quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeg dat trouwens nooooit in bed
GMTAquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd zo vervelend als ze dan zegt dat dat niet zo is
He zo ben ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Toen ik nog een camera had maakte ik er honderden.
Om er dan 1 uit te zoeken NADAT ik hem bewerkt had met photoshop
Dan ben je verder dan ik mijn waarde.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He zo ben ik ook. Al ben ik tegenwoordig wel zo dat ik met minimale ph dotoshop toch vind dat het er goed uitziet
.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar we zijn het eens, Samzz, de brillen staan je goed
Vrouwen met brillen sowiesoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:
Die veranderd de PH waarde van je foto'squote:
Ik heb nieuwe, gemaakt tijdens de marathon meet.. als ik thuis ben eens uploadenquote:
Neee, niet weerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Turtle backpack turtle push-up !!![]()
O nee... Dat was gisteren... En wellicht is enkel jofu die nu weet waarover ik het heb![]()
Juhuh, ik heb een billenkopquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet ook een nieuwe, m'n huidige is een jaar of 2 oud inmiddels geloof ik..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juhuh, ik heb een billenkop. Alle brillen staan mij in meerdere of mindere mate
.
ik heb de foto's die faye heeft gemaakt. Ik stuur de link vanwaar je ze kan dowloaden per PMquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Viro, waarom moeten de marathonmeeters je PMmen eigenlijk?
hoi mooi op tijd voor mn showquote:
Turtle? Als in Teenage Mutant Ninja Turtles?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Turtle backpack turtle push-up !!![]()
O nee... Dat was gisteren... En wellicht is enkel jofu die nu weet waarover ik het heb![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoi mooi op tijd voor mn show
Altijd lekker ijs!quote:
Ik heb nog nooit in m'n leven een foto van mezelf bevverktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He zo ben ik ook. Al ben ik tegenwoordig wel zo dat ik met minimale ph dotoshop toch vind dat het er goed uitziet
.
nee van je doto'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Die veranderd de PH waarde van je foto's
Ik moet nog steeds lachen als ik het filmpje ziequote:
AH, die heb ik al van C_A gehadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb de foto's die faye heeft gemaakt. Ik stuur de link vanwaar je ze kan dowloaden per PM
Yup, hypere meid met zo'n rugzak!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Turtle? Als in Teenage Mutant Ninja Turtles?
ik welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in m'n leven een foto van mezelf bevverkt.
Mijn compact is niet zo'n beste kwaliteit dus meestal is een beetje kleurcorrectie en wat contrast echt geen overbodige luxe als ik een mooie foto wil. En ik wil graag mooie foto'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in m'n leven een foto van mezelf bevverkt.
Ik postte gisteren volgend filmpje. Waarin ik mezelf herkende bij té veel koffie/energiedrankquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Turtle? Als in Teenage Mutant Ninja Turtles?
Zelfs dat niet eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn compact is niet zo'n beste kwaliteit dus meestal is een beetje kleurcorrectie en wat contrast echt geen overbodige luxe als ik een mooie foto wil. En ik wil graag mooie foto's.
quote:
quote:
Ik heb geen photoshopquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nou vind ik dat ook gewoon ontzettend leuk. Vroeger was ik echt van de enorme fotomanipulaties
. Lekker tijdverdrijf
.
HAHAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik postte gisteren volgend filmpje. Waarin ik mezelf herkende bij té veel koffie/energiedrank
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik postte gisteren volgend filmpje. Waarin ik mezelf herkende bij té veel koffie/energiedrank
quote:
Lekkah!quote:
Jaaaa diequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Beste scene uit Will & Grace denk ik
.
quote:
Ik denk dat ik meets maar geen koffie ga drinkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Beste scene uit Will & Grace denk ik
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |