Ik ken dostinex ja, maar was nu nog niet handig... Wellicht iets voor later inderdaad...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:11 schreef ferrari_rood het volgende:
flugel als je helemaal klaar bent met je kinderwens kun je wellicht aan de arts destinox vragen dat legt het helemaal stil als het klopt
Nja net genoeg om irritant te zijn dus!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
het is niet overdreven veel hoorMaar genoeg om niet zonder dikkere BH te lopen. Heeft overigens ook te maken met m'n manier van zitten verwacht ik, als ik vakantie heb komt er veel minder uit dan wanneer ik een hele dag achter de pc gezeten heb. Zal wel met stimulatie van de klieren te maken hebben...
Irritant is het zeker....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nja net genoeg om irritant te zijn dus!
Vind ik, lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier hebben we het goed voor elkaar wbt ouders/schoonouders. Mijn moeder heeft dezelfde smaak als ik van kleertjes, maar zij koopt soms wat duurdere merken (Oibaibi, Mexx, Oilily) en ik houdt me bezig met Hema, H&M, Lindex, af en toe DPAM en Boden.
Mijn schoonouders storten geld op de rekening die we voor hun kleinkinderen hebben![]()
Behalve als je niets van de donor weetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:24 schreef IslaBonita het volgende:
Ik kom zomaar even langs, een leuke site melden. Hier kun je uitvissen wat voor kleur ogen je kind krijgt.
http://museum.thetech.org/ugenetics/eyeCalc/eyecalculator.html
Altijd leuk, dit soort testjes. (tenminste, vinnik!)
Oeps.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
Behalve als je niets van de donor weet
Wij krijgen een verassingspakket
Over een week of 2.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd PD! Wanneer kom je uit de kast?
Ik mag a.s. woensdag voor de eerste echo. Nu maar hopen dat er een hartje knippert...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:13 schreef Asyniur het volgende:
flugel, wanneer mag jij voor de termijnecho?
En wat stom dat jij nog steeds lekt! (net als Leonie). Ik geef nog steeds bv en lek al meer dan een jaar niet meer...
Ik heb sowieso waterige ogen sinds ik zwanger ben. Mán wat ben ik emo..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:50 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, hij doet het
blauw 20% groen 30% en bruin 50%
maar aangezien in al onze ogen een hele hoop groen zit..neem ik aan dat t gewoon t zelfde kleurtje wordt als elin en r paps hebben, beetje oker/groen/bruinig
ik heb ze zelf nogal eh waterig blauw/groen/grijs
Ik win: mijn moeder breit, haakt en naait kleertjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Piglet wat een lekker ding
Ik win het trouwens van alle dames hier, mijn moeder breit... Need I say more?
gelukkig prima bij te sturen door hippe patroontjes op de kop te tikken en deze met dito wol bij haar af te leveren
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:58 schreef Illusi0n het volgende:
Hoi!
Vriendin vandaag precies 14 weken zwanger.
Volgende week donderdag 15 weken echo
Nee nee 5e al, maar dat komt omdat ze een 8 maanden geleden een miskraam heeft gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef Nirak het volgende:
[..]
15 weken echo? Wordt dat de eerste echo?
ik win, want ik doe t zelf allemaalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef tweeoogje het volgende:
[..]
Ik win: mijn moeder breit, haakt en naait kleertjes![]()
Oh, wat is Joris een schatje!! Net als H van Beregd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:30 schreef hilliebillie het volgende:
Meld, hier alles rustig..
Maar deze keer met baby naast me, in plaats van in de buik..
Vannacht om 3.33 is Jelle geboren. Gisteren ingeleid en na een hele lange tijd pijnlijke weeën ondanks de ruggenprik is jelle in 3 persweeen geboren ondanks dat hij een sterrenkijkertje was.
Tis een flinke jongen 4370 gram.
Later meer.. Ben ook niet bijgelezen verders..
Als alles goed is met de suikers van Jelle, mogen we om 12 uur naar huis morgen..
Ik duim voor je meis!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik mag a.s. woensdag voor de eerste echo. Nu maar hopen dat er een hartje knippert...
Nu heb ik zin in cake, ik zie het namelijk al helemaal voor me. Zo'n cake die lekker bakt in de ovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:02 schreef Lujaxa het volgende:
Gisteren wel heerlijk los gegaande badkamer en keuken grote beurt gegeven en een cake gebakken.. net de cake versierd.. dus we kunnen weer lekker snoepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |