luisteren, denk dat jij 'm ook wel tof vind.
Ik hoop er hard op, Godtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geeft niks. Ook jij zal ooit ontmaagd worden tijdens het brommers kieken
Mijn god, die zag ik ook pasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind de reclame van Chilly wel leuk.
Vooral omdat ze ook doekjes (oid) voor onderweg hebben.
Ja, om Kanye vraag ik me af of ik die cd wel wil horen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat aan!
Lang leven mijn NAS![]()
Ik moet jay samen met Kayne ook nog luisteren en de nieuwe Red Hot
Ik loop achter
Volgens mij zo'n duitse reclame, die zijn altijd nog erger.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn god, die zag ik ook pas.
''Mijn intimiteit, mijn Chilly.''quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn god, die zag ik ook pas.
Volgens mij is het speciaal voor breezersletjes. Dat ze zich nog even kunnen schoonvegen voor de volgende.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Mijn intimiteit, mijn Chilly.''
(Ergens in een restaurant:)
''Ja sorry ik moet mezelf even excuseren''
''Moet nml. mijn kut effe schoonmaken''
*Pakt Chilly voor onderweg
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Mijn intimiteit, mijn Chilly.''
(Ergens in een restaurant:)
''Ja sorry ik moet mezelf even excuseren''
''Moet nml. mijn kut effe schoonmaken''
*Pakt Chilly voor onderweg
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Kreator het volgende:
Lenny 'remove my laces before i kill myself' Kravitz.
Die van Zalando is echt droevigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij zo'n duitse reclame, die zijn altijd nog erger.
Denk aan Zalando of Nutella.
Je moet toch voldoende beltegoed hebben Kluts!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij is het speciaal voor breezersletjes. Dat ze zich nog even kunnen schoonvegen voor de volgende.
Nee, je hebt het verpest nu!quote:
Ja, maar wat kosten die doekjes? En zit dat bij de prijs inbegrepen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet toch voldoende beltegoed hebben Kluts!
1 nummer gehoord en die vond ik al okquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, om Kanye vraag ik me af of ik die cd wel wil horen.
Maar Jay-Z.Lenny.
Ze bestonden al! Maar werd geen reclame voor gemaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Kutdoekjes voor onderweg, ach ja, moet kunnen...
Dat moet je wel van tevoren duidelijk maken. Dat gaat je 20 euro beltegoed ex. doekjes kosten maat!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar wat kosten die doekjes? En zit dat bij de prijs inbegrepen?
Zonder kleed niet in z'n reet!quote:
Steve komt hem persoonlijk bij je ophalen om hem kapot te stampen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met mijnSamsung Galaxy S II
spelen.
Ja is het wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
spelen.
Klinkt goed idd! Ik ga toch de cd maar even checken denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 nummer gehoord en die vond ik al ok
Maar met Otis heb je me al te pakken
Nerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
spelen.
Is dat een fijne telefoon?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
spelen.
Ik ben ook maar blond hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die hartjes staan er omdat het een kut ding is.
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Android toestellen zijn way better then Cryphones.
quote:Het voorstel voorziet er verder in dat de politie overal speekseltesten mag houden om verkeersdeelnemers op te sporen die drugs hebben gebruikt. Verdachte automobilisten moeten ook gedwongen kunnen worden om mee te werken aan bloedonderzoek, omdat niet alle drugs met speekseltesten kunnen worden gevonden.
Gebruiksgemak van Apple is nog steeds niet door Android bereikt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Vandaar ook dat ze een 1Ghz+ dualcore nodig hebben om een beetje te presteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet ik niet uit mijn hoods maar zal het even opzoeken op mijn iPhonequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef Tally het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaar beginnen we weer.
Wie was er ook al weer blij met die newbies?
Je hebt gelijk, ik wou ook niet reageren op de normale posts, maar bij zo''n overduidelijke leugen kan ik me toch niet inhoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef Tally het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaar beginnen we weer.
Wie was er ook al weer blij met die newbies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |