haters worden vanzelf fan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:33 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me een hater vond.
Was het een grap dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
En om een enorm leuke sfeer toe te voegen natuurlijk. Die Goofy-grap gisteren, daar gaat nog lang over nagepraat worden.
Een potentiële TT voor deel 13 dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Deze UDOWU-SC gaat de geschiedenis in als 'die ene slowchat waar de Goofy-grap ontstond'.
Shit..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:34 schreef coban het volgende:
[..]
Doe maar oerbeer is een bijna bazin.
Je begint sarcasme onder de knie te krijgen, nice.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja mijn posts barsten idd van de kwaliteit en wijsheid dat je geen enkele post wil missen.
Ik kan niet painten..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Mag ik nog een handtekeing in paint graag.
huhquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, internet.Ik probeer hier het hele gezondheidsbeleid van de Albert Heijn uit te schrijven en dan vliegt de hele site er uit en kan ik niet meer inloggen. Wat is dit voor wereld?
![]()
Goedenacht trouwens.
Jammer dat je waarheid en sarcasme niet van elkaar kunt onderscheiden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint sarcasme onder de knie te krijgen, nice.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, internet.Ik probeer hier het hele gezondheidsbeleid van de Albert Heijn uit te schrijven en dan vliegt de hele site er uit en kan ik niet meer inloggen. Wat is dit voor wereld?
![]()
Goedenacht trouwens.
En weer doe je het, knap bezig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jammer dat je waarheid en sarcasme niet van elkaar kunt onderscheiden.
Hoihoi!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Goedenacht trouwens.
Oh, gelukkig. Ik begon al bijna te traanogen van ongeloof.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik zit hier in een anti-goofy t-shirt.
Moet voor school, ik moet nog 7 EC halen voor ik mijn propedeuse krijg.quote:
Jij?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:36 schreef Nectar het volgende:
Ik vind de naam voor deze sc reeks wel een beetje lame, ik bedoel ik ben overal welkom
Alleen een t-shirt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik zit hier in een anti-goofy t-shirt.
Ah. Goodluck!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet voor school, ik moet nog 7 EC halen voor ik mijn propedeuse krijg.
Ik dacht dat je een beertjespyama had.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
Alleen een t-shirt?Zit ik hier in mijn anti-goofy onderbroek met bijpassende pyjama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |