abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101176140
P_iglet, wat een droppie heb je gebakken O+

NTS je hebt maar 1 lijf en daar moet je het mee doen de rest van je leven. En nu koest o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier hebben we het goed voor elkaar wbt ouders/schoonouders. Mijn moeder heeft dezelfde smaak als ik van kleertjes, maar zij koopt soms wat duurdere merken (Oibaibi, Mexx, Oilily) en ik houdt me bezig met Hema, H&M, Lindex, af en toe DPAM en Boden.
Mijn schoonouders storten geld op de rekening die we voor hun kleinkinderen hebben _O_
pi_101176148
ik doe zelf alle stoere jongens spulletjes :D
En ik ga helemaal los in zijn kamertje.

Heb vandaag ook een mevrouw in de buurt gevonden die mijn gordijnen wil maken (heb stof op internet gevonden). Maandag komt ze langs om te meten zodat ik kan bestellen.
pi_101176215
Octo! Foei! Ga je schamen!

Ik mag niet verven van manlief. Eigenlijk mag ik helemaal niks. Zelfs als ik slaap vraagt ie zich af of het wel goed is voor de kleine :(

Ja, de spaarrekening moeten we hier tzt ook openen.
pi_101177833
Piglet wat een plaatje van een baby heb je daar :)

Hier een moeder die af en toe wat meeneemt, gewoon lief :)
M'n ouders hebben de kinderwagen betaald, dat wilde ze perse.. Nou vooruit dan ;)
Schoonouders hebben nog niets gedaan, ze wonen ook niet dicht bij, dus hebben ze ook pas 2x gezien dit jaar.
Maar ik verwacht ook niets, dus is niet erg. En het hoeft ook niet op een weegschaal natuurlijk :)
pi_101177859
Zo nu en dan krijg ik spulletjes van mn schoonouders, zelfs mn moeder komt soms weer met dingetjes op de proppen. Ik vind t wel leuk, ik kan niet genoeg kleertjes hebben voor mijn gevoel.
Morgen gaan wij de last minute dingen halen... nog wat pakjes en dingetjes van de baby uitzetlijst.

Ook moet ik nog ff naar de telecomwinkel om te vragen of ik please mn nieuwe telefoon en simkaart mag hebben, ik ga van de ene provider naar de andere per 26 september, maar krijg de schriftelijke bevestiging van opzeggen pas 2 wkn voor portering. Dat is de week waarin ik ben uitgerekend, maar je weet maar nooit wanneer je gaat bevallen natuurlijk.
Nu heb ik wel per mail een soort bevestiging gekregen, evenals per sms, dus ik hoop dat dat genoeg is. Wil gewoon alles al in huis hebben voordat ik 37 weken ben!
Tralalalaaa
pi_101177880
Oh en Piglet, wat een droppie! O+
Tralalalaaa
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:51:35 #32
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101177897
oeh, Piglet, wat een droppie!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:55:04 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101178026
Piglet wat een lekker ding O+

Ik win het trouwens van alle dames hier, mijn moeder breit... Need I say more? :')

gelukkig prima bij te sturen door hippe patroontjes op de kop te tikken en deze met dito wol bij haar af te leveren
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101178365
Piglet, wat een dotje! :D

Hier weer een goede echo gehad. Smurfje groeit netjes mee O+, dus ik heb een 10 weken-mijlpaaltje *O*. Zo ver ben ik nog niet gekomen, dus ik vind het al heel wat.

Mag ik nog even met m'n kloon in de OP trouwens? 22 maart 2012.
pi_101178684
fijn PD *O*

Beregd en Piglet wat een prachtige baby's!
pi_101179346
Ik kom zomaar even langs, een leuke site melden. Hier kun je uitvissen wat voor kleur ogen je kind krijgt.

http://museum.thetech.org/ugenetics/eyeCalc/eyecalculator.html

Altijd leuk, dit soort testjes. (tenminste, vinnik! ;) )
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:42:39 #37
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_101180402
Ah fijn PurpleDaisy! *O*
pi_101180606
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:24 schreef IslaBonita het volgende:
Ik kom zomaar even langs, een leuke site melden. Hier kun je uitvissen wat voor kleur ogen je kind krijgt.

http://museum.thetech.org/ugenetics/eyeCalc/eyecalculator.html

Altijd leuk, dit soort testjes. (tenminste, vinnik! ;) )
Behalve als je niets van de donor weet :')
Wij krijgen een verassingspakket :)
pi_101180814
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef Nirak het volgende:

[..]

Behalve als je niets van de donor weet :')
Wij krijgen een verassingspakket :)
Oeps. :@ Nouja, verassingen zijn ook leuk! O+
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_101181080
ik krijg helemaal niets van mijn moeder :+ en mn schoonmoeder daar hoef ik niets van, al hebben ze idd wel een rekening voor elin :+
mijn oma breit zo af en toe wel eens een trui voor elin, vooral op verzoek O+
pi_101181360
en dat ogending 'unable to connect :')
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:05:08 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101181538
Hm, mijn ouders hebben blauwe ogen en ik groene en nu doet de tool niks meer, wat die combi kan niet. Ben ik dan toch van de melkboer :')
pi_101181582
Gefeliciteerd PD! Wanneer kom je uit de kast?

Geinig die ogentest. 37,5% blauw, 12,5% groen, 50% bruin. Met een beetje een verkeerde combinatie van genen komt er bij ons zo een mediteraan kindje uit, zonder ook ook maar een druppel buitenlands bloed.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:19:20 #44
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101182204
PurpleDaisy, fijn dat het nu zo goed gaat!

Tot nu toe heb ik nog niks gehad voor deze baby, maar voor de eerste meer dan genoeg ;)
Ik zal na mijn vakantie de kratten eens uitpakken want ik heb sowieso nog een zgan Noppies winterjasje maat 50 en dat gaat deze baby natuurlijk nooit dragen...

En ik vind ook dat Flugel wint met breiende moeder ;)

p_iglet O+
Vooral de eerste foto ontroert me...
pi_101183320
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd PD! Wanneer kom je uit de kast?
Over een week of 2. :).
Bij mij liep die oogtest ook uit op unable to connect.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:41:43 #46
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101183322
Dat wordt hier dus of blauw of groen.... Kon niet kiezen voor grijs? Wel apart dat wanneer ik 2 keer blauw invoer, ik geen groene ogen kan hebben.... Ben ik ook van die vieze melkboer hier??? Yak! :D
pi_101183393
100% kans op blauwe ogen hier. Moest wel even wat foto's opzoeken om de oogkleur van schoonouders te vinden :P
pi_101183728
nou, hij doet het
blauw 20% groen 30% en bruin 50%

maar aangezien in al onze ogen een hele hoop groen zit..neem ik aan dat t gewoon t zelfde kleurtje wordt als elin en r paps hebben, beetje oker/groen/bruinig
ik heb ze zelf nogal eh waterig blauw/groen/grijs
pi_101183827
mmm, beetje beperkte keuze voor de oogkleuren... Kan geen grijs kiezen... Bovendien is mijn oogkleur nogal blauwig-groening-grijzig :') (edit: haha, hetzelfde als KD dus...)
Nouja, toch 50% kans op bruin en maar 13% op blauw, Thomas heeft blauwe ogen
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:59:15 #50
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101184205
mijn vader heeft als enige van 6 kids blauw/ grijze ogen tussen verder alleen maar bruin... Dus wie weet Aoraki. Bruin heeft meestal de 'overhand' wanneer het om erfelijkheid gaat, maar het hoeft dus niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')