Wat voor 1 zoek je??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom is het zo lastig om touringcar modellen te vinden die ik ook echt leuk vind?![]()
quote:
Maar dan wel liefde van een vrouwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat zou dat toch kunnen zijn. Poeh.. Ik denk wat manlove
* PriemGirl kroelt door de krullies van Insom
Jupquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:17 schreef Insomnium het volgende:
Ik kan dit nummer helemaal mee zingen![]()
Echt een lekker nummer !
De film is ook goed !
Iets van Van Hool, uit de T9 serie, maar dan wel in het de grotere schaal, ik vind ze alleen van 1:87quote:
okequote:
Over een uur verlies je trouwens automatisch hequote:
Ooo modellen... Nee.. Kan ik niet mee helpen (ik dacht je een echte touringcar nodig had; en toevallig vorige week nog een boel offertes daarvoor opgevraagdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets van Van Hool, uit de T9 serie, maar dan wel in het de grotere schaal, ik vind ze alleen van 1:87
FFFUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over een uur verlies je trouwens automatisch he
Ennehm, ik ook, maar ik wacht nog tot avondeten
Als ik een echte wil, dan loop ik wel naar m'n baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo modellen... Nee.. Kan ik niet mee helpen (ik dacht je een echte touringcar nodig had; en toevallig vorige week nog een boel offertes daarvoor opgevraagd)
*lezen is een kunst*
Chauffeur??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik een echte wil, dan loop ik wel naar m'n baas![]()
ik heb gelest in een Bovaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik een echte wil, dan loop ik wel naar m'n baas![]()
Dat weet ik niet meer, het is 17 jaar geledenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Magiq of Futura?
En whut? Je hebt ook je D?
Ja dat zijn ze zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
Van Hool maakt zulke bazenbussen. Vooral de oude Zuidtangenten (die nu in Utrecht rijden) waren echte racemonsters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |