Ik ken dostinex ja, maar was nu nog niet handig... Wellicht iets voor later inderdaad...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:11 schreef ferrari_rood het volgende:
flugel als je helemaal klaar bent met je kinderwens kun je wellicht aan de arts destinox vragen dat legt het helemaal stil als het klopt
Nja net genoeg om irritant te zijn dus!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
het is niet overdreven veel hoorMaar genoeg om niet zonder dikkere BH te lopen. Heeft overigens ook te maken met m'n manier van zitten verwacht ik, als ik vakantie heb komt er veel minder uit dan wanneer ik een hele dag achter de pc gezeten heb. Zal wel met stimulatie van de klieren te maken hebben...
Irritant is het zeker....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nja net genoeg om irritant te zijn dus!
Vind ik, lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier hebben we het goed voor elkaar wbt ouders/schoonouders. Mijn moeder heeft dezelfde smaak als ik van kleertjes, maar zij koopt soms wat duurdere merken (Oibaibi, Mexx, Oilily) en ik houdt me bezig met Hema, H&M, Lindex, af en toe DPAM en Boden.
Mijn schoonouders storten geld op de rekening die we voor hun kleinkinderen hebben![]()
Behalve als je niets van de donor weetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:24 schreef IslaBonita het volgende:
Ik kom zomaar even langs, een leuke site melden. Hier kun je uitvissen wat voor kleur ogen je kind krijgt.
http://museum.thetech.org/ugenetics/eyeCalc/eyecalculator.html
Altijd leuk, dit soort testjes. (tenminste, vinnik!)
Oeps.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
Behalve als je niets van de donor weet
Wij krijgen een verassingspakket
Over een week of 2.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd PD! Wanneer kom je uit de kast?
Ik mag a.s. woensdag voor de eerste echo. Nu maar hopen dat er een hartje knippert...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:13 schreef Asyniur het volgende:
flugel, wanneer mag jij voor de termijnecho?
En wat stom dat jij nog steeds lekt! (net als Leonie). Ik geef nog steeds bv en lek al meer dan een jaar niet meer...
Ik heb sowieso waterige ogen sinds ik zwanger ben. Mán wat ben ik emo..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:50 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, hij doet het
blauw 20% groen 30% en bruin 50%
maar aangezien in al onze ogen een hele hoop groen zit..neem ik aan dat t gewoon t zelfde kleurtje wordt als elin en r paps hebben, beetje oker/groen/bruinig
ik heb ze zelf nogal eh waterig blauw/groen/grijs
Ik win: mijn moeder breit, haakt en naait kleertjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Piglet wat een lekker ding
Ik win het trouwens van alle dames hier, mijn moeder breit... Need I say more?
gelukkig prima bij te sturen door hippe patroontjes op de kop te tikken en deze met dito wol bij haar af te leveren
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:58 schreef Illusi0n het volgende:
Hoi!
Vriendin vandaag precies 14 weken zwanger.
Volgende week donderdag 15 weken echo
Nee nee 5e al, maar dat komt omdat ze een 8 maanden geleden een miskraam heeft gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef Nirak het volgende:
[..]
15 weken echo? Wordt dat de eerste echo?
ik win, want ik doe t zelf allemaalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef tweeoogje het volgende:
[..]
Ik win: mijn moeder breit, haakt en naait kleertjes![]()
Oh, wat is Joris een schatje!! Net als H van Beregd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:30 schreef hilliebillie het volgende:
Meld, hier alles rustig..
Maar deze keer met baby naast me, in plaats van in de buik..
Vannacht om 3.33 is Jelle geboren. Gisteren ingeleid en na een hele lange tijd pijnlijke weeën ondanks de ruggenprik is jelle in 3 persweeen geboren ondanks dat hij een sterrenkijkertje was.
Tis een flinke jongen 4370 gram.
Later meer.. Ben ook niet bijgelezen verders..
Als alles goed is met de suikers van Jelle, mogen we om 12 uur naar huis morgen..
Ik duim voor je meis!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik mag a.s. woensdag voor de eerste echo. Nu maar hopen dat er een hartje knippert...
Nu heb ik zin in cake, ik zie het namelijk al helemaal voor me. Zo'n cake die lekker bakt in de ovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:02 schreef Lujaxa het volgende:
Gisteren wel heerlijk los gegaande badkamer en keuken grote beurt gegeven en een cake gebakken.. net de cake versierd.. dus we kunnen weer lekker snoepen...
Dat is het enige waar ik geen weerstand aan kan bieden..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:23 schreef Kleurdoos het volgende:
honger
ik heb nog een milka XXL met biscuit, doeg
Mehn. Lekker!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:22 schreef Lujaxa het volgende:
nog wat verlekkerder makenmet heerlijke chocomouse vulling
![]()
de meiden stonden er bij tetoen ik hem aan het afwerken was
Ik stort me vanmiddag maar op de roze koeken die we thuis nog hebben staan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:50 schreef wickie het volgende:
Nou wil ik ook cake![]()
Mus heeft zich niet meer gemeld toch? Spannend![]()
Jeetje dan sta ik bijna bovenaan... Maar ik moet nog 3 weken.
Ik ga maar eens kijken of er beneden wat te schransen valt
Ja best wel. Ik blijf gewoon uitgaan van die 41 weken, alles eerder is dan mooi meegenomen. Al lijkt het me stiekem heel erg leuk om een augustus kindje te krijgen. Maar het voelt gewoon te rustig in mn buik daarvoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:51 schreef Lujaxa het volgende:
zo komt het vlug dichterbij hé wickie.. hier nog 4 weekjes...
Zo te zien is het bij Nigella al Kerstmis... Dat is nog ver weg joh!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:37 schreef wickie het volgende:
Kijken naar RTL4 is nu niet verstandig![]()
Heb net een muffin op, maar nou wil ik chocola....
Jaja, je wil gewoon zelf bovenaan staan!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:29 schreef wickie het volgende:
He Linda!
Ga eens baren joh! Ben benieuwd naar de naam van jullie jongetje![]()
Haha, nou eigenlijk liever nog niet... Ga er denk ik een beetje depri van worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jaja, je wil gewoon zelf bovenaan staan!
goh, dan zou je de 1e zijn!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:53 schreef Linda2205 het volgende:
die wil ik je ook zo wel pmmen hoor wickie..dat kind komt er nooit uit...
Whaha, ik doe t ook zelf :p.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik win, want ik doe t zelf allemaal
nouja breien met de franse slag nog , maar t komt
13.37quote:
wow snelle!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:58 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
13.37Hij heet Simon en is prachtig
Het was heftig, ging razendsnel en ons mannetje had een wat moeilijke start maar we maken het nu allemaal goed
Later meer details, nu eerst eens even bijkomen van deze zo bijzondere, heftige dag
quote:
Ik kom je even feliciteren met je kleine! ben erg benieuwd hoe hij het maakt..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:58 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
13.37Hij heet Simon en is prachtig
Het was heftig, ging razendsnel en ons mannetje had een wat moeilijke start maar we maken het nu allemaal goed
Later meer details, nu eerst eens even bijkomen van deze zo bijzondere, heftige dag
Bel even de Osteopaat...hij helpt mij erg goed met mijn bekken pijn...daardoor slaap ik ook slecht en kan niet meer omdraaien in bed..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:57 schreef Kyara het volgende:
Ik merk hier dat slapen ook wat minder wordt. Veel wakker tussendoor, soms ook niet meer goed in slaap kunnen komen. Geen fijne houding kunnen vinden. Nu ook maar opgestaan met pijn in onderrug, heup en schouder. Ben gewoon helemaal stijf.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:28 schreef Soempie het volgende:
Het gaat hard hier opeens. Ik zag bitterend bij de laatste poster, dus kwam even kijken. Hoe gaat het verder met je bitterend? Kom je weer posten?
Bitterend!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:14 schreef bitterend het volgende:
[..]
Bel even de Osteopaat...hij helpt mij erg goed met mijn bekken pijn...daardoor slaap ik ook slecht en kan niet meer omdraaien in bed..
Jamaarjamaar... ik wil...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ah nouja tís ook nog geen 31 augustus eh
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef Nirak het volgende:
Bitterend, hallo weer
Susie, vandaag zijn we 32 weken zwanger
Ja!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hey Bitterend! Ik vroeg me ook al af waar je was gebleven!
Welkom terug!!
Morgen ben ik 37 weken, heb ik dan meldplicht???
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Morgen ben ik 37 weken, heb ik dan meldplicht???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:08 schreef innepin het volgende:
Ik ben ook weer afgekoeld (zelfkennis jeuj) en heb een uitlaatklep nodig dus kom ook weer om de hoek kijken... ik lurk toch al, kan ik net zo goed meelullen
Reken maar van yes dat dat nesteldrang isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:35 schreef Linda2205 het volgende:
MJ, wat kijkt ze wijs al
Innepin, wb! Hoe gaat het met je?
En godsnondeju. Ik ben me een partij druk geweest vandaag... stofzuigen, boodschappen, wassen, bed verschonen, opruimen, afwassen, eten koken, rekeningen betalen en dan ook nog Lotje entertainen (vanmorgen) en naar bed brengen (zonet). Zoveel doe ik de laatste tijd nog niet eens in een weekGelukkig was ze vanmiddag gezellig met Ronny naar de dierentuin, dus kon ik lekker opschieten. Toch een stiekem gevalletje van nesteldrang? Gister ook de badkamer al schoongemaakt namelijk...
Oh dat is kl*te...weet alles van bekkenpijn! ik werk gelukkig maar 2 soms 3 dagen...meer had ik niet meer getrokken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:11 schreef innepin het volgende:
Hoe het met mij gaat, sja, kan beterBekken gaat hard achteruit, werk nog maar 3 halve dagen per week en zelfs dat is echt zwaar lichamelijk. En daarnaast dan zwangerschapsdiabetes dat helaas niet te reguleren blijkt met dieet dus ben deze week begonnen met (naast zeven keer per dag bloed prikken om suiker te meten) een paar keer per dag insuline in m'n buik te spuiten met een heule enge naald, brrrrr.
Verder heel blij met het vooruitzicht op ons 2e meiske, dat het gelukkig voorlopig hartstikke goed doet en (nog) niet te groot is (risico van zwangerschapsdiabetes).
De muren zijn gelukkig niet zo hoog dus een opstapje is voldoende om bij de bovenrand te komen, anders had het van mij echt niet gemogenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:19 schreef Linda2205 het volgende:
Ik normaal ook niet hoor Innepin..Tot verdriet van Ronny
![]()
Balen dat het niet lekker gaat... Heb je hulp met Willow en in je huishouden? Prikken voor suiker is natuurlijk vervelend, maar dat bekken is echt lastig, dat belemmert je dagelijkse hebben en houwen...voor jou!
Octo, nu al klaarDoe je foto's?
Mevrouw Scorpionsworld aan de behang... doet ze wel voorzichtig op een ladder enzo?
Dat ga ik na mijn vakantie uitzoeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:32 schreef Linda2205 het volgende:
Jeetje Asy![]()
En nu? Dit kan moeilijk zo nog 30 weken door gaan... zijn er eventuele oplossingen qua hulp thuis en/of medische hulp voor jou?
Jep ik ben al aan het aftellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:29 schreef bitterend het volgende:
Lief ladies! thanks![]()
Zal even vaker komen spieken...
TJ dat klopt! je bent vandaag 28 weken toch? de kleine is echt drukker met de dag...en papa geniet er ook van...erg leuk!
filmpje?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:26 schreef Vlindur het volgende:
Jemig Kd! Dat is even wat imposanter dan dat gegolf wat ik gisteren op youtube heb gezet![]()
Doet het ook pijn? B2 kan me soms echt zeer doen..
quote:
Jij zit strakker in je vel. Veel beter te zien zoquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]wel beweeglijk, maar nog niet zo'n buikterrorist.. maargoed, je beeb is ook nog kleiner natuurlijk
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou, eehh... Meldt!!
Hihi, m'n eerste meldplicht-dag, want ik ben 37 weken vandaag!!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:00 schreef Kyara het volgende:
Wil ik mijn haren gaan verven, alles helemaal klaar. Kom ik er achter dat ik geen haarverf in huis heb. ik wist dat ik iets vergeten was....![]()
Ow ik heb hier nog genoeg liggen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:24 schreef Kleurdoos het volgende:
ik sta te strijken, al uren
en ik word er zo gelukkig van jonguh
Dat maakt mij niet uit. Whatever makes you happyquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben nog laaaaaaaaang niet klaar
ik strijk ook echt alles eh
Je wil in elk geval niet thuis bevallen? Want dan maakt het niet zoveel uit, denk ik dat het niet vóór de bevalling is gebeurd. Anders even overleggen met de VK.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mannen zijn soms echt stom en snappen vrouwen totaal niet, en al helemaal niet als die vrouwen zwanger zijn. Wij hebben ons bed vandaag opgehoogd, met speciale steunen voor auping bedden. Maar het bed is dus 10 cm te laag.
Ik vind dat geen prettig idee, de richtlijnen zijn dat het 80 moet zijn.
Dus ik zeg dat en zeg dat ik er houten blokken extra onder wil hebben.
Zegt manlief van, jamaar straks is de kraam helemaal niet zo groot. Waarop ik zeg dat het nou eenmaal de richtlijnen zijn en ik wil me daaraan houden.
Hij vindt dat ik zeur. Ik niet. Hij zegt dat het eventueel na de bevalling opgehoogd kan worden.
Ja, nog ff, wat denk je zelf??!! Daar zit ik dan toch helemaal niet op te wachten?
Kortom, ik ben momenteel in een humeur en lekker emo, heb gezegd dat hij bij het volgende kind maar lekker zwanger moet zijn![]()
Tjonge jonge waarom moet dat zo moeilijk gaan????
Disclaimer: mijn man is heel lief en behulpzaam hoor, maar hij ligt nu ff dwars en dat trek ik nu even heel slecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |