Niet als ik van mezelf foto's moet maken, dan ziet het er heel nep uit, getuige bovenstaande pic'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel! Want jij kan zo schattig lachen![]()
Het zijn geen verkeerde foto´s ±Nquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij hebt er geen verstand van en de brillenvvinkel vvel..
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
1ste is het leukst, vind ik. Alleen als ik jou was, zou ik niet voor een dik zwart montuur gaan, dat staat nogal hard. Bruin was denk ik beter uitgekomen. En smiles are freeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt een faal fotograaf. Maar, /care.
Desalniettemin staan ze je wel.Anonimity is a bliss
Het vvas rampzaligquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leuke is als je (met twee handen uiteraard) een spiegelreflex op jezelf wilt richten. Je krijgt dan al snel een dikke kop/nek omdat je je armen naar voren steekt. Dan moet je weer een heftig vogelvluchtperspectief aannemen om dat te voorkomen en alles.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn hart is nu zoals de eerste gameboy.
Grijs en kapot.
Ik voel mij zoals mew zich moet voelen.
Verraden door de nieuwe generatie
Mijn ziel is als een belmont verslagen door dracula.
Zoals het laatste moment dat de god van oorlog zeus onthoofde
Mijn hart huilt tranen van ecco's world ( voor de echte kenners)
Mijn leven verscheurt zoals het alleen kan in prototype.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Mjah, nouja, ze staan beiden, maar ik vind die 2e je mooier staanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij hebt er geen verstand van en de brillenvvinkel vvel..
Ik heb ze al gekocht. Ik ga niet voor bruin, bruin is lelijk en deze staan me goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1ste is het leukst, vind ik. Alleen als ik jou was, zou ik niet voor een dik zwart montuur gaan, dat staat nogal hard. Bruin was denk ik beter uitgekomen. En smiles are free
Desalniettemin staan ze je wel.
Ze staan je zeker goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze al gekocht. Ik ga niet voor bruin, bruin is lelijk en deze staan me goed.
[..]
Grijs en kapot.
Mijn leven verscheurt zoals het alleen kan in prototype.Ecco's world? je bedoeld van Ecco the Dolphin voor de megadrive?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het zijn heel verkeerde foto'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zijn geen verkeerde foto´s ±N
[..]
Grijs en kapot.
Mijn leven verscheurt zoals het alleen kan in prototype.Awwww... Dan toch maar *kusjekroel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ecco's world? je bedoeld van Ecco the Dolphin voor de megadrive?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwww... Dan toch maar *kusjekroel*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Zijn leuke foto'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het zijn heel verkeerde foto's. Maar goed, boeiend, het is een forum.
Dat is de tijd dat ik serieus begon met gamen, eerst de goede oude nes 8 bit, en daarna de 16 bit consoles.quote:
Jah mooie versie is datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:54 schreef robdriessen het volgende:
Symph, wel gaaf dat je de COMPLETE versie van Streetlife draait
SNESquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is de tijd dat ik serieus begon met gamen, eerst de goede oude nes 8 bit, en daarna de 16 bit consoles.
Je hebt de camera tenminste niet met twee handen hoeven vasthouden met een dikke nek als gevolg. Ik kan je dat resultaat wel geven trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het vvas rampzalig. Maar dat zie je zo vvel.
lekker gedraaidquote:
I love youquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |