abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101257785
Inne :*

Je schiet al op :Y O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101257911
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 16:08 schreef innepin het volgende:
Ik ben ook weer afgekoeld ( :') zelfkennis jeuj) en heb een uitlaatklep nodig dus kom ook weer om de hoek kijken... ik lurk toch al, kan ik net zo goed meelullen :')
*O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101259767
Innepin ook erg fijn dat jij gewoon weer gaat meeposten :)

Ik heb vandaag ernstige last van nesteldrang, verschikkelijk. Dus nou is R. Mac Donalds halen want ik vind dat ik dat wel verdiend heb :+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101259966
Vandaag eindelijk gordijntjes besteld voor de kinderkamer, was al weken een "discussie". Maar we zijn het eens nu :)
Morgen komt mijn broer de gordijnrails, schilderijrail en een plank ophangen en dan is het klaar :)
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:27:40 #230
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_101260532
Wow MJ wat een mooi meisje zeg! Wat kijkt ze helder! En wat goed dat ze zo sterk is :).

O lekker zeg Nirak dat het dan klaar is. Is in ieder geval een groot, belangrijk ding dat je af kunt strepen :). Wij beginnen na onze vakantie met de kamer voor onze dreumes. (Begin oktober dus) De babykamer houden we zoals die is. Is namelijk een ideale babykamer! Met wastafel en kraan met uitrekbare slang waarmee je heel gemakkelijk een badje kunt vullen. Ideaal.

Mmm McDonalds.... Mijn man is nu pizza aan t halen :-p. Eet smakelijk!
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:28:56 #231
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101260588
Oh wow MJ, wat een droppie O+

:W Innepin
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:14:47 #232
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_101262292
Oh mj, heb je de hele tijd gevolgd... Mooi meiske hoor! En dat jullie een fijne toekomst mogen hebben samen...!
pi_101263076
Mj; wat fijn dat ze het zo goed doet! Het is ook een heel mooi meisje! Onvoorstelbaar hoe klein en fragiel ze is.
pi_101263088
MJ, wat kijkt ze wijs al O+

Innepin, wb! Hoe gaat het met je?

En godsnondeju. Ik ben me een partij druk geweest vandaag... stofzuigen, boodschappen, wassen, bed verschonen, opruimen, afwassen, eten koken, rekeningen betalen en dan ook nog Lotje entertainen (vanmorgen) en naar bed brengen (zonet). Zoveel doe ik de laatste tijd nog niet eens in een week :X Gelukkig was ze vanmiddag gezellig met Ronny naar de dierentuin, dus kon ik lekker opschieten. Toch een stiekem gevalletje van nesteldrang? Gister ook de badkamer al schoongemaakt namelijk... *O*
Lotte!
Noah!
pi_101263696
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 19:35 schreef Linda2205 het volgende:
MJ, wat kijkt ze wijs al O+

Innepin, wb! Hoe gaat het met je?

En godsnondeju. Ik ben me een partij druk geweest vandaag... stofzuigen, boodschappen, wassen, bed verschonen, opruimen, afwassen, eten koken, rekeningen betalen en dan ook nog Lotje entertainen (vanmorgen) en naar bed brengen (zonet). Zoveel doe ik de laatste tijd nog niet eens in een week :X Gelukkig was ze vanmiddag gezellig met Ronny naar de dierentuin, dus kon ik lekker opschieten. Toch een stiekem gevalletje van nesteldrang? Gister ook de badkamer al schoongemaakt namelijk... *O*
Reken maar van yes dat dat nesteldrang is :Y

Hier is vrouwlief gaan helpen met behangen van de werk/hobby-kamer. Ze wil het maar al te graag allemaal af hebben en is als een dolle banen behang tegen de muur aan het plakken geweest. Vanmiddag ook meteen nieuwe vloerbedekking besteld :)
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_101263902
Mevr_Mus, gefeliciteerd met je kleine vogeltje *O*

De babykamer is al af hier :') Ik ben miepje ongeduld namelijk.
pi_101264468
Oeh Octo, respect dat je kamertje al af is :o Die van ons is vrij letterlijk een bouwput :')

Linda aan de nesteldrang :D *O* Heb ik nou helemaal geen last van. :+
Hoe het met mij gaat, sja, kan beter ;) Bekken gaat hard achteruit, werk nog maar 3 halve dagen per week en zelfs dat is echt zwaar lichamelijk. En daarnaast dan zwangerschapsdiabetes dat helaas niet te reguleren blijkt met dieet dus ben deze week begonnen met (naast zeven keer per dag bloed prikken om suiker te meten) een paar keer per dag insuline in m'n buik te spuiten met een heule enge naald, brrrrr.
Verder heel blij met het vooruitzicht op ons 2e meiske, dat het gelukkig voorlopig hartstikke goed doet en (nog) niet te groot is (risico van zwangerschapsdiabetes). :)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_101264664
Brrrrr, dat klinkt niet echt lekker Innepin. Ennuh, welkom terug.

Hier druk met het schilderen van het kamertje. Eind september worden de meubels geleverd. Dus ook druk met uitzoeken van gordijntjes etc.
pi_101264882
Ik normaal ook niet hoor Innepin.. :X Tot verdriet van Ronny :D

Balen dat het niet lekker gaat... Heb je hulp met Willow en in je huishouden? Prikken voor suiker is natuurlijk vervelend, maar dat bekken is echt lastig, dat belemmert je dagelijkse hebben en houwen... :* voor jou!

Octo, nu al klaar :o Doe je foto's?

Mevrouw Scorpionsworld aan de behang... doet ze wel voorzichtig op een ladder enzo?
Lotte!
Noah!
pi_101264960
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 20:11 schreef innepin het volgende:

Hoe het met mij gaat, sja, kan beter ;) Bekken gaat hard achteruit, werk nog maar 3 halve dagen per week en zelfs dat is echt zwaar lichamelijk. En daarnaast dan zwangerschapsdiabetes dat helaas niet te reguleren blijkt met dieet dus ben deze week begonnen met (naast zeven keer per dag bloed prikken om suiker te meten) een paar keer per dag insuline in m'n buik te spuiten met een heule enge naald, brrrrr.
Verder heel blij met het vooruitzicht op ons 2e meiske, dat het gelukkig voorlopig hartstikke goed doet en (nog) niet te groot is (risico van zwangerschapsdiabetes). :)
Oh dat is kl*te...weet alles van bekkenpijn! ik werk gelukkig maar 2 soms 3 dagen...meer had ik niet meer getrokken!

De baby kamer hier is leeg maar nog niet geschilderd en nog geen meubels...ook geen nesteldrang...wel zou ik willen de baby kleding wassen maar goed geen kast nog dus even wachten
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 20:22:55 #241
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101265012
Ow brrr, innepin...
En balen van je bekken.

Ik kan bijna niks meer. Echt, letterlijk...
En je kan nauwelijks zien dat ik zwanger ben :{
vandaag heb ik even hard gebruld, ben zelfs gestopt met plassen voor mvm omdat het gewoon niet meer haalbaar is...
pi_101265130
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 20:19 schreef Linda2205 het volgende:
Ik normaal ook niet hoor Innepin.. :X Tot verdriet van Ronny :D

Balen dat het niet lekker gaat... Heb je hulp met Willow en in je huishouden? Prikken voor suiker is natuurlijk vervelend, maar dat bekken is echt lastig, dat belemmert je dagelijkse hebben en houwen... :* voor jou!

Octo, nu al klaar :o Doe je foto's?

Mevrouw Scorpionsworld aan de behang... doet ze wel voorzichtig op een ladder enzo?
De muren zijn gelukkig niet zo hoog dus een opstapje is voldoende om bij de bovenrand te komen, anders had het van mij echt niet gemogen ;)
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_101265133
Asyniur, :*
Dat is wel heel erg balen, dan wordt het ook meteen onderkend he.

Bitterend, ik kijk ook enorm uit naar de meubeltjes, kan ik eindelijk alles op bergen en dat hoop ik ook meer overzicht te hebben in wat ik heb en wat we nog nodig hebben.

Bekken begint hier ook wat pijnlijker te worden. Voel me net een oud wijf, zo lastig om overeind te komen uit een stoel en 's nachts ook lastiger om een goede slaaphouding te vinden. Even goed in de gaten houden dus en anders weer aankaarten bij de vk.
pi_101265348
Ik loop al 3 maanden met pijn rond mijn schaambeen..de fysio gaf me alleen wat oefeningen maar de pijn wordt alleen maar erger!
Op werk en hier in de buurt zeggen mensen elke keer als ze me zien voorbij komen "he wat loop je moeilijk! wat is er??"
tja...

Kyara denk dat wij in September ook gaan beginnen met verven enzo! :Y
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101265379
Jeetje Asy -O-
En nu? Dit kan moeilijk zo nog 30 weken door gaan... zijn er eventuele oplossingen qua hulp thuis en/of medische hulp voor jou?
Lotte!
Noah!
pi_101265551
Jeetje, Asy. En verder wat Linda zegt... heb je genoeg hulp?
Bij mij begon het pas rond wk 16. En nu kan ik nog zo'n 3 minuten lopen. Of 1 minuut staan. Of 1x bukken. :')

Suiker prikken is idd irritant en verder niks. Je moet er aan blijven denken en een naald in je buik steken is gewoon niet leuk, en ik moet nogal vaak naar 't ziekenhuis (diëtist, internist, diabetesverpleegkundige, echoscopist, gynaecoloog, en natuurlijk nooit op dezelfde dag :+ ), en dan dus op dieet, maar verder heb ik er geen last van. Ik vóel het niet, in elk geval.

@Bitterend, heb je een bekkenfysiotherapeut geprobeerd?

[ Bericht 4% gewijzigd door innepin op 27-08-2011 20:42:45 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 20:38:16 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101265567
oeh bitterend, dat is balen! En een 2nd opinion?

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 20:32 schreef Linda2205 het volgende:
Jeetje Asy -O-
En nu? Dit kan moeilijk zo nog 30 weken door gaan... zijn er eventuele oplossingen qua hulp thuis en/of medische hulp voor jou?
Dat ga ik na mijn vakantie uitzoeken.
As maandag komt in elk geval iemand poetsen. Dan is het huis in elk geval aan kant.
En na onze vakantie ga ik bellen wat ik kan regelen en ook evt kijken of er medisch een betere oplossing is dan 'alleen maar' een bekkentherapeut...

Zo en nu ga ik op de bank liggen...
pi_101266329
Asy, ik ga nu naar een osteopaat...we zien het wel! ik hoop alleen dat het niet erger wordt anders kan ik straks echt helemaal niks...
En ik heb geen kinderen nog..kan me voorstellen hoe zwaar het is met een energieke kind thuis!!
Heb je een bekkenband? ik snap dat je een betere oplossing wil dan een bekken therapeut...mij heeft het helemaal niet geholpen
pi_101269178
Asy wat balen heb je al een bekkenband?

Duimen jullie allemaal mee voor de kleine van miss-jones?
Ze is vandaag met spoed naar het z-huis geroepen
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:21:31 #250
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_101269531
Och asy toch :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')