quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:08 schreef innepin het volgende:
Ik ben ook weer afgekoeld (zelfkennis jeuj) en heb een uitlaatklep nodig dus kom ook weer om de hoek kijken... ik lurk toch al, kan ik net zo goed meelullen
Reken maar van yes dat dat nesteldrang isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:35 schreef Linda2205 het volgende:
MJ, wat kijkt ze wijs al
Innepin, wb! Hoe gaat het met je?
En godsnondeju. Ik ben me een partij druk geweest vandaag... stofzuigen, boodschappen, wassen, bed verschonen, opruimen, afwassen, eten koken, rekeningen betalen en dan ook nog Lotje entertainen (vanmorgen) en naar bed brengen (zonet). Zoveel doe ik de laatste tijd nog niet eens in een weekGelukkig was ze vanmiddag gezellig met Ronny naar de dierentuin, dus kon ik lekker opschieten. Toch een stiekem gevalletje van nesteldrang? Gister ook de badkamer al schoongemaakt namelijk...
Oh dat is kl*te...weet alles van bekkenpijn! ik werk gelukkig maar 2 soms 3 dagen...meer had ik niet meer getrokken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:11 schreef innepin het volgende:
Hoe het met mij gaat, sja, kan beterBekken gaat hard achteruit, werk nog maar 3 halve dagen per week en zelfs dat is echt zwaar lichamelijk. En daarnaast dan zwangerschapsdiabetes dat helaas niet te reguleren blijkt met dieet dus ben deze week begonnen met (naast zeven keer per dag bloed prikken om suiker te meten) een paar keer per dag insuline in m'n buik te spuiten met een heule enge naald, brrrrr.
Verder heel blij met het vooruitzicht op ons 2e meiske, dat het gelukkig voorlopig hartstikke goed doet en (nog) niet te groot is (risico van zwangerschapsdiabetes).
De muren zijn gelukkig niet zo hoog dus een opstapje is voldoende om bij de bovenrand te komen, anders had het van mij echt niet gemogenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:19 schreef Linda2205 het volgende:
Ik normaal ook niet hoor Innepin..Tot verdriet van Ronny
![]()
Balen dat het niet lekker gaat... Heb je hulp met Willow en in je huishouden? Prikken voor suiker is natuurlijk vervelend, maar dat bekken is echt lastig, dat belemmert je dagelijkse hebben en houwen...voor jou!
Octo, nu al klaarDoe je foto's?
Mevrouw Scorpionsworld aan de behang... doet ze wel voorzichtig op een ladder enzo?
Dat ga ik na mijn vakantie uitzoeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:32 schreef Linda2205 het volgende:
Jeetje Asy![]()
En nu? Dit kan moeilijk zo nog 30 weken door gaan... zijn er eventuele oplossingen qua hulp thuis en/of medische hulp voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |