Hij mocht niet meer posten en toen was hij al zijn powers kwijtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zo ging Dumbledore ook dood... Door FOK!
Aaaaight, wat zie ik jou de laatste tijd weer veel op FOK!quote:
Goeie muziek, hier luisterde ik naar toen ik jong was. De goede oude tijdquote:
Goed hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Aaaaight, wat zie ik jou de laatste tijd weer veel op FOK!
Oh de jeugdsentiment!quote:
hahah toen je 6 was je bent 15quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Goeie muziek, hier luisterde ik naar toen ik jong was. De goede oude tijd
Potterquote:
Het is wat hé.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef speedking het volgende:
[..]
vriend, moet zij niet leip lopen doen en mij kutkind noemen en ander benamingen.
Hoe moeten we je dan noemen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef speedking het volgende:
[..]
vriend, moet zij niet leip lopen doen en mij kutkind noemen en ander benamingen.
Beter gebruik ik ff Lumos in dit topic voordat het verdonkerd wordtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat ik een staf ga kopen, en dan op alle gesloten topics Alohomora ga proberen.
Albus Parcival Wulfric Brian Dumbledore.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waar staan alle letters voor dan
Baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Albus Parcival Wulfric Brian Dumbledore.
En dan Patrificus Totalus voor de mods.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat ik een staf ga kopen, en dan op alle gesloten topics Alohomora ga proberen.
speedking kun je niet lezenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoe moeten we je dan noemen?
Technisch als je het zo formeel wilt maken moet er nog Professor voor staanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Albus Parcival Wulfric Brian Dumbledore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |