SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik had post 302quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had toch post 301? Dat is toch de sluitpost?
watquote:
Awwwwwwww sorry cuty piequote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:14 schreef gewoonfaye het volgende:
we hebben te veel blauw in dit topic
Teveel blauwe ballen ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Eng hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:14 schreef gewoonfaye het volgende:
je had wat anders nodig en ik vroeg watquote:
AFFREUS.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
je had wat anders nodig en ik vroeg wat
Altijdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwwwwwww sorry cuty pie![]()
Knuffel om het goed te maken?
quote:
Wat zou dat toch kunnen zijn. Poeh.. Ik denk wat manlovequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
je had wat anders nodig en ik vroeg wat
Wat voor 1 zoek je??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom is het zo lastig om touringcar modellen te vinden die ik ook echt leuk vind?![]()
quote:
Maar dan wel liefde van een vrouwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat zou dat toch kunnen zijn. Poeh.. Ik denk wat manlove
* PriemGirl kroelt door de krullies van Insom
Jupquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:17 schreef Insomnium het volgende:
Ik kan dit nummer helemaal mee zingen![]()
Echt een lekker nummer !
De film is ook goed !
Iets van Van Hool, uit de T9 serie, maar dan wel in het de grotere schaal, ik vind ze alleen van 1:87quote:
okequote:
Over een uur verlies je trouwens automatisch hequote:
Ooo modellen... Nee.. Kan ik niet mee helpen (ik dacht je een echte touringcar nodig had; en toevallig vorige week nog een boel offertes daarvoor opgevraagdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets van Van Hool, uit de T9 serie, maar dan wel in het de grotere schaal, ik vind ze alleen van 1:87
FFFUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over een uur verlies je trouwens automatisch he
Ennehm, ik ook, maar ik wacht nog tot avondeten
Als ik een echte wil, dan loop ik wel naar m'n baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo modellen... Nee.. Kan ik niet mee helpen (ik dacht je een echte touringcar nodig had; en toevallig vorige week nog een boel offertes daarvoor opgevraagd)
*lezen is een kunst*
Chauffeur??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik een echte wil, dan loop ik wel naar m'n baas![]()
ik heb gelest in een Bovaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik een echte wil, dan loop ik wel naar m'n baas![]()
Dat weet ik niet meer, het is 17 jaar geledenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Magiq of Futura?
En whut? Je hebt ook je D?
Ja dat zijn ze zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
Van Hool maakt zulke bazenbussen. Vooral de oude Zuidtangenten (die nu in Utrecht rijden) waren echte racemonsters
Ik rij graag op onze 11 jaar oude Van Hool EOS 90quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
Van Hool maakt zulke bazenbussen. Vooral de oude Zuidtangenten (die nu in Utrecht rijden) waren echte racemonsters
Awww, wat jammer nou... Al is Rotterdam/Hoogvliet niet echt in de buurt voor je om een bus bij te bestellenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
Grappig
Offerte is nu al rond helaas
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:26 schreef Insomnium het volgende:
Zo komt priem over op mij in mijn dromen en ook hier hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:26 schreef Insomnium het volgende:
Zo komt priem over op mij in mijn dromen en ook hier hoor![]()
[ afbeelding ]
Dan was het vast een Magiq, de Futura is nog niet zou oud..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, het is 17 jaar geleden
Ik heb een paar jaar op de lijndienst gewerkt ook
Hehe klopt; maar bus hadden we toch nodig ook om naar Bels te rijdenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Awww, wat jammer nou... Al is Rotterdam/Hoogvliet niet echt in de buurt voor je om een bus bij te bestellen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
Het is gevvoon verrekte moeilijk een goede foto van jezelf te maken.
Daarom moet je dat ook door een ander laten doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
Oh ik vind dat altijd wel heul tof om te doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
Als ik je foto's zie baby.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen big bamboozles![]()
Mini mountainsVerder ben ik wel nerdy ja
Ah nicequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe klopt; maar bus hadden we toch nodig ook om naar Bels te rijdenMaar nu hebben we behoorlijk luxe bus geregeld (is voor de trouwerij trouwens
)
Dudequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als ik je foto's zie baby.
Dan zie ik de bergen van Super mario.
De schoonheid van de ondergaande zon in Secret of mana.
De kracht in je karakter is als bowser op lsd.
Je lichaam is de perfecte basis voor elke sims simulatie
JOU NERDY KANT STRAALT ZOALS DE ATOOMBOM DAT DEED IN FALLOUT 3.
OHOWOEOHOE
Baby marryyyy meeeeeee
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
OHOWOEOHOE
Baby marryyyy meeeeeee
DUDE.. Emmer, nu..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
OHOWOEOHOE
Baby marryyyy meeeeeee
quote:
Neen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
op de versier tour ?
WTFquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
OHOWOEOHOE
Baby marryyyy meeeeeee
* Geeft emmer. *quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
OHOWOEOHOE
Baby marryyyy meeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok I might have ruined the mood there
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]Sorry.
Ik werd een beetje enthousiast
[..]
Neen.
Gewoon lief
Gaat niet als er niemand thuis is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom moet je dat ook door een ander laten doen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
yeah baby ! Talk dirty nerdy to me !! MOAR
Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok I might have ruined the mood there
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok I might have ruined the mood there
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
You are very much welcomequote:
Kom eens langs danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat niet als er niemand thuis is.
[..]![]()
Die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok I might have ruined the mood there![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik heb nu wel ontzettend veel zin om secret of mana weer eens te spelenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje creatief soms
Vast wel andere vrijwiligers te vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
My god woman.. Ik hou van volle vrouwen, maar dat gaat me te ver..quote:
Ja, dat jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik vind dat altijd wel heul tof om te doen. Maar dan heb ik uiteindelijk honderd foto's en misschien eentje die precies de goede hoek en belichting heeft naar mijn zin
.
[..]![]()
Door jou gaat mijn snake groeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok I might have ruined the mood there
Door jou gaan mijn vuur bloemen bloeien
De rijzende maan kan niets voor deze man doen.
Zelfs niet de zon in Harvest moon.
Zo zacht en rond als kirby dat ik ben
Beroer jij zoals harry mijn toverpen![]()
Jij met je mooie haar daar in de toren
Ik zal Bowser voor je smoren
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Nu je laptop nog wegbrengenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ja. Daarbij komt dat ik ook totaal niet fotogeniek ben. Maar goed, ik heb een paar slechte foto's van m'n nieuvve brillen
.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Door jou gaat mijn snake groeien.
Jij met je mooie haar daar in de toren:@
Ik geloof nooit zo in niet-fotogeniekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ja. Daarbij komt dat ik ook totaal niet fotogeniek ben. Maar goed, ik heb een paar slechte foto's van m'n nieuvve brillen
.
ik ken alleen dezequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik ken dit nummer in een andere versie.
Die ken ik welquote:
quote:
Daar ging mijn drinkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
ik luister hem straks evenquote:
hoiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:36 schreef Viro het volgende:
nog een uur of 4 dan ben ik vrij
oh en een goede middag allemaal
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:36 schreef Viro het volgende:
nog een uur of 4 dan ben ik vrij
oh en een goede middag allemaal
Ik was al aan het denken WTF is datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik schoot 3 keer maar ze stopten niet met zingen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
ik wil welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:39 schreef robdriessen het volgende:
Is er al iemand die na Symph wil of moet ik Guppie klaarzetten?
ik werd een beetje melig van dat nummerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik was al aan het denken WTF is dat
Jij wou meer nerdy talkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Volgens mij hebben mijn collega's nu wel door dat ik iets anders aan het doen ben. Ik begon net luidop te lachen
quote:
lijkt me handig, anders zitten we zonder muziek vanavondquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik ga jou meteen die muziek mailen, voor ik het vergeet.
Dat sovvieso niet, maar ik ga 't zo doen, even foto's uploaden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:42 schreef Viro het volgende:
[..]
lijkt me handig, anders zitten we zonder muziek vanavond
Foto's foto's foto'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sovvieso niet, maar ik ga 't zo doen, even foto's uploaden.
Nadeel, zij gaat binnenkort trouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Insomnium hoopt dat priemgirl dit tegen hem zegt denk ik. Vul me in.
Ah feestje dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nadeel, zij gaat binnenkort trouwen
Alles kan kapot. En breekt het niet, dan scheurt het welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nadeel, zij gaat binnenkort trouwen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alles kan kapot. En breekt het niet, dan scheurt het wel.
komt goed schatjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sovvieso niet, maar ik ga 't zo doen, even foto's uploaden.
Viro, waarom moeten de marathonmeeters je PMmen eigenlijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:45 schreef Viro het volgende:
[..]
komt goed schatje
* Viro schuift glaasje rose vice naar Samzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt een faal fotograaf. Maar, /care.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
dan eindig ik daarmee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Symph! Heb je T.N.T. van AC/DC? Of doe je geen verzoekjes? *moet nog intunen maar wil niet met headset zitten*
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
Hmm.. Ik vind die 2e leuker staan eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt een faal fotograaf. Maar, /care.
Die eerste maakt je meteen zo'n biebliotheekmiep/strenge schooljuf..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Ik vind die 2e leuker staan eigenlijk
Die eerste maakt je meteen zo'n biebliotheekmiep/strenge schooljuf..
Our love can never bequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:47 schreef Insomnium het volgende:
Ik wil dat priem in mijn oor fluistert:
Insomnium jij bent de yoshi bij mijn mario.
De buster van mijn megaman
Jij bent de boo bij mijn kasteel.
De mana van mijn boom.
Je bent de zweep van mijn belmont !
De god van mijn oorlog !
Je bent de eeuwige controller van mijn console
En de verbinding voor mijn internet
Kom je nu naar bed ?
Staat je goed, maar je mag best wat meer lachen op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt een faal fotograaf. Maar, /care.
Andersomquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Ik vind die 2e leuker staan eigenlijk
Die eerste maakt je meteen zo'n biebliotheekmiep/strenge schooljuf..
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Staat je goed, maar je mag best wat meer lachen op de foto
Jij begonquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Doe es lief !!! Of moet ik weer over je buik beginnen
Wel! Want jij kan zo schattig lachenquote:
D'r DJ naam is niet voor niets Blondiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Samzz ik had me echt een donkerharig iemand voorgesteld!
Ja wist ik veelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
D'r DJ naam is niet voor niets Blondie
Het leuke is als je (met twee handen uiteraard) een spiegelreflex op jezelf wilt richten. Je krijgt dan al snel een dikke kop/nek omdat je je armen naar voren steekt. Dan moet je weer een heftig vogelvluchtperspectief aannemen om dat te voorkomen en alles.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij hebt er geen verstand van en de brillenvvinkel vvel.quote:
Heeft het een lidteken achtergelaten op je netvlies?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij begon! Met je gekke bekken op foto's
!
SPOILER: Lekker puh !! Lady gaga styleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Mijn hart is nu zoals de eerste gameboy.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat![]()
Ik vind die 2de ook super gaaf
[..]
Our love can never be![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Niet als ik van mezelf foto's moet maken, dan ziet het er heel nep uit, getuige bovenstaande pic'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel! Want jij kan zo schattig lachen![]()
Het zijn geen verkeerde foto´s ±Nquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij hebt er geen verstand van en de brillenvvinkel vvel..
1ste is het leukst, vind ik. Alleen als ik jou was, zou ik niet voor een dik zwart montuur gaan, dat staat nogal hard. Bruin was denk ik beter uitgekomen. En smiles are freeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt een faal fotograaf. Maar, /care.
Desalniettemin staan ze je wel.Anonimity is a bliss
Het vvas rampzaligquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leuke is als je (met twee handen uiteraard) een spiegelreflex op jezelf wilt richten. Je krijgt dan al snel een dikke kop/nek omdat je je armen naar voren steekt. Dan moet je weer een heftig vogelvluchtperspectief aannemen om dat te voorkomen en alles.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn hart is nu zoals de eerste gameboy.
Grijs en kapot.
Ik voel mij zoals mew zich moet voelen.
Verraden door de nieuwe generatie
Mijn ziel is als een belmont verslagen door dracula.
Zoals het laatste moment dat de god van oorlog zeus onthoofde
Mijn hart huilt tranen van ecco's world ( voor de echte kenners)
Mijn leven verscheurt zoals het alleen kan in prototype.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mjah, nouja, ze staan beiden, maar ik vind die 2e je mooier staanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij hebt er geen verstand van en de brillenvvinkel vvel..
Ik heb ze al gekocht. Ik ga niet voor bruin, bruin is lelijk en deze staan me goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1ste is het leukst, vind ik. Alleen als ik jou was, zou ik niet voor een dik zwart montuur gaan, dat staat nogal hard. Bruin was denk ik beter uitgekomen. En smiles are free
Desalniettemin staan ze je wel.
Ze staan je zeker goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze al gekocht. Ik ga niet voor bruin, bruin is lelijk en deze staan me goed.
[..]
Grijs en kapot.
Mijn leven verscheurt zoals het alleen kan in prototype.Ecco's world? je bedoeld van Ecco the Dolphin voor de megadrive?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het zijn heel verkeerde foto'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zijn geen verkeerde foto´s ±N
[..]
Grijs en kapot.
Mijn leven verscheurt zoals het alleen kan in prototype.Awwww... Dan toch maar *kusjekroel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ecco's world? je bedoeld van Ecco the Dolphin voor de megadrive?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwww... Dan toch maar *kusjekroel*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Misschien. Ergens. Nooit
Zijn leuke foto'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het zijn heel verkeerde foto's. Maar goed, boeiend, het is een forum.
Dat is de tijd dat ik serieus begon met gamen, eerst de goede oude nes 8 bit, en daarna de 16 bit consoles.quote:
Jah mooie versie is datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:54 schreef robdriessen het volgende:
Symph, wel gaaf dat je de COMPLETE versie van Streetlife draait
SNESquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is de tijd dat ik serieus begon met gamen, eerst de goede oude nes 8 bit, en daarna de 16 bit consoles.
Je hebt de camera tenminste niet met twee handen hoeven vasthouden met een dikke nek als gevolg. Ik kan je dat resultaat wel geven trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het vvas rampzalig. Maar dat zie je zo vvel.
lekker gedraaidquote:
I love youquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef robdriessen het volgende:
Sonic zoekt naar 100 ringen voor een extra leven,
ik heb 1 ring gevonden die ik graag aan jou wil geven.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef Symphonic het volgende:
Zingt ie nou: ik werk bij TNT als parttime postbezorger?
Mijn compactje is gelukkig met één hand prima te besturenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leuke is als je (met twee handen uiteraard) een spiegelreflex op jezelf wilt richten. Je krijgt dan al snel een dikke kop/nek omdat je je armen naar voren steekt. Dan moet je weer een heftig vogelvluchtperspectief aannemen om dat te voorkomen en alles.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef Symphonic het volgende:
Lekkere showquote:
quote:
Juh ik hoor duidelijk "I'm TNT, I'm partime postbezorger............"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef Symphonic het volgende:
Vind ik ook. Die heeft ook extra dunne glazen en ontspiegeling en zo. De tvveede kreeg ik gratis, dus die heeft geen ontspiegeling en zo, niks.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt de camera tenminste niet met twee handen hoeven vasthouden met een dikke nek als gevolg. Ik kan je dat resultaat wel geven trouwens.
Ik vind de eerste bril op de foto's het leukst bij je staan.
Die webcam foto die niet bedoeld hier kwam is de recentste van mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn compactje is gelukkig met één hand prima te besturen. Misschien dat ik daarom zo'n fotohoer ben voor mezelf
.
Ik heb een hekel aan foto's, vind altijd dat ik er stom opstaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Die webcam foto die niet bedoeld hier kwam is de recentste van mij.
Maar ik heb alleen een cam en ik vind het walgelijk moeilijk om leuke foto's van mijzelf te maken
ik zit erin al het goed isquote:
Toen ik nog een camera had maakte ik er honderden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan foto's, vind altijd dat ik er stom opsta
Whehehehequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juh ik hoor duidelijk "I'm TNT, I'm partime postbezorger............"![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik zit erin al het goed is
Je beseft dat ik nu niet meer serieus naar dit nummer kan luisteren héquote:
okequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeg dat trouwens nooooit in bed
Altijd zo vervelend als ze dan zegt dat dat niet zo isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik zit erin al het goed is
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeg dat trouwens nooooit in bed
GMTAquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd zo vervelend als ze dan zegt dat dat niet zo is
He zo ben ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Toen ik nog een camera had maakte ik er honderden.
Om er dan 1 uit te zoeken NADAT ik hem bewerkt had met photoshop
Dan ben je verder dan ik mijn waarde.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He zo ben ik ook. Al ben ik tegenwoordig wel zo dat ik met minimale ph dotoshop toch vind dat het er goed uitziet
.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar we zijn het eens, Samzz, de brillen staan je goed
Vrouwen met brillen sowiesoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:
Die veranderd de PH waarde van je foto'squote:
Ik heb nieuwe, gemaakt tijdens de marathon meet.. als ik thuis ben eens uploadenquote:
Neee, niet weerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Turtle backpack turtle push-up !!![]()
O nee... Dat was gisteren... En wellicht is enkel jofu die nu weet waarover ik het heb![]()
Juhuh, ik heb een billenkopquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet ook een nieuwe, m'n huidige is een jaar of 2 oud inmiddels geloof ik..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juhuh, ik heb een billenkop. Alle brillen staan mij in meerdere of mindere mate
.
ik heb de foto's die faye heeft gemaakt. Ik stuur de link vanwaar je ze kan dowloaden per PMquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Viro, waarom moeten de marathonmeeters je PMmen eigenlijk?
hoi mooi op tijd voor mn showquote:
Turtle? Als in Teenage Mutant Ninja Turtles?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Turtle backpack turtle push-up !!![]()
O nee... Dat was gisteren... En wellicht is enkel jofu die nu weet waarover ik het heb![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoi mooi op tijd voor mn show
Altijd lekker ijs!quote:
Ik heb nog nooit in m'n leven een foto van mezelf bevverktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He zo ben ik ook. Al ben ik tegenwoordig wel zo dat ik met minimale ph dotoshop toch vind dat het er goed uitziet
.
nee van je doto'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Die veranderd de PH waarde van je foto's
Ik moet nog steeds lachen als ik het filmpje ziequote:
AH, die heb ik al van C_A gehadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb de foto's die faye heeft gemaakt. Ik stuur de link vanwaar je ze kan dowloaden per PM
Yup, hypere meid met zo'n rugzak!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Turtle? Als in Teenage Mutant Ninja Turtles?
ik welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in m'n leven een foto van mezelf bevverkt.
Mijn compact is niet zo'n beste kwaliteit dus meestal is een beetje kleurcorrectie en wat contrast echt geen overbodige luxe als ik een mooie foto wil. En ik wil graag mooie foto'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in m'n leven een foto van mezelf bevverkt.
Ik postte gisteren volgend filmpje. Waarin ik mezelf herkende bij té veel koffie/energiedrankquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Turtle? Als in Teenage Mutant Ninja Turtles?
Zelfs dat niet eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn compact is niet zo'n beste kwaliteit dus meestal is een beetje kleurcorrectie en wat contrast echt geen overbodige luxe als ik een mooie foto wil. En ik wil graag mooie foto's.
quote:
quote:
Ik heb geen photoshopquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nou vind ik dat ook gewoon ontzettend leuk. Vroeger was ik echt van de enorme fotomanipulaties
. Lekker tijdverdrijf
.
HAHAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik postte gisteren volgend filmpje. Waarin ik mezelf herkende bij té veel koffie/energiedrank
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik postte gisteren volgend filmpje. Waarin ik mezelf herkende bij té veel koffie/energiedrank
quote:
Lekkah!quote:
Jaaaa diequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Beste scene uit Will & Grace denk ik
.
quote:
Ik denk dat ik meets maar geen koffie ga drinkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Beste scene uit Will & Grace denk ik
.
doeiquote:
In een laptop? Ja, dat zal goed gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Haal eens een nieuw toetsenbord jij!
Oeps!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een laptop? Ja, dat zal goed gaan.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een laptop? Ja, dat zal goed gaan.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:15 schreef robdriessen het volgende:
Cool! Human Behaviour. Leuk, Broertje
Morgen naar de vvinkel. En ik heb geen usb keyboard.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeps!
En nu?
Sowieso kun je er een USB keyboard op aansluiten he!
Ja, goede muzieksmaak!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:15 schreef robdriessen het volgende:
Cool! Human Behaviour. Leuk, Broertje
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:22 schreef Symphonic het volgende:
ik ga actief doen, ik luister wel mee![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:23 schreef robdriessen het volgende:
Ik houd van de zomer
Ik houd van de zon
Ik open de ramen
en pleur van 't balkon.
Jaah, maar daar heb ik hier bij m'n ouders niets voorquote:
Ik zie 31 foto's van jou hier staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Laat maar, er is geen fatsoenlijke foto van me gemaakt tijdens de meet
Op de helft slaap ik manquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie 31 foto's van jou hier staan.
Middagquote:
Mijn koffiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:23 schreef robdriessen het volgende:
Ik houd van de zomer
Ik houd van de zon
Ik open de ramen
en pleur van 't balkon.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:31 schreef robdriessen het volgende:
Haiku's zijn prachtig.
Maar soms snap ik ze echt niet.
Filtersigaret.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:31 schreef robdriessen het volgende:
Haiku's zijn prachtig.
Maar soms snap ik ze echt niet.
Filtersigaret.
Hier valt t gelukkig nog mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:31 schreef Insomnium het volgende:
Het voelt echt alsof het 40 graden is hier binnen
Ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hier valt t gelukkig nog mee.
Maar t zal hier vanavond wel weer vies benauwd worden binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Klikken op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Ja ik ookquote:
Klikken op eigen risico!Dat zijn toch beste leuke foto's manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien. Ergens. Nooit
Klikken op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik maar naakt voor mijn pc zitten en met jullie kletsenquote:
Dat zijn de minst erge jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zijn toch beste leuke foto's man
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan moet ik maar naakt voor mijn pc zitten en met jullie kletsen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ohaiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
| Forum Opties | |