Dat is het enige waar ik geen weerstand aan kan bieden..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:23 schreef Kleurdoos het volgende:
honger
ik heb nog een milka XXL met biscuit, doeg
Mehn. Lekker!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:22 schreef Lujaxa het volgende:
nog wat verlekkerder makenmet heerlijke chocomouse vulling
![]()
de meiden stonden er bij tetoen ik hem aan het afwerken was
Ik stort me vanmiddag maar op de roze koeken die we thuis nog hebben staan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:50 schreef wickie het volgende:
Nou wil ik ook cake![]()
Mus heeft zich niet meer gemeld toch? Spannend![]()
Jeetje dan sta ik bijna bovenaan... Maar ik moet nog 3 weken.
Ik ga maar eens kijken of er beneden wat te schransen valt
Ja best wel. Ik blijf gewoon uitgaan van die 41 weken, alles eerder is dan mooi meegenomen. Al lijkt het me stiekem heel erg leuk om een augustus kindje te krijgen. Maar het voelt gewoon te rustig in mn buik daarvoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:51 schreef Lujaxa het volgende:
zo komt het vlug dichterbij hé wickie.. hier nog 4 weekjes...
Zo te zien is het bij Nigella al Kerstmis... Dat is nog ver weg joh!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:37 schreef wickie het volgende:
Kijken naar RTL4 is nu niet verstandig![]()
Heb net een muffin op, maar nou wil ik chocola....
Jaja, je wil gewoon zelf bovenaan staan!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:29 schreef wickie het volgende:
He Linda!
Ga eens baren joh! Ben benieuwd naar de naam van jullie jongetje![]()
Haha, nou eigenlijk liever nog niet... Ga er denk ik een beetje depri van worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jaja, je wil gewoon zelf bovenaan staan!
goh, dan zou je de 1e zijn!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:53 schreef Linda2205 het volgende:
die wil ik je ook zo wel pmmen hoor wickie..dat kind komt er nooit uit...
Whaha, ik doe t ook zelf :p.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik win, want ik doe t zelf allemaal
nouja breien met de franse slag nog , maar t komt
13.37quote:
wow snelle!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:58 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
13.37Hij heet Simon en is prachtig
Het was heftig, ging razendsnel en ons mannetje had een wat moeilijke start maar we maken het nu allemaal goed
Later meer details, nu eerst eens even bijkomen van deze zo bijzondere, heftige dag
quote:
Ik kom je even feliciteren met je kleine! ben erg benieuwd hoe hij het maakt..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:58 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
13.37Hij heet Simon en is prachtig
Het was heftig, ging razendsnel en ons mannetje had een wat moeilijke start maar we maken het nu allemaal goed
Later meer details, nu eerst eens even bijkomen van deze zo bijzondere, heftige dag
Bel even de Osteopaat...hij helpt mij erg goed met mijn bekken pijn...daardoor slaap ik ook slecht en kan niet meer omdraaien in bed..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:57 schreef Kyara het volgende:
Ik merk hier dat slapen ook wat minder wordt. Veel wakker tussendoor, soms ook niet meer goed in slaap kunnen komen. Geen fijne houding kunnen vinden. Nu ook maar opgestaan met pijn in onderrug, heup en schouder. Ben gewoon helemaal stijf.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:28 schreef Soempie het volgende:
Het gaat hard hier opeens. Ik zag bitterend bij de laatste poster, dus kwam even kijken. Hoe gaat het verder met je bitterend? Kom je weer posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |