Veel te lang. Ik had eerst "pandaberen!" maar dat vond ik zo infantiel overkomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:18 schreef gamezz het volgende:
Hoe lang moest je daar over nadenken?
Past wel bij jequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel te lang. Ik had eerst "pandaberen!" maar dat vond ik zo infantiel overkomen.
Geeft niet. Sommige mensen zijn eenmaal infantiel. Niks aan te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel te lang. Ik had eerst "pandaberen!" maar dat vond ik zo infantiel overkomen.
Volgende keer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je had MK is baas moeten doen.
ohneeeeeequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgende keer.
Mortal Kombat is ook wel een bazengame.
Blijkbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wie heeft DAT nou weer in de OP gepost.. Die slak zeker...
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:20 schreef Nectar het volgende:
yo is er eigenlijk al een fok!relatie onstaan?
ja die goeie oude slakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wie heeft DAT nou weer in de OP gepost.. Die slak zeker...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
BlijkbaarJammer dit.
Gelijk ff editten.
Ja, al een aantal geloof ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:20 schreef Nectar het volgende:
yo is er eigenlijk al een fok!relatie onstaan?
Nou, jij je zin.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vol spanning wachten we op de nieuwe TT
nou heet niet voor niks sk:(quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ga jou slak noemen, ookal heb je zl een username...
Ik ook. We noemen hem Pixel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik voel dat er een kindje op komst is
9 maanden, en dan zien we wel weer verder...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:14 schreef Oerbeer het volgende:
Even iets heel anders he, waar zie je op FOK! eigenlijk de laatste leden?
Ik had 'Kilobyte' in gedachte, maar vooruit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ook. We noemen hem Pixel.
Pimmetje is zwanger.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, al een aantal geloof ik
Enne; http://frontpage.fok.nl/review/126555/1/1/50/de-verhuizing-van-de-fok-servers.html
opquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha mijn nacht kan niet meer stuk
Je hebt het verdiend, ook jij bent een SC soldaat geweest!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha mijn nacht kan niet meer op.
Ja ik heb hiervoor gestredenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend, ook jij bent een SC soldaat geweest!
k ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend, ook jij bent een SC soldaat geweest!
Nou!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Yo Yvonne vind je me al een betere user worden
en dan steelik dievan jou net sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:26 schreef Nectar het volgende:
ik heb al echt jaren geen lapo meer gehad
Welke mail?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:24 schreef Dimens het volgende:
Yvonne, heb je mijn mailtje al gelezen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:26 schreef Nectar het volgende:
Is danny trouwens miljonair van FOK! geworden?
Met mijn salaris wordt hij geen miljonair.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:26 schreef Nectar het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik heb hiervoor gestreden
Wij allen... Wij allen... Wij zullen de gesneuvelden nooit vergeten.quote:
Nou!quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:26 schreef Nectar het volgende:
Op wat schat jij ze fortuin in danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat hij aan een vrouw komt
Met alle arbeidskosten van de moderators houdt hij bijna niets over.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met mijn salaris wordt hij geen miljonair.
Doe?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja doe coban en MK zijn bazinnen!
doe coban maar ff niet anders moet t slotje krijgen als t kanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja doe coban en MK zijn bazinnen!
Sowieso kan ik dit weer als overwerk opschrijven. Ik zit hier niet voor m'n plezier in deze chat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:28 schreef gamezz het volgende:
[..]
Met alle arbeidskosten van de moderators houdt hij bijna niets over.
Ik schat zo'n Yvonne of 3quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
Op wat schat jij ze fortuin in dan
Da's onbeleefd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:29 schreef Nectar het volgende:
Wat is dannys fortuin dan , kan iemand me ff goede schatting geven serieus plox
Ja die?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke mail?
Die van een paar dagen geleden?
Dat zijn emoticonsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer? Ben je lekker bezig?
Mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja die?
Ik moest mailen, ik heb het gedaan.
Wijven, altijd hetzelfde!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet iets voor ze en geen 3seconde laten komen er eisen, zo jammer dit.
Klopt, heb het van gisteren ook genoteerd. We zijn hier alleen om de chat in de gaten te houden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso kan ik dit weer als overwerk opschrijven. Ik zit hier niet voor m'n plezier in deze chat.
Ja dit gaat echt te ver.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geert vindt zichzelf baas
MK je faalt stommerd. Ze bedoelt: alstublieft, oh grote rode yvonnequote:
Echt niet jij en gamezz zitten hier voor mijn adoratie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso kan ik dit weer als overwerk opschrijven. Ik zit hier niet voor m'n plezier in deze chat.
Niet. Jullie zijn van klaagbaakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:31 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt, heb het van gisteren ook genoteerd. We zijn hier alleen om de chat in de gaten te houden.
En om een enorm leuke sfeer toe te voegen natuurlijk. Die Goofy-grap gisteren, daar gaat nog lang over nagepraat worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:31 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt, heb het van gisteren ook genoteerd. We zijn hier alleen om de chat in de gaten te houden.
Oh ja dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:31 schreef coban het volgende:
[..]
MK je faalt stommerd. Ze bedoelt: alstublieft, oh grote rode yvonne
Ooooooooooooh, zeg dat danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning op een reactie.
Dat ook ja, sowieso staat je postgeschiedenis tussen m'n favorieten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Echt niet jij en gamezz zitten hier voor mijn adoratie.
Ja sommige mensen weten niet hoe het is om kort op de a te drukken. Die doen dan per ongeluk aaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
na al die jaren snap ik die typo nog steeds niet het is toch klaagbak
Ik dacht dat je me een hater vond.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Echt niet jij en gamezz zitten hier voor mijn adoratie.
Mag ik nog een handtekeing in paint graag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:33 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me een hater vond.
Doe maar oerbeer is een bijna bazin.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef Oerbeer het volgende:
UDOWU deel 13: Oerbeer is bazin, duh!
Alleen dat klopt niet helemaal...
Deze UDOWU-SC gaat de geschiedenis in als 'die ene slowchat waar de Goofy-grap ontstond'.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
En om een enorm leuke sfeer toe te voegen natuurlijk. Die Goofy-grap gisteren, daar gaat nog lang over nagepraat worden.
Ja mijn posts barsten idd van de kwaliteit en wijsheid dat je geen enkele post wil missen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ook ja, sowieso staat je postgeschiedenis tussen m'n favorieten.
haters worden vanzelf fan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:33 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me een hater vond.
Was het een grap dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
En om een enorm leuke sfeer toe te voegen natuurlijk. Die Goofy-grap gisteren, daar gaat nog lang over nagepraat worden.
Een potentiële TT voor deel 13 dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Deze UDOWU-SC gaat de geschiedenis in als 'die ene slowchat waar de Goofy-grap ontstond'.
Shit..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:34 schreef coban het volgende:
[..]
Doe maar oerbeer is een bijna bazin.
Je begint sarcasme onder de knie te krijgen, nice.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja mijn posts barsten idd van de kwaliteit en wijsheid dat je geen enkele post wil missen.
Ik kan niet painten..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Mag ik nog een handtekeing in paint graag.
huhquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, internet.Ik probeer hier het hele gezondheidsbeleid van de Albert Heijn uit te schrijven en dan vliegt de hele site er uit en kan ik niet meer inloggen. Wat is dit voor wereld?
![]()
Goedenacht trouwens.
Jammer dat je waarheid en sarcasme niet van elkaar kunt onderscheiden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint sarcasme onder de knie te krijgen, nice.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, internet.Ik probeer hier het hele gezondheidsbeleid van de Albert Heijn uit te schrijven en dan vliegt de hele site er uit en kan ik niet meer inloggen. Wat is dit voor wereld?
![]()
Goedenacht trouwens.
En weer doe je het, knap bezig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jammer dat je waarheid en sarcasme niet van elkaar kunt onderscheiden.
Hoihoi!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Goedenacht trouwens.
Oh, gelukkig. Ik begon al bijna te traanogen van ongeloof.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik zit hier in een anti-goofy t-shirt.
Moet voor school, ik moet nog 7 EC halen voor ik mijn propedeuse krijg.quote:
Jij?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:36 schreef Nectar het volgende:
Ik vind de naam voor deze sc reeks wel een beetje lame, ik bedoel ik ben overal welkom
Alleen een t-shirt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik zit hier in een anti-goofy t-shirt.
Ah. Goodluck!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet voor school, ik moet nog 7 EC halen voor ik mijn propedeuse krijg.
Ik dacht dat je een beertjespyama had.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
Alleen een t-shirt?Zit ik hier in mijn anti-goofy onderbroek met bijpassende pyjama.
Zeker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een potentiële TT voor deel 13 dit.
Het feit dat ik geen broek aanheb leidt de aandacht wel een beetje af van dat t-shirt idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
Alleen een t-shirt?Zit ik hier in mijn anti-goofy onderbroek met bijpassende pyjama.
Dank jequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij hebt daarentegen een prachtige UI.
Niet mijn idee, LompeHork vond dat ik wel een nieuwe UI kon gebruiken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wie ben jij, en wat heb jij met je UI gedaan?
Ook leuke TTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
Komen de foto's in KPD of ABO?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen broek aanheb leidt de aandacht wel een beetje af van dat t-shirt idd.
Jawel, maar af en toe doe ik een andere aan. Voor de gelegenheid heb ik nu een anti-goofy pyjama.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een beertjespyama had.
Omdat zij de baas is. Daaromquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oeh hard man
Waarom moet je weer zo hard zijn
Je hebt toch ook nog een eigen wil?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet mijn idee, LompeHork vond dat ik wel een nieuwe UI kon gebruiken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
Jawel, maar af en toe doe ik een andere aan. Voor de gelegenheid heb ik nu een anti-goofy pyjama.
Ja, maar ik vond hem zelf stiekem ook wel origineel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog een eigen wil?
Maar nu herken ik je niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond hem zelf stiekem ook wel origineel.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef Nectar het volgende:
waarom wordt marrokaansekip als mk afgekort
dan moet ik steeds aan mortal kombat denken
noem haar gewoon snor voor afkorting
Een anti-goofy pyjama, belangrijk detail.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gamezz in goofy pyjama met onderbroek.
Prima te doen...
Anti-Goofy bedoel je. Een Goofy-pyama zou belachelijk zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Prima te doen...
Ik wil er niet aan denken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Prima te doen...
Jezelf in ABO wanen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit. Ik zou ze beide goed in de gaten houden als ik jou was.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Neu draag nooit pyama's.
Hey nu is mk een snorremansquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:39 schreef Nectar het volgende:
waarom wordt marrokaansekip als mk afgekort
dan moet ik steeds aan mortal kombat denken
noem haar gewoon snor voor afkorting
Weer een goede potentiële TT.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Neu draag nooit pyama's.
HOAX.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
idd ik en DeLuna gaan altijd naakt slapen
Lol woon jij in limburg?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Check allemaal even mijn ondertekening voor het geval jullie het vergeten zijn.
Mag ik je komen bezoeken in Limburg Kip?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Check allemaal even mijn ondertekening voor het geval jullie het vergeten zijn.
Lkkre kaas in Limburg hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
Lol woon jij in limburg?
Ik was een keer in limburg
toen ging ik naar maastricht om wat kaas enzo te eten
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
idd ik en DeLuna gaan altijd naakt slapen
Bedankt dat jullie mijn grammaticale fout hebben gequoot.quote:
okequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
Lol woon jij in limburg?
Ik was een keer in limburg
toen ging ik naar maastricht om wat kaas enzo te eten
Oerbeer in de TTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En jij zeurde over geen inspiratie
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mag ik je komen bezoeken in Limburg Kip?
Voor het nageslacht. Ik heb hem al uitgeprint en verspreid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Bedankt dat jullie mijn grammaticale fout hebben gequoot.
Je blijkt een ware bron van inspiratie te zijn, bedankt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En jij zeurde over geen inspiratie
Ik had vroeger altijd abra kadabra geleerd, maar dat hebben de HP films toch maar even goed verbeterd..quote:
Ondertiteling, sinds ik Engels echt begrijp faalt de ondertiteling altijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Owja wtf de onderitteling gaf avara kadavra
zo zie je maar weer nooit op die shit vertrouwen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef speedking het volgende:
getting back in tha game is coban al weg?
Avada Kedavra klinkt veel epischer dan Abra Kadabra.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd abra kadabra geleerd, maar dat hebben de HP films toch maar even goed verbeterd..
Not at all.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je blijkt een ware bron van inspiratie te zijn, bedankt.
Moord, ban.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef Oerbeer het volgende:
Avada Kedavra!
DM: Doei. 200 uur.
Zo doen ze dat
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Avada Kedavra klinkt veel epischer dan Abra Kadabra.
Niks vs. Allemaal volgens plan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:46 schreef Nectar het volgende:
Avada Kedavra
S. Snape vs A. Dumbledore
Waarom haten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:44 schreef speedking het volgende:
getting back in tha game is coban al weg?
Hij mocht niet meer posten en toen was hij al zijn powers kwijtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zo ging Dumbledore ook dood... Door FOK!
Aaaaight, wat zie ik jou de laatste tijd weer veel op FOK!quote:
Goeie muziek, hier luisterde ik naar toen ik jong was. De goede oude tijdquote:
Goed hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Aaaaight, wat zie ik jou de laatste tijd weer veel op FOK!
Oh de jeugdsentiment!quote:
hahah toen je 6 was je bent 15quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Goeie muziek, hier luisterde ik naar toen ik jong was. De goede oude tijd
Potterquote:
Het is wat hé.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef speedking het volgende:
[..]
vriend, moet zij niet leip lopen doen en mij kutkind noemen en ander benamingen.
Hoe moeten we je dan noemen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef speedking het volgende:
[..]
vriend, moet zij niet leip lopen doen en mij kutkind noemen en ander benamingen.
Beter gebruik ik ff Lumos in dit topic voordat het verdonkerd wordtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat ik een staf ga kopen, en dan op alle gesloten topics Alohomora ga proberen.
Albus Parcival Wulfric Brian Dumbledore.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waar staan alle letters voor dan
Baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Albus Parcival Wulfric Brian Dumbledore.
En dan Patrificus Totalus voor de mods.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat ik een staf ga kopen, en dan op alle gesloten topics Alohomora ga proberen.
speedking kun je niet lezenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoe moeten we je dan noemen?
Technisch als je het zo formeel wilt maken moet er nog Professor voor staanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Albus Parcival Wulfric Brian Dumbledore.
Expecto patronum!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Beter gebruik ik ff Lumos in dit topic voordat het verdonkerd wordt
Eigenlijk nog meer. Hij heeft nog veel meer titels. Onder andere hoofd van de Wikenweegschaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Technisch als je het zo formeel wilt maken moet er nog Professor voor staan
Zoiets (wel opgezocht:)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Technisch als je het zo formeel wilt maken moet er nog Professor voor staan
quote:Schoolhoofd van Zweinstein, vroeger leraar Gedaanteverwisselingen, hoofd van De Orde van de Feniks, Voorzitter van het Internationaal Overlegorgaan van Heksenmeesters, Hoofdbewindwijzer van de Wikenweegschaar, Orde van Merlijn, Eerste Klas, en Opperste Hotemetoot van de Wereldbond van Toverlieden.
Ik denk dat ze dan, nog voordat wij dat kunnen doen, Colloportus gaan gebruiken op onze topics.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan Patrificus Totalus voor de mods.
Schaaaatje askim liefje mijn hartje teddybeertje mijn allesje ik hou tantoe veel van je.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef speedking het volgende:
[..]
Met onder andere Yvonne als jouw Patronum. Hoe nice!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Mijne komt in de vorm van een computer met FOK! forum opgestart
Reducto!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan, nog voordat wij dat kunnen doen, Colloportus gaan gebruiken op onze topics.
lichtjes-attack?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:53 schreef aight1 het volgende:
Mijn TV pretendeert nu een discotheek te zijn.
Vlekken in alle kleuren heel snel overalquote:
Kapotgooien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Vlekken in alle kleuren heel snel overalkutding
Doe dan Fenrir Greyback man.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Pas op of ik stuur Remus op je af tijdens volle maan.
Oh jeetje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Pas op of ik stuur Remus op je af tijdens volle maan.
Zal niet gewaardeerd worden vrees ikquote:
Ik kan dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Op jezelf
Dan moet je wel een goede wizard zijn.
Ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |