quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alles kan kapot. En breekt het niet, dan scheurt het wel.
komt goed schatjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sovvieso niet, maar ik ga 't zo doen, even foto's uploaden.
Viro, waarom moeten de marathonmeeters je PMmen eigenlijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:45 schreef Viro het volgende:
[..]
komt goed schatje
* Viro schuift glaasje rose vice naar Samzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt een faal fotograaf. Maar, /care.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
dan eindig ik daarmee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Symph! Heb je T.N.T. van AC/DC? Of doe je geen verzoekjes? *moet nog intunen maar wil niet met headset zitten*
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
Hmm.. Ik vind die 2e leuker staan eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt een faal fotograaf. Maar, /care.
Die eerste maakt je meteen zo'n biebliotheekmiep/strenge schooljuf..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Ik vind die 2e leuker staan eigenlijk
Die eerste maakt je meteen zo'n biebliotheekmiep/strenge schooljuf..
Our love can never bequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:47 schreef Insomnium het volgende:
Ik wil dat priem in mijn oor fluistert:
Insomnium jij bent de yoshi bij mijn mario.
De buster van mijn megaman
Jij bent de boo bij mijn kasteel.
De mana van mijn boom.
Je bent de zweep van mijn belmont !
De god van mijn oorlog !
Je bent de eeuwige controller van mijn console
En de verbinding voor mijn internet
Kom je nu naar bed ?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
Staat je goed, maar je mag best wat meer lachen op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt een faal fotograaf. Maar, /care.
Andersomquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Ik vind die 2e leuker staan eigenlijk
Die eerste maakt je meteen zo'n biebliotheekmiep/strenge schooljuf..
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Staat je goed, maar je mag best wat meer lachen op de foto
Jij begonquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Doe es lief !!! Of moet ik weer over je buik beginnen
Wel! Want jij kan zo schattig lachenquote:
D'r DJ naam is niet voor niets Blondiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Samzz ik had me echt een donkerharig iemand voorgesteld!
Ja wist ik veelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
D'r DJ naam is niet voor niets Blondie
Het leuke is als je (met twee handen uiteraard) een spiegelreflex op jezelf wilt richten. Je krijgt dan al snel een dikke kop/nek omdat je je armen naar voren steekt. Dan moet je weer een heftig vogelvluchtperspectief aannemen om dat te voorkomen en alles.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat niet als er niemand thuis is.
Maar jij hebt er geen verstand van en de brillenvvinkel vvel.quote:
Heeft het een lidteken achtergelaten op je netvlies?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij begon! Met je gekke bekken op foto's
!
SPOILER: Lekker puh !! Lady gaga styleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Mijn hart is nu zoals de eerste gameboy.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat![]()
Ik vind die 2de ook super gaaf
[..]
Our love can never be![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |